KSV Bornem - E. Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 KSV Bornem - E. Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
Het is dan weer wel het bestuur die de spelers heeft aangeworven en het is ook de plicht van het bestuur om in te grijpen ook voor die in da kot gelden dezelfde regels,ons bestuur is verantwoordelijk voor zowel het sportieve als het financiële.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


22 Sep 2015, 10:35
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
filip.dhose schreef:
Davy schreef:
ik kan me niet van de indruk ontdoen dat die inspraak van de technische staf zeer relatief is, en dat die halsoverkopyoutubetransfers het resultaat is van een paar makelaars die ons bestuur weer eens beetnemen. het is een indruk, he ik kan dat niet hard maken. maar in dit soort beleid zie ik geenszins de hand van regi.


Nochtans heeft Regi altijd gezegd dat hij het laatste woord heeft in de transfers, en dat er niemand zou komen die hij er zelf niet bij wilde.


De 2 Labiad's zijn aangeboden geweest aan VH, Regi was natuurlijk akkoord (kennen of niet kennen laat ik in het midden) al was het maar om de smalle kern aan te vullen.


22 Sep 2015, 10:47
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
DT schreef:
Voor alle duidelijkheid: ik heb de wedstrijd niet live gezien maar een 4-4 gelijkspel nog maar eens hanteren om het bestuur onder vuur te nemen, vind ik toch wel iets te kort door de bocht. Als een ploeg een 1-4 wegsmijt op een kwartier hé, dan is dat simpelweg de fout van de mannen op het plein en die in dat kot ernaast... Punt.

En dan mag een Bokila nog drie keer alleen op weg naar de keeper zijn geweest en hebben gemist, dat is nog geen reden denk ik om hem alleen af te breken als ze er achteraan nog 3 binnenlaten... Elke match heb je dit seizoen al minstens 2 keer alleen op de doelman kunnen afgaan en niemand heeft kunnen besluiten: Bokila niet, Bael niet, Van Impe niet, Martin niet, Janssens niet... Bokila is er weer eentje die van meet af aan in het rijtje Van Renterghem, Delclef, Smet, Bogaerts wordt gestopt, al dan niet terecht... Maar een spits aanwrijven dat hij alleen de oorzaak is dat er uiteindelijk nog 3 goals in het eigen mandje vliegen?? Je speelt op het midden met twee controlerende middenvelders en er kan toch iemand vrij aanleggen van voor de zestien, je krijgt een vrije schop tegen en bij ons gaan ze lopen van de bal ipv die bal gewoon weg te zetten... Ik dacht op de beelden zelfs gezien te hebben dat een van uw beste koppers in het muurtje stond ipv in de zestien... Op het moment dat Bornem die 2-4 scoort hé, dan moet je als groep met de trainer voorop de juiste keuzes maken... That's all... En voor dat gezaag dan weer komt dat het het bestuur is dat die mannen toch allemaal een contract geeft: er zal er geen enkele bijlopen die RVA niet moet hebben, want "iedereen had de technische staf van zijn kunnen overtuigd"...

Ipv bij elke misstap van de ploeg meteen op het bestuur te beginnen schieten, zou ik toch eerst eens de meer logische verantwoordelijken voor die zaken "evalueren" en nadenken over vragen zoals: hoe komt het dat de helft van uw spelerskern eind september nog altijd maar 60 minuten in de benen heeft, waar ligt dat aan? Waarom verandert uw banksamenstelling elke match en zet je twee spitsen op uw bank voor een uitmatch? Waarom moet je elke match al uw wissels opgebruiken, waar dan nog vaak de zwakke schakels gewoon blijven staan? Wissels tegen Dender slaan uiteindelijk mee maar de ingrepen zelf??

En een hypothetische vraag: wat als we uiteindelijk toch hadden gewonnen zondag? Hadden we dan plots een topploeg gehad? Neen, dan was Bornem gewoon superzwak... Of ging de overwinning dan de verdienste zijn geweest van het bestuur? Denk ik niet hé, dus schiet in de ontgoocheling gewoon op de mannen die er iets kunnen aan doen hé... Is dat loyaal zijn? Neen, is gewoon de feiten weergeven zoals ze zijn na een match waar je zelf domweg een 1-4 wegsmijt...


sukkelaars die hier al 3 jaar rondlopen worden gespaard, en moeten krediet krijgen. Wel een trainer dan toch ook zeker? Of spelen er andere belangen?

Of gaan we een potje potenzagen beginnen om iemand anders aan het roer te krijgen?

Straks ga je nog moeten zeggen dat we dankbaar moeten zijn zeker voor spelers als Bokila, Lusumba, en consoorten. Kom op zeg, blijf toch eens serieus.

Dus een trainer moet je evalueren, maar het hoofd van je technische staf niet?

De wissel van Bael kwam er overigens volledig terecht, kreeg in minuut 1 al een trap op zijn enkel, en liep van meet af aan al te manken.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


22 Sep 2015, 11:15
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
El Corredor (Light) schreef:
DT schreef:
Voor alle duidelijkheid: ik heb de wedstrijd niet live gezien maar een 4-4 gelijkspel nog maar eens hanteren om het bestuur onder vuur te nemen, vind ik toch wel iets te kort door de bocht. Als een ploeg een 1-4 wegsmijt op een kwartier hé, dan is dat simpelweg de fout van de mannen op het plein en die in dat kot ernaast... Punt.

En dan mag een Bokila nog drie keer alleen op weg naar de keeper zijn geweest en hebben gemist, dat is nog geen reden denk ik om hem alleen af te breken als ze er achteraan nog 3 binnenlaten... Elke match heb je dit seizoen al minstens 2 keer alleen op de doelman kunnen afgaan en niemand heeft kunnen besluiten: Bokila niet, Bael niet, Van Impe niet, Martin niet, Janssens niet... Bokila is er weer eentje die van meet af aan in het rijtje Van Renterghem, Delclef, Smet, Bogaerts wordt gestopt, al dan niet terecht... Maar een spits aanwrijven dat hij alleen de oorzaak is dat er uiteindelijk nog 3 goals in het eigen mandje vliegen?? Je speelt op het midden met twee controlerende middenvelders en er kan toch iemand vrij aanleggen van voor de zestien, je krijgt een vrije schop tegen en bij ons gaan ze lopen van de bal ipv die bal gewoon weg te zetten... Ik dacht op de beelden zelfs gezien te hebben dat een van uw beste koppers in het muurtje stond ipv in de zestien... Op het moment dat Bornem die 2-4 scoort hé, dan moet je als groep met de trainer voorop de juiste keuzes maken... That's all... En voor dat gezaag dan weer komt dat het het bestuur is dat die mannen toch allemaal een contract geeft: er zal er geen enkele bijlopen die RVA niet moet hebben, want "iedereen had de technische staf van zijn kunnen overtuigd"...

Ipv bij elke misstap van de ploeg meteen op het bestuur te beginnen schieten, zou ik toch eerst eens de meer logische verantwoordelijken voor die zaken "evalueren" en nadenken over vragen zoals: hoe komt het dat de helft van uw spelerskern eind september nog altijd maar 60 minuten in de benen heeft, waar ligt dat aan? Waarom verandert uw banksamenstelling elke match en zet je twee spitsen op uw bank voor een uitmatch? Waarom moet je elke match al uw wissels opgebruiken, waar dan nog vaak de zwakke schakels gewoon blijven staan? Wissels tegen Dender slaan uiteindelijk mee maar de ingrepen zelf??

En een hypothetische vraag: wat als we uiteindelijk toch hadden gewonnen zondag? Hadden we dan plots een topploeg gehad? Neen, dan was Bornem gewoon superzwak... Of ging de overwinning dan de verdienste zijn geweest van het bestuur? Denk ik niet hé, dus schiet in de ontgoocheling gewoon op de mannen die er iets kunnen aan doen hé... Is dat loyaal zijn? Neen, is gewoon de feiten weergeven zoals ze zijn na een match waar je zelf domweg een 1-4 wegsmijt...


sukkelaars die hier al 3 jaar rondlopen worden gespaard, en moeten krediet krijgen. Wel een trainer dan toch ook zeker? Of spelen er andere belangen?

Of gaan we een potje potenzagen beginnen om iemand anders aan het roer te krijgen?

Straks ga je nog moeten zeggen dat we dankbaar moeten zijn zeker voor spelers als Bokila, Lusumba, en consoorten. Kom op zeg, blijf toch eens serieus.

Dus een trainer moet je evalueren, maar het hoofd van je technische staf niet?

De wissel van Bael kwam er overigens volledig terecht, kreeg in minuut 1 al een trap op zijn enkel, en liep van meet af aan al te manken.


Die eerste twee zinnen van uw post: hoe hypocriet kan het nog worden zeg? Een woord: windmolen! Draaien met de wind... Niks anders over te zeggen...

Ik zeg in een topic "KSV Bornem - E. Aalst" dat als je een 1-4 wegsmijt, er eerst andere zaken foutlopen dan er weer eens een bestuurspolemiek van te willen maken...

Ik denk niet dat ik hier opper dat uw sportief verantwoordelijke niet moet worden geëvalueerd, maar ik vind het wel heel inconsequent dat we dit seizoen plots spreken over het beleid van de sportief directeur enerzijds en de taak/vak van de trainer anderzijds terwijl er tot vorig seizoen incluis toch wel duidelijk aangegeven werd dat de trainer de transfers deed bij Aalst... Komt elk jaar kritiek op, oa. op BVR, Chris Janssens en nu zouden we RVA plots uit de wind moeten zetten? Waarom?

Als hij vorig jaar vol van zichzelf kon verkondigen via de pers dat via hem De Oliveira en Philippe Janssens bij Aalst zaten, kan hij nu toch wel hetzelfde doen met een Bokila, een Gillis, ed? Of heeft hij daar nu plots geen hand meer in? Wie moet er dan serieus zijn? De discussie gaat er niet om of we de komst van Bokila, Lusamba ed moeten toejuichen, het gaat erom dat ze er zijn en dat we het er zullen moeten mee doen.

Ik pleit hier niet voor iets of iemand hé - ik pleit hier voor enige consequentie in dat "krediet" verlenen. Ik neem hier trouwens de wissel van Bael niet op de korrel hé, was waarschijnlijk - net zoals tegen Dender - gerechtvaardigd maar als je in alles het slechte van het huidige bestuur wil laten doorwerken, mag je toch ook wel eerst eens naar de logische zaken gaan kijken?

Kan je ook de zaken in het cursief even verder toelichten? Ik ben niet mee...


Laatst gewijzigd door DT op 22 Sep 2015, 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.



22 Sep 2015, 11:31
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
cursief is toch vrij duidelijk dacht ik. Dat je zinspeelt op een ontslag voor onze trainer, en daar hebben we het geld niet voor om iemand anders binnen te halen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


22 Sep 2015, 11:35
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
El Corredor (Light) schreef:
cursief is toch vrij duidelijk dacht ik. Dat je zinspeelt op een ontslag voor onze trainer, en daar hebben we het geld niet voor om iemand anders binnen te halen.


Nogmaals: windmolen...

Als je dan toch een straf statement wil maken, gewoon doen hé ElCo... Maar niet iemand anders woorden proberen verdraaien... Ik reageerde op uw post hé...


22 Sep 2015, 11:40
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
Ik denk dat wat betreft de transfers het zeer simpel is hé: al wie betaalbaar is werd aangeworven ongeacht hun 'kwaliteiten'. Verantwoordelijk daarvoor is het bestuur. RVA zal dat natuurlijk niet gaan verkondigen hé maar ik denk dat die man gewoon gewoon iets zal gehad hebben van: ik moet toch wat kernspelers hebben...Als A en B te duur zijn en C wil niet komen omwille van het fantastische gedwongen degradatie verhaal, moet je maar gaan voor D hé en verkondigen dat ze weldegelijk goed genoeg zijn...Ook al weet iedereen dat het niet zo is. Bael is onze diepe spits, die het wonderwel meer dan goed doet...Bael hé jongens, Bael...

Toegegeven dat de 4-4 niet bij het bestuur ligt is correct en dat RVA durft wisselen waarvan ge uw blote kloten kunt van laten zien, ook juist. Dat wisten we al na de eerste matchen vorig seizoen hé. Maar kijk, hij heeft er toch voor gekozen om te blijven. Wellicht met de instelling om het beste ervan te maken.

Een ploeg voor de top 6 heb je niet. Als we nu niet minimum 4/6 halen weet ge zelfs al hoe laat het is. En als we niet snel een ander bewindsploeg hebben zijn wedstrijden tegen Haaltert en Bambrugge niet ver weg.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


Laatst gewijzigd door witzwet op 22 Sep 2015, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.



22 Sep 2015, 11:47
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
DT schreef:
El Corredor (Light) schreef:
cursief is toch vrij duidelijk dacht ik. Dat je zinspeelt op een ontslag voor onze trainer, en daar hebben we het geld niet voor om iemand anders binnen te halen.


Nogmaals: windmolen...

Als je dan toch een straf statement wil maken, gewoon doen hé ElCo... Maar niet iemand anders woorden proberen verdraaien... Ik reageerde op uw post hé...


goh ja, draaien met de wind, ik weet er zo nog eigenlijk. Eigenlijk beter dat ik jouw posts niet meer lees, want jaag er mij de laatste tijd gewoon altijd veel te veel in op.

Ik hoef helemaal geen straffe statements te maken, die tijd is al even gepasseerd eigenlijk. Ik schrijf gewoon mijn mening na iedere match. Als die Jelle Geenens niet zo goed invalt in Torhout, dan zeg ik dat. En als hij de enige op niveau is op Gullegem, dan zeg ik dat ook. Je hoeft het allemaal niet moeilijker te maken dan het is. Maar blijkbaar moet iedere post hier een samenhangend geheel vormen doorheen gans het seizoen.

Misschien moet ik er maar een El Corredor Extra Light van maken (bedankt voor de tip DavidSeal ;-) :-) )

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


22 Sep 2015, 11:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
aan de comments te zien hebben we dringend eens een dikke overwinning nodig :D :D :D

_________________
may the FORCE be with you.


22 Sep 2015, 12:05
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
El Corredor (Light) schreef:
DT schreef:
El Corredor (Light) schreef:

Misschien moet ik er maar een El Corredor Extra Light van maken (bedankt voor de tip DavidSeal ;-) :-) )


ja, maar: http://www.consumentenbond.nl/dieet/ext ... -is-light/ ;)

_________________
may the FORCE be with you.


22 Sep 2015, 12:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
blijf kalm en drink op tijd een OUZO, dat doe ik hier ook, lees en bekijk alles op 3500 km afstand en stel vast dat we elke dag wat dieper zinken in de put en de listen van FDR en zijn kliek. :drank:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


22 Sep 2015, 12:08
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
El Corredor (Light) schreef:
DT schreef:
El Corredor (Light) schreef:
cursief is toch vrij duidelijk dacht ik. Dat je zinspeelt op een ontslag voor onze trainer, en daar hebben we het geld niet voor om iemand anders binnen te halen.


Nogmaals: windmolen...

Als je dan toch een straf statement wil maken, gewoon doen hé ElCo... Maar niet iemand anders woorden proberen verdraaien... Ik reageerde op uw post hé...


goh ja, draaien met de wind, ik weet er zo nog eigenlijk. Eigenlijk beter dat ik jouw posts niet meer lees, want jaag er mij de laatste tijd gewoon altijd veel te veel in op.

Ik hoef helemaal geen straffe statements te maken, die tijd is al even gepasseerd eigenlijk. Ik schrijf gewoon mijn mening na iedere match. Als die Jelle Geenens niet zo goed invalt in Torhout, dan zeg ik dat. En als hij de enige op niveau is op Gullegem, dan zeg ik dat ook. Je hoeft het allemaal niet moeilijker te maken dan het is. Maar blijkbaar moet iedere post hier een samenhangend geheel vormen doorheen gans het seizoen.

Misschien moet ik er maar een El Corredor Extra Light van maken (bedankt voor de tip DavidSeal ;-) :-) )


ElCo, je moet er geen zaken bijhalen die er niks mee te maken hebben.

Mijn simpele vraag was wat je bedoelde met die potenzagerij om iemand anders in het zadel te helpen? Dat heeft de botten vandoen met de invalbeurt van een Jelle Geenens. Jij postte dit en ik vraag duiding. Niks meer niks minder...


22 Sep 2015, 12:16
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
het voelt maar raar aan, zo'n afzeikdiscussie waarbij noch ik noch Filip Dhose het onderwerp vormt.
ik voel mij zo wat verwaarloosd.

_________________
may the FORCE be with you.


22 Sep 2015, 12:26
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
Still standing ! schreef:
het voelt maar raar aan, zo'n afzeikdiscussie waarbij noch ik noch Filip Dhose het onderwerp vormt.
ik voel mij zo wat verwaarloosd.


Heimwee naar de "kielhaal"-tijd me dunkt :D


22 Sep 2015, 12:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
DT schreef:
Still standing ! schreef:
het voelt maar raar aan, zo'n afzeikdiscussie waarbij noch ik noch Filip Dhose het onderwerp vormt.
ik voel mij zo wat verwaarloosd.


Heimwee naar de "kielhaal"-tijd me dunkt :D


of de 'holmaat'-periode. die kon ook tellen.

_________________
may the FORCE be with you.


22 Sep 2015, 12:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst