EA-Olsa - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 EA-Olsa 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1386
Bericht Re: EA-Olsa
DT schreef:
chunga schreef:
Denk dat Rodrigo wel van een ander niveau was als deze krabber dus die vergelijking gaat niet echt op. En zo indrukwekkend vond ik Lussamba nu ook niet gisteren,de simpelste dingen gingen ook nu nog even vaak verkeerd. Dat D'Hose er ne stijven van krijgt is zijn zaak ik blijft het ne miskoop buiten categorie vinden. Maar ja volgens diezelfde D'Hose zou Gayé op de bank moeten gezeten hebben ook dus waar hebben we het nog over :wadde:


To be fair, dat was vooral in de optiek dat Geeraerd zijn ontevredenheid had uitgesproken over Malick op Petegem en gezien zijn matig functioneren in het midden tot voor gisteren, zou het zomaar gekund hebben dat hij er zou naast vallen. Ik denk dat iedereen gisteren blij was dat Malick weer op zijn vertrouwde positie achterin postvatte, want speelde heel degelijk daar.

Vrees dat we met Lusamba dezelfde toer zullen opgaan als met Nick Van Belle: gezien de bedroevende start, zijn opflakkeringen voldoende om beterschap te zien :-) Toch dient gezegd dat hij van zijn luchtduels in de eerste helft er meer won dan verloor en ze hadden het er bij Brakel toch lastig mee :-) De voet in alle goals klopt, maar als je de beelden ziet, was met name enkel de aflegger op Jonas puur een staaltje van kwaliteit... En die open kans, had er altijd in gemoeten..

Vind wel dat Bokila een vermelding mag krijgen - kan niks volgens velen maar scoort wel opnieuw en gezien zijn aantal speelminuten is dat zeker geen verkeerd gemiddelde... Is ook een heel ambetant te bespelen kerel want is vaak in beweging en heeft wel snelheid... En vooral: zoals ze op de BBC zeggen: if a striker has an opportunity to shoot, he should... Als hij ruimte ziet, trapt hij ipv extra dribbels en verdedigers laten terugkeren in de kleine back...


Voor de zoveelste keer wordt er niet gelezen wat er staat!!! Ik heb geschreven dat Geeraerd zeer ontevreden was over de match van Malick op Petegem. Maar tegelijkertijd heb ik het volgende gepost (onder de rubriek "Petegem-EA" - je mag het gaan checken):

QUOTE
Dus voor morgen woensdag tegen Olsa Brakel gok ik op:
VDN
Gillis/Gaye/Bogaerts/Lievens M.
Vandamme
De Man / Wagner / Janssens / Martin
Bael
Als Gaye er uitvliegt, zou J. Lievens er middenlinks wel eens kunnen inkomen, De Man positioneel een bank achteruit en Cor naar het centrum.
UNQUOTE
Zoals je zult zien stond Gaye wel degelijk in het 11-tal dat ik aan de aftrap verwachtte, én centraal achterin! Wat Wagner en Bael betreft, zat ik er dan wel naast.
PS: ne stijven krijg ik alleen van andere zaken, en al zeker niet van (mannelijke) voetballers! :nieje:


13 Nov 2015, 8:21
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: EA-Olsa
PS: ne stijven krijg ik alleen van andere zaken, en al zeker niet van (mannelijke) voetballers! :nieje:[/quote]


Van fusie's?!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


13 Nov 2015, 9:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst