E. Aalst - KSV Oudenaarde - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 E. Aalst - KSV Oudenaarde 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
DT schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
filip.dhose schreef:

Slecht, archislecht, om je kas op te fretten, om je vingers af te bijten, om je abonnement publiek te verbranden, ... maar als positivist tot in de kist doe in dan weer de ongelooflijke, huiveringwekkende vaststelling: we staan op nauwelijks drie punten van plaats 6!

Maar met dergelijk spelniveau halen we die top-6 nooitvazzeleven, dat staat als een paal boven water.
Ik herhaal wat ik al eerder schreef: Eind oktober moeten we ca. 20 punten hebben om mee te doen voor de prijzen, anders is het "over and out". Maar is er nog iemand die gelooft dat we met deze kern 10/12 of 12/12 kunnen behalen?


Ja FDR!!!!


Langs de andere kant: als je ziet welke krabbers je vaak als tegenstander voorgeschoteld krijgt... Puur aanvallend gezien hebben er maar twee tegenstanders in het PC-stadion mooie dingen en/of combinaties op de mat gelegd en dat waren Gent-Zeehaven en Dender (zelfs nog in mindere mate) en daar pak je 4 op 6 tegen... Het zou dus zomaar kunnen... Je maakt gisteren ook een goal uit het niets... Het zal dus niet altijd van de technische superioriteit afhangen maar vooral van de wil om te winnen... En zonder die wil, loop je altijd achter de feiten aan.


Wel ja, dat is het 'em net! De vaststelling dat de andere ploegen in 3A misschien nog grotere krabbers zijn dan ons, geeft mij dat sprankeltje hoop dat we in de toekomst dat tikkeltje extra kunnen leveren dat ervoor zorgt dat we de gelijkspelen kunnen omzetten in (nipte) overwinningen. Want we winnen o zo moeilijk, maar RVA zet wel altijd een blok neer dat tactisch moeilijk te ontwrichten is. We verliezen één keer op Gullegem, en ik vond dat onverdiend. De referees hebben we ook niet aan onze kant gehad: 3 à 4 penalties in ons voordeel werden niet gefloten. Besluit: bedroevend spelniveau, maar toch is er maar een miniem extraatje nodig om de aansluiting met de top-6 te vinden.


28 Sep 2015, 12:32
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
filip.dhose schreef:
DT schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:

Ja FDR!!!!


Langs de andere kant: als je ziet welke krabbers je vaak als tegenstander voorgeschoteld krijgt... Puur aanvallend gezien hebben er maar twee tegenstanders in het PC-stadion mooie dingen en/of combinaties op de mat gelegd en dat waren Gent-Zeehaven en Dender (zelfs nog in mindere mate) en daar pak je 4 op 6 tegen... Het zou dus zomaar kunnen... Je maakt gisteren ook een goal uit het niets... Het zal dus niet altijd van de technische superioriteit afhangen maar vooral van de wil om te winnen... En zonder die wil, loop je altijd achter de feiten aan.


Wel ja, dat is het 'em net! De vaststelling dat de andere ploegen in 3A misschien nog grotere krabbers zijn dan ons, geeft mij dat sprankeltje hoop dat we in de toekomst dat tikkeltje extra kunnen leveren dat ervoor zorgt dat we de gelijkspelen kunnen omzetten in (nipte) overwinningen. Want we winnen o zo moeilijk, maar RVA zet wel altijd een blok neer dat tactisch moeilijk te ontwrichten is. We verliezen één keer op Gullegem, en ik vond dat onverdiend. De referees hebben we ook niet aan onze kant gehad: 3 à 4 penalties in ons voordeel werden niet gefloten. Besluit: bedroevend spelniveau, maar toch is er maar een miniem extraatje nodig om de aansluiting met de top-6 te vinden.


:lol:
Als je een extraatje moet hebben trek er dan de -3 punten af en dan zie je werkelijk waar we staan in de rangschikking.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


28 Sep 2015, 12:48
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
filip.dhose schreef:

Want we winnen o zo moeilijk, maar RVA zet wel altijd een blok neer dat tactisch moeilijk te ontwrichten is. We verliezen één keer op Gullegem, en ik vond dat onverdiend.


Hmm, zet het blok neer dat ons het minst slecht ligt maar is toch vooral de onkunde van de tegenstanders die het hebben nagelaten ons af te straffen. Wij krijgen ongelooflijk veel schietkansen tegen in onze eigen zestien en er net buiten, dus zo sterk is dat blok niet vind ik persoonlijk.

Maar hangt ook wat af van verschillende factoren - met die 3 achterin, ontlast je onze verdedigende middenvelders wat van hun "voetballende" taken en valt uw pijnpunt op de backpositie iets minder op. Alleen moet je in principe uit uw drie centrale mannen (Lievens, Geenens en Gayé) er 1 vervangen door Gillis... Dan heb je als linkse centrale verdediger een pure linksvoet en kan Lievens als rechtse man in die drie-mans achterhoede opereren. Beide kunnen van achteruit wel een bal naar voor sturen, wat met lopende mannen als Bael en Bokila wel werkt (zoals tegen Rupel-Boom en Hasselt in de voorbereiding). Uiteraard doe je daar Falko oneer mee aan want draait op de twee laatste matchen misschien na, wel een goed seizoen tot nu toe.

Maar dat is misschien net wat ik wat mis aan onze opstelling: keuzes maken en proberen aan iets vast te houden. Er bekruipt me vaak het gevoel van bij BVR in zijn laatste jaar - eigenlijk niet slecht beginnen aan de competitie maar toch van meet af aan beginnen wisselen inzake veldbezetting, wie start, wie op de bank mag plaatsnemen... En degene die dan een slippertje maakt en minder "ancien" is, vliegt er meteen uit en wordt de week erna niet geselecteerd... We zijn nog altijd maar eind september en zowel Kyan, Bokila en Lusamba zijn al compleet door de mangel gehaald door hun eigen coach, zelfs met naam en toenaam in de pers. Ik vind dat niet slim, zeker als je weet dat er nog serieuze dips zullen volgen van mannen die nu uw wedstrijdploeg bevolken: beide Geenens, De Man, Wagner en op basis van de voorgaande jaren weet je ook dat Matthias, Janssens en Martin vaak nog onregelmatig presteren en er nog blessures en schorsingen aankomen... RVA deed met De Oliveira hetzelfde als met Lusamba - veel te vroeg brengen. En dat geldt eigenlijk ook voor Wagner.

Ipv keuzes voor het team te maken, lijken er vaak te zeer individuele zaken de doorslag te geven. In principe zou het zelfs Wagner of Philippe Janssens moeten zijn, eigenlijk zou het ook Van Damme of Bogaerts moeten zijn en ipv Bael alleen vooruit te sturen zou je iemand in steun moeten hebben... En ook al krijgt iedereen het op zijn heupen van Bokila, heeft in de eerste twee competitiematchen getoond dat hij wel vanaf het midden aansluiting naar de zestien kan maken, bewegingsvoetbal speelt en ook eens op snelheid kan gaan of zelfs een dribbel proberen... Ik heb liever iemand die een actie maakt, een kans creeërt en ze mist dan 45 min onzichtbaar te zijn...

Dus mijn opstelling voor volgende week (rekening houdend met de schorsingen):

VDN

F. Geenens - Gaye - Gillis

Bogaerts

Martin - Wagner - De Man

Janssens

Bael Bokila

Londerzeel gaat immers meer moeite hebben achterin als er tegen 2 lopende spitsen moet gespeeld worden dan dat hun twee centrale verdedigers enkel maar met Bael bezig moeten zijn.


Laatst gewijzigd door DT op 28 Sep 2015, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.



28 Sep 2015, 13:23
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Nov 2009, 14:15
Berichten: 454
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Gisteren tijdens de match hebben we ons een keer of tien afgevraagd wat we eigenlijk nog komen doen in het PC stadion... Ook bij ons is de beleving er af. Waar is den tijd (zelfs in vierde en derde klasse) dat we de zondag opstonden en kriebelekes hadden in onze buik omdat het match was en we met veel goesting tegen 14u begonnen pintjes te drinken om dan ons ploegsken onvoorwaardelijk veroit te roepen...

Had niet gedacht dat ik het zou zeggen maar de frustratie is zo groot geworden dat het elke week zwaarder wordt om nog de moeite te doen om te gaan kijken. Ik weet niet of ik het einde van het seizoen nog ga halen als het zo verder gaat...

Ik dacht ik een echte supporter was die zijn ploeg in goede en kwade dagen bleef steunen. Awel, ik twijfel serieus of ik dit nog wel ben... Den emmer is zo goed als leeg... :cry:

_________________
Winnaar Pronostiek seizoen 2013-2014 en hier terecht heel fier op !!!


28 Sep 2015, 13:26
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Lege emmer?
De emmer der vernederingen is vol...


28 Sep 2015, 13:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/ea ... oudenaarde

de laatste zin van Regggi zegt meer dan genoeg.

hopeloos en samen de dieperik in.

op naar vierde klasse en zelfs provinciale.

bedankt FDR :fuck:

FDR zou zeggen: niks aan de hand, wij spelen los top 6, staan daar nu maar 3 puntjes van verwijderd :lol:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


29 Sep 2015, 11:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
momenteel een uitzichtloze toestand: om FDR en de aanhangende kliek weg te krijgen hebt ge geld, veel geld nodig, een nieuwe bekwame ploeg bestuurders, een nieuw stadion op een andere plek dan nu.
Waar gaat ge dat vandaag nog vinden ? :?

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


29 Sep 2015, 17:29
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Ik blijf erbij FDR en gevolg buitenstampen NU en dan zien we wel ist gedaan dan ist gedaan maar dit heeft geen enkele zin meer .
De emmer der vernederingen is gewoon eindeloos diep geworden !
Ongelooflijk dat er geen garre toestanden gebeuren ik begrijp echt niet op wat we wachten eigenlijk , het kan ook niemand meer schelen volgens mij.
Ketting aan de deur en match boycotten wa hebben we te verliezen eigenlijk ?


29 Sep 2015, 18:05
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
zwetzat schreef:
momenteel een uitzichtloze toestand: om FDR en de aanhangende kliek weg te krijgen hebt ge geld, veel geld nodig, een nieuwe bekwame ploeg bestuurders, een nieuw stadion op een andere plek dan nu.
Waar gaat ge dat vandaag nog vinden ? :?


maanden geleden was het forum hier te klein met mannen dat hier stonden te roepen dat deroose moest afstappen omdat er andere klaarstonden , tis hier al veel stiller :hmm:
het is gewoon niet te begrijpen dat het van vorig jaar in september is geleden dat er nog acties zijn geweest tegen iendracht en stadsbestuur .


Laatst gewijzigd door witteken op 29 Sep 2015, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.



29 Sep 2015, 18:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Neutralboy schreef:
Ik blijf erbij FDR en gevolg buitenstampen NU en dan zien we wel ist gedaan dan ist gedaan maar dit heeft geen enkele zin meer .
De emmer der vernederingen is gewoon eindeloos diep geworden !
Ongelooflijk dat er geen garre toestanden gebeuren ik begrijp echt niet op wat we wachten eigenlijk , het kan ook niemand meer schelen volgens mij.
Ketting aan de deur en match boycotten wa hebben we te verliezen eigenlijk ?



(y)


29 Sep 2015, 18:10
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Neutralboy schreef:
Ik blijf erbij FDR en gevolg buitenstampen NU en dan zien we wel ist gedaan dan ist gedaan maar dit heeft geen enkele zin meer .
De emmer der vernederingen is gewoon eindeloos diep geworden !
Ongelooflijk dat er geen garre toestanden gebeuren ik begrijp echt niet op wat we wachten eigenlijk , het kan ook niemand meer schelen volgens mij.
Ketting aan de deur en match boycotten wa hebben we te verliezen eigenlijk ?


(y) (y)


29 Sep 2015, 18:17
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Neutralboy schreef:
Ik blijf erbij FDR en gevolg buitenstampen NU en dan zien we wel ist gedaan dan ist gedaan maar dit heeft geen enkele zin meer .
De emmer der vernederingen is gewoon eindeloos diep geworden !
Ongelooflijk dat er geen garre toestanden gebeuren ik begrijp echt niet op wat we wachten eigenlijk , het kan ook niemand meer schelen volgens mij.
Ketting aan de deur en match boycotten wa hebben we te verliezen eigenlijk ?


Wat is "dit"? Als "dit" gaat over beleid, dan kon er even goed tijdens de voorbereiding (na Cercle Brugge bijvoorbeeld) of zelfs na Gent-Zeehaven geboycot worden... Wat er dus aan het beleid nu anders is dan toen, ontgaat me volledig...

Maar NU is de maat plots wel vol? Na een 1-4 weggegooid te hebben en een beschamende match thuis wat ook maar 1 punt opleverde... Als je het zwart-wit bekijkt, ga je dus den boel opblazen voor 4 onnozele punten... Want dat is dus wat je doet als je op dit tijdstip in een seizoen met dergelijke acties komt... 29 september jongens en je hebt verdorie nog maar 1 keer verloren hé. Dan mag het allemaal nog zo diep zitten en zijn er 1001 redenen waarom het gerechtvaardigd zou zijn hé: dat zal helaas de reactie zijn als je begin oktober tot dergelijke zaken overgaat...

Of wat zijn de andere elementen? Financieel wanbeleid? Kan best hé, maar dan had je de laatste 40 jaar niks anders moeten doen als boycotten... Maar ja, het is NU pas dat de emmer vol is zeker? Ten andere: als je de vorige jaren pas van in december onder druk kwam te staan, ga je nu op 29 september plots niet op droog zaad zitten me dunkt... Qua signaal naar de stad Aalst kan het ook tellen: de supporters zorgen er meteen voor dat een van de moeilijkste dossiers op hun bord uitgevlakt wordt... Amai, daar hebben ze dan ook echt niet van terug...

Voor de Garré-tijdperk adepten: we waren al dik na Nieuwjaar zenne toen, stonden stijf laatste (nadat we ook al kansloos uit tweede waren getuimeld het jaar voordien) en de voorzitter en heel zijn entourage had openlijk aangegeven dat er voor Eendracht Aalst geen toekomst meer was... Wat mij betreft, dus compleet niet vergelijkbaar...

En 1 ding: de vraag is niet - wat hebben we te verliezen? De vraag is wat heb je erbij te winnen als club, als je tot dergelijke acties overgaat... En dat is op dit moment hé: 0,0 - uw resultaat gaat hoogstens net hetzelfde zijn als dat je op de laatste speeldag zou degraderen (wat ik niet zie gebeuren met deze kern).

En laatste item: er zijn wel degelijk nog initiatieven bezig waar er duidelijk wel te winnen valt - reden ook dat we als vzw dat infomoment hebben aangekondigd op 16 oktober. Het is pas op het moment dat er geen praatscenario's meer zijn dat acties zoals hier aangegeven een te overwegen optie is... Eerder is dat gewoon zelfmoord


29 Sep 2015, 19:34
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
edit never mind

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


29 Sep 2015, 19:40
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Och, zelfmoord of geleidelijk aan verstikken...het resultaat zal hetzelfde zijn.


29 Sep 2015, 19:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
DT schreef:
Neutralboy schreef:
Ik blijf erbij FDR en gevolg buitenstampen NU en dan zien we wel ist gedaan dan ist gedaan maar dit heeft geen enkele zin meer .
De emmer der vernederingen is gewoon eindeloos diep geworden !
Ongelooflijk dat er geen garre toestanden gebeuren ik begrijp echt niet op wat we wachten eigenlijk , het kan ook niemand meer schelen volgens mij.
Ketting aan de deur en match boycotten wa hebben we te verliezen eigenlijk ?


Wat is "dit"? Als "dit" gaat over beleid, dan kon er even goed tijdens de voorbereiding (na Cercle Brugge bijvoorbeeld) of zelfs na Gent-Zeehaven geboycot worden... Wat er dus aan het beleid nu anders is dan toen, ontgaat me volledig...

Maar NU is de maat plots wel vol? Na een 1-4 weggegooid te hebben en een beschamende match thuis wat ook maar 1 punt opleverde... Als je het zwart-wit bekijkt, ga je dus den boel opblazen voor 4 onnozele punten... Want dat is dus wat je doet als je op dit tijdstip in een seizoen met dergelijke acties komt... 29 september jongens en je hebt verdorie nog maar 1 keer verloren hé. Dan mag het allemaal nog zo diep zitten en zijn er 1001 redenen waarom het gerechtvaardigd zou zijn hé: dat zal helaas de reactie zijn als je begin oktober tot dergelijke zaken overgaat...

Of wat zijn de andere elementen? Financieel wanbeleid? Kan best hé, maar dan had je de laatste 40 jaar niks anders moeten doen als boycotten... Maar ja, het is NU pas dat de emmer vol is zeker? Ten andere: als je de vorige jaren pas van in december onder druk kwam te staan, ga je nu op 29 september plots niet op droog zaad zitten me dunkt... Qua signaal naar de stad Aalst kan het ook tellen: de supporters zorgen er meteen voor dat een van de moeilijkste dossiers op hun bord uitgevlakt wordt... Amai, daar hebben ze dan ook echt niet van terug...

Voor de Garré-tijdperk adepten: we waren al dik na Nieuwjaar zenne toen, stonden stijf laatste (nadat we ook al kansloos uit tweede waren getuimeld het jaar voordien) en de voorzitter en heel zijn entourage had openlijk aangegeven dat er voor Eendracht Aalst geen toekomst meer was... Wat mij betreft, dus compleet niet vergelijkbaar...

En 1 ding: de vraag is niet - wat hebben we te verliezen? De vraag is wat heb je erbij te winnen als club, als je tot dergelijke acties overgaat... En dat is op dit moment hé: 0,0 - uw resultaat gaat hoogstens net hetzelfde zijn als dat je op de laatste speeldag zou degraderen (wat ik niet zie gebeuren met deze kern).

En laatste item: er zijn wel degelijk nog initiatieven bezig waar er duidelijk wel te winnen valt - reden ook dat we als vzw dat infomoment hebben aangekondigd op 16 oktober. Het is pas op het moment dat er geen praatscenario's meer zijn dat acties zoals hier aangegeven een te overwegen optie is... Eerder is dat gewoon zelfmoord


Volledig correct DT we staan tenslotte op 3 punten van de top en voor de rest worden de schulden vlot weggewerkt (y)
En het orkest draaide speelde voort zoals op de titanic :crazy:
Oh ja wees gerust hoor dit is wat ik het liefste zou doen ( vorig jaar al ) , ik zeg niet dat iedereen er zonover moet denken .
Ik vind gewoon met veel poeha aankondigen "we steunen de roose niet meer " en ondertussen zijn we oktober en is er 0,0 veranderd inclusief transferbeleid.
Wat heeft dit allemaal nog voor zin en waarom moet er zo geheimzinnig gedaan worden over "alternatieven" ?
Op wat wachten jullie eigenlijk om hier iets deftig over te zeggen buiten de vzw?
Volgende week nog 800 man een dieptepunt zelfs tijdens garré- periode.

Benieuwd welk nieuws we op 6 oktober mogen verwachten , ik denk alleen als je nu de vraag stelt wie wil fdr en ons nog een kans geven je wel eens een heel ander resultaat zou kunnen krijgen dan vorige keer.
Niks persoonlijk alleen harde realiteit volgens mij.


29 Sep 2015, 19:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst