E. Aalst - KSV Oudenaarde - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 E. Aalst - KSV Oudenaarde 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
iendrachter schreef:
DT schreef:
Neutralboy schreef:
Ik blijf erbij FDR en gevolg buitenstampen NU en dan zien we wel ist gedaan dan ist gedaan maar dit heeft geen enkele zin meer .
De emmer der vernederingen is gewoon eindeloos diep geworden !
Ongelooflijk dat er geen garre toestanden gebeuren ik begrijp echt niet op wat we wachten eigenlijk , het kan ook niemand meer schelen volgens mij.
Ketting aan de deur en match boycotten wa hebben we te verliezen eigenlijk ?


Wat is "dit"? Als "dit" gaat over beleid, dan kon er even goed tijdens de voorbereiding (na Cercle Brugge bijvoorbeeld) of zelfs na Gent-Zeehaven geboycot worden... Wat er dus aan het beleid nu anders is dan toen, ontgaat me volledig...

Maar NU is de maat plots wel vol? Na een 1-4 weggegooid te hebben en een beschamende match thuis wat ook maar 1 punt opleverde... Als je het zwart-wit bekijkt, ga je dus den boel opblazen voor 4 onnozele punten... Want dat is dus wat je doet als je op dit tijdstip in een seizoen met dergelijke acties komt... 29 september jongens en je hebt verdorie nog maar 1 keer verloren hé. Dan mag het allemaal nog zo diep zitten en zijn er 1001 redenen waarom het gerechtvaardigd zou zijn hé: dat zal helaas de reactie zijn als je begin oktober tot dergelijke zaken overgaat...

Of wat zijn de andere elementen? Financieel wanbeleid? Kan best hé, maar dan had je de laatste 40 jaar niks anders moeten doen als boycotten... Maar ja, het is NU pas dat de emmer vol is zeker? Ten andere: als je de vorige jaren pas van in december onder druk kwam te staan, ga je nu op 29 september plots niet op droog zaad zitten me dunkt... Qua signaal naar de stad Aalst kan het ook tellen: de supporters zorgen er meteen voor dat een van de moeilijkste dossiers op hun bord uitgevlakt wordt... Amai, daar hebben ze dan ook echt niet van terug...

Voor de Garré-tijdperk adepten: we waren al dik na Nieuwjaar zenne toen, stonden stijf laatste (nadat we ook al kansloos uit tweede waren getuimeld het jaar voordien) en de voorzitter en heel zijn entourage had openlijk aangegeven dat er voor Eendracht Aalst geen toekomst meer was... Wat mij betreft, dus compleet niet vergelijkbaar...

En 1 ding: de vraag is niet - wat hebben we te verliezen? De vraag is wat heb je erbij te winnen als club, als je tot dergelijke acties overgaat... En dat is op dit moment hé: 0,0 - uw resultaat gaat hoogstens net hetzelfde zijn als dat je op de laatste speeldag zou degraderen (wat ik niet zie gebeuren met deze kern).

En laatste item: er zijn wel degelijk nog initiatieven bezig waar er duidelijk wel te winnen valt - reden ook dat we als vzw dat infomoment hebben aangekondigd op 16 oktober. Het is pas op het moment dat er geen praatscenario's meer zijn dat acties zoals hier aangegeven een te overwegen optie is... Eerder is dat gewoon zelfmoord


Ik vind dat Neutralboy wel 100% gelijk heeft, of zie jij niet dat er alsmaar meer mensen gewoon niet meer naar EA komen? Mss moet je dat artikel van FDR nog eens herlezen, dat is toch wel de druppel zeker?
Naar 3de klasse MOETEN zakken door financieel wanbeleid, en dan komt onze voorzitter efkes vertellen dat er geld is voorzien voor de 2de klasse en de 1ste amateurreeks, en die enorme poef vergeten we gewoon.
Om nog maar te zwijgen van al van den brol die we aangetrokken hebben om top 6 te gaan spelen.
Had dit enkele jaren terug geweest,FDR was al lang buiten geklopt geweest door ons supporters en meer dan terecht zelf!
9 op 24, meer dan 1 miljoen euro poef en wrs zelfs meer, versleten stadion,volgend jaar in het beste geval in 2de amateur(4de klasse) met dezelfde of nog meer poef, supporters die afhaken week na week,....
Moet je eigenlijk nog meer redenen hebben om als supporter af te haken?
Sorry maar voor mij is de maat ook vol, boycot of iets anders maar er moet IETS gebeuren.
Probleem is dat je bij EA nooit iedereen meekrijgt om aan bv een boycot mee te doen.
De vraag waarom dit nu moet gebeuren daar geef ik je wel volledig gelijk in, er moest al veel eerder iets ondernomen worden. Die uitspraak van de rechtbank dat we toch in 2de konden starten heeft veel supporters valse hoop gegeven en dat was vooral in het voordeel van FDR.
Dat er nog initiatieven bezig zijn dat hebben we al vaak gehoord en ik denk dat het stilaan eens tijd gaat worden dat er iets gaat gebeuren ipv die praatsessies.....
Alle respect voor de mensen van de vzw, die dit allemaal vrijwillig willen doen maar volgens mij zijn er maar 2 scenario's mogelijk:
Iemand neemt de club over van FDR en zijn gevolg en koopt hem uit en neemt de schulden over(onmogelijk om zo iemand te vinden denk ik).
We gaan failliet en zoeken een club waar we het stamnummer van kopen en met een nieuwe groep investeerders herbeginnen, zoals RWDM.
Failliet gaan en herbeginnen in 4de provenciale is toch geen optie hoop ik.


Jongens nog eens, het gaat hier niet over gelijk hebben, mensen verdedigen... Geef ik hier ergens aan dat ik akkoord ga met het beleid? Ik reageer gewoon op de post dat er (i) NU moet opgetreden worden en (ii) dat de enige mogelijke actie "hard" optreden is ...

Het punt waar de vzw voor staat is net gegeven in de bovenstaande post zie: hier staan twee mogelijke scenario's en ze pennen is een ding. Maar om zo'n scenario's ook nog maar enige realiteit te kunnen laten worden, zullen er wel mensen moeten opstaan die daar mee aan de slag gaan hé. En als er zo vlotjes over die poef wordt gecommuniceerd, zou je al moeten weten dat dat net een item is wat heeeeeel veel gepalaver vergt. En dan kan het allemaal wel zijn dat de goegemeente vindt dat het te geheimzinnig is, dat het allemaal te traag gaat, dat het lijkt alsof niemand het nog kan schelen, maar zolang de vzw geen leden telt die zelf EUR 2 mio op overschot heeft, zullen we het wel van dat actief palaver moeten hebben. Want dat is even grote realiteit als de situatie waar de club inzit... Het kort in een post neerpennen wat de mogelijkheden zijn, is 1 ding maar uit de lucht gaat het niet komen vallen... En onze excuses dat we proberen...

Dat is dus wat ik zeg: of je nu die boycot-actie neemt of binnen 2 maanden, dat gaat niks verbeteren, integendeel en dat gepalaver, hoe klein de kans ook, misschien wel. Brengt dat gepalaver uiteindelijk ook niks op, mijn volle begrip voor jullie actie dan. Dat is alles wat ik zeg.

En als dat respect voor de vzw echt gemeend is, dan wacht je gewoon nog even af - op die paar weken zal het nu toch ook niet meer aankomen zeker? Is denk ik wel logisch dat we die gunst als vzw vragen of niet?


Laatst gewijzigd door DT op 29 Sep 2015, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.



29 Sep 2015, 21:01
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Bomber schreef:
Wacht toch even het infomoment af alvorens op te roepen tot harde actie...


(y)


29 Sep 2015, 21:37
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
edit

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


29 Sep 2015, 21:40
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
iendrachter schreef:
Op die 2 weken zal het idd niet aankomen,tegen dan hebben we terug 2 punten meer ook :D .


Pakken 6 op 6 jong... ;)


29 Sep 2015, 21:55
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Bomber schreef:
El Corredor (Light) schreef:
edit



Soms poste gij enkel "edit" zeker? Tegen den tijd da ik gerefreshed heb ist al weg...


tmoet een schoon madam zijn :D

_________________
may the FORCE be with you.


29 Sep 2015, 22:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Bomber schreef:
DT schreef:
iendrachter schreef:

Ik vind dat Neutralboy wel 100% gelijk heeft, of zie jij niet dat er alsmaar meer mensen gewoon niet meer naar EA komen? Mss moet je dat artikel van FDR nog eens herlezen, dat is toch wel de druppel zeker?
Naar 3de klasse MOETEN zakken door financieel wanbeleid, en dan komt onze voorzitter efkes vertellen dat er geld is voorzien voor de 2de klasse en de 1ste amateurreeks, en die enorme poef vergeten we gewoon.
Om nog maar te zwijgen van al van den brol die we aangetrokken hebben om top 6 te gaan spelen.
Had dit enkele jaren terug geweest,FDR was al lang buiten geklopt geweest door ons supporters en meer dan terecht zelf!
9 op 24, meer dan 1 miljoen euro poef en wrs zelfs meer, versleten stadion,volgend jaar in het beste geval in 2de amateur(4de klasse) met dezelfde of nog meer poef, supporters die afhaken week na week,....
Moet je eigenlijk nog meer redenen hebben om als supporter af te haken?
Sorry maar voor mij is de maat ook vol, boycot of iets anders maar er moet IETS gebeuren.
Probleem is dat je bij EA nooit iedereen meekrijgt om aan bv een boycot mee te doen.
De vraag waarom dit nu moet gebeuren daar geef ik je wel volledig gelijk in, er moest al veel eerder iets ondernomen worden. Die uitspraak van de rechtbank dat we toch in 2de konden starten heeft veel supporters valse hoop gegeven en dat was vooral in het voordeel van FDR.
Dat er nog initiatieven bezig zijn dat hebben we al vaak gehoord en ik denk dat het stilaan eens tijd gaat worden dat er iets gaat gebeuren ipv die praatsessies.....
Alle respect voor de mensen van de vzw, die dit allemaal vrijwillig willen doen maar volgens mij zijn er maar 2 scenario's mogelijk:
Iemand neemt de club over van FDR en zijn gevolg en koopt hem uit en neemt de schulden over(onmogelijk om zo iemand te vinden denk ik).
We gaan failliet en zoeken een club waar we het stamnummer van kopen en met een nieuwe groep investeerders herbeginnen, zoals RWDM.
Failliet gaan en herbeginnen in 4de provenciale is toch geen optie hoop ik.


Jongens nog eens, het gaat hier niet over gelijk hebben, mensen verdedigen... Geef ik hier ergens aan dat ik akkoord ga met het beleid? Ik reageer gewoon op de post dat er (i) NU moet opgetreden worden en (ii) dat de enige mogelijke actie "hard" optreden is ...

Het punt waar de vzw voor staat is net gegeven in de bovenstaande post zie: hier staan twee mogelijke scenario's en ze pennen is een ding. Maar om zo'n scenario's ook nog maar enige realiteit te kunnen laten worden, zullen er wel mensen moeten opstaan die daar mee aan de slag gaan hé. En als er zo vlotjes over die poef wordt gecommuniceerd, zou je al moeten weten dat dat net een item is wat heeeeeel veel gepalaver vergt. En dan kan het allemaal wel zijn dat de goegemeente vindt dat het te geheimzinnig is, dat het allemaal te traag gaat, dat het lijkt alsof niemand het nog kan schelen, maar zolang de vzw geen leden telt die zelf EUR 2 mio op overschot heeft, zullen we het wel van dat actief palaver moeten hebben. Want dat is even grote realiteit als de situatie waar de club inzit...

Dat is dus wat ik zeg: of je nu die boycot-actie neemt of binnen 2 maanden, dat gaat niks verbeteren, integendeel en dat gepalaver, hoe klein de kans ook, misschien wel. Brengt dat gepalaver uiteindelijk ook niks op, mijn volle begrip voor jullie actie dan. Dat is alles wat ik zeg.

En als dat respect voor de vzw echt gemeend is, dan wacht je gewoon nog even af - op die paar weken zal het nu toch ook niet meer aankomen zeker? Is denk ik wel logisch dat we die gunst als vzw vragen of niet?



(y)


Bon - zit hier in Dublin een beetje te verkommeren/werken in mijn hotelkamer, en heb dus geluk dat het forum vanavond " wakker " is.. Bedankt daarvoor allemaal ! :D
Wat mij betreft zou iedereen inderdaad beter nog wachten met actie tot minstens 16 October - dit puur uit respect voor de VZW. Misschien toveren ze een wit konijn uit hun hoed ?
Wat er nadien moet gebeuren moeten we dus bekijken in functie van deze mededeling.
Indien er echter geen oplossing/idee uit de bus komt toch dit : ( again..)
We moeten echt beseffen dat FDR op dit moment enkel en alleen nog tracht terug te krijgen wat hij ooit in EA heeft ingestoken ( kan je hem niet eens kwalijk nemen…)
Dat hij hiervoor een beetje mist spuit, en idiote verklaringen doet in de pers is ook vrij begrijpelijk eerlijk gezegd..
EA zelf, het team etc.. interesseert die mens gewoon geen bal meer ( wat wil je ook.. we hebben dan ook geen enkele toekomst wegens torenhoge schulden en simpelweg niet eens een stadion !)
Enige oplossing - indien er geen mecenas opstaat - is dus een faillissement - jawel - opnieuw !
Vermits FDR hier echter totaal geen belang bij heeft - zullen het de schuldeisers/supporters/anderen zijn die hier moeten voor zorgen ( Ik hoop echt dat dit moment niet veraf meer is- veel ruimte kan er niet meer zijn, en we verliezen op't moment enkel tijd..)
Nadien zullen er heus wel enkelen zijn die opnieuw willen meedenken over hoe stamnummer 90 met zijn tradities en authentieke aanhang kan verderbouwen aan een echte toekomst.
Opnieuw processie van Echternach dan - dat wel : opkopen stamnummer in vierde, 10 jaren plan SAMEN met de stad Aalst ( remember -stad wil niet samenweken met huidig bestuur he… maar mits nieuw bestuur ?)
Voorlopig wachten tot de 16e dus, en tevens hopen dat de situatie met het team intussen niet zwaar uit de hand gaat lopen de volgende weken ( lees : het team implodeert wegens gebrek aan kwaliteit voor 3e nationale )


29 Sep 2015, 22:17
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
waw.

en ik al blij als ik met het werk is naar het Fileepuurken mag.
en da mamaspel zit daar gewoon in de Guiness te zwemmen.

my work sucks.

_________________
may the FORCE be with you.


29 Sep 2015, 22:29
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Still standing ! schreef:
waw.

en ik al blij als ik met het werk is naar het Fileepuurken mag.
en da mamaspel zit daar gewoon in de Guiness te zwemmen.

my work sucks.


Een beetje op uw gemak he Standing.. :D
Maar toegegeven, diene Guinness is hier inderdaad wel de moeite.. Sorry for that mate... :D


29 Sep 2015, 22:38
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
mamananeto schreef:
Still standing ! schreef:
waw.

en ik al blij als ik met het werk is naar het Fileepuurken mag.
en da mamaspel zit daar gewoon in de Guiness te zwemmen.

my work sucks.


Een beetje op uw gemak he Standing.. :D
Maar toegegeven, diene Guinness is hier inderdaad wel de moeite.. Sorry for that mate... :D



a-woe !!! a-woe !!! a-woe !!!

_________________
may the FORCE be with you.


29 Sep 2015, 22:40
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Ik dacht dat ik redelijk duidelijl was dat dit mijn eigen gevoel was en geen oproep of hoe je het ook wil noemen ?
Ik weet ook wel dat niemand nog effectief een actie a la garré wil meedoen hoor.
Zoals ik al zei iedereen laat maar begaan en zaagt gewoon tegen elkaar maar doet uiteindelijk toch niks.
Er zijn andere tijden geweest , zonder al te veel palaver , meer zeg ik niet.

Alleen zijn we vorig jaar ook rijkelijk te laat in actie geschoten indien je een stamnummer zou kunnen overnemen .

Dat er zelfs niet meer geroepen wordt in de tribune maar integendeel de keeper van de tegenstander nog bejubeld wordt , daar bloed mijn eendracht-hart van.

Als er een actie komt zal ik het zelf zijn die in voetbaltenue het plein oploop om mee te shotten met deze krabbers ( op enkele uitzonderingen na met veel goede wil) :D


29 Sep 2015, 22:46
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Neutralboy schreef:
Ik dacht dat ik redelijk duidelijl was dat dit mijn eigen gevoel was en geen oproep of hoe je het ook wil noemen ?
Ik weet ook wel dat niemand nog effectief een actie a la garré wil meedoen hoor.
Zoals ik al zei iedereen laat maar begaan en zaagt gewoon tegen elkaar maar doet uiteindelijk toch niks.
Er zijn andere tijden geweest , zonder al te veel palaver , meer zeg ik niet.

Alleen zijn we vorig jaar ook rijkelijk te laat in actie geschoten indien je een stamnummer zou kunnen overnemen .

Dat er zelfs niet meer geroepen wordt in de tribune maar integendeel de keeper van de tegenstander nog bejubeld wordt , daar bloed mijn eendracht-hart van.

Als er een actie komt zal ik het zelf zijn die in voetbaltenue het plein oploop om mee te shotten met deze krabbers ( op enkele uitzonderingen na met veel goede wil) :D


betogen !
http://www.deplate.be/sites/default/fil ... k=y4DsmN4H

_________________
may the FORCE be with you.


29 Sep 2015, 22:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


19 Dec 2015, 17:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst