KM Torhout - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 KM Torhout - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Wagner bedankt Regi door ook eventjes voor het vertrouwen gisteren, sloeg er in om op een uur tijd niet 1 duel te winnen vrees ik. Bael die ook op het uur gewisseld werd daarentegen was volledig leeg gespeeld, goede match van hem (y)
Eigenlijk erg dat je nu al na 3 wedstrijden merkt dat sommige jongens te zeker zijn van hun plaats.
En ik herhaal ook de opmerking van tegen Gent-Zeehaven, sommige anciens laten het meer schieten dan de jonkies...
Janssens die haalde dan aanvankelijk wel een hoog niveau gisteren, met veel grinta in het eerste half uur, maar dan weet je dat hij de 2de helft dat fysiek niet zal kunnen aanhouden... resultaat dan dat je er wel mannen zoals Jelle Geenens moet inbrengen. Regi zal niet liever hebben dan dat zo een gast nog wat moet rijpen maar je kan er maar 4 op de bank zetten hé. Zou mij verbazen mocht Jelle ingevallen zijn als ook Jonathan Lievens nog op de bank zou gezeten hebben.

Maar bon, als je in het eerste half uur doet wat je moet doen, dan speel je de match met de vingers in de neus uit.

_________________
If you never try, you'll never know


30 Aug 2015, 11:24
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Goed begin gisteren en een bedrijvige Bael maar de bal wou er niet in en na 20 minuten een tegengoal door een speler die het niet grappig vond dat de supporters vroegen of ze een cent moesten betalen bij het overvaren :lol: Typisch dat juist hij dan die goal maakt natuurlijk.

Waarom we maar met 1 spits speelden en bokila op de bank moest is mij een raadsel en al zeker de vervanging van bael de enige waar diepgang in zat en toch wel enige dreiging van uitging.
Onze nieuw aanwinst heeft nog heel veel conditioneel werk en lijkt mij vooral een kaatser te zijn ipv een spits met diepgang wat je nodig hebt als je 3-5-2 wil spelen ( eingenlijk gisteren meer 4-5-1).

Ook philippe janssens blonk uit in het wegsteken ipv bal opeisen en voetballen de 2e helft en werd meer dan terecht vervangen.

UIteindelijk haal je nog een onverhoopt punt maar toch met een ontgoocheld gevoel de bus op want de 2e helft was echt huilen met de pet op tegen een zeer matige tegenstander die wel vocht ( bijna letterlijk) voor elke meter grond!

Soit op verplaatsing een punt en thuis winnen en we doen mee :D


30 Aug 2015, 11:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Denk dat je het antwoord al wat weggeeft: Bael zat gewoon stikdood. Denk dat hij ook wel die opdracht meegekregen had : geef gewoon alles, al is het maar een uur dat je het kan houden.
Vond hem in ieder geval meer "present" dan tegen Gent Zeehaven.

In de 2de helft ging werkelijk elke bal naar Van Damme omdat de rest van je middenveld verstoppertje speelt, niemand die dan moet verschieten dat je geen kansen meer bij elkaar kan voetballen. Geen kritiek aan Ken trouwens, want de enige die 90 minuten aankan van deze kern.

_________________
If you never try, you'll never know


30 Aug 2015, 11:48
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Na drie speeldagen, waarin we tweemaal buitenshuis speelden, staan we op 2 punten van leider La Louvière, de ploeg die enkel op eigen veld tegen ons punten verloor.
Is alles goed en zijn we titelkandidaat? Neen maar we zijn ook geen vogel voor de spreekwoordelijke kat zoals sommigen hier voor aanvang van de competitie vreesden.


30 Aug 2015, 18:34
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
net het wedstrijdverslag gezien op focus TV van de wedstrijd met interview achteraf met die trainer van Torhout.

Meneer is van mening dat er teveel blessuretijd is bijgerekend zeg.

Als van minuut 1 begint tijd te rekken is dat je verdiende loon.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


30 Aug 2015, 23:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Eerst en vooral snap ik niet dat je je gaat ingraven op een degradatiekandidaat en start met 1 spits. Wimpie en Bael scoren beide woensdag; laat ze dan verdomme staan. Eerste helft waren we beter, zuiver penaltiefout op Bael wordt niet gezien door de ref, die nooit echt de match in handen had. 2e helft zaken we volledig weg, met in de eerste plaats Janssens. Uiteindelijk moet je nog blij zijn met een punt, want echt veel pressing brachten we niet meer. En het tijdrekken van torhout liep echt de spuigaten uit, dus terecht 4 minuten extra.

_________________
www.spionkoplede.com


31 Aug 2015, 12:06
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
De plaag van menig trainer : angst, schrik en een ei in de broek.
Zie dat we een goal tegen krijgen. Of zie dat we er 2 tegen krijgen!
Of stel je voor dat we er zelf eentje maken!!


31 Aug 2015, 14:20
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Mariner schreef:
Eerst en vooral snap ik niet dat je je gaat ingraven op een degradatiekandidaat en start met 1 spits. Wimpie en Bael scoren beide woensdag; laat ze dan verdomme staan. Eerste helft waren we beter, zuiver penaltiefout op Bael wordt niet gezien door de ref, die nooit echt de match in handen had. 2e helft zaken we volledig weg, met in de eerste plaats Janssens. Uiteindelijk moet je nog blij zijn met een punt, want echt veel pressing brachten we niet meer. En het tijdrekken van torhout liep echt de spuigaten uit, dus terecht 4 minuten extra.


Ik heb de match niet gezien, maar versta ook niet goed dat je tegen zo een tegenstander maar met 1 spits start...
Als je dan pas in de 95ste minuut scoort dan moet je content zijn met dit punt maar ik zie dit toch eerder als 2 verloren punten.
Janssens is zeker en vast een goede voetballer voor 3de maar kan nooit eens een ganse match zijn stempel drukken, tis altijd maar nen helft da ge hem ziet. En als Jelle Geenens dan zijn vervanger is tja.....
Hopelijk tegen Winkel weer de 3 punten en dan kunnen we toch spreken van een geslaagde start.
:EA:


Tegen Winkel de 3 punten zal niet gemakkelijk zijn, tittelfavoriet en zeer sterk geheel! ;)


31 Aug 2015, 15:01
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Ik snap de vraag waarom er maar met 1 spits gestart werd maar voor hetzelfde geld gaat het schot van Janssens wel binnen en fluit hij penalty en sta je na 25 minuten met 0-2 voor.
En dan gaan er al veel minder zijn die die vraag hier gaan posten. Het moet soms wat meezitten ook he.


31 Aug 2015, 19:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
Ik snap de vraag waarom er maar met 1 spits gestart werd maar voor hetzelfde geld gaat het schot van Janssens wel binnen en fluit hij penalty en sta je na 25 minuten met 0-2 voor.
En dan gaan er al veel minder zijn die die vraag hier gaan posten. Het moet soms wat meezitten ook he.


net zoals de bal rond is, een match altijd gespeeld moet worden, je altijd het deksel op de neus krijgt als je je kansen zelf niet afmaakt en de duiters op t einde altijd winnen, is het ook zo dat "als" niet telt in het voetbal.

ik vond het gewoon niet erg verstandig om met een middenveld te starten waar ze centraal mekaar voor de voeten lopen en je ook nog eens daardoor uwe enige spits op een eiland zet en uw flanken achter een uur piepdood zitten.


31 Aug 2015, 22:42
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
De manier waarop Bogaerts in de laatste seconden van de match Martin aanspeelt, vervolgens van redelijk ver toch nog in de zestien komt en dan nog scoort ook...geeft toch aan dat hij er 95 minuten voor gaat! Dat mag toch ook eens gezegd worden nadat hij hier toch -naar mijn mening- vaak te zwaar wordt aangepakt...


01 Sep 2015, 11:08
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Dani schreef:
De manier waarop Bogaerts in de laatste seconden van de match Martin aanspeelt, vervolgens van redelijk ver toch nog in de zestien komt en dan nog scoort ook...geeft toch aan dat hij er 95 minuten voor gaat! Dat mag toch ook eens gezegd worden nadat hij hier toch -naar mijn mening- vaak te zwaar wordt aangepakt...


(y)

aan de mentaliteit van die jongen heeft het nooit gelegen. je kan over zijn kwaliteiten een eindje weg discussïeren, maar bij zo'n types (cfr ook de Ken) is het heel belangrijk hoe ze zelf omringt zijn een elftal. enfin, je hebt altijd een mix van alles nodig he.

_________________
may the FORCE be with you.


01 Sep 2015, 11:25
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Winkel versterkte zich met Mathias Schamp van Deinze.


01 Sep 2015, 12:26
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
Winkel versterkte zich met Mathias Schamp van Deinze.


Sterke transfer, die hun ambitie onderstreept.


01 Sep 2015, 13:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
De Jean schreef:
waly 2 schreef:
Winkel versterkte zich met Mathias Schamp van Deinze.


Sterke transfer, die hun ambitie onderstreept.


idd.

op de menu: Reuse Schampie met Devisch en nog wa Frutos ook.
Hopelijk krijgen we er geen indigestie van... :D

_________________
may the FORCE be with you.


01 Sep 2015, 14:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst