E. Aalst - KSV Oudenaarde - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 E. Aalst - KSV Oudenaarde 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1903
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
dien webbrowser doet hier raar... mijn excuses voor de dubbele posts maar ik denk niet dat het aan mij ligt.

_________________
may the FORCE be with you.


27 Sep 2015, 19:17
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 909
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
regi naar dessel?


27 Sep 2015, 19:28
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
wittebolle schreef:
regi naar dessel?


hebben inderdaad een vacature staan die mannen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


27 Sep 2015, 19:30
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Lievens en Van Damme geschorst volgende week.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


27 Sep 2015, 19:56
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 212
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Review van de wedstrijd:



"strontmatch".

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


27 Sep 2015, 20:09
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Schandalig dat deze sukkelaars ons truitje mogen dragen !
Op enkele uizonderingen na met een beetje goede wil.
Direct naar huis en onderweg wou NIEMAND mijn abbo gratis aannemen !
Schandalig en voor mijnnpart trekken ze er gewoon definitief de stekker uit want dit kan gewoon niet meer ,
Het ergste is dat alleen de supporters er zo over denken en dat de sukkels van het bestuur aan grootspraak mogen blijven doen !
Slot op de deur hangen zondag en match boycotten voor mijn part , echt gedegouteerd vandaag!


27 Sep 2015, 20:42
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
jammen schreef:
Waarom begin je vandaag niet met 2 spitsen?
Waarom breng je verleden week een extra spits in bij een 1-4 voorsprong?
Waarom mag Philippe Janssens vandaag 90 minuten lang pirouettes draaien?
Waarom, waarom, waarom?
Regi waar zijn die antwoordjes?
Getekend: één van de vele gedegouteerde supporters vandaag.


Amai ik stel mij ook dezelfde vragen, en ik denk ik niet alleen.
maar het zal zijn schuld terug niet zijn zeker. haal het vertrouwen er nog wat uit en het zit volledig in de zeik. na de match van vorige week de spelers wat afbreken terwijl RVA al weken slecht wisselt. plus van damme den boel nog wat opblazen in de gazet. goe bezig zou ik zeggen.


27 Sep 2015, 23:58
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Ik heb mij gisteren laten overhalen door mijnen beste maat om eens te komen kijken, jongens toch wat is me dat zeg, de zwakste ploeg in de geschiedenis van de club.
Ik ga geen steen werpen naar de technische staf en spelers, die jongens spelen volgens hun kwaliteiten en kunnen nu eenmaal niet beter.
De hoofdschuldigen zijn ons bestuur en niemand anders, ik ben hevig geschrokken van de geringe opkomst, zou er nog 1000 man komen opdagen?
Enfin, nu heb nog meer respect voor diegene die het nog kunnen opbrengen om hier wekelijks te komen naar kijken, maar ik denk dat bij velen ook het ongenoegen stilletjes aan begint toe te nemen.
Bedankt FDR en co voor het laten doodbloeden van deze mooie club, 't is erg 'k was er weer ni goe van triestig. :x

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


28 Sep 2015, 8:02
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
El Corredor (Light) schreef:
Still standing ! schreef:
chunga schreef:
Wat hebben wij toch een ongeloofelijke kutploeg seg, zo slecht man. Maar de rest van deze reeks stelt al evenmin iets voor, zelfs zo erg dat als je bij onze nest nu één goeie spits en centrale middenvelder zou zetten wel dan doe je in deze strontreeks zelfs mee voor de prijzen.


dat is idd de korte samenvatting.

wij niet goed maar amai Oudenaarde dus ook ècht niks he. moet je als je subtop ambiëert altijd maar dan ook altijd van winnen zelfs met de vingers in de neusgaten en uw handen id broekzak.

pfff ik probeer altijd positief te blijven, tot vervelens toe I can imagine maar bij deze geef ik eens verstek: het is zielig en slecht !

wel 1 opmerking ivm kritiek: die is blijbkaar gereserveerd voor de nieuwe spelers. vandaag Van Damme zien spelen ? KVDN ?... wees kritisch zonder heilige huisjes he, een paar van onze 'vaste meubelen' zijn even rijp voor een schop onder hun *** dan Bogaertsen en Lusamba's.


Van Damme was zeker slecht. Bogaerts vernoem ik niet.

en als je een Lusamba binnenhaalt, heb je er voor mij echt geen kut verstand van zeg. Een beetje serieus blijven hé zeg.

Oh ja, tis just, ne mens mag hier geen speler bij naam noemen.


Bwah, Still heeft wel overschot van gelijk vind ik. Slechtste man gisteren was in alle opzichten Falko en dus meer dan terecht gewisseld,.... alleen was de man die er in kwam zowaar nog slechter... Zijn eerste minuut was veelbelovend en dan echt niks meer... Je kan de mensen er idd op aanwrijven die zoiets binnenhalen, maar je hoeft hem daarom ook nog niet effectief te selecteren/brengen natuurlijk. Bogaerts of Gillis vooraan, had meer opgeleverd. Was eigenlijk al duidelijk bij de opwarming tijdens de rust.

En we staan met 5 op dat middenveld, maar toch loopt elke tegenstander er gewoon door. Ik vond Van Damme gisteren wel heel goed starten, heel aanwezig de eerste 10 minuten en de enige van heel de ploeg die hoog ging storen. Alleen had hij na 10 minuten ongeveer alle hoeken en kanten van het veld al gezien, wat toch wel veel zegt over de opdrachten, zones, enz.

Ik denk dat het gisteren ook wel duidelijk is gebleken dat Wim Bokila niet de schuldige is van alles wat misgaat op dat veld. Zoals "iendracht" zegt, weer 3x keer alleen op de keeper en weer niks. Is erg om zeggen maar Bokila heeft wel iets wat niemand anders van de ploeg heeft: snelheid...

Waar ik mij echter het meeste van al aan stoorde: de beleving in de ploeg. Als je op dat veld komt met nog maar de helft van de inzet waarmee je tegen Dender aan de match begint, heeft dit Oudenaarde geen schijn van kans. Dat die mannen er dan nog in slagen om een kutgoal eerste klas te maken (er staat 5 man aan onze eerste paal denk ik en toch rolt die gewoon binnen), slaat ongeveer alles. Waren gelukkig zelf zo zwak dat ze tot driemaal toe een overtal-situatie in onze zestien zomaar lieten liggen. En zeggen dat elke verdediging die al in het PC-stadion is gekomen dit seizoen een paar kapitale blunders heeft begaan, maar wij profiteren daar nauwelijks van...

Ergernis twee - weet er iemand eigenlijk wat er verwacht wordt bij de stilstaande fases (zowel defensief als aanvallend)? Iedereen lijkt zomaar wat te doen van de "nemer" tot de "ontvangers"... Heb Gayé daar ballen zien wegkoppen praktisch uit de handen van VDN...

Trouwens: mochten we de puntenscore na de matchen weer invoeren, zou wel een heel spannend jaar kunnen worden...


28 Sep 2015, 9:43
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
Na Dender had ik weer wat hoop. Beleving, wat meer volk, redelijk voetbal en veel inzet.
Na Bornem was die hoop al bijna aan de einder verdwenen.
Na Oudenaarde komt die hoop niet meer terug.
Het discussieren over de trainer, de opstelling, de povere kwaliteit van ons elftal...het orkest speelt maar door maar het schip maakt al bijna slagzij.


28 Sep 2015, 10:11
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
tympanum2 schreef:
Het discussieren over de trainer, de opstelling, de povere kwaliteit van ons elftal...het orkest speelt maar door maar het schip maakt al bijna slagzij.


Yep, maar dat is natuurlijk wel eigen aan het voetbal... Zelfs al zou de omkadering en organisatie top zijn, daarvoor alleen komt een mens ook niet naar het stadion. Zijn dus communicerende vaten... Racing Genk maakte ongeveer hetzelfde mee...

Maar je geeft het zelf aan: de prestatie tegen Dender gaf hoop en nu is het weer steil bergaf... Terwijl het naast het veld op die twee weken gewoon identiek is hoor.

Was ook zo geruime tijd in eerste: de mot zat er bestuurlijk/organisationeel ook al dik in, maar op het veld gebeurde er af en toe nog iets en de supporters hielden het daarbij - slechte resultaten was in die tijden gewoon "trainer buiten"... en de kous was af...

Nu wordt alles bij elke zwakke prestatie in vraag gesteld... Zeker niet onterecht...


28 Sep 2015, 10:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1386
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
tympanum2 schreef:
Na Dender had ik weer wat hoop. Beleving, wat meer volk, redelijk voetbal en veel inzet.
Na Bornem was die hoop al bijna aan de einder verdwenen.
Na Oudenaarde komt die hoop niet meer terug.
Het discussieren over de trainer, de opstelling, de povere kwaliteit van ons elftal...het orkest speelt maar door maar het schip maakt al bijna slagzij.


Slecht, archislecht, om je kas op te fretten, om je vingers af te bijten, om je abonnement publiek te verbranden, ... maar als positivist tot in de kist doe in dan weer de ongelooflijke, huiveringwekkende vaststelling: we staan op nauwelijks drie punten van plaats 6!

Maar met dergelijk spelniveau halen we die top-6 nooitvazzeleven, dat staat als een paal boven water.
Ik herhaal wat ik al eerder schreef: Eind oktober moeten we ca. 20 punten hebben om mee te doen voor de prijzen, anders is het "over and out". Maar is er nog iemand die gelooft dat we met deze kern 10/12 of 12/12 kunnen behalen?


28 Sep 2015, 11:05
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
filip.dhose schreef:
tympanum2 schreef:
Na Dender had ik weer wat hoop. Beleving, wat meer volk, redelijk voetbal en veel inzet.
Na Bornem was die hoop al bijna aan de einder verdwenen.
Na Oudenaarde komt die hoop niet meer terug.
Het discussieren over de trainer, de opstelling, de povere kwaliteit van ons elftal...het orkest speelt maar door maar het schip maakt al bijna slagzij.


Slecht, archislecht, om je kas op te fretten, om je vingers af te bijten, om je abonnement publiek te verbranden, ... maar als positivist tot in de kist doe in dan weer de ongelooflijke, huiveringwekkende vaststelling: we staan op nauwelijks drie punten van plaats 6!

Maar met dergelijk spelniveau halen we die top-6 nooitvazzeleven, dat staat als een paal boven water.
Ik herhaal wat ik al eerder schreef: Eind oktober moeten we ca. 20 punten hebben om mee te doen voor de prijzen, anders is het "over and out". Maar is er nog iemand die gelooft dat we met deze kern 10/12 of 12/12 kunnen behalen?


Ja FDR!!!!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


28 Sep 2015, 11:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
iendracht mèn 2de vraa schreef:
filip.dhose schreef:
tympanum2 schreef:
Na Dender had ik weer wat hoop. Beleving, wat meer volk, redelijk voetbal en veel inzet.
Na Bornem was die hoop al bijna aan de einder verdwenen.
Na Oudenaarde komt die hoop niet meer terug.
Het discussieren over de trainer, de opstelling, de povere kwaliteit van ons elftal...het orkest speelt maar door maar het schip maakt al bijna slagzij.


Slecht, archislecht, om je kas op te fretten, om je vingers af te bijten, om je abonnement publiek te verbranden, ... maar als positivist tot in de kist doe in dan weer de ongelooflijke, huiveringwekkende vaststelling: we staan op nauwelijks drie punten van plaats 6!

Maar met dergelijk spelniveau halen we die top-6 nooitvazzeleven, dat staat als een paal boven water.
Ik herhaal wat ik al eerder schreef: Eind oktober moeten we ca. 20 punten hebben om mee te doen voor de prijzen, anders is het "over and out". Maar is er nog iemand die gelooft dat we met deze kern 10/12 of 12/12 kunnen behalen?


Ja FDR!!!!

:lol: (y)

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


28 Sep 2015, 12:02
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - KSV Oudenaarde
iendracht mèn 2de vraa schreef:
filip.dhose schreef:
tympanum2 schreef:
Na Dender had ik weer wat hoop. Beleving, wat meer volk, redelijk voetbal en veel inzet.
Na Bornem was die hoop al bijna aan de einder verdwenen.
Na Oudenaarde komt die hoop niet meer terug.
Het discussieren over de trainer, de opstelling, de povere kwaliteit van ons elftal...het orkest speelt maar door maar het schip maakt al bijna slagzij.


Slecht, archislecht, om je kas op te fretten, om je vingers af te bijten, om je abonnement publiek te verbranden, ... maar als positivist tot in de kist doe in dan weer de ongelooflijke, huiveringwekkende vaststelling: we staan op nauwelijks drie punten van plaats 6!

Maar met dergelijk spelniveau halen we die top-6 nooitvazzeleven, dat staat als een paal boven water.
Ik herhaal wat ik al eerder schreef: Eind oktober moeten we ca. 20 punten hebben om mee te doen voor de prijzen, anders is het "over and out". Maar is er nog iemand die gelooft dat we met deze kern 10/12 of 12/12 kunnen behalen?


Ja FDR!!!!


Langs de andere kant: als je ziet welke krabbers je vaak als tegenstander voorgeschoteld krijgt... Puur aanvallend gezien hebben er maar twee tegenstanders in het PC-stadion mooie dingen en/of combinaties op de mat gelegd en dat waren Gent-Zeehaven en Dender (zelfs nog in mindere mate) en daar pak je 4 op 6 tegen... Het zou dus zomaar kunnen... Je maakt gisteren ook een goal uit het niets... Het zal dus niet altijd van de technische superioriteit afhangen maar vooral van de wil om te winnen... En zonder die wil, loop je altijd achter de feiten aan.


28 Sep 2015, 12:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst