E. Aalst - FCV Dender - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 104 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 E. Aalst - FCV Dender 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - FCV Dender
anathema76 schreef:
Nu deze lijn doortrekken tegen Bornem aub!!
Je opladen voor een match tegen Dender is gemakkelijk, maar nu moet er ook echt eens gewonnen worden hoor!!

:EA:


Klopt - Temse had bijvoorbeeld volgens de media hun start compleet gemist maar winnen wel 2 keer en volgen dus op 1 schamel puntje van ons... La Louvière scoort vorige week in de allerlaatste seconde en pikt zo 3 punten mee op verplaatsing... Dender deed hetzelfde op Temse... Dat geluk zouden wij ook eens moeten kunnen afdwingen om niet in de problemen te komen, al ben ik er wel van overtuigd dat we genoeg kwaliteit hebben om in de linkerkolom mee te draaien.

Gisteren is ook nog maar eens gebleken dat we iedereen uit onze kern nodig gaan/zullen hebben. Dan kunnen er als naar gewoonte weer bepaalde individuen afgekraakt worden maar ik zag na de rust met een lichte herschikking op het middenveld van Van Damme-Bogaerts dat Terki en Pé veel minder hun stempel konden drukken en Fernandez op rechts daardoor ook veel minder in het spel kwam dan voor rust. Je mag dus van Bogaerts blijven vinden wat je wil, maar zit hier al een aantal jaar en elke trainer die hier heeft gezeten blijft op hem rekenen, zo ook RVA. Dan kijk ik liever naar de positieve zaken dan naar de match komen afgezakt met het idee om onze slechte punten er uit te halen. Trouwens, met een beetje meeval scoort hij gisteren de 2-1 op de rebound op het schot van Janssens.

Ook Jelle, die volgens velen best nog wat kan rijpen en niks te zoeken heeft in onze ploeg, maakt een doelpunt zoals ik er nog maar weinig heb gezien in derde...

Conclusie: We zijn 6 matchen ver in de competitie en ieder's hoofd heeft al op het kapblok gelegen... Iets meer krediet geven, mag wel vind ik. Tijdens de zomerstop had iedereen de mond vol van "het moet anders en ja onze jonge ploeg gaat fouten maken, dus daar moeten we mee leren leven", enz.: maar veel tijd/krediet is er hun ook niet gegund.

Mooiste voorbeeld is Steve Bael - door iedereen al verguisd voor de start van het seizoen, maar doet het wel hé... Was met voorsprong de moeilijkst te spelen spits op het veld gisteren... Dat geeft mij veel meer voldoening dan zelf onze pijnpunten er trachten uit te halen... Hoe belabberd het misschien op Gullegem was (waar we volgens mijn info altijd op 0-2 hadden moeten komen), zo goed was het dan gisteren.


Laatst gewijzigd door DT op 14 Sep 2015, 12:36, 2 keer totaal gewijzigd.



14 Sep 2015, 9:58
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - FCV Dender
Edit


Laatst gewijzigd door DT op 14 Sep 2015, 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.



14 Sep 2015, 10:03
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - FCV Dender
Edit


14 Sep 2015, 10:03
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: E. Aalst - FCV Dender
Bael deed het gisteren heel goed, ik vond zelfs Bokila niet slecht invallen voor zijn doen.
Achteraan toch af en toe nog heel grote gaten en dekkingsfouten. Als je ziet hoe Dimbala daar vrij kan inkoppen, en bij het tweede tegendoelpunt net hetzelfde...
Hoeveel volk was er eigenlijk? 3000?


14 Sep 2015, 10:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: E. Aalst - FCV Dender
kijk, ik heb het ook niet voor dat kunstmatig met Aziatisch (zwart) maffiageld in 'leven' gehouden MEGAprojectje van hier naast maar dat ze de EA-supps die het nodig vonden om op welke wijze ook agressief te doen voor mijn part voor een lange tijd uit (de buurt) van ons stadion houden:

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aals ... -a2454787/

_________________
may the FORCE be with you.


14 Sep 2015, 10:20
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: E. Aalst - FCV Dender
Ik wou het artikel ook net posten.
Tja, er is niets gebeurd eh. Alleen al die titel...
Rioolpers.


14 Sep 2015, 10:23
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: E. Aalst - FCV Dender
tympanum2 schreef:
Ik wou het artikel ook net posten.
Tja, er is niets gebeurd eh. Alleen al die titel...
Rioolpers.


ja. maar dat weet je als EA-supp op voorhand he. "tsijn wéér die van Aalst". juist daarmee dat ze die onnozelheden gewoon moeten laten. wat hebben ze daar nu mee bereikt ? slechts 1 ding: dat je een volgende keer zwaarder gestraft gaat worden (als club en als supp). en dat je wel 2 keers gaat nadenken vooraleer uw vrouw of kids eens mee te pakken. en dat die van Dender hetzelfde gaan willen doen in de terugmatch, misschien met onschuldige supps, kids... als slachtoffer die met dergelijke zaken niets te maken willen hebben.

_________________
may the FORCE be with you.


14 Sep 2015, 10:38
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: E. Aalst - FCV Dender
tympanum2 schreef:
Bael deed het gisteren heel goed, ik vond zelfs Bokila niet slecht invallen voor zijn doen.
Achteraan toch af en toe nog heel grote gaten en dekkingsfouten. Als je ziet hoe Dimbala daar vrij kan inkoppen, en bij het tweede tegendoelpunt net hetzelfde...
Hoeveel volk was er eigenlijk? 3000?


Inderdaad, echt chapeau voor Steve Bael, jongen vecht voor zijn plaats ondanks de vele twijfels en speelde gisteren gewoon goed. Wat ik wel spijtig vond is dat we gisteren in de absolute slotfase nog twee vrije trappen totaal verknoeien, in plaats van te combineren op dat moment moet je er gewoon vol voor gaan.


14 Sep 2015, 11:14
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: E. Aalst - FCV Dender
Dat is iets wat in nooit zal snappen. Je kan met een corner of vrije trap de bal (uitzonderlijk) eens voor het doel gooien, en dan doen ze het kort of proberen ze in tweede instantie via een vaak mislukte combinatie toch nog die bal voor te krijgen. Dender maakte zoveel poeha niet. Gewoon die ballen voor de goal, van alle kanten prima getrapt.


14 Sep 2015, 11:19
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - FCV Dender
tympanum2 schreef:
Dat is iets wat in nooit zal snappen. Je kan met een corner of vrije trap de bal (uitzonderlijk) eens voor het doel gooien, en dan doen ze het kort of proberen ze in tweede instantie via een vaak mislukte combinatie toch nog die bal voor te krijgen. Dender maakte zoveel poeha niet. Gewoon die ballen voor de goal, van alle kanten prima getrapt.


Het was in de laatste minuten en volgens mij zochten ze een strafschop.

_________________
oilsjt, goi alien...


14 Sep 2015, 12:06
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - FCV Dender
AlostanA schreef:
Wat ik wel spijtig vond is dat we gisteren in de absolute slotfase nog twee vrije trappen totaal verknoeien, in plaats van te combineren op dat moment moet je er gewoon vol voor gaan.


Yep, snap ik ook niet. En is ook niet de eerste keer... Bovendien was Dender toch aan het twijfelen na de 2-2, die keeper is sowieso al niet het toonbeeld van zelfzekerheid en met het regengladde veld, kon je niet beter hebben... Gewoon hard naar doel, afwijken op een been en binnen... Of scoren uit de rebound zoals tegen Winkel... Jammer...


14 Sep 2015, 12:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: E. Aalst - FCV Dender
Ik vond het tof dat in gesprekken met mij na de wedstrijd zowel Gilles De Bilde, Thomas Troch en Niels De Schutter vol lof waren over onze jonge ploeg en de grote inzet die ze getoond hadden. Ik hoop dat ze zondag met dezelfde inzet gaan spelen.


14 Sep 2015, 16:38
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: E. Aalst - FCV Dender
tympanum2 schreef:
Dat is iets wat in nooit zal snappen. Je kan met een corner of vrije trap de bal (uitzonderlijk) eens voor het doel gooien, en dan doen ze het kort of proberen ze in tweede instantie via een vaak mislukte combinatie toch nog die bal voor te krijgen. Dender maakte zoveel poeha niet. Gewoon die ballen voor de goal, van alle kanten prima getrapt.


Op Gullegem ook vandat, een vrije trap en rechtstreeks proberen, terwijl iedereen zag dat nooit ging lukken. Smijt die bal voor dat kot...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


14 Sep 2015, 17:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: E. Aalst - FCV Dender
Uiteindelijk was het een billijk gelijkspel. Ik vond Dender de hele wedstrijd de betere ploeg, maar dat werd verbazend genoeg gecompenseerd door de vechtlust van een aantal van onze spelers (Bael, F. Geenens, Gaye), en de klasse van (alweer) VDN.

De speler met rugnummer 10 van Dender vond ik wel indrukwekkend. Straalde veel meer klasse en voetbal uit dan een Bogaerts of een Van Damme.

Tevreden met een punt, maar als je dan naar het klassement kijkt... Een elfde plaats met even veel punten als topploegen Sparta Petegem en Gullegem... Dat wringt toch.


15 Sep 2015, 10:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: E. Aalst - FCV Dender
De Jean schreef:
Uiteindelijk was het een billijk gelijkspel. Ik vond Dender de hele wedstrijd de betere ploeg, maar dat werd verbazend genoeg gecompenseerd door de vechtlust van een aantal van onze spelers (Bael, F. Geenens, Gaye), en de klasse van (alweer) VDN.

De speler met rugnummer 10 van Dender vond ik wel indrukwekkend. Straalde veel meer klasse en voetbal uit dan een Bogaerts of een Van Damme.

Tevreden met een punt, maar als je dan naar het klassement kijkt... Een elfde plaats met even veel punten als topploegen Sparta Petegem en Gullegem... Dat wringt toch.



Niet vergeten dat we al tegen de top-3 speelden, en er 3 keer gelijk tegen speelden. Eigenlijk is enkel het verlies op Gullegem een slecht resultaat. Normaal gezien moeten vanaf nu de punten beginnen te komen. Als we 10 matchen ver zijn, zouden we minstens 15 punten moeten hebben, anders doen we niet meer mee voor de prijzen (plaatsen 3-6). Dat betekent dat we MINSTENS 8 op 12 moeten halen tegen Bornem, Oudenaarde, Londerzeel en Hamme. Wil je meedoen voor de hoofdprijzen (plaatsen 1 en 2), dan moet je per wedstrijd gemiddeld 2 punten sprokkelen. Dan zouden we nu 15 op 15 moeten rapen, om tegen wedstrijd 11 aan 22 punten te komen. Waarschijnlijk te hoog gegrepen, maar laat ons nog even dromen! :-)


15 Sep 2015, 11:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 104 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst