E. Aalst - Res Acrenoise - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 E. Aalst - Res Acrenoise 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: E. Aalst - Res Acrenoise
Nee de vraag is wat nu , en hoelang nog voor ze het slot erop hangen en defintief gedaan maken?!
Nieuwe investeerder wil de schuld niet meepakkken maar is ms wel bereid in een nieuw verhaal na vereffening zonder boma en xavier te stappen.

Geloven jullie nu echt dat er nog een nieuw seizoen komt met dit beleid?


18 Okt 2015, 14:02
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: E. Aalst - Res Acrenoise
De investeerders willen In aalst blijven als Aalst zijnde in een nieuw stadion , waarvoor we onderweg idd tijdelijk zullen moeten uitwijken maar niemand neemt de naam dender in de mond laat staan het woord Fusie !


18 Okt 2015, 14:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - Res Acrenoise
Smetje schreef:
Aangezien er geen alternatief is, is het heel moeilijk om FDR buiten te werken. Want wat dan?

Als de schulden op amper 4 maand zo gestegen zijn,wat is dan je reden om ze laten verder te klungelen,men moet het ijzer smeden als het heet is,als je goed kan rekenen is het meer dan 100.000€ per maand die erbij komt,hoelang kan dit volgens jou nog duren?
Er was een alternatief,maar fdr en co hebben het de nek omgewrongen ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


Laatst gewijzigd door Bakkie op 18 Okt 2015, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.



18 Okt 2015, 14:42
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: E. Aalst - Res Acrenoise
Neutralboy schreef:
De investeerders willen In aalst blijven als Aalst zijnde in een nieuw stadion , waarvoor we onderweg idd tijdelijk zullen moeten uitwijken maar niemand neemt de naam dender in de mond laat staan het woord Fusie !

Sorry maar dit klinkt toch ook eerder als een sprookje.. Gelooft ge dat nu zelf?

Een paar maanden geleden hing er nog een spandoek aan Valckenier zijn poort omdat hij int lang en breed zijn plannen voor 1 grote fusieploeg in de Denderstreek had uitgesproken. Een paar gesprekken met onze vzw later zal die mens nog niet van mening veranderd zijn.
Ik vermoed dat hij het faillissement zal afwachten en dan zal willen investeren in 1 grote ploeg in de Denderstreek.
En wat ga je dan zeggen als't zover is?
Dan heb je volgens mij maar 2 keuzes, meegaan in zijn verhaal, of herbeginnen in 4e provenciale denk ik.

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aals ... -a2239141/


18 Okt 2015, 15:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: E. Aalst - Res Acrenoise
De enig sprookjes die hier gelooft worden zijn die van FDR en ik denk dat dat meermaals bewezen is !

Wat is uw plan dan , braafjes wachten tot december en dan het licht uitdoen op fdr zijn bureau?
Fusie komt er niet van en er is maar 1 grote ploeg en dat zijn wij , de rest lost zijn eigen op in thaise curry :lol:


18 Okt 2015, 15:08
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: E. Aalst - Res Acrenoise
2-0 gewonnen ein.


18 Okt 2015, 17:50
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - Res Acrenoise
nuttige overwinning, weinig weggegeven.

9 op 9 en eens twee weken geen goal tegen.

weinig protest gezien richting FDR en LVH, alles peis en vree. En we doen rustig verder.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


18 Okt 2015, 19:18
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - Res Acrenoise
El Corredor (Light) schreef:
nuttige overwinning, weinig weggegeven.

9 op 9 en eens twee weken geen goal tegen.

weinig protest gezien richting FDR en LVH, alles peis en vree. En we doen rustig verder.


Ja mor zeg, tès den LVH zenne verjoordag ein.... ;)
Verdiende zege tegen een zwakke tegenstander, de match moest echter al in de eerste helft beslist geweest zijn.

_________________
oilsjt, goi alien...


18 Okt 2015, 19:29
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: E. Aalst - Res Acrenoise
jammen schreef:
El Corredor (Light) schreef:
nuttige overwinning, weinig weggegeven.

9 op 9 en eens twee weken geen goal tegen.

weinig protest gezien richting FDR en LVH, alles peis en vree. En we doen rustig verder.


Ja mor zeg, tès den LVH zenne verjoordag ein.... ;)
Verdiende zege tegen een zwakke tegenstander, de match moest echter al in de eerste helft beslist geweest zijn.


En we staan vierde. Zo snel kan het gaan in deze reeks!
Nu wordt het zaak om het spelniveau te behouden en de efficiëntie te verhogen.
Maar deze kern lijkt klaar om de strijd om de top-6 aan te gaan, en te winnen.
Dan volgend jaar mogelijk Eerste Amateurliga. Maar dan stopt het opnieuw, tenzij we naar D'leeuw gaan shotten. Als we ooit nog profvoetbal willen zien in Aalst, dan moet daar een nieuw stadion komen, maar wie kan dit betalen (de club zeker niet!), en geraakt zo'n dossier door de molen van bouwaanvraag, MER, MobER, eventuele klachten bij RvS van buurtbewoners die zich tekort gedaan voelen, ...?


18 Okt 2015, 19:58
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: E. Aalst - Res Acrenoise
filip.dhose schreef:
jammen schreef:
El Corredor (Light) schreef:
nuttige overwinning, weinig weggegeven.

9 op 9 en eens twee weken geen goal tegen.

weinig protest gezien richting FDR en LVH, alles peis en vree. En we doen rustig verder.


Ja mor zeg, tès den LVH zenne verjoordag ein.... ;)
Verdiende zege tegen een zwakke tegenstander, de match moest echter al in de eerste helft beslist geweest zijn.


En we staan vierde. Zo snel kan het gaan in deze reeks!
Nu wordt het zaak om het spelniveau te behouden en de efficiëntie te verhogen.
Maar deze kern lijkt klaar om de strijd om de top-6 aan te gaan, en te winnen.
Dan volgend jaar mogelijk Eerste Amateurliga. Maar dan stopt het opnieuw, tenzij we naar D'leeuw gaan shotten. Als we ooit nog profvoetbal willen zien in Aalst, dan moet daar een nieuw stadion komen, maar wie kan dit betalen (de club zeker niet!), en geraakt zo'n dossier door de molen van bouwaanvraag, MER, MobER, eventuele klachten bij RvS van buurtbewoners die zich tekort gedaan voelen, ...?


over dat laatste zou ik mijne kop nu precies ni te veel breken... gezien we 2.000.000 euri int rood staan. wel mooi proactief gedacht. misschien ook al eens denken hoe we de champions league ooit gaan ontvangen nekeer den trein op de rails staat.


18 Okt 2015, 20:05
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: E. Aalst - Res Acrenoise
Alé, bij sommigen hoera - hosé stemming.

Feiten zijn bij sommigen blijkbaar niet doorgedrongen, ook al waren ze aanwezig op de supportersvergadering. Er moeten maar een paar schuldeisers het 'beu' zijn en de week nadien is het al gedaan met Eendracht Aalst. Nu 2.000.000 miljoen poef. Hoeveel zal dat op 1 januari zijn en op 1 juni? Wat ben je dan met uw plaats in de top 6. Ik wacht de dag af dat het nieuws zal komen dat spelers en staf wachten op hun centen...zal rap gedaan zijn met top 6.

FDR die 1 miljoen gaat laten vallen, tuurlijk dadde...hij is misschien dom, maar niet dement. Maar ik begrijp het argument wel dat bij het failliet ook niks terugkrijgt. Maar ja, die man zit nog in de ontkenningsfase zoals iedere terminale patiënt meemaakt.

En pas op hoor, ook ik deel mee in de euforie zolang ze nog mag duren en feliciteer de spelers en de staf met wat ze laten zien, terecht applaus. Maar ik maak me geen illusies meer. Als er mogen in de gazet zou staan dat Aalst in vereffening gaat zal mij dat geenszins verbazen terwijl anderen alweer spreken van Eerst Amateur liga en nieuw stadion...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


18 Okt 2015, 21:54
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: E. Aalst - Res Acrenoise
witzwet schreef:
Alé, bij sommigen hoera - hosé stemming.

Feiten zijn bij sommigen blijkbaar niet doorgedrongen, ook al waren ze aanwezig op de supportersvergadering. Er moeten maar een paar schuldeisers het 'beu' zijn en de week nadien is het al gedaan met Eendracht Aalst. Nu 2.000.000 miljoen poef. Hoeveel zal dat op 1 januari zijn en op 1 juni? Wat ben je dan met uw plaats in de top 6. Ik wacht de dag af dat het nieuws zal komen dat spelers en staf wachten op hun centen...zal rap gedaan zijn met top 6.

FDR die 1 miljoen gaat laten vallen, tuurlijk dadde...hij is misschien dom, maar niet dement. Maar ik begrijp het argument wel dat bij het failliet ook niks terugkrijgt. Maar ja, die man zit nog in de ontkenningsfase zoals iedere terminale patiënt meemaakt.

En pas op hoor, ook ik deel mee in de euforie zolang ze nog mag duren en feliciteer de spelers en de staf met wat ze laten zien, terecht applaus. Maar ik maak me geen illusies meer. Als er mogen in de gazet zou staan dat Aalst in vereffening gaat zal mij dat geenszins verbazen terwijl anderen alweer spreken van Eerst Amateur liga en nieuw stadion...


Je hebt gelijk, wanneer een paar grote schuldeisers tegelijkertijd alles opeisen is het over and out.
Maar voor FDR is er slechts 1 mogelijkheid: het hoofd boven water trachten te houden, en proberen structureel break-even te draaien of winstgevend te worden, en dan langzaam maar zeker de gigantische schuldenberg afbouwen. In elk ander scenario is het vereffening, waarbij Frank (en met hem alle andere schuldeisers) zijn centen kwijt is, en de club minstens één reeks zakt.


18 Okt 2015, 22:13
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: E. Aalst - Res Acrenoise
Break even draaien en afbouwen :lol: :lol: op 5 maand tijd is de schuld nog 500 000 euro gestegen!
Ophouden ermee en idd een reeks zakken of hopen dat molenbeek stamnr woluwe overkoopt om in 2e te geraken en dan komt wetteren weer vrij ;)


18 Okt 2015, 23:05
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - Res Acrenoise
El Corredor (Light) schreef:
nuttige overwinning, weinig weggegeven.

9 op 9 en eens twee weken geen goal tegen.

weinig protest gezien richting FDR en LVH, alles peis en vree. En we doen rustig verder.


Weinig protest elco, en wat zouden de gewone supporters moeten doen misschien, zonder basis van één of andere groep! Als FDR en onze grote sportieve manager zich eens de moeite doen om eens rond te kijken, tijdens de match, zullen ze het wel begrepen hebben zeker wat er fout loopt en gelopen is!
Wie de aanbrenger is van ons spitsenduo ( Wimpie en houten plank Lusamba) mag zich wel eens afvragen of deze beide heren wel voldoen voor 3de klasse.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


19 Okt 2015, 8:39
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - Res Acrenoise
Neutralboy schreef:
Ophouden ermee en idd een reeks zakken of hopen dat molenbeek stamnr woluwe overkoopt om in 2e te geraken en dan komt wetteren weer vrij ;)


Woluwe en rwdm zijn toch kat en hond hé? Als ze bij Woluwe er mee stoppen, kunnen ze hun concurrent nog één keer een ferme kloot aftrekken door het stamnummer niet aan rwdm te verkopen (waarom zouden ze trouwens?), maar aan een andere club, wij bv. :D Dan zitten we meteen in klasse 1B :wow:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


19 Okt 2015, 9:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst