E. Aalst - Racing Gent Zeehaven | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 E. Aalst - Racing Gent Zeehaven 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
sorry voor het openen van deze topic, maar woensdag match.

Zou Lusamba al speelgerechtigd zijn? Heeft bij VW Hamme vorige week ook meegetraind, maar daar verkozen ze iemand van Antwerp te nemen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


Laatst gewijzigd door El Corredor (Light) op 23 Aug 2015, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.



23 Aug 2015, 18:01
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
Allemaal samen achter de ploeg staan en ze naar de eerste driepunter stuwen is de boodschap.
Ik schrik ervan hoeveel mensen die ik ken toch zullen gaan ondanks derde klasse. Gelukkig zijn niet alle supporters azijnpissers zoals er hier een paar op dit forum zitten.


23 Aug 2015, 19:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
Jean schreef:
Allemaal samen achter de ploeg staan en ze naar de eerste driepunter stuwen is de boodschap.
Ik schrik ervan hoeveel mensen die ik ken toch zullen gaan ondanks derde klasse. Gelukkig zijn niet alle supporters azijnpissers zoals er hier een paar op dit forum zitten.


Ik denk dat gij dan toch niet heel veel mensen kent maar alla…
Hopelijk zijt ge u geen breuk verschoten.
Groeten van een van die vele "azijnpissers" hier ! :fuck:


23 Aug 2015, 22:34
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
Jean schreef:
Allemaal samen achter de ploeg staan en ze naar de eerste driepunter stuwen is de boodschap.
Ik schrik ervan hoeveel mensen die ik ken toch zullen gaan ondanks derde klasse. Gelukkig zijn niet alle supporters azijnpissers zoals er hier een paar op dit forum zitten.


goh ja azijnpissers. De ene stelt het allemaal misschien te negatief voor, maar enige vorm van kritiek is jou dan weer vreemd.

Soit, drie punten en iedereen content.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


23 Aug 2015, 22:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
ik pis de laatste tijd alleen maar Mythos, Ouzo en Raki
Dag Jeanke :D

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


23 Aug 2015, 22:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
zwetzat schreef:
ik pis de laatste tijd alleen maar Mythos, Ouzo en Raki
Dag Jeanke :D


"Yamas" Zwetzat ! :D


23 Aug 2015, 23:04
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
Ik heb ook heel lang getwijfeld of het nog de moeite was, maar eens Eendracht altijd Eendracht.
Dus woensdag paraat.
En 'azijnpissers'??? Halleluja's en Hosanna's in den amateurhoge gaan we niet veel horen weerklinken dit seizoen, met dank aan de scheefpissers van het bestuur. Heel begrijpelijk dat sommigen het niet meer zien zitten.


24 Aug 2015, 10:09
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
Ook ik heb zeer lang getwijfeld om nog een abbonement te nemen dit seizoen , niet voor de club en ploeg maar wel onder dit bestuur waarvan ik nog altijd vind dat ze zo snel mogelijk buiten moeten.

Doch zal ik wederom een abbo nemen door de toegave voor het sfeervak waar ik tenslotte altijd zelf om gevraagd heb en uit respect voor de mensen in de vzw ook al zijn onze meningen soms anders .

Alleen EENDRACHTIG kunnen we uit deze malaise geraken in de hoop op een nieuw bestuur , dit is wel broodnodig , het mooiste bewijs is nog maar eens lumumba een speler die niet één match getest heeft en overal bedankt wordt ! Die gast krijgt alle krediet en ik hoop dat hij iets waarmaakt maar we zullen zien hoe dit weer afloopt.


Laatst gewijzigd door Neutralboy op 24 Aug 2015, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.



24 Aug 2015, 11:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
Jean schreef:
Allemaal samen achter de ploeg staan en ze naar de eerste driepunter stuwen is de boodschap.
Ik schrik ervan hoeveel mensen die ik ken toch zullen gaan ondanks derde klasse. Gelukkig zijn niet alle supporters azijnpissers zoals er hier een paar op dit forum zitten.

Zolang de eikels paraat zijn,is er toch geen vuiltje aan de lucht,ik pas nog steeds voor de thuiswedstrijden om wel gekende redenen ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


24 Aug 2015, 11:52
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
iendrachter schreef:

Lusamba heeft eerst getest bij Lommel,Patro en Hamme en nergens een contract gekregen.
Heeft bij de reserven van OHL wel wat goals gemaakt maar wat zegt dat? Lapage scoorde ook af en toe bij de reserven vorig jaar....
Denk dat ze bij ons bestuur ook gewoon naar dat filmpje op YouTube gekeken hebben en hem een contract gegeven hebben. Zal afwachten worden of hij echt een aanwinst zal zijn,het ziet er in ieder geval wel ne stevige kerel uit die niet bij het minste contact op de grond ligt zoals Bael.


Wel even enkele nuances plaatsen:
Is idd afgetest bij Lommel maar is natuurlijk wel top 5-kandidaat tweede klasse waar wij top 6 in derde klasse ambiëren... Wereld van verschil dus. Ook Patro start elk seizoen met ambitie (willen nu top 8 spelen) en waren op zoek naar een welbepaald type spits dat meteen zou klikken in hun systeem van combinatievoetbal... Hebben daarom enorm veel spelers afgetest zonder dat dat allemaal sukkelaars waren hoor.

De geruchten rond Hamme zijn ook met een korrel zout te nemen: de ene zegt dat Hamme hem niet genomen heeft omdat ze hem niet wilden, de andere geeft aan dat Aalst sneller op de bal speelde en Olivier zelf ook meer voelde om hier te tekenen dan bij Hamme... Is nu niet dat we nog supervriendjes zijn met de Wuitens hé, dus ja... Feit dat ze nu Hadzic van Antwerp binnenhaalden, zal ook wel nog iets te maken hebben met de Binst-deal.

Dus benader ik het in deze positief: Lusamba lijkt op basis van zijn fysiek te passen in het profiel waarnaar de club op zoek was, heeft zonder twijfel een degelijke opleiding gehad, is quasi meteen inzetbaar en zou intussen toch ook aangepast moeten zijn aan het Belgische voetbal... Ter info: Jacky Matthijsen was bijvoorbeeld nog niet zo heel lang geleden tevreden met het aantrekken van Lusamba (OHL haalde hem vorige winter uit Frankrijk). Als je stijgt naar eersteklasse is het natuurlijk weer andere koek...

We shall see...


24 Aug 2015, 12:45
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
DT schreef:
iendrachter schreef:

Lusamba heeft eerst getest bij Lommel,Patro en Hamme en nergens een contract gekregen.
Heeft bij de reserven van OHL wel wat goals gemaakt maar wat zegt dat? Lapage scoorde ook af en toe bij de reserven vorig jaar....
Denk dat ze bij ons bestuur ook gewoon naar dat filmpje op YouTube gekeken hebben en hem een contract gegeven hebben. Zal afwachten worden of hij echt een aanwinst zal zijn,het ziet er in ieder geval wel ne stevige kerel uit die niet bij het minste contact op de grond ligt zoals Bael.


Wel even enkele nuances plaatsen:
Is idd afgetest bij Lommel maar is natuurlijk wel top 5-kandidaat tweede klasse waar wij top 6 in derde klasse ambiëren... Wereld van verschil dus. Ook Patro start elk seizoen met ambitie (willen nu top 8 spelen) en waren op zoek naar een welbepaald type spits dat meteen zou klikken in hun systeem van combinatievoetbal... Hebben daarom enorm veel spelers afgetest zonder dat dat allemaal sukkelaars waren hoor.

De geruchten rond Hamme zijn ook met een korrel zout te nemen: de ene zegt dat Hamme hem niet genomen heeft omdat ze hem niet wilden, de andere geeft aan dat Aalst sneller op de bal speelde en Olivier zelf ook meer voelde om hier te tekenen dan bij Hamme... Is nu niet dat we nog supervriendjes zijn met de Wuitens hé, dus ja... Feit dat ze nu Hadzic van Antwerp binnenhaalden, zal ook wel nog iets te maken hebben met de Binst-deal.

Dus benader ik het in deze positief: Lusamba lijkt op basis van zijn fysiek te passen in het profiel waarnaar de club op zoek was, heeft zonder twijfel een degelijke opleiding gehad, is quasi meteen inzetbaar en zou intussen toch ook aangepast moeten zijn aan het Belgische voetbal... Ter info: Jacky Matthijsen was bijvoorbeeld nog niet zo heel lang geleden tevreden met het aantrekken van Lusamba (OHL haalde hem vorige winter uit Frankrijk). Als je stijgt naar eersteklasse is het natuurlijk weer andere koek...

We shall see...
Lusamba is bij Hamme doorgestuurd omdat hij conditioneel niet in orde was, weet ik van een bestuurslid van de Wuitens.


24 Aug 2015, 12:48
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
chunga schreef:

Lusamba is bij Hamme doorgestuurd omdat hij conditioneel niet in orde was, weet ik van een bestuurslid van de Wuitens.


Makes sense - Hamme moet een meteen inzetbare spits hebben na het uitvallen van De Wilde en het voorlopig tegenvallen van Maertens die eigenlijk met hetzelfde probleem kampt, namelijk niet fit...

Wij hebben iets meer marge nog al ben ik wel benieuwd hoe het met de enkel van Philippe Janssens is gesteld... Zonder hem wordt het wel heel moeilijk...


24 Aug 2015, 13:21
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
iendrachter schreef:

Wij hebben anders ook wel ne spits nodig die direct inzetbaar is, of gaan we nog enkele matchen met Bael en Bokila spelen? Zelfs al valt die Lusamba mee, al je echt top 6 wil gaan spelen moet er toch minstens nog een spits bij. En als het kan een echte nr 10, want Janssens is dat niet en ook veel te wisselvallig.
Zal natuurlijk geen geld voor zijn, maar dan moet je ook niet verkondigen dat je voor top 6 gaat spelen.
Er gaan altijd eens blessures of schorsingen zijn, daar zijn wij momenteel niet tegen gewapend.


Lijkt me wel ja. Bokila is als spits aangetrokken, dus lijkt het me wel dat je die niet na 1 competitiematch, waarin hij dan nog scoorde ook, zomaar naast de ploeg gaat zetten. Bael en Bokila zullen elkaar moeten scherp houden en met Lusamba erbij zal het met 3 strijden zijn voor 1 plaats... Nog een spits bijhalen als je er maar met 1 speelt en je de financiële middelen niet hebt, is dus compleet absurd. Is dat om super enthousiast van te worden? Nope, maar is wel de realiteit en het is tijd dat sommigen dat eens gaan inzien.

Bovendien nog een bijkomende tien ook? Hallo... Keuze is geweest om met een aantal sterkhouders van vorig seizoen door te gaan en Philippe Janssens is er daar een van of we dat als supporter nu leuk vinden of niet... Als je die dus hebt behouden, is dat uw nummer 10 en is de kous af. Het is dan aan Wagner en J. Lievens om hun kans te grijpen als Philippe out is... Reality check nummer 2...

En dat over schorsingen en blessures is een feit maar we spreken hier over derde klasse hé, andere derdeklassers hebben exact dezelfde problemen hoor... Wat denk je dat Temse moet doen als Glouftsis uitvalt of Van Eyk bij Londerzeel? Je kan bovendien maar 4 man op de bank zetten dus een brede kern is nu ook geen absolute noodzaak...

Velen zijn precies al vergeten dat we in derde vroeger dezelfde keuzes moesten maken... Iedereen herinnert zich precies alleen de matchen toen we met Depoitre en Moreels samen konden spelen maar hebben eigenlijk heel vaak met of de ene of de andere moeten spelen... En dan was het aan ofwel Crispyn, een halve Troch of zelfs Nicky De Gussemé om de gaten te vullen... Of de experimenten van BVR toen hij bepaalde "gaten" liet in de veldbezetting toen sommige spelers afwezig waren...

En nogmaals: moeten ook durven inzien dat veel spelers niet meer geïnteresseerd zijn om hier nog te komen ballen hé... En dat zal er de komende jaren waarschijnlijk niet direct meer op verbeteren...


24 Aug 2015, 14:32
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
tot nu toe ziet het er naar uit dat Bokila toch regelmatig zijn goal meepikt. ok, competitie kan iets anders zijn dan voorbereiding maar anderzijds denk ik niet dat we van scorend vermogen overlopen dus ik zou die speler eerder trachten te supporten dan hem al af te schrijven. en wat mij betreft geldt dat ook voor Bael (en de rest vh team). we zullen dan wel zien waar het schip strandt, i suppose...

_________________
may the FORCE be with you.


24 Aug 2015, 15:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
DT schreef:
chunga schreef:

Lusamba is bij Hamme doorgestuurd omdat hij conditioneel niet in orde was, weet ik van een bestuurslid van de Wuitens.


Makes sense - Hamme moet een meteen inzetbare spits hebben na het uitvallen van De Wilde en het voorlopig tegenvallen van Maertens die eigenlijk met hetzelfde probleem kampt, namelijk niet fit...

Wij hebben iets meer marge nog al ben ik wel benieuwd hoe het met de enkel van Philippe Janssens is gesteld... Zonder hem wordt het wel heel moeilijk...


Volgens Ph. Janssens zelf ziet het er goed uit voor woensdagavond.


24 Aug 2015, 20:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst