EA-Winkel | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 EA-Winkel 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht EA-Winkel
ikke ook eens :)

na de komende week-en-een-half met het drieluik Winkel-Gullegem-Denjer zullen we weten waar we staan. bovendien hebben we tegen dan ongeveer de gansen top-5 achter de kiezen.

we zijn met andere woorden benieuwd...

_________________
may the FORCE be with you.


03 Sep 2015, 11:00
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: EA-Winkel
Als we deze match winnend zouden kunnen afsluiten staan we met 8 op 12 en kan je met een gerust hart richting Petegem trekken. Na La Louvièere wordt dit waarschijnlijk de eerste echte waardemeter.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


04 Sep 2015, 9:24
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA-Winkel
Timoilsjt schreef:
Als we deze match winnend zouden kunnen afsluiten staan we met 8 op 12 en kan je met een gerust hart richting Petegem trekken. Na La Louvièere wordt dit waarschijnlijk de eerste echte waardemeter.


Weir gon nor Gullegem zelle... Zwaardere tegenstander ook dan Petegem...


04 Sep 2015, 11:00
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: EA-Winkel
Morgen nen topper tegen Sint-Eloois-Winkel godbetert. En als je de commentaren leest moeten we nog in onze broek schijten ook. :wow:

Sint-Eloois-Winkel, of hoe we heel diep gezakt zijn...

bedankt aan de mannen die hiervoor gezorgd hebben.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


05 Sep 2015, 11:21
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA-Winkel
El Corredor (Light) schreef:
Morgen nen topper tegen Sint-Eloois-Winkel godbetert. En als je de commentaren leest moeten we nog in onze broek schijten ook. :wow:

Sint-Eloois-Winkel, of hoe we heel diep gezakt zijn...

bedankt aan de mannen die hiervoor gezorgd hebben.


haha jaja dat plan van ons bestuur om de club professioneel uit te bouwen heeft ons duidelijk geen windeieren gelegd!


05 Sep 2015, 12:29
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: EA-Winkel
Regi Van Acker: "De eerste topper van het seizoen tegen titelkandidaat Winkel Sport! We zullen net als vorig weekend tot de laatste minuut knokken om te scoren. Thuis willen we altijd stunten, te beginnen met zondag! Komaan Iendracht!"

:wow: :wow: :wow:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


05 Sep 2015, 16:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA-Winkel
El Corredor (Light) schreef:
Morgen nen topper tegen Sint-Eloois-Winkel godbetert. En als je de commentaren leest moeten we nog in onze broek schijten ook. :wow:

Sint-Eloois-Winkel, of hoe we heel diep gezakt zijn...

bedankt aan de mannen die hiervoor gezorgd hebben.


Tja, dat is inderdaad het verschil tussen de toppers in 2de klasse en.... 3de klasse
Nu wordt een confrontatie met en club uit een boerengat.,, "een topper" genoemd...
We mogen ons wel degelijk realiseren dat we héééél DIEP gezakt zijn...
Ik heb het er ook supermoeilijk mee....!!

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


05 Sep 2015, 19:06
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: EA-Winkel
Sint-Eloois-Winkel is een dorp in de Belgische provincie West-Vlaanderen. Het is een deelgemeente van Ledegem, maar wordt van het centrum van die gemeente gescheiden door de snelweg A17. Sint-Eloois-Winkel telt circa 3800 inwoners, slechts enkele honderden minder dan Ledegem-centrum.


Bedankt aan de bende die hiervoor gezorgd heeft, den dikkop van het stadhuis en zijn task-bende lacht zich te pletter. Indien we zo verder doen gaan we nog patatten planten in de westhoek!!!!!
Ook nog efkes vermelden dat de politici die enkele jaren hun populariteit kwamen opboenen bij de supporters hun kop niet meer laten zien, dat is nu politiek zè!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


05 Sep 2015, 19:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: EA-Winkel
iendrachter schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Sint-Eloois-Winkel is een dorp in de Belgische provincie West-Vlaanderen. Het is een deelgemeente van Ledegem, maar wordt van het centrum van die gemeente gescheiden door de snelweg A17. Sint-Eloois-Winkel telt circa 3800 inwoners, slechts enkele honderden minder dan Ledegem-centrum.


Bedankt aan de bende die hiervoor gezorgd heeft, den dikkop van het stadhuis en zijn task-bende lacht zich te pletter. Indien we zo verder doen gaan we nog patatten planten in de westhoek!!!!!
Ook nog efkes vermelden dat de politici die enkele jaren hun populariteit kwamen opboenen bij de supporters hun kop niet meer laten zien, dat is nu politiek zè!


Ons eigen bestuur niet vergeten, want daardoor speel je nu in 3de ipv 2de.
En met deze ploeg ga je volgens mij ook geen top 6 spelen vant jaar, wat wil zeggen dat je volgend seizoen in 2de amateur speelt tegen ploegen als Berlare,Pepingen,Ninove.
Ik zie het mss negatief maar volgens mij is dat de realiteit.
Peter Garré heeft hier zoveel krediet niet gehad als de klungels waarmee we nu opgezadeld zitten.
Ik ben ook tegen een fusie maar hoe we nu bezig zijn heb ik liever dat ze ermee stoppen.
Morgen tegen Winkel de grote titelfavoriet starten als underdog,nooit gedacht dat ik dat in een post ging moeten zeggen.
Nog enkele jaren en we kunnen tegen onze deelgemeenten beginnen spelen.


Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik mij vergis - maar dat is ook mijn mening..
En wat dan te zeggen over die " topper" tegen Sint Eloois Winkel…. ? :kots:
Jongens toch…. Sint Eloois Winkel zeg…… Waar zijn wij hier mee bezig ?
't zal in elk geval zonder mij zijn - ik kan het niet meer opbrengen om voor hiervoor 140km te bollen zenne..


06 Sep 2015, 0:35
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: EA-Winkel
We zijn inderdaad diep gezakt maar het is nu eenmaal de realiteit en die moet je onder ogen zien he. Winkel Sport is straks favoriet tegen ons. Ze beschikken immers over een heel goede ploeg met veel aanvallend geweld (Schamp, Lutun, Lebsir, Frutos, Yde) en nen hoop ervaring achterin en op het middenveld (Vanaudenaerde, Van Gijseghem, Velghe, Haghedooren, Jonckheere). Als je over deze kern beschikt, dan ben je inderdaad één van de titelkandidaten.
Ik vind het ook erg om te moeten zeggen maar ik zal al blij zijn als we straks iets moesten kunnen rapen.
Ik ben wel benieuwd hoe de schorsing van Bogaerts zal opgevangen worden op het middenveld. Wagner lijkt het meest voor de hand liggend maar die is eerder aanvallend ingesteld terwijl Bogaerts meer verdedigende middenvelder is. Of tovert Regi een ander konijn uit zijn hoed?


06 Sep 2015, 7:40
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: EA-Winkel
zwawi schreef:
We zijn inderdaad diep gezakt maar het is nu eenmaal de realiteit en die moet je onder ogen zien he. Winkel Sport is straks favoriet tegen ons. Ze beschikken immers over een heel goede ploeg met veel aanvallend geweld (Schamp, Lutun, Lebsir, Frutos, Yde) en nen hoop ervaring achterin en op het middenveld (Vanaudenaerde, Van Gijseghem, Velghe, Haghedooren, Jonckheere). Als je over deze kern beschikt, dan ben je inderdaad één van de titelkandidaten.
Ik vind het ook erg om te moeten zeggen maar ik zal al blij zijn als we straks iets moesten kunnen rapen.
Ik ben wel benieuwd hoe de schorsing van Bogaerts zal opgevangen worden op het middenveld. Wagner lijkt het meest voor de hand liggend maar die is eerder aanvallend ingesteld terwijl Bogaerts meer verdedigende middenvelder is. Of tovert Regi een ander konijn uit zijn hoed?


Ik gok op:
VDN
Geenens J., Lievens M., Gaye, Geenens F.
De Man, Van Damme, Janssens, Martin
Bokila, Bael
Als Regi zijn 3-5-2 wil aanhouden moet hij Coppens of Ardans inbrengen, maar onze coach kennende denk ik dat hij eerder zal opteren voor wat meer defensieve stabiliteit met Jelle op de linksback.


06 Sep 2015, 11:31
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: EA-Winkel
filip.dhose schreef:
zwawi schreef:
We zijn inderdaad diep gezakt maar het is nu eenmaal de realiteit en die moet je onder ogen zien he. Winkel Sport is straks favoriet tegen ons. Ze beschikken immers over een heel goede ploeg met veel aanvallend geweld (Schamp, Lutun, Lebsir, Frutos, Yde) en nen hoop ervaring achterin en op het middenveld (Vanaudenaerde, Van Gijseghem, Velghe, Haghedooren, Jonckheere). Als je over deze kern beschikt, dan ben je inderdaad één van de titelkandidaten.
Ik vind het ook erg om te moeten zeggen maar ik zal al blij zijn als we straks iets moesten kunnen rapen.
Ik ben wel benieuwd hoe de schorsing van Bogaerts zal opgevangen worden op het middenveld. Wagner lijkt het meest voor de hand liggend maar die is eerder aanvallend ingesteld terwijl Bogaerts meer verdedigende middenvelder is. Of tovert Regi een ander konijn uit zijn hoed?


Ik gok op:
VDN
Geenens J., Lievens M., Gaye, Geenens F.
De Man, Van Damme, Janssens, Martin
Bokila, Bael
Als Regi zijn 3-5-2 wil aanhouden moet hij Coppens of Ardans inbrengen, maar onze coach kennende denk ik dat hij eerder zal opteren voor wat meer defensieve stabiliteit met Jelle op de linksback.


jelle zou ik in deze wedstrijd hoegenaamd niet inbrengen. Die jongen moet nog rijpen zoals dat mooi heet.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


06 Sep 2015, 11:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EA-Winkel
Ik zie Wagner niet starten na vorige week, denk dat al meteen veel krediet verschoten heeft bij Regi als ik die zijn reacties langs de kant zag.

langs de andere kant, van onze volledig bank is er wel niemand met genoeg kwaliteiten om zich als kandidaat aan te bieden. Benieuwd wat de Regi gaat doen: zijn eigen vel zo lang mogelijk proberen redden of autoriteit proberen houden over de groep.
Ik had vorige wedstrijd in ieder geval al een zeer groot gevoel dat de 11 op het veld zich untouchable waanden.

_________________
If you never try, you'll never know


06 Sep 2015, 12:05
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: EA-Winkel
Bram schreef:
Ik zie Wagner niet starten na vorige week, denk dat al meteen veel krediet verschoten heeft bij Regi als ik die zijn reacties langs de kant zag.

langs de andere kant, van onze volledig bank is er wel niemand met genoeg kwaliteiten om zich als kandidaat aan te bieden. Benieuwd wat de Regi gaat doen: zijn eigen vel zo lang mogelijk proberen redden of autoriteit proberen houden over de groep.
Ik had vorige wedstrijd in ieder geval al een zeer groot gevoel dat de 11 op het veld zich untouchable waanden.


anders gezegd dan: "die jongens moeten nog rijpen"

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


06 Sep 2015, 12:06
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: EA-Winkel
El Corredor (Light) schreef:
Bram schreef:
Ik zie Wagner niet starten na vorige week, denk dat al meteen veel krediet verschoten heeft bij Regi als ik die zijn reacties langs de kant zag.

langs de andere kant, van onze volledig bank is er wel niemand met genoeg kwaliteiten om zich als kandidaat aan te bieden. Benieuwd wat de Regi gaat doen: zijn eigen vel zo lang mogelijk proberen redden of autoriteit proberen houden over de groep.
Ik had vorige wedstrijd in ieder geval al een zeer groot gevoel dat de 11 op het veld zich untouchable waanden.


anders gezegd dan: "die jongens moeten nog rijpen"


Ons bestuur daarentegen is overrijp... ;)
Het zal vandaag niet gemakkelijk worden, dat is duidelijk als je die mannen hun kern ziet, maar met een over-mijn-lijk mentaliteit hoop ik toch op een puntje.

_________________
oilsjt, goi alien...


06 Sep 2015, 12:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst