KSV Bornem - E. Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 7
 KSV Bornem - E. Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
Davy schreef:
Mariner schreef:
Davy schreef:
ok, bokila eruit... maar wat zet ge in de plaats? we hebben amper iets op de bank zitten. ja wat testers die geen ploeg vinden met 0 conditie,maar voor de rest ?

we gaan het moeten uitzitten met de ploeg die we hebben. tzal nog veel moed vragen van diegenen die komen kijken.we dragen gewoon de gevolgen van het niet behalen van de licentie en het wegsmijten van geld de voorbije jaren. daar moeten we realistisch in zijn. t ergste vandaag zijn niet de tegenvallende sportieve prestaties (door velen al wat voorzien) maar dat er op bestuurlijk vlak werkelijk niets is veranderd. of toch een ding: ze doen zelfs de moeite niet meer om te (des)informeren.


wat zijn de posities van die Labiads eigenlijk?


als ik me niet vergis was er sprake van ene rechtsback en dan nog een aanvallende flankspeler? ze renderen alleszins ...


och, het zijn maar enkelen in de lange rij youtubetransfers die geen bal bijbrengen.

we stonden op Gullegem naast onze bank en als je zag hoe die Labiad hem klaarmaakte om in te vallen, tja echt met het mes tussen de tanden was dat niet.

maar goed, ik had me voorgenomen om positief te blijven.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


21 Sep 2015, 17:50
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
Davy schreef:
ok, bokila eruit... maar wat zet ge in de plaats? we hebben amper iets op de bank zitten. ja wat testers die geen ploeg vinden met 0 conditie,maar voor de rest ?

we gaan het moeten uitzitten met de ploeg die we hebben. tzal nog veel moed vragen van diegenen die komen kijken.we dragen gewoon de gevolgen van het niet behalen van de licentie en het wegsmijten van geld de voorbije jaren. daar moeten we realistisch in zijn. t ergste vandaag zijn niet de tegenvallende sportieve prestaties (door velen al wat voorzien) maar dat er op bestuurlijk vlak werkelijk niets is veranderd. of toch een ding: ze doen zelfs de moeite niet meer om te (des)informeren.


Als je ons brokkelpakken van aankopen zag, kon je toch reeds veronderstellen dat ze gekozen hadden voor degradatie naar vierde, voor eerste amateurklasse kon je met deze groep nooit niet in aanmerking komen.
Enfin, het is inderdaad onbegrijpelijk dat deze bewindsploeg hier nog de lakens uitdeelt, ze zullen opstappen als de boeken zullen toe zijn op den iendracht. :x

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


21 Sep 2015, 18:05
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
een staatsgreep binnen EA is wat we nodig hebben. FDR en zijn voltallige bende een schup in hun kont en een overname, maar "la question jambon" ; wie o wie voelt zich geroepen, maw wie heeft de knaaten om zoiets aan te kunnen ? haha, daar komt het op aan, want anders idd de dieperik in. Zotten zijn momenteel diegenen die die zakken aan het vullen zijn. :lol: :D :wave:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


21 Sep 2015, 18:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
Hugo schreef:
Davy schreef:
ok, bokila eruit... maar wat zet ge in de plaats? we hebben amper iets op de bank zitten. ja wat testers die geen ploeg vinden met 0 conditie,maar voor de rest ?

we gaan het moeten uitzitten met de ploeg die we hebben. tzal nog veel moed vragen van diegenen die komen kijken.we dragen gewoon de gevolgen van het niet behalen van de licentie en het wegsmijten van geld de voorbije jaren. daar moeten we realistisch in zijn. t ergste vandaag zijn niet de tegenvallende sportieve prestaties (door velen al wat voorzien) maar dat er op bestuurlijk vlak werkelijk niets is veranderd. of toch een ding: ze doen zelfs de moeite niet meer om te (des)informeren.


Als je ons brokkelpakken van aankopen zag, kon je toch reeds veronderstellen dat ze gekozen hadden voor degradatie naar vierde, voor eerste amateurklasse kon je met deze groep nooit niet in aanmerking komen.
Enfin, het is inderdaad onbegrijpelijk dat deze bewindsploeg hier nog de lakens uitdeelt, ze zullen opstappen als de boeken zullen toe zijn op den iendracht. :x


Klopt .En zo lang ze mogen blijven voortdoen gaan ze dat zeker doen…
Hoe denken jullie dat het met die schuldenberg en dat gigantische negatieve eigen vermogen van eind vorig seizoen zit misschien ? Die zijn heus niet in rook opgegaan hoor…... :hmm:
Neen, ik geloof dat FDR en kliek gewoon aan het wachten zijn tot op het moment dat de schuldeisers er de stekker komen uithalen.
Zolang dat niet gebeurt zijn recettes en andere inkomsten die nog worden binnengehaald simpelweg lekker meegenomen…. :cool:


21 Sep 2015, 18:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1386
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
DavidSeal schreef:
chunga schreef:
filip.dhose schreef:

Ik ben - net als iedereen - vreselijk ontgoocheld. Maar op emotionele commentaren wil ik rationeel reageren:
* een gelijkspel buitenshuis is in principe altijd goed;
* we staan op slechts 3 punten van de 6de plaats, en we hebben de top-3 al gehad;

Dat zijn de feiten. Er is geen been gebroken. Maar nu moeten we wel 6 op halen, thuis tegen Oudenaarde en Londerzeel, anders wordt het inderdaad moeilijk!
Hoe kan je dit na vandaag in godsnaam zeggen als je na meer dan een uur 1-4 voorstaat :crazy: Nu begin je door te slaan,je doet me met je posts eigenlijk wat denken aan Comical Ali ten tijde van de oorlog in Irak,die zou ook nog het licht van de zon ontkent hebben



Bespaar u de moeite, deze gast gaat waarschijnlijk van FDR en LVH nog 2 goei maken ook! Tja, wiens brood men eet diens woord men spreekt he!


U zit er volkomen naast. Ik ontvang noch van FDR, noch van LVH, noch van Eendracht Aalst enig geld. Ik schrijf als vrijwilliger artikels en interviews, en ik verzorg nu en dan de live verslaggeving, allemaal onbezoldigd. Dus uw spreekwoord is helemaal niet van toepassing. Opgepast met onterechte beschuldigingen. Vanwaar haalt u dat trouwens???


21 Sep 2015, 19:28
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1386
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
chunga schreef:
waly 2 schreef:
ze hadden beter verhoeven gehouden.bokila moest een beetje krediet krijgen zoals iedereen,maar het zijne is op.
Wat Verhoeven betreft blijf ik het raar vinden,was vorig seizoen al bij de kern gehaald omdat hij toch het verst stond in zijn ontwikkeling volgens onze technische staf. Nu kreeg hij geen enkele kans (zelfs niet in de voorbereiding) en sturen ze hem door terwijl de halve beloftenkern overgeheveld werd. Vervanging van Bael gisteren na 60min was wel logisch,stond toen 1-4 en Steve had zich in minuut één al licht gekwetst maar had toch weer een groot aandeel in onze voorsprong op dat moment.Door wie je hem dan vervangt daar kan je over discussiëren maar volgens mij zit er weing verschil tussen Bokilla,Lusamba,of een 16 jarige blinde labrador met drie poten, het brengt allemaal niks bij tenzij een hoop ergernis


Verhoeven was 2 jaar geleden onze tweede keeper, Van Der Hoeven moest niet weg, maar wou zelf naar E. Zele om meer speelgelegenheid te krijgen. Blijkbaar voelde hij zich dus bedreigd door Bael en "losers" als Bokila en Lusamba.


21 Sep 2015, 19:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1386
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
Davy schreef:
ik kan me niet van de indruk ontdoen dat die inspraak van de technische staf zeer relatief is, en dat die halsoverkopyoutubetransfers het resultaat is van een paar makelaars die ons bestuur weer eens beetnemen. het is een indruk, he ik kan dat niet hard maken. maar in dit soort beleid zie ik geenszins de hand van regi.


Nochtans heeft Regi altijd gezegd dat hij het laatste woord heeft in de transfers, en dat er niemand zou komen die hij er zelf niet bij wilde.


21 Sep 2015, 19:36
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
filip.dhose schreef:
Davy schreef:
ik kan me niet van de indruk ontdoen dat die inspraak van de technische staf zeer relatief is, en dat die halsoverkopyoutubetransfers het resultaat is van een paar makelaars die ons bestuur weer eens beetnemen. het is een indruk, he ik kan dat niet hard maken. maar in dit soort beleid zie ik geenszins de hand van regi.


Nochtans heeft Regi altijd gezegd dat hij het laatste woord heeft in de transfers, en dat er niemand zou komen die hij er zelf niet bij wilde.


heeft dat idd destijds gezegd. ik ben er alleen niet van overtuigd dat hij dat vandaag nog kan zeggen.


21 Sep 2015, 19:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1386
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
tympanum2 schreef:
Tja, een paar jaar geleden was er ook een ploeg die de gelijke spelen aan elkaar rijgde.
Op ons plein zakten ze op de laatste speeldag...


Kunnen we met z'n allen eens afwachten tot na EA - Sint-Niklaas (25/10)? Ik ben het met iedereen eens: de 8 op 21 is te weinig (5 punten als je het mij vraagt), en ik ben net zo ontgoocheld als iedereen! Om mee te doen voor de prijzen moet je gemiddeld 1,5 punten per match halen (eerste 6) of 2 punten per match (eerste 2).

De eerste 2 plaatsen zijn te hoog gegrepen, ik veronderstel dat niemand hier nog op hoopt. Maar als we een mooie reeks kunnen neerzetten van 12 of 13 op 15, dan hebben we na 12 wedstrijden 20 of 21 punten. En dan doen we mee voor de top-6! Hoop doet leven! En op 25/10 zal ik de eerste zijn om toe te geven dat ik naïef en goedgelovig ben geweest.


21 Sep 2015, 19:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1386
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
mamananeto schreef:
Hugo schreef:
Davy schreef:
ok, bokila eruit... maar wat zet ge in de plaats? we hebben amper iets op de bank zitten. ja wat testers die geen ploeg vinden met 0 conditie,maar voor de rest ?

we gaan het moeten uitzitten met de ploeg die we hebben. tzal nog veel moed vragen van diegenen die komen kijken.we dragen gewoon de gevolgen van het niet behalen van de licentie en het wegsmijten van geld de voorbije jaren. daar moeten we realistisch in zijn. t ergste vandaag zijn niet de tegenvallende sportieve prestaties (door velen al wat voorzien) maar dat er op bestuurlijk vlak werkelijk niets is veranderd. of toch een ding: ze doen zelfs de moeite niet meer om te (des)informeren.


Als je ons brokkelpakken van aankopen zag, kon je toch reeds veronderstellen dat ze gekozen hadden voor degradatie naar vierde, voor eerste amateurklasse kon je met deze groep nooit niet in aanmerking komen.
Enfin, het is inderdaad onbegrijpelijk dat deze bewindsploeg hier nog de lakens uitdeelt, ze zullen opstappen als de boeken zullen toe zijn op den iendracht. :x


Klopt .En zo lang ze mogen blijven voortdoen gaan ze dat zeker doen…
Hoe denken jullie dat het met die schuldenberg en dat gigantische negatieve eigen vermogen van eind vorig seizoen zit misschien ? Die zijn heus niet in rook opgegaan hoor…... :hmm:
Neen, ik geloof dat FDR en kliek gewoon aan het wachten zijn tot op het moment dat de schuldeisers er de stekker komen uithalen.
Zolang dat niet gebeurt zijn recettes en andere inkomsten die nog worden binnengehaald simpelweg lekker meegenomen…. :cool:


Zolang we - langzaam maar zeker, en zeker langzaam :-) - aan schuldafbouw blijven doen (m.a.w. NEV doen dalen), zal er niemand de stekker uittrekken, want dan zijn ze gegarandeerd hun geld kwijt!


21 Sep 2015, 19:52
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
filip.dhose schreef:
mamananeto schreef:
Hugo schreef:

Als je ons brokkelpakken van aankopen zag, kon je toch reeds veronderstellen dat ze gekozen hadden voor degradatie naar vierde, voor eerste amateurklasse kon je met deze groep nooit niet in aanmerking komen.
Enfin, het is inderdaad onbegrijpelijk dat deze bewindsploeg hier nog de lakens uitdeelt, ze zullen opstappen als de boeken zullen toe zijn op den iendracht. :x


Klopt .En zo lang ze mogen blijven voortdoen gaan ze dat zeker doen…
Hoe denken jullie dat het met die schuldenberg en dat gigantische negatieve eigen vermogen van eind vorig seizoen zit misschien ? Die zijn heus niet in rook opgegaan hoor…... :hmm:
Neen, ik geloof dat FDR en kliek gewoon aan het wachten zijn tot op het moment dat de schuldeisers er de stekker komen uithalen.
Zolang dat niet gebeurt zijn recettes en andere inkomsten die nog worden binnengehaald simpelweg lekker meegenomen…. :cool:


Zolang we - langzaam maar zeker, en zeker langzaam :-) - aan schuldafbouw blijven doen (m.a.w. NEV doen dalen), zal er niemand de stekker uittrekken, want dan zijn ze gegarandeerd hun geld kwijt!


blijven doen? kan je dat eens in concreto staven met cijfers aub? Want ik heb één en ander gemist precies.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


21 Sep 2015, 20:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1386
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
El Corredor (Light) schreef:
filip.dhose schreef:
mamananeto schreef:
[/color]

Klopt .En zo lang ze mogen blijven voortdoen gaan ze dat zeker doen…
Hoe denken jullie dat het met die schuldenberg en dat gigantische negatieve eigen vermogen van eind vorig seizoen zit misschien ? Die zijn heus niet in rook opgegaan hoor…... :hmm:
Neen, ik geloof dat FDR en kliek gewoon aan het wachten zijn tot op het moment dat de schuldeisers er de stekker komen uithalen.
Zolang dat niet gebeurt zijn recettes en andere inkomsten die nog worden binnengehaald simpelweg lekker meegenomen…. :cool:


Zolang we - langzaam maar zeker, en zeker langzaam :-) - aan schuldafbouw blijven doen (m.a.w. NEV doen dalen), zal er niemand de stekker uittrekken, want dan zijn ze gegarandeerd hun geld kwijt!


blijven doen? kan je dat eens in concreto staven met cijfers aub? Want ik heb één en ander gemist precies.


Eind 2011: 1,475 miljoen.
Eind 2014: 1,053 miljoen.
Cijfers bevestigd door de bedrijfsrevisor(en).
Huidige toestand ken ik helaas niet.


21 Sep 2015, 20:47
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
filip.dhose schreef:
El Corredor (Light) schreef:
filip.dhose schreef:

Zolang we - langzaam maar zeker, en zeker langzaam :-) - aan schuldafbouw blijven doen (m.a.w. NEV doen dalen), zal er niemand de stekker uittrekken, want dan zijn ze gegarandeerd hun geld kwijt!


blijven doen? kan je dat eens in concreto staven met cijfers aub? Want ik heb één en ander gemist precies.


Eind 2011: 1,475 miljoen.
Eind 2014: 1,053 miljoen.
Cijfers bevestigd door de bedrijfsrevisor(en).
Huidige toestand ken ik helaas niet.


cijfers NBB zeggen eigen vermogen 2011= -684.000, 2014= -675.000 euro
schulden 2011= 1.5 milj, 2014= 1.8 milj euro

waar haal je die cijfers eigenlijk?

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


21 Sep 2015, 20:54
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
Het is ontroerend dat er nog zoveel loyaliteit bestaat bij sommigen.
Ik geloof echter geen woord van wat FDR en consoorten uitbazuinen.


22 Sep 2015, 10:02
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KSV Bornem - E. Aalst
Voor alle duidelijkheid: ik heb de wedstrijd niet live gezien maar een 4-4 gelijkspel nog maar eens hanteren om het bestuur onder vuur te nemen, vind ik toch wel iets te kort door de bocht. Als een ploeg een 1-4 wegsmijt op een kwartier hé, dan is dat simpelweg de fout van de mannen op het plein en die in dat kot ernaast... Punt.

En dan mag een Bokila nog drie keer alleen op weg naar de keeper zijn geweest en hebben gemist, dat is nog geen reden denk ik om hem alleen af te breken als ze er achteraan nog 3 binnenlaten... Elke match heb je dit seizoen al minstens 2 keer alleen op de doelman kunnen afgaan en niemand heeft kunnen besluiten: Bokila niet, Bael niet, Van Impe niet, Martin niet, Janssens niet... Bokila is er weer eentje die van meet af aan in het rijtje Van Renterghem, Delclef, Smet, Bogaerts wordt gestopt, al dan niet terecht... Maar een spits aanwrijven dat hij alleen de oorzaak is dat er uiteindelijk nog 3 goals in het eigen mandje vliegen?? Je speelt op het midden met twee controlerende middenvelders en er kan toch iemand vrij aanleggen van voor de zestien, je krijgt een vrije schop tegen en bij ons gaan ze lopen van de bal ipv die bal gewoon weg te zetten... Ik dacht op de beelden zelfs gezien te hebben dat een van uw beste koppers in het muurtje stond ipv in de zestien... Op het moment dat Bornem die 2-4 scoort hé, dan moet je als groep met de trainer voorop de juiste keuzes maken... That's all... En voor dat gezaag dan weer komt dat het het bestuur is dat die mannen toch allemaal een contract geeft: er zal er geen enkele bijlopen die RVA niet moet hebben, want "iedereen had de technische staf van zijn kunnen overtuigd"...

Ipv bij elke misstap van de ploeg meteen op het bestuur te beginnen schieten, zou ik toch eerst eens de meer logische verantwoordelijken voor die zaken "evalueren" en nadenken over vragen zoals: hoe komt het dat de helft van uw spelerskern eind september nog altijd maar 60 minuten in de benen heeft, waar ligt dat aan? Waarom verandert uw banksamenstelling elke match en zet je twee spitsen op uw bank voor een uitmatch? Waarom moet je elke match al uw wissels opgebruiken, waar dan nog vaak de zwakke schakels gewoon blijven staan? Wissels tegen Dender slaan uiteindelijk mee maar de ingrepen zelf??

En een hypothetische vraag: wat als we uiteindelijk toch hadden gewonnen zondag? Hadden we dan plots een topploeg gehad? Neen, dan was Bornem gewoon superzwak... Of ging de overwinning dan de verdienste zijn geweest van het bestuur? Denk ik niet hé, dus schiet in de ontgoocheling gewoon op de mannen die er iets kunnen aan doen hé... Is dat loyaal zijn? Neen, is gewoon de feiten weergeven zoals ze zijn na een match waar je zelf domweg een 1-4 wegsmijt...


22 Sep 2015, 10:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst