EA-Winkel - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 EA-Winkel 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: EA-Winkel
filip.dhose schreef:
Neutralboy schreef:
Ale elco 1 beweging op "snelheid" via de flank en een dribbel met links in de rechthoek!
:lol: :lol:


En Van Impe alleen voor doel geplaatst.
Ik heb niet geschreven dat hij goed is ingevallen, wel vind ik dat hij een paar goede dingen heeft laten zien, en dat hij - mits hij zijn conditie op peil krijgt - op termijn misschien wel eens een versterking zou kunnen zijn.

PS: Lapage (nog zo'n aanvaller die op dit forum vaak met de grond gelijk gemaakt werd) scoort winning goal voor Dender op veld van Temse :-(


gij weet echt van geen ophouden hé gij. :plat: :plat: :plat:

@bram: en ge had mij nog gewaarschuwd hé :-)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


06 Sep 2015, 21:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: EA-Winkel
Vandaag verlies je de match door de invalbeurt van Van Impe. Lijdt onnodig en knullig balverlies waardoor de 1-1 valt en kan voor de zoveelste keer niet afwerken alleen voor de doelman (op een 5 meter nb). Waarom hij zoveel krediet krijgt van RVA, geen idee... Mag ook eens bezinnen in de tribune.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


06 Sep 2015, 21:59
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: EA-Winkel
Titus schreef:
Vandaag verlies je de match door de invalbeurt van Van Impe. Lijdt onnodig en knullig balverlies waardoor de 1-1 valt en kan voor de zoveelste keer niet afwerken alleen voor de doelman (op een 5 meter nb). Waarom hij zoveel krediet krijgt van RVA, geen idee... Mag ook eens bezinnen in de tribune.


Sent from my iPhone using Tapatalk


heel scherpe kritiek, maar wel correct.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


06 Sep 2015, 22:01
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA-Winkel
we hebben niet verloren.


07 Sep 2015, 9:02
Miniem

Lid geworden op: 28 Mei 2008, 9:35
Berichten: 57
Bericht Re: EA-Winkel
Wat de match betreft... Vond dit toch geen slechte match ook.
Eerste helft was heel vermakelijk. Veel inzet , wat blijkbaar ook veel fysiek kost.
Technisch goede dingen gezien. Match goed op en af. Vorig jaar moest ge daarvoor 3 matchen komen zien, en dan nog. Totaal andere voetbal in 2de.
Ik speel liever ook in 1ste :( met den Iendracht maar dit seizoen kijk ik liever naar de matchen als vorig jaar.

2de helft weet je wat je gaat krijgen... Als 1 van onze zeldzame tegenstoten binnen gaat... Niet dus.
Tot aan de mislukte actie van Van Impe bij de tegengoal hadden we ook bijna nog niets weggegeven aan Winkel. Steriel balbezit maar kansen? Die goal valt en dan is het wat anders natuurlijk. Maar met de ploeg van vorig jaar was dat ook geen garantie op beter hoor.

Als we Steve Bael in de tweede helft kunnen houden vooraan, denk ik, dat het ook anders had kunnen lopen.
Het is misschien niet de topspits maar zijn loopbewegingen en snelheid bracht die van Winkel Sport toch wel van de wijs. Had ook weinig balverlies. Dan krijg je toch nog die betere tegenprikken.

Zijn vervanger opvangen zagen de verdedigers van Winkel al veel beter zitten. En dan Martin er af. Dan kan je helemaal opschuiven.

De 'typeploeg' staat voor mij echt wel vrij goed. Mentaliteit is ook meer dan oke! Maar de spoeling is verder wat te dun. Dat is wel jammer.

Winkel Sport was ook geen pannenkoekenploeg ook he. Het speelgoed van wat rijk volk met 30 supporters... Traditie en achterban telt niet in deze tijd hoor. Geld is de enige maatstaf. En als we daar problemen mee hebben dat deze dan een titelkandidaat en topper is, dan begrijpen we het hedendaagse voetbal niet zo goed.


07 Sep 2015, 9:34
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA-Winkel
Titus schreef:
Vandaag verlies je de match door de invalbeurt van Van Impe. Lijdt onnodig en knullig balverlies waardoor de 1-1 valt en kan voor de zoveelste keer niet afwerken alleen voor de doelman (op een 5 meter nb). Waarom hij zoveel krediet krijgt van RVA, geen idee... Mag ook eens bezinnen in de tribune.


Sent from my iPhone using Tapatalk


God ja, vind ik wel heel erg hard. Als je Kyan zo aanpakt, moet Bael op de brandstapel want kwam 2 keer alleen voor de keeper en deed net hetzelfde... Plus, in die fase bij het balverlies van Kyan stonden uw beide backs wel zeer hoog, Falco was logisch want gaf steun aan Van Impe maar De Man stond wel te kort tegen de middenlijn, nochtans wetende dat het niet zijn eerste keer was dat hij in de rug werd gepakt gisteren...

Soit, ik vind vooral dat de trainer van Winkel het gelijkspel heeft afgedwongen door zijn wissels. Met de rust vervangt hij een onzichtbare Van Gijseghem door een heel autoritaire Haghedooren die op het middenveld vanaf minuut 46 quasi elk rechtstreeks duel won van onze lilliputters (Van Damme kuiste idd veel op, maar dan vooral onze eigen nest...) Nadat RVA onbegrijpelijk Bokila wisselde, kon hij zijn moment afwachten om Schamp te brengen en konden onze backs alleen maar aan verdedigen denken...

Ik vind de wissel van Bokila zo onbegrijpelijk omdat we ongelooflijk veel ruimte kregen van Winkel en dat Bokila net in de eerste helft had bewezen om wel tussen de lijnen te kunnen spelen en wel nog eens in de zestien te kunnen komen... Zette bovendien telkens hun linksachter goed onder druk waardoor die aanvallend niks kon uitrichten en met Kyan kon hij plots wel aan het spel deelnemen. Ik vond de interactie tussen Lusamba en Bokila wel werken (op de eerste kans van Lusamba scoorde Bokila net niet in de rebound) en na de wissel van Bokila stond die eerste er helemaal alleen voor. Ik heb me ook geërgerd aan het "niet van de grond gaan" van Olivier maar stond vaak echt wel op een eiland... Waar Bael en Bokila in de eerste helft wel nog de steun kregen van een inflitrerende Wagner bijvoorbeeld, was dat helemaal voorbij in de tweede helft. Als Yannick meer op de grond ligt dan rechtstaat, zou het voor uw coach toch wel duidelijk moeten zijn dat het bobijntje af is... En die factoren maakten het voor de tegenstander dan ook plots weer een pak gemakkelijker... Als je Wagner of Janssens na pakweg 70 minuten vervangt, kan een Jonathan Lievens misschien ook effectief eens iets doen... Is gisteren ingevallen zonder een bal te raken denk ik.

Ook nog dit: als Winkel op training eens een oefening inlast van hoe trap ik binnen de doelpalen, had het niet tot in minuut 83 geduurd vooraleer we de gelijkmaker slikken hoor...

Jammer van het puntenverlies want was allesbehalve een overtuigend Winkel... Dan mag je nog zoveel "namen" rondlopen hebben...


07 Sep 2015, 9:50
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EA-Winkel
Citeer:
Winkel Sport was ook geen pannenkoekenploeg ook he. Het speelgoed van wat rijk volk met 30 supporters... Traditie en achterban telt niet in deze tijd hoor. Geld is de enige maatstaf. En als we daar problemen mee hebben dat deze dan een titelkandidaat en topper is, dan begrijpen we het hedendaagse voetbal niet zo goed.


Nee, het hedendaags voetbal begrijp ik niet goed. Waarom iemand 350000 euro per week ontvangt om zijn werk te doen, geen idee. Waarom grote ploegen miljarden schulden met zich meedragen en zonder problemen honderden miljoenen kunnen uitgeven aan van boven tot beneden beschilderde huurlingen. Waarom een ploeg zoals Winkel ambitie heeft om naar tweede klasse te stijgen met 100 of 200 supporters, enkel omdat er iemand zijn (zwart) geld in pompt. Ik blijf liever dom, dan dat ik zoiets tracht te begrijpen.


07 Sep 2015, 10:21
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Nov 2006, 10:59
Berichten: 194
Leeftijd: 37
Locatie: Koningslo (Vilvoorde)
Bericht Re: EA-Winkel
Ik zie nog geen topic van de match tegen dender, hier dan maar. Ik kom pas vrijdag terug uit congé, zouden er zondag nog plaatsen te koop zijn vr de K?


07 Sep 2015, 10:49
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EA-Winkel
Zal wel uitverkocht zijn...


07 Sep 2015, 11:39
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: EA-Winkel
De vraag is of de loketten wel open zullen zijn.

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


07 Sep 2015, 12:05
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2009, 14:07
Berichten: 169
Bericht Re: EA-Winkel
El Corredor (Light) schreef:
filip.dhose schreef:
Bram schreef:
Vandaag in 1ste helft zag je tenminste eens welke impact een extra mannetje op het middenveld kan hebben. Spijtige zaak dat we dat dan nog geen uur kunnen vast houden. Want uiteindelijk ben je voetballend zeker de betere van Winkel maar je zakt gewoon fysiek door het ijs. Moeilijk te begrijpen dat een degradant uit 2de het fysiek geen uur kan uithouden in 3de eigenlijk.

Voorts inderdaad een beresterke Geenens. Zat redelijk in de match, maar onderscheidde zich vooral op het einde van de match wanneer al de rest verzoop door enerzijds de ingevallen Schamp geen bal te laten raken en ondertussen nog 2 keer een doelpunt van de lijn te gaan keren. Prima mentaliteit ook bij die gast (y)


Snap het ook niet hoor, we kunnen geen enkele match spelen zonder fysiek door de mand te vallen. Nochtans zegt Regi dat de fysieke conditie van onze mannen top is dankzij fysical coach Van Polfliet.
Maar Wagner, Janssens, De Man en Bael kunnen blijkbaar maar één uur aan. Lusamba (die overigens wel getoond heeft dat hij iets kan) kampt met conditionele achterstand, dat ziet het kleinste kind. Hij geraakt ook moeilijk van de grond bij kopduels, maar dat is normaal als je fysiek zwak staat. Werk aan de winkel, de fysieke conditie van een deel van onze kern is echt niet optimaal!



was dat in de wedstrijd van vandaag? :cool: :wow:


inderdaad


07 Sep 2015, 12:47
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: EA-Winkel
@Dt, klopt allemaal. Toch blijf ik vinden dat Van Impe telkens met een aire invalt van "komt allemaal wel goed". Een J.Geenens bijvoorbeeld heeft ook nog vele stappen te zetten, maar smijt er wel altijd zijn kop voor. Dat we dit seizoen punten gingen verliezen door jeugdzondes was te verwachten. Als dit echter te wijten is aan zuivere nonchalance, moet je je vragen stellen..


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


07 Sep 2015, 13:55
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA-Winkel
Titus schreef:
@Dt, klopt allemaal. Toch blijf ik vinden dat Van Impe telkens met een aire invalt van "komt allemaal wel goed". Een J.Geenens bijvoorbeeld heeft ook nog vele stappen te zetten, maar smijt er wel altijd zijn kop voor. Dat we dit seizoen punten gingen verliezen door jeugdzondes was te verwachten. Als dit echter te wijten is aan zuivere nonchalance, moet je je vragen stellen..


Sent from my iPhone using Tapatalk


Yep klopt, maar er is natuurlijk een verschil tussen een "aire" over zich hebben naar de buitenwereld toe en effectief zo zijn... Maakte een fout en loopt nu eens met zijn gezicht tegen de muur... Nu zien welke lessen hij eruit trekt hé... Als hij dezelfde evolutie kan doormaken als een Falko bijvoorbeeld, gaat dat best meevallen...

Je kan RVA ook met de vinger wijzen waarom hij voor de vierde opeenvolgende keer zijn opstelling aanpast (hetzelfde met zijn bank - wat zou hij doen als Ken zou uitgevallen zijn met een blessure?). Bij BVR was dat het begin van het einde hé. Martin speelde de hele voorbereiding stijf op rechtsmidden en moet nu plots voor De Man opdraven op links... Bokila staat ineens als quasi zuivere rechtsmidden gisteren (wat hem dan nog niet eens slecht afging) en Jelle Geenens speelde de hele voorbereiding op links en valt in de competitie in op de rechterflank... Houdt het wel spannend :-)


07 Sep 2015, 14:35
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA-Winkel
gisteren geprobeerd om een spelerstrui te kopen aan dat kot voor de zittribune.het moet besteld worden en dan moet je 8 weken wachten en 54 euro direkt betalen. :crazy: merchandising? :lol:


07 Sep 2015, 15:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EA-Winkel
anders toch wel een klassegoal van dienen Lutun he, ik denk dat er niet te veel in 3de van op die plek gaan scoren.

_________________
may the FORCE be with you.


07 Sep 2015, 16:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst