E. Aalst - KSV Oudenaarde | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 E. Aalst - KSV Oudenaarde 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht E. Aalst - KSV Oudenaarde
aftrap zondag 15u.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


23 Sep 2015, 12:55
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Een gelijkspel moet mogelijk zijn...


23 Sep 2015, 13:23
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
tympanum2 schreef:
Een gelijkspel moet mogelijk zijn...


Yep… Gelijkmaker van Oudenaarde - 7-7 gescoord in de 94' minuut..


23 Sep 2015, 13:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
mamananeto schreef:
tympanum2 schreef:
Een gelijkspel moet mogelijk zijn...


Yep… Gelijkmaker van Oudenaarde - 7-7 gescoord in de 94' minuut..


faat van de kliek ?

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


23 Sep 2015, 13:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
zwetzat schreef:
mamananeto schreef:
tympanum2 schreef:
Een gelijkspel moet mogelijk zijn...


Yep… Gelijkmaker van Oudenaarde - 7-7 gescoord in de 94' minuut..


faat van de kliek ?


Neen, zuivere hat-trick van Bokila in de tweede helft : 3 na elkaar in eigen doel... :D


23 Sep 2015, 14:29
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Mei 2015, 10:06
Berichten: 95
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Ik heb nog niet frequent gepost op dit forum, maar lees het wel bijna dagelijks en ben reeds 15 jaar fan.
Wedstrijden komen kijken doe ik de laatste jaren minder gezien ik ook wat verder woon en de tijd mij vaak ontbreekt.
Toch volg ik den eendracht online nauw op alsook dus het forum en volg elke wedstrijd live op de smartphone en mijn hart bloedt ook bij de mokerslag die we dit jaar weer gekregen hebben.

Tot zover over mezelf: de reden van mijn post is eigelijk dat ik de tendens op dit forum omtrent de sportieve prestaties eerder aan de negatieve kant vindt en iedereen een hart onder de riem zou willen steken dat de prestaties op zich dit nog niet zo heel slecht zijn. Ik weet dat de voetbalstandaard bij iedereen hoog staat na zo een goed seizoen in 2e en de beker vorig jaar, maar we spelen nu in derde klasse en een aanpassing van de verwachtingen zal een beetje tijd vragen, maar als je even de emotie opzij plaatst, dan moet je toch constateren dat den eendracht dit seizoen met een nieuw samengestelde ploeg aantreedt met aanvullingen die niets mochten kosten en dan nog een veel kortere inspeelperiode gekregen hebben dan de tegenstanders door de rechtzaakperikelen. Eerlijk gezegd hield hier mijn hart vast voor dit seizoen, maar moet toch vaststellen dat de ploeg in elke wedstrijd meedoet voor de knikkers en op 1 match na met minstens een punt naar huis gaat. We staan misschien nu 13e in rangschikking, maar dat is het gevolg van het 3-puntensysteem, waardoor gelijkspelen weinig opbrengt. Wanneer je een kwalitatief klassement zou moeten opmaken, dan staan we zeker in de linkerkolom, geen enkele van de ploegen van de rechterkolom kan stellen dat ze elke wedstrijd meedoet voor een punt hoor. Natuurlijk is linkerkolom niet voldoende voor de 6-de plaats, maar reken daar misschien/waarschijnlijk/hopelijk de goeimarge van een nieuw samengestelde ploeg bij en de top 6 zou toch binnen bereik moeten zijn. De ploeg laat in twee matchen de overwinnig schieten in het slot, die scherpe kanten moeten eraf en je haalt in de toekomst veel vaker de overwinning binnen dan het gelijkspel. We staan op 4 punten van de laatste plaats en op 4 punten de vierde plaats, dus de rangschikking op dit moment is zeer relatief, maar kijk naar het aantal verliespartijen en je staat nu al in de top 6.

Ik zal ne kilo of tien kaarskes doen branden dat ik gelijk heb met mijn redenering hierboven, maar 1 ding is zeker, alle beetjes zullen helpen dit jaar en de steun van de supporters aan de ploeg is de grootste daarin, daarmee kop op iedereen en schreeuw ze naar die drie punten elke match opnieuw !!!

En maak je niet te druk in het bestuur, de mensen met het geld hebben het overal voor het zeggen en dat zijn zelden de mensen met de grootste capaciteiten. Laat er uwe zondag of zaterdag niet door vergallen, geniet van uw abonnement, dan zal het zijn geld waard geweest zijn, wat er ook met dat geld moge gebeuren daarna. Voetbal is nog altijd een feest, fuck FDR en co !

_________________
"Winnaar Pronostiek 2015-2016"


24 Sep 2015, 10:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1903
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
tegen Oudenaarde zijn het thuis meestal mooie matchen, op verplaatsing daar vaak draken van wedstrijden. kijk er alleszins al naar uit, al is de vrees voor een nederlaag wel prominent aanwezig...

alleszins is het de moment om punten te oogsten met 4 thuismatchen op 5 wedstrijden. ik hoop dat Bokila zijn missers van tegen Bornem rechtzet door er een of meerdere te netten ! :EA:

ps: Bokila => in de goal van Oudenaarde, bedoel ik wel degelijk ;)

_________________
may the FORCE be with you.


24 Sep 2015, 10:22
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Still standing ! schreef:
tegen Oudenaarde zijn het thuis meestal mooie matchen, op verplaatsing daar vaak draken van wedstrijden. kijk er alleszins al naar uit, al is de vrees voor een nederlaag wel prominent aanwezig...

alleszins is het de moment om punten te oogsten met 4 thuismatchen op 5 wedstrijden. ik hoop dat Bokila zijn missers van tegen Bornem rechtzet door er een of meerdere te netten ! :EA:

ps: Bokila => in de goal van Oudenaarde, bedoel ik wel degelijk ;)


Gezien de uitlatingen van RVA aan zijn adres voor en na de match op Bornem, verwacht ik hem niet in de kern eigenlijk...

En ik ben ook wel benieuwd wie er zal geslachtofferd worden als Malick terugkeert (of gaat de schorsing van Matthias nu zondag al in na zijn rode kaart op Gullegem?)


24 Sep 2015, 10:38
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1903
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
DT schreef:
Still standing ! schreef:
tegen Oudenaarde zijn het thuis meestal mooie matchen, op verplaatsing daar vaak draken van wedstrijden. kijk er alleszins al naar uit, al is de vrees voor een nederlaag wel prominent aanwezig...

alleszins is het de moment om punten te oogsten met 4 thuismatchen op 5 wedstrijden. ik hoop dat Bokila zijn missers van tegen Bornem rechtzet door er een of meerdere te netten ! :EA:

ps: Bokila => in de goal van Oudenaarde, bedoel ik wel degelijk ;)


Gezien de uitlatingen van RVA aan zijn adres voor en na de match op Bornem, verwacht ik hem niet in de kern eigenlijk...

En ik ben ook wel benieuwd wie er zal geslachtofferd worden als Malick terugkeert (of gaat de schorsing van Matthias nu zondag al in na zijn rode kaart op Gullegem?)


je zal wel gelijk hebben, maar met amper 1 spits in vorm (Bael) en 3 spitsen die alles nog te bewijzen hebben (Bokal, Lucie en Kyan) lijkt het mij niet aangewezen om een maximaal afschrijvingspercentage toe te passen in deze...

_________________
may the FORCE be with you.


24 Sep 2015, 11:22
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Gaye nog niet getraind de week. Hopelijk geraakt hij fit.

Indien onzen trainer Bokila en Lusamba selecteert, gaat hij wat van zijn respect verliezen vrees ik in de spelers groep.

Als het artikel in HLN klopte uiteraard, want dat is nooit een zekerheid.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


24 Sep 2015, 15:53
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
iendrachter schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Gaye nog niet getraind de week. Hopelijk geraakt hij fit.

Indien onzen trainer Bokila en Lusamba selecteert, gaat hij wat van zijn respect verliezen vrees ik in de spelers groep.

Als het artikel in HLN klopte uiteraard, want dat is nooit een zekerheid.


Dat je Bokila niet gaat selecteren dat is meer dan terecht, maar waarom Lusamba niet?
Heeft maar ne minuut of 10 gespeeld, die kan je toch weinig verwijten op Bornem?
Regi zegt dat hij zijn verdedigende taken niet uitvoerde, is dat dan de bedoeling van een spits in te brengen? Dat die jongen niet fit is dat moest onze topscout LVH maar gezien hebben.
Maar dan moet je hem niet selecteren ook.
En dat Bokila niet kan voetballen dat zag iedere supporter de eerste match dat hij kwam testen al,
maar ze zijn betaalbaar dus halen we ze binnen.


voor alle duidelijkheid, het is RVA die dat zegt in de krant, niet ik. :-)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


24 Sep 2015, 17:47
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2954
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
En hoe zit het met Jonathan Lievens? Is die gekwetst want ge hoort of leest daar niets meer over. Was in de voorbereiding nochtans bij de betere, vond ik.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


25 Sep 2015, 13:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1386
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Timoilsjt schreef:
En hoe zit het met Jonathan Lievens? Is die gekwetst want ge hoort of leest daar niets meer over. Was in de voorbereiding nochtans bij de betere, vond ik.


Heeft zware concurrentie, natuurlijk. Centraal is Janssens toch iets beter, en op de flanken zijn Martin en De Man sterk bezig, vind ik. En blijkbaar verkiest RVA Wagner boven hem. Voor discussie vatbaar, maar de coach ziet zijn spelers (bijna) elke dag bezig op training, terwijl de supps het moeten doen met een momentopname tijdens een match.


25 Sep 2015, 15:05
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
filip.dhose schreef:
Timoilsjt schreef:
En hoe zit het met Jonathan Lievens? Is die gekwetst want ge hoort of leest daar niets meer over. Was in de voorbereiding nochtans bij de betere, vond ik.


Heeft zware concurrentie, natuurlijk. Centraal is Janssens toch iets beter, en op de flanken zijn Martin en De Man sterk bezig, vind ik. En blijkbaar verkiest RVA Wagner boven hem. Voor discussie vatbaar, maar de coach ziet zijn spelers (bijna) elke dag bezig op training, terwijl de supps het moeten doen met een momentopname tijdens een match.


ik vind dat Jonathan Lievens zijn kans eens mag krijgen, en eens een echte kans hé, geen 7 minuten op het einde.

ik vind overigens dat er te weinig gevaar komt van Martin en De Man, dus sterk bezig vind ik relatief. Martin's begin was prima, maar de laatste matchen komt hij toch minder uit de verf.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


25 Sep 2015, 15:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
El Corredor (Light) schreef:
filip.dhose schreef:
Timoilsjt schreef:
En hoe zit het met Jonathan Lievens? Is die gekwetst want ge hoort of leest daar niets meer over. Was in de voorbereiding nochtans bij de betere, vond ik.


Heeft zware concurrentie, natuurlijk. Centraal is Janssens toch iets beter, en op de flanken zijn Martin en De Man sterk bezig, vind ik. En blijkbaar verkiest RVA Wagner boven hem. Voor discussie vatbaar, maar de coach ziet zijn spelers (bijna) elke dag bezig op training, terwijl de supps het moeten doen met een momentopname tijdens een match.


ik vind dat Jonathan Lievens zijn kans eens mag krijgen, en eens een echte kans hé, geen 7 minuten op het einde.

ik vind overigens dat er te weinig gevaar komt van Martin en De Man, dus sterk bezig vind ik relatief. Martin's begin was prima, maar de laatste matchen komt hij toch minder uit de verf.


Ik ben het met jou volkomen eens dat Jonathan Lievens eens een serieuze kans mag krijgen. Hij is helemaal niet gekwetst. Hij zat op Bornem op de bank als man op overschot.


25 Sep 2015, 18:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst