KM Torhout - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 KM Torhout - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Still standing ! schreef:
De Jean schreef:
waly 2 schreef:
Winkel versterkte zich met Mathias Schamp van Deinze.


Sterke transfer, die hun ambitie onderstreept.


idd.

op de menu: Reuse Schampie met Devisch en nog wa Frutos ook.
Hopelijk krijgen we er geen indigestie van... :D


Akkoord, er zitten enkele bekende namen bij Winkel Sport maar daarom moeten we toch nog geen schrik hebben? Schamp is bijvoorbeeld lang niet meer de Schamp die door Heracles werd weggeplukt bij Oudenaarde... Moeten we hem laten doen? Zeker niet, maar we moeten die ploeg nu ook niet zoveel sterker maken dan ze is. Zitten enkele aardige voetballers bij maar zitten evenzeer mannen bij die ondanks lovende kritieken (vroeger) nooit uit derde zijn weggeraakt (Lutun, Sucaet, Lebsir)... Daarbij zijn er ook wel een deel spelers die "de glijdende beweging" hebben ingezet stilaan zoals Vanaudenaerde, Haghedooren, misschien Van Gijsegem zelfs. Ik zou ons zeker niet als kansloos bestempelen, alleen moet het op zijn minst wel goed "staan" dan en ik zou voor deze wedstrijd voor 4 man achteraan opteren ipv 3... Onze drie verdedigers tegenover Frutos, Yde en Lutun is immers om problemen vragen vrees ik.


01 Sep 2015, 16:36
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Dani schreef:
De manier waarop Bogaerts in de laatste seconden van de match Martin aanspeelt, vervolgens van redelijk ver toch nog in de zestien komt en dan nog scoort ook...geeft toch aan dat hij er 95 minuten voor gaat! Dat mag toch ook eens gezegd worden nadat hij hier toch -naar mijn mening- vaak te zwaar wordt aangepakt...


toch een kleine kanttekening wat onze Jonas betreft.

ik denk dat er hier niemand is die de mentaliteit of integriteit van die jongen in twijfel trekt, het zou er nog moeten aan mankeren, en mentaliteit is het enige wat die jongen heeft. De kritiek die hij krijgt inzake voetbalkwaliteiten is volledig terecht. Speelt nooit vooruit, recupereert ook veel minder dan Van Damme bijvoorbeeld.

Die goal die hij zaterdag maakt, inderdaad knap. Heb je die bal dan in minuut 66 gezien die hij poogt terug te spelen? Hilariteit in de zittribune alom...

Er is niemand die iets tegen spelers persoonlijk heeft hé zeg, maar supporters mogen ook hun mening en visie geven toch?

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


01 Sep 2015, 18:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst