KM Torhout - Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 KM Torhout - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht KM Torhout - Eendracht Aalst
Morgen terug match he gasten! Wat verwachten jullie van de wedstrijd in Torhout? En dan heb ik het niet over het al dan niet kunnen winnen van een beenhesp ofzo :D


28 Aug 2015, 13:18
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
Morgen terug match he gasten! Wat verwachten jullie van de wedstrijd in Torhout? En dan heb ik het niet over het al dan niet kunnen winnen van een beenhesp ofzo :D


een wedstrijd waar altijd wel iets gebeurd.

van 0-4 naar 3-4 (cfr. Siereveld) of Van Cleemput die enen ne toek op zijn bakkes geeft...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


28 Aug 2015, 13:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:

Wanneer gaat die schorsing van Bogaerts in?
:EA:


Bericht officiële Facebook Eendracht Aalst:

Citeer:
Voor zijn rode kaart in de bekerwedstrijd tegen Duffel kreeg Jonas Bogaerts twee weken schorsing. Hij mist de wedstrijden tegen Sint-Eloois-Winkel en op Gullegem. De club gaat niet in beroep.


Voorts.
Volgens mij moeten we toch ook de drie punten kunnen pakken tegen Torhout.
Na de eerste twee wedstrijden heb ik (wss ook door onze niet al te beste voorbereiding) derde klasse precies toch ook een beetje overschat. Anderzijds... twee wedstrijden ver op een seizoen die er (voorlopig ) 34 telt zegt ook nog niet veel.
In elk geval: I'll be there! :EA:

_________________
Please don't take my Iendracht away!


28 Aug 2015, 13:56
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1258
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
zwawi schreef:
Morgen terug match he gasten! Wat verwachten jullie van de wedstrijd in Torhout? En dan heb ik het niet over het al dan niet kunnen winnen van een beenhesp ofzo :D


een wedstrijd waar altijd wel iets gebeurd.

van 0-4 naar 3-4 (cfr. Siereveld) of Van Cleemput die enen ne toek op zijn bakkes geeft...


Of de supporters die Garré daar nen toek op zijn bakkes gaven en hem zo uit het stadion joegen :lol: :lol: :boks:


28 Aug 2015, 14:40
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Bij KMT nog steeds heel wat gekwetsten al speelde Cardon al enkele minuten mee op Londerzeel en hoopt trainer Bruyneel ook Blancke te recupereren. Nieuwkomer Jasper Ameye mocht eveneens invallen op Londerzeel. Devriendt en Lannoo blijven zeker uit. Het is uitkijken of Van Landschoot en Verheyden terug kunnen aansluiten? Nog tot maandagnacht heeft de sportieve cel tijd om de broodnodige versterking te zoeken.


28 Aug 2015, 14:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
zwawi schreef:
Morgen terug match he gasten! Wat verwachten jullie van de wedstrijd in Torhout? En dan heb ik het niet over het al dan niet kunnen winnen van een beenhesp ofzo :D


Ik vind dat je tegen Torhout altijd moet winnen als je ambitie hebt om vooraan mee te draaien.
Niet echt bekende namen bij die ploeg, wat op zich niks wil zeggen natuurlijk...
Wanneer gaat die schorsing van Bogaerts in? Was woensdag weer met voorsprong slechtste vant plein en blijft gewoon altijd 90min staan, onbegrijpelijk.
Ik zou enkel Bogaerts vervangen door Wagner en voor de rest zelfde ploeg als woensdag behouden.
Bokila en Bael vooraan en Lusamba als joker op de bank.
Heb zelf al veel kritiek gehad op Bael en Bokila maar als ze vechten voor elke bal en scoren zoals woensdag mogen ze elke match blijven staan.
Misschien hebben we het niveau van 3de klasse wat overschat :D .
:EA:
Volledig akkoord wat Bogaerts betreft :) ,je kan hem eigenlijk door gelijk wie vervangen want hij doet niks buiten wat alibiverdedigen,in de weg lopen en wat met zijn armen staan zwieren.Zelfs een hond met een hoed op zou die rol kunnen invullen. Waarom hij steeds op dat veld blijft staan ga ik zeker eens aan Regi vragen de eerste keer dat ik daar een kans toe krijg. Voor de rest moet ik zeggen dat het allemaal beter meevalt dan verwacht en we inderdaad derde wat overschat hebben. We moeten natuurlijk niet euforisch gaan worden wat we gaan wel nog een paar ploegjes tegenkomen die kwalitatief meer in huis hebben dan ons. Soit,middenmoot moet zeker mogelijk zijn met deze ploeg eens we met 11 man beginnen spelen.


28 Aug 2015, 16:37
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
chunga schreef:
iendrachter schreef:
zwawi schreef:
Morgen terug match he gasten! Wat verwachten jullie van de wedstrijd in Torhout? En dan heb ik het niet over het al dan niet kunnen winnen van een beenhesp ofzo :D


Ik vind dat je tegen Torhout altijd moet winnen als je ambitie hebt om vooraan mee te draaien.
Niet echt bekende namen bij die ploeg, wat op zich niks wil zeggen natuurlijk...
Wanneer gaat die schorsing van Bogaerts in? Was woensdag weer met voorsprong slechtste vant plein en blijft gewoon altijd 90min staan, onbegrijpelijk.
Ik zou enkel Bogaerts vervangen door Wagner en voor de rest zelfde ploeg als woensdag behouden.
Bokila en Bael vooraan en Lusamba als joker op de bank.
Heb zelf al veel kritiek gehad op Bael en Bokila maar als ze vechten voor elke bal en scoren zoals woensdag mogen ze elke match blijven staan.
Misschien hebben we het niveau van 3de klasse wat overschat :D .
:EA:
Volledig akkoord wat Bogaerts betreft :) ,je kan hem eigenlijk door gelijk wie vervangen want hij doet niks buiten wat alibiverdedigen,in de weg lopen en wat met zijn armen staan zwieren.Zelfs een hond met een hoed op zou die rol kunnen invullen. Waarom hij steeds op dat veld blijft staan ga ik zeker eens aan Regi vragen de eerste keer dat ik daar een kans toe krijg. Voor de rest moet ik zeggen dat het allemaal beter meevalt dan verwacht en we inderdaad derde wat overschat hebben. We moeten natuurlijk niet euforisch gaan worden wat we gaan wel nog een paar ploegjes tegenkomen die kwalitatief meer in huis hebben dan ons. Soit,middenmoot moet zeker mogelijk zijn met deze ploeg eens we met 11 man beginnen spelen.


Zonder euforisch te willen doen zouden we zeker de top 6 moeten ambieren om de eindronde te spelen en ons hierbij vervolgens te qualificeren voor de 1ste amateurklasse. Minder is niet aan de orde. Want het daarop volgend jaar zal de 1ste amateurklasse ook nog een paar topploegen huisvesten. Je zal zien wie er uit tweede klasse afvalt, en wie promoveert vanuit derde klasse. (bvb Beerschot...)
Ik geloof erin, en we hebben er de ploeg voor om die "haalbare kaart" te realiseren. En er is slechts maar één torenhoog favoriet in derde A, maar meerdere tickets voor promotie...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


29 Aug 2015, 18:08
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2956
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
1-0 achter.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


29 Aug 2015, 20:40
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2956
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
De zo verguisde bogaerts.scoort in de 93ste minuut de 1-1!

Toch nog een puntje uit de brand gesleept. :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


29 Aug 2015, 21:28
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
toch wel een gemiste kans tegen een matige ploeg waar al het gevaar van slechts twee spelers kwam. de 7 en de 10. start met wagner ipv bokila snap ik niet. net zomin als de vervanging van bael. en als ze met drie achteraan blijven voetballe dan kan je niet verwachten van de man en marttin dat die 90 min scherp zijn. alle krediet voor het werk en inzet van die laatste twee, maar die houden dat onmogelijk vol week na week. . foute tactiek naar mijn gevoel. we speelden tegen een elftal met intrinsiek duidelijk minder kwaliteit. gelukkig komt er dan nog een goal uit de lucht vallen. dik verdiend punt, maar er zat veel meer in.


29 Aug 2015, 23:27
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Davy schreef:
toch wel een gemiste kans tegen een matige ploeg waar al het gevaar van slechts twee spelers kwam. de 7 en de 10. start met wagner ipv bokila snap ik niet. net zomin als de vervanging van bael. en als ze met drie achteraan blijven voetballe dan kan je niet verwachten van de man en marttin dat die 90 min scherp zijn. alle krediet voor het werk en inzet van die laatste twee, maar die houden dat onmogelijk vol week na week. . foute tactiek naar mijn gevoel. we speelden tegen een elftal met intrinsiek duidelijk minder kwaliteit. gelukkig komt er dan nog een goal uit de lucht vallen. dik verdiend punt, maar er zat veel meer in.


ook mijn idee. begreep de starttactiek van RVA nie goed.

ik vond ons het eerste halfuur eigenlijk heel goed spelen, goed voetbal , goede combinaties, nen bal op de lat, ne penalty nie gekregen. Alles onder impuls van een prima spelende Steve Bael.

bij de eerste de beste kans sta je 1-0 achter en nadien ben je vergeten voetballen en ging je mee in het niveau van een heel matige tegenstander.

1-1 uiteindelijk en alles bij elkaar mag je daar content mee zijn, vooral door de heel slechte tweede helft.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


29 Aug 2015, 23:39
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
We hadden de match in handen maar konden niet scoren. Deels door pech met die bal op de lat en de bal had ook op de stip gekund toen Bael neerging. Bij de eerste tegenprik kom je dan achter en dan weet je dat het moeilijk wordt. Na de rust zijn we er niet in geslaagd om Torhout echt in de problemen te brengen en mogen we ons gelukkig prijzen dat de onverhoopte 1-1 er toch nog kwam.


29 Aug 2015, 23:47
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Het eerste half uur was zeer sterk met Bael als sterke maar eenzame spits die vocht voor elke bal tegen dikwijls drie verdediger. Spijtig dat de krul van Janssens op de kruising eindigt, De fout op Bael was penalty zonder twijfel maar we liggen nu éénmaal niet in de bovenste schuif bij de corrupte voetbalbond. De arrogantie stond op de baby-face van de oranje kleuter te lezen.

De (Marrokaanse) familie van het nummer tien van Torhout zorgde voor ambiance in de zittribune na de 1-0. Kunnen die nu echt nooit normaal doen, de jongen had geluk dat supporters van Aalst zeer braaf zijn want hij had eigenlijk de rammeling van zijn leven moeten krijgen, degoutante klootzak!

De tweede helft was slecht omdat Janssens moe was en hij dient tenslotte de lijnen uit te zetten, als je er dan de andere creatieve speler (Wagner) en uw sterkste man op het veld (Bael) afhaalt weet dat er geen voetbal meer zal gespeeld worden. Gelukkig maken ze dan nog de 1-1.
Torhout is een zeer beperkte ploeg waar je moet tegen voetballen en de duels vermijden maar om één of andere reden stokte het voetballen in de tweede helft.


30 Aug 2015, 8:53
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
dubbelpost


30 Aug 2015, 8:54
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KM Torhout - Eendracht Aalst
Ik vond Falko en Matthias gisteren heel secuur spelen, Gaye vond ik dan weer wat minder. Stond precies op flanellen benen. Diens gebrek aan wendbaarheid en snelheid gaat ons wel nog punten kosten.

Jelle Geenens werd al tweemaal een invalbeurt gegund maar ik zou die jongen toch eerst nog wat laten rijpen want vind die het niveau (nog) niet oppikken.

Wie je gisteren in de tweede helft zeker kon gebruiken, was Jonathan Lievens. Is technisch begaafd en kan een bal brengen. Hetgeen we in de tweede helft duidelijk hebben gemist.

De invalbeurt van Bokatelli en Lusamba waren geen voltreffers.

Dat je tegen dit Torhout punten verliest is eigenlijk wel heel jammer, want wat een kutploeg zeg.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


30 Aug 2015, 9:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst