Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015) - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015) 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
Cornel1 schreef:
@DT
Er is een verschil tussen de geschiedenis herschrijven en ze weergeven zoals ze was indien nodig gestaafd met officiële stukken/verslagen van de betrokkenen zelf.
Iedereen kende de geschiedenis, sommigen hebben zich vergist in een mooiprater wat kan gebeuren,anderen hebben bewust de verkeerde kant uitgekeken om de een of andere reden...


Dus slotsom: evenzeer incapabel om een club te leiden...

Want dezelfde uitlatingen zou een FDR bijvoorbeeld ook kunnen laten optekenen: ik heb me vergist in de mooipraterij van Chris Janssens, het stadsbestuur heeft bewust de verkeerde kant uitgekeken... Ik hoor het em eigenlijk zo al zeggen... In the end, nothing but excuses...

Wat dat eerste punt betreft: is - helaas - allemaal vijgen na Pasen - was die transparantie er geweest op het moment zelf, zou je nog kunnen zeggen... Maar er werd toen zelf een vuil spelletje gespeeld en er werd gebotst op iemand die dezelfde strategie hanteerde, maar met meer kluiten... Zo simpel is het... Nu zijn de rollen misschien omgekeerd (want ook dat moet ook nog zwart op wit blijken uiteraard), maar dat ik dus allesbehalve warm word van nog meer van hetzelfde, lijkt me redelijk logisch niet?


12 Nov 2015, 1:08
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2012, 22:31
Berichten: 147
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
Ik weet niet waarop Uw eerste zin slaagt.Zijn alle mensen die FDR geloofd hebben onbekwaam,zijn beleid is ook goedgekeurd door de supportersvzw via de AV

Wat wel klopt is dat elk nieuw initiatief niet uw steun zal wegdragen tenzij.......Want ondanks het slechte imago van de club nu waren er ook goede periodes de laatste jaren met sportieve successen en goede transfers.Op dat moment was er maar 1 persoon die afbraakvoetbal speelde op dit forum.Misschien een uitdaging om die tenzij eensin te vullen.

Laat ons deze discussie misschien ludiek eindigen.Een geluk dat FDR in 2011 overgenomen had...een normale mens had die schuld nooit boven de 2 milj euro gekregen


12 Nov 2015, 9:39
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
Cornel1 schreef:
Ik weet niet waarop Uw eerste zin slaagt.Zijn alle mensen die FDR geloofd hebben onbekwaam,zijn beleid is ook goedgekeurd door de supportersvzw via de AV

Wat wel klopt is dat elk nieuw initiatief niet uw steun zal wegdragen tenzij.......Want ondanks het slechte imago van de club nu waren er ook goede periodes de laatste jaren met sportieve successen en goede transfers.Op dat moment was er maar 1 persoon die afbraakvoetbal speelde op dit forum.Misschien een uitdaging om die tenzij eensin te vullen.

Laat ons deze discussie misschien ludiek eindigen.Een geluk dat FDR in 2011 overgenomen had...een normale mens had die schuld nooit boven de 2 milj euro gekregen


Jamaar wat is het nu feitelijk?

Gezien jij hier met de "tenzij" afkomt, enlighten us please, zou ik zeggen... Ik ben alvast heel benieuwd...

Trouwens - jij schijnt mij precies goed te kennen, misschien een goed moment dan om ook uw identiteit eens prijs te geven? Daar zal toch ook wel een officieel stuk van zijn?


12 Nov 2015, 9:48
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
Cornel1 schreef:
Ik weet niet waarop Uw eerste zin slaagt.Zijn alle mensen die FDR geloofd hebben onbekwaam,zijn beleid is ook goedgekeurd door de supportersvzw via de AV

Wat wel klopt is dat elk nieuw initiatief niet uw steun zal wegdragen tenzij.......Want ondanks het slechte imago van de club nu waren er ook goede periodes de laatste jaren met sportieve successen en goede transfers.Op dat moment was er maar 1 persoon die afbraakvoetbal speelde op dit forum.Misschien een uitdaging om die tenzij eensin te vullen.

Laat ons deze discussie misschien ludiek eindigen.Een geluk dat FDR in 2011 overgenomen had...een normale mens had die schuld nooit boven de 2 milj euro gekregen


Een normale mens had de club ook nooit overgenomen. En inderdaad, zonder overnemer hadden we nooit 2 miljoen schuld gehad, want dan hadden we helemaal geen club meer gehad.


12 Nov 2015, 10:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
DT schreef:
Bram schreef:
DT schreef:
Wat de opvolger daarna ook allemaal heeft uitgestoken, doet op dat moment niks ter zake. Iedereen die er op dat moment zat, wist wat er moest gelegd worden om de licentie te halen en het was snel duidelijk dat ze dat niet konden binnenhalen.
Net niet!

Het klopt dat op dat moment FDR het opbod toen "ruimschoots" wist te winnen tegenover Van Eetvelde (die openlijk toegaf dat het moest gebeuren met operationele inkomsten).
En het enige wat je daar als conclusie zou mogen uit opmaken is dat FDR op dat moment meer "cash" geld in de ploeg kon inbrengen (daarmee terloops zijn AV volledig barricadeerde) en ons op korte termijn de licentie van dat jaar liet behalen.
Maar om dat nu als excuus te gebruiken voor het wanbeleid dat ze de jaren daarop gehouden hebben vind ik toch heel kort door de bocht. En dat is toch wat ik opmaak uit uw post van hierboven.

Dus als D'hose hier aangeeft dat de club zonder FDR al zou kapot zijn dan mogen we dat enkel herleiden tot dat moment eind 2011.


Met alle respect, maar dan moet je toch leren lezen hoor Bram... Ik denk dat het niet duidelijker kan geschreven zijn maar soit... als er niet kan gelezen worden wat er staat en waarop er gereageerd wordt, dan kan ik daar weinig aan doen.

Het is echter wel opvallend hoeveel mensen in 2015 de geschiedenis van eind 2011 gaan herschrijven, terwijl ze er zelf bij waren. Vind het allemaal interessant om lezen die zaken over die toenmalige AV ook - daar is op het moment zelf in elk geval geen open kaart over gespeeld dan. Maar dat is dan normaal? En hoe is gans die AV-saga dan tot stand gekomen misschien? Pasco-passage wordt gemakshalve vergeten, de actie van de AV eerder dat seizoen ook, dat de financiële man van zowel Schots, stukken van het bewind De Bruecker en Markey/GVE dezelfde was, moet ook niet vermeld worden? Bovendien, de strategie die FDR heeft toegepast voor zijn AV-samenstelling was identiek als wat de AV onder Pasco wilde doen en wat GVE ook wilde proberen. Alstublieft zeg...zo'n gezever.

Trouwens: als het allemaal zo goed was voor FDR waarom is er dan op korte tijd vier keer van voorzitter gewisseld en hoe is FDR dan uiteindelijk aan de macht kunnen komen?

Wat echter wel als een paal boven water staat: er is een kamp dat momenteel heel zwak staat en mensen die toen met hun hoofd in diens gat zaten, zien dat dat verhaaltje stilaan uit is en gaan op persoonlijke overlevingstocht... No more, no less... Zouden beter gaan aankloppen bij een windmolenparkbouwer om ons uit de stront te trekken want ik word stilaan misselijk van die gedachtenswings hier...

Voor alle duidelijkheid, voor bovenstaande weer gaat geïnterpreteerd worden als een verdediging van FDR - hoe zot kan het eigenlijk worden - ik zeg gewoon dat de chronologie zijn waarheid heeft en dat de voorgangers van FDR minstens even incapabel waren om de club te leiden. Dat die clan nu voor een zoveelste keer aan het roer wil zitten, is hun goed recht maar dat ze dan effectief ook iets doen ipv enkel wat te stoken vier jaar na de feiten...

Het was wachten tot uw laatste paragraaf vooraleer de cryptische bewoording ontcijferd kan worden. Met die paragraaf erbij maakt alles inderdaad veel meer steek dan wat je tevoren schreef. Ik zal het op mij nemen dat dat niet direkt mee had bij je eerdere post.

Het volgende als een reply op Cornel01!
Wat de AV’s trouwens in die periode betreft: de VZW is pas opgericht in juni 2012. Johan is pas verkozen op het einde van het seizoen 2011-2012. Dus ook daar graag een correcte weergave van de feiten en geen eigen verzinsels. Wat wel nog zo was is dat Filip Vijverman en Kristof De Saedeleer in die periode als WAARNEMERS de algemene vergadering hebben mogen bijwonen waarin dan de FDR de boel overnam. Veel goedkeuren was daar dus niet aan, de VZW heeft daar 0,0 zeg in gehad, ze bestond zelfs nog niet.

_________________
If you never try, you'll never know


12 Nov 2015, 13:16
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2012, 22:31
Berichten: 147
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
@Bram
Klopt volledig wat je zegt.
Had het over de volgende vergaderingen.Bedoelde het geenszins negatief,allen beetje ingepakt door een mooiprater.


12 Nov 2015, 14:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
Kan je uw uitdaging aan DT zelf invullen tenzij....
Als er een tenzij is wil iedereen die wel weten denk ik?


12 Nov 2015, 14:06
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
Neutralboy schreef:
Kan je uw uitdaging aan DT zelf invullen tenzij....
Als er een tenzij is wil iedereen die wel weten denk ik?


Ikzelf nog het meest van al...


12 Nov 2015, 14:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
Cornel1 schreef:
@Bram
Klopt volledig wat je zegt.
Had het over de volgende vergaderingen.Bedoelde het geenszins negatief,allen beetje ingepakt door een mooiprater.

dat kan je misschien wel stellen, meer het is in ieder geval niet zo dat daarover geen woorden gevallen zijn zoals hier dan geïnsunueerd wordt.
Maar je moet ook weten dat uw mogelijkheden beperkt zijn hé, veel opties zijn er namelijk niet... om dit laatste te plaatsen verwijs ik graag eens naar wat het resultaat was van de 2 tegenstemmen bij een van de laatste AV's. Toen heeft de VZW haar op de tanden getoond maar veel verder zijn we er ook niet mee gesprongen.

Wegen doe je met een VZW niet als het op een stemming uit draait, je moet je op andere momenten laten gewaar worden.

_________________
If you never try, you'll never know


12 Nov 2015, 18:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
Iemand ook enig idee hoe je 2M schulden maakt. Zou begot niet weten hoe ik eraan moet beginnen.

Zijn er dan mensen/bedrijven die facturen en leveringen blijven doen ook al werden alle voorgaande niet betaald?


13 Nov 2015, 12:36
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2012, 22:31
Berichten: 147
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
@Bram,

Je verwoordde het al perfect in je vorige post,barricadeerde de vzw.Dit gebeurde door enerzijds leden buiten te stemmen/uit te betalen en er zijn vriendjes bij te zetten.Het klopt ook dat de supporters meermaals een vergadering hadden en hier verkeerde info kregen van FDR.
Het voorbehoud dat gemaakt is op de AV door de supporters is wel heel belangrijk bij een eventuele vereffening van de club.


13 Nov 2015, 13:35
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
Ik moet toch wel eens lachen met dat barricade-effect van de AV hoor.

Als ik in het verleden opriep om eens grote kuis te houden in de AV van de club, werd meteen aangegeven dat die mensen allemaal braaf zijn, die quasi altijd instemmen met het gevoerde beleid en de macht dus relatief beperkt is. M.a.w. laat die mensen maar gerust...

Tot een andere partij een kans ruikt en daar dus garen wil op spinnen zoals nu.

Dus maak ik daaruit op: de AV van de club is altijd al een dankbaar instrument voor de voorzitter van de club geweest omdat de "vaste kern" toch zijn poot zet onder alles en die vaste kern, ongeacht wie er aan het hoofd staat van de club, toch blijft zitten en dus meedraait met de voorzitter... Dat bij een nieuw bewind, die windmolens mogen blijven en de "niet-vriendjes van" vliegen en vervangen worden door "vriendjes van", is dus eveneens een verderzetting van een falend beleid.

Je weet immers per definitie wie er "zal mogen blijven" en je weet per definitie bij een "overname' wie zal moeten vliegen en wie er in zal komen... TENZIJ, die strategie old-school 2011-2012 was?


13 Nov 2015, 15:25
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
DT schreef:
Je weet immers per definitie wie er "zal mogen blijven" en je weet per definitie bij een "overname' wie zal moeten vliegen en wie er in zal komen... TENZIJ, die strategie old-school 2011-2012 was?


die "tenzij"... daar kan je voor gekielhaald worden hoor :D

_________________
may the FORCE be with you.


13 Nov 2015, 16:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst