E. Aalst - SK Londerzeel - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 E. Aalst - SK Londerzeel 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - SK Londerzeel
Neutralboy schreef:
Neutralboy schreef:
Ik kan mensen geen ongelijk geven om thuis te blijven, het is gewoon echt genoeg geweest onder deze klungels.
Ik kom gewoon nog uit dommigheid in het geloof dat de miserie niet kan blijven duren en met het idee dat er geleerd zou worden uit de fouten.
Zoals aangegeven op de vergadering van de vzw:
"Fdr beseft dat hij omringd wordt door klungels" maar er is sindsdien 0,0 veranderd , integendeel.

Ipv "Till I die " is de slogan gewoon : "Till they die " , wat onvermijdelijk zal gebeuren .
Regi zal de volgende zijn die FDR zijn fabels kotsbeu is en zal zeer binnenkort eieren voor zijn geld gaan kiezen volgens mij.


Mijn woorden zijn nog niet koud of het is al gebeurd : regi van acker verlaat EA ?
Wat is nu de volgende stap? Braafjes blijven lijdzaam toekijken of had de vzw dit ook al voorzien voor de vergadering van 16 oktober?


(y)

En wat is eigenlijk de ramp hier? Is in het tussenseizoen zelf (ondanks lopend contract) gaan aankloppen bij Deinze, heeft zich daarna laatdunkend uitgesproken over de club in de pers en is met hangende pootjes teruggekeerd... Met alle respect, maar als je dan nog verrast bent dat hij zijn cv opstuurt naar elke hoger geklasseerde ploeg? Hij is trouwens nog niet weg hé - als hij een even grote kandidaat is bij Dessel als dat hij bij Deinze was, gaat hij hier nog een tijdje zitten...

We moeten lezen "dat het niet aan de trainer lag, dat we geen punten pakken" maar elke scheet dat er hier gelaten wordt, is enkel en alleen te wijten aan het "slechte bestuur"... Rede is weer eens ver te zoeken... Ik dacht nochtans dat die Forum-Oscars niet meer uitgedeeld werden...


02 Okt 2015, 10:37
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: E. Aalst - SK Londerzeel
DT schreef:
Neutralboy schreef:
Neutralboy schreef:
Ik kan mensen geen ongelijk geven om thuis te blijven, het is gewoon echt genoeg geweest onder deze klungels.
Ik kom gewoon nog uit dommigheid in het geloof dat de miserie niet kan blijven duren en met het idee dat er geleerd zou worden uit de fouten.
Zoals aangegeven op de vergadering van de vzw:
"Fdr beseft dat hij omringd wordt door klungels" maar er is sindsdien 0,0 veranderd , integendeel.

Ipv "Till I die " is de slogan gewoon : "Till they die " , wat onvermijdelijk zal gebeuren .
Regi zal de volgende zijn die FDR zijn fabels kotsbeu is en zal zeer binnenkort eieren voor zijn geld gaan kiezen volgens mij.


Mijn woorden zijn nog niet koud of het is al gebeurd : regi van acker verlaat EA ?
Wat is nu de volgende stap? Braafjes blijven lijdzaam toekijken of had de vzw dit ook al voorzien voor de vergadering van 16 oktober?


(y)

En wat is eigenlijk de ramp hier?


Als je dit als alleenstaand feit bekijkt kan ik je grotendeels volgen. Een trainer die opstapt na een mindere start, op zich is dat niet nieuw. Maar ik hoop toch, DT, dat je beseft dat je dit niet als losstaand feit kan bekijken. Een voetbalclub is 1 grote puzzel. De supporters zijn een stuk, het bestuur, de spelers, de trainer, de vrijwilligers, de stad, de politie, de cafés in de buurt, de forumgangers, ... Bij elk stukje zie je de laatste tijd gewoon dat er dingen niet goed gaan. Het bestuur, daar maak ik al geen woorden meer aan vuil. De supportersaantallen dalen, de spelers zijn niet van het niveau dat we hoopten, de trainer is het blijkbaar beu, de vrijwilligers willen betaald worden of komen niet meer, de stad doet geen fluit, de politie begint uit verveling ook de supporters van de tegenpartij lastig te vallen, de cafés in de buurt zien hun inkomsten dalen, het forum is zo dood als een pier vergeleken met de afgeliopen jaren... Al die kleine dingen kan je afzonderlijk wel plaatsen, en uitleggen. Maar tel alles eens op?

Deze club is ziek, DT.


02 Okt 2015, 10:59
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - SK Londerzeel
De Jean schreef:
DT schreef:
Neutralboy schreef:

Mijn woorden zijn nog niet koud of het is al gebeurd : regi van acker verlaat EA ?
Wat is nu de volgende stap? Braafjes blijven lijdzaam toekijken of had de vzw dit ook al voorzien voor de vergadering van 16 oktober?


(y)

En wat is eigenlijk de ramp hier?


Deze club is ziek, DT.


Awel da wist ik nu nog ni zie...

Gaat er mij in dit specifiek geval om dat we van RVA precies nog een heilige moeten maken... En dat alle "kritische blikken" hier het vandaag de dag toch wel heel moeilijk hebben om nog eens iets van een ander oogpunt te bekijken, maar gewoon meedoen met de grote hoop van alles is slecht... "Kritisch" staat hier enkel voor "kritiek" geven op het beleid... Vroeger was er ruimte voor normale discussie, nu mag dat niet want ja met dat beleid toch...

Om het eng te bekijken: het wordt hier als normaal bestempeld dat als het beleid het laat afweten dat alle medewerkers zomaar hun zin mogen beginnen doen... Awel, ik draai het om: kan een trainer die voorafgaand aan het seizoen zijn zinnen duidelijk op iets anders had gezet, zijn spelersgroep, die hij van 0 moet kneden, motiveren? En heeft dat dan geen invloed op de club en de beleving? En dat uw trainer met zijn assistent liever mannen op dat veld zet die fysisch nog niet klaar zijn ipv anderen die wel fit zijn, mag je ook al niet opwerpen... Want ja, onze trainer is top en ons beleid is dat niet...

En je hebt hier blijkbaar enkel nog relevantie als je mee in dat compleet doemdenken stapt... Meer nog, er zijn er hier die openlijk aangeven dat ze niet meer komen omdat ze de kop van de voorzitter niet kunnen zien maar wel zullen terugkomen als den boel is opgekuist. Voor die mensen moet je begrip opbrengen want ja, wat er met hun club allemaal is gebeurd, begrijpelijk toch hé.

Maar de mensen die er EFFECTIEF iets proberen aan te doen, die moeten hun hier in duizend bochten wringen en zich bij het minste verdedigen als ze ergens toch een sprankeltje hoop zien. En dat is wat me mateloos stoort want dat is de wereld op zijn kop.

Nochtans is het nu meer dan ooit: de club is haar supporters zenne... Maar wie beseft dat?


Laatst gewijzigd door DT op 02 Okt 2015, 11:40, 2 keer totaal gewijzigd.



02 Okt 2015, 11:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: E. Aalst - SK Londerzeel
Dan heb ik de voorbije posts anders geïnterpreteerd. Ik zie enkel supporters die het feit dat Regi vertrekt linken met het wanbeleid. En ik kan dat ergens wel volgen.


02 Okt 2015, 11:15
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - SK Londerzeel
De Jean schreef:
Dan heb ik de voorbije posts anders geïnterpreteerd. Ik zie enkel supporters die het feit dat Regi vertrekt linken met het wanbeleid. En ik kan dat ergens wel volgen.


Jep, maar hier wordt zijn vertrek enkel en alleen gelinkt aan het wanbeleid en dat is een brug te ver.


02 Okt 2015, 11:27
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - SK Londerzeel
DT schreef:
Maar de mensen die er EFFECTIEF iets proberen aan te doen, die moeten hun hier in duizend bochten wringen en zich bij het minste verdedigen als ze ergens toch een sprankeltje hoop zien. En dat is wat me mateloos stoort want dat is de wereld op zijn kop.


(y)

Deze club is de voorbije 30 jaar vooral geregeerd op basis van emotie. Dat heeft ons een paar mooie momenten opgeleverd, maar nog veel meer zwarte bladzijden...

Wordt het eens geen tijd om de ratio de bovenhand te laten nemen, zowel bij bestuur (maar dat lijkt me met het huidige bestuur onmogelijk) als bij de supporters? Dat houdt voor de - terecht, laat dat duidelijk zijn - boze fans in dat je de boel niet gaat saboteren en zo het werk dat andere fans erin stoppen om onze club te redden niet gaat verkloten.

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


02 Okt 2015, 11:37
Online
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1257
Bericht Re: E. Aalst - SK Londerzeel
Wees gerust hoor ik ga niks saboteren , dat doet FDR zelf wel.

Al begrijp ik niet goed waar deze klungel zijn bewondering van dt aan verdiend heeft .

Als deze club verdwijnt in het niets zijn wij even schuldig als ons "bestuur" alleen al door het feit dat we zelf 0,0 zullen gedaan hebben behalve ons hand boven FDR zijne kop gehouden.

Bon mijn afspraak bij de psycholoog ligt vast want er scheelt echt iets met mijn gezond verstand als ik dt's reactie nog eens lees.

Het ligt helemaal niet aan het beleid , het ligt aan ons boze supporters die alleen nog maar slecht spreken en zien terwijl er hard gewerkt wordt !
Lusamba knalt er zondag 4 in en alles is maandag koek en ei ! :EA:


02 Okt 2015, 11:45
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - SK Londerzeel
Schiet voor mijn part zoveel je wil op FDR, maar waarom je altijd moet schieten op de vzw, dat is mij een raadsel.

Feit is dat als we van FDR af willen, dat het dan op een propere manier zal moeten, anders zullen kandidaat-overnemers al met een financiële molensteen (zware afbetalingen aan FDR) moeten beginnen en dan belanden we binnen dit en 2-3 jaar van de regen in de drop. Niemand houdt de hand boven het hoofd van FDR, bedenk alleen dat hij ons zwaar zal doen betalen als we hem nu buiten kloppen (wat Garré en De Bruecker ook hebben gedaan) en dat we dan nooit van die financiële problemen afraken.

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


02 Okt 2015, 11:56
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - SK Londerzeel
anathema76 schreef:
Schiet voor mijn part zoveel je wil op FDR, maar waarom je altijd moet schieten op de vzw, dat is mij een raadsel.

Feit is dat als we van FDR af willen, dat het dan op een propere manier zal moeten, anders zullen kandidaat-overnemers al met een financiële molensteen (zware afbetalingen aan FDR) moeten beginnen en dan belanden we binnen dit en 2-3 jaar van de regen in de drop. Niemand houdt de hand boven het hoofd van FDR, bedenk alleen dat hij ons zwaar zal doen betalen als we hem nu buiten kloppen (wat Garré en De Bruecker ook hebben gedaan) en dat we dan nooit van die financiële problemen afraken.


dat hangt ervan af wat je proper noemt hé. :D . J

eigenlijk kan de vzw alleen maar lijdzaam toezien en wachten. Toezien hoe FDR de touwtjes in handen heeft, en wachten/hopen dat de mensen die zich nu engageren daadwerkelijk het willen doen...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


02 Okt 2015, 12:20
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - SK Londerzeel
Bomber schreef:
Van Acker is de club gewoon voor.

Dat de club een wanbeleid voert op alle vlakken dat weten we zonder het opstappen van de Regi ook wel. Of waren er nog twijfelaars?

Wat de vzw daar mee te maken heeft is mij wel een raadsel ze...



(y) (geen edit deze keer ;-) )

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


02 Okt 2015, 12:21
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: E. Aalst - SK Londerzeel
anathema76 schreef:
Schiet voor mijn part zoveel je wil op FDR, maar waarom je altijd moet schieten op de vzw, dat is mij een raadsel.

Feit is dat als we van FDR af willen, dat het dan op een propere manier zal moeten, anders zullen kandidaat-overnemers al met een financiële molensteen (zware afbetalingen aan FDR) moeten beginnen en dan belanden we binnen dit en 2-3 jaar van de regen in de drop. Niemand houdt de hand boven het hoofd van FDR, bedenk alleen dat hij ons zwaar zal doen betalen als we hem nu buiten kloppen (wat Garré en De Bruecker ook hebben gedaan) en dat we dan nooit van die financiële problemen afraken.


(y)


02 Okt 2015, 13:02
Online
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1257
Bericht Re: E. Aalst - SK Londerzeel
Als je vragen of we echt alleen maar lijdzaam kunnen toekijken schieten op de vzw noemt heb je gelijk.

We zullen zien hoe proper alles zal verlopen met of zonder "rebels" gedrag.

@parol hoe proper ben jij al betaald geweest ?


02 Okt 2015, 13:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1388
Bericht Re: E. Aalst - SK Londerzeel
El Corredor (Light) schreef:
Bomber schreef:
Van Acker is de club gewoon voor.

Dat de club een wanbeleid voert op alle vlakken dat weten we zonder het opstappen van de Regi ook wel. Of waren er nog twijfelaars?

Wat de vzw daar mee te maken heeft is mij wel een raadsel ze...


Hij is nog altijd niet weg, hé, mannen. Er gaat een gerucht dat hij gesprekken voert met Dessel, meer niet.
Ook nog niets gezien op de webstek van Dessel Sport trouwens.


02 Okt 2015, 15:04
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - SK Londerzeel
zwakke wedstrijd, maar wel eens eentje die we wel weten te winnen. Eindelijk! En ik vond het wel verdiend.

Martin was goed vond ik, samen met Gaye.

Londerzeel wel bleekjes, waar alleen die nummer 15 mij ietwat kon bekoren.

Nu de komende weken hopelijk 7 op 9.

Benieuwd of de Regi nu gaat blijven of niet.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


04 Okt 2015, 18:42
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - SK Londerzeel
El Corredor (Light) schreef:
zwakke wedstrijd, maar wel eens eentje die we wel weten te winnen. Eindelijk! En ik vond het wel verdiend.

Martin was goed vond ik, samen met Gaye.

Londerzeel wel bleekjes, waar alleen die nummer 15 mij ietwat kon bekoren.

Nu de komende weken hopelijk 7 op 9.

Benieuwd of de Regi nu gaat blijven of niet.


Na de 1-1 kon het alle kanten uit maar (uit)eindelijk toch nog eens een driepunter waardoor we toch wat opschuiven in het klassement..
Dienen extreem links inderdaad één van hun beste maar ook nen geweldigen bleiter.
Op Hamme ook nen driepunter en we draaien mee in de top 6.

_________________
oilsjt, goi alien...


04 Okt 2015, 19:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst