EA - RC Mechelen (22/11/2015) - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 EA - RC Mechelen (22/11/2015) 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: EA - RC Mechelen (22/11/2015)
Kan er mij is iemand vertellen welke domme kloot die bezoekers in vak G heeft toegelaten? Dit was gewoon om problemen vragen! (n)


22 Nov 2015, 20:58
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30
Berichten: 160
Bericht Re: EA - RC Mechelen (22/11/2015)
Zet die verdorie toch in de H of I waar bezoekersvakken voor dienen en NIET in de G of soms zelfs in de A tussen de thuissupporters! Hebben jullie nu echt geen greintje verstand?

Gelijk wie op bezoek komt, hou de supporters gescheiden!


22 Nov 2015, 21:12
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: EA - RC Mechelen (22/11/2015)
Spotters, zijn jullie nu echt bezig met de veiligheid?
Waarom komen de stewards en jullie de mensen in de A aanmanen om rustig te blijven terwijl de (supporters) onder de A mogen provoceren enz????
Blijf dan thuis hé met jullie eenrichtingsverkeer!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


23 Nov 2015, 0:16
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - RC Mechelen (22/11/2015)
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Spotters, zijn jullie nu echt bezig met de veiligheid?
Waarom komen de stewards en jullie de mensen in de A aanmanen om rustig te blijven terwijl de (supporters) onder de A mogen provoceren enz????
Blijf dan thuis hé met jullie eenrichtingsverkeer!


Ik ben gisteren nog eens gaan kijken en verschoot mij een bult toen ik de Racingsupporters onder ons vak zag staan en die mannen ons maar uitdagen met hun anti-Eendracht Aalstgezang.
Plezant om zo naar het voetbal te gaan, met een bende provocerende maften voor je neus, enfin dit kan alleen maar in Aalst, als dit de regel blijft je zult daar maar een abonnement hebben. (n)
Wat de wedstrijd betreft was het inderdaad geen leuke wedstrijd, maar ze hebben gezien het aantal kansen wel verdiend gewonnen.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


23 Nov 2015, 10:24
geconfirmeerd : spotterswerking

Lid geworden op: 09 Okt 2013, 13:22
Berichten: 32
Bericht Re: EA - RC Mechelen (22/11/2015)
Ter info. Om 11 uur gisterenochtend bleek dat de bovenste verdieping van de europatribune H volledig onder was gelopen door de regenval. , De toog , vloer en electriciteitsvoorzieningen waren onder gelopen. De bezoekers konden dus niet plaatsvatten waar ze eigenlijk waren voorzien. Daarvoor werd alsnog een noodoplossing voorzien in vak G. Het vak I kan namelijk niet zo maar geopend worden zonder drankvoorzieningen en sanitair, wat op enkele uren tijd niet meer te regelen was. Zoals reeds vroeger aangegeven: Het is niet altijd zoals het lijkt .
Het mag tevens gezegd worden dat de Aalsterse supporters zich inderdaad wel van hun beste kant hebben getoond door niet in te gaan de anti-Aalst gezangen, waarvoor dank.
mvg


23 Nov 2015, 11:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: EA - RC Mechelen (22/11/2015)
spotters politie aalst schreef:
Ter info. Om 11 uur gisterenochtend bleek dat de bovenste verdieping van de europatribune H volledig onder was gelopen door de regenval. , De toog , vloer en electriciteitsvoorzieningen waren onder gelopen. De bezoekers konden dus niet plaatsvatten waar ze eigenlijk waren voorzien. Daarvoor werd alsnog een noodoplossing voorzien in vak G. Het vak I kan namelijk niet zo maar geopend worden zonder drankvoorzieningen en sanitair, wat op enkele uren tijd niet meer te regelen was. Zoals reeds vroeger aangegeven: Het is niet altijd zoals het lijkt .
Het mag tevens gezegd worden dat de Aalsterse supporters zich inderdaad wel van hun beste kant hebben getoond door niet in te gaan de anti-Aalst gezangen, waarvoor dank.
mvg


Bedankt voor de uitleg. Was dus niemands schuld. Nieuw stadion lijkt week na week meer nodig.
Chapeau dat iedereen rustig gebleven is.


23 Nov 2015, 12:28
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EA - RC Mechelen (22/11/2015)
het stadion :hmm:

_________________
may the FORCE be with you.


23 Nov 2015, 12:46
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - RC Mechelen (22/11/2015)
kheiremans schreef:
spotters politie aalst schreef:
Ter info. Om 11 uur gisterenochtend bleek dat de bovenste verdieping van de europatribune H volledig onder was gelopen door de regenval. , De toog , vloer en electriciteitsvoorzieningen waren onder gelopen. De bezoekers konden dus niet plaatsvatten waar ze eigenlijk waren voorzien. Daarvoor werd alsnog een noodoplossing voorzien in vak G. Het vak I kan namelijk niet zo maar geopend worden zonder drankvoorzieningen en sanitair, wat op enkele uren tijd niet meer te regelen was. Zoals reeds vroeger aangegeven: Het is niet altijd zoals het lijkt .
Het mag tevens gezegd worden dat de Aalsterse supporters zich inderdaad wel van hun beste kant hebben getoond door niet in te gaan de anti-Aalst gezangen, waarvoor dank.
mvg


Bedankt voor de uitleg. Was dus niemands schuld. Nieuw stadion lijkt week na week meer nodig.
Chapeau dat iedereen rustig gebleven is.


Dit is natuurlijk een heel ander verhaal, vak I is normaal voorzien voor de bezoekers dus ligt de schuld bij het bestuur en niet bij de mensen van de veiligheid, waarschijnlijk hebben ze niet genoeg kandidaten meer om de kantine open te houden.
Daar de bezoekers veronderstel ik geen gelegenheid hebben om iets te drinken, zijn zij mede slachtoffer van ons steeds voortdurend wanbeleid.
Wat vroeger voor de meeste bezoekende ploegen de match was om mee te maken is nu een rampverplaatsing geworden erg heel erg. :(
Bedankt voor de toelichting.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


23 Nov 2015, 13:46
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: EA - RC Mechelen (22/11/2015)
Ik wil ier efkes mé een blommeke smoiten nor 't personiejl van d'achterste kantin vak K.
Die emmen ne giejlen achternoeng vér de supporters (gratis!!) pennekoeken gebakken.
Da mag toch oeik insj vernoemd werren vennek. (y)

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


23 Nov 2015, 18:50
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - RC Mechelen (22/11/2015)
Schepper schreef:
Ik wil ier efkes mé een blommeke smoiten nor 't personiejl van d'achterste kantin vak K.
Die emmen ne giejlen achternoeng vér de supporters (gratis!!) pennekoeken gebakken.
Da mag toch oeik insj vernoemd werren vennek. (y)


Voor die mensen heb ik enorm veel respect besteken, je moet het maar doen in deze omstandigheden. :worship:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


23 Nov 2015, 19:30
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EA - RC Mechelen (22/11/2015)
Gillis was onopvallend maar goed, Gaeye ook. Martin niet zijn beste match maar toch een van de betere, heel nuttig.

man vd match (en hier ga ik comment op krijgen) was Bokila: een assist, een goal en ze hadden er bij Racing hun handen aan vol.

je kan hem onvoldoende vinden, maar hij geeft tamelijk goeie cijfers aan zijn kant en hij zet hem heel hard in. jammer dat Lusamba uitviel, want het klikt op het veld wel met die twee. ook al zit er nogal eens een gat in de lucht tussen ook :cool:

_________________
may the FORCE be with you.


24 Nov 2015, 21:53
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EA - RC Mechelen (22/11/2015)
Ik vind Bokila nog altijd geen voetballer, ondanks zijn goals.
Die ettelijke keren van balverlies, die rampzalige baltoetsen (soms moet hij de bal gewoon meenemen en springt deze meters van zijn voet), die rotslechte passes,...


25 Nov 2015, 11:44
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EA - RC Mechelen (22/11/2015)
tympanum2 schreef:
Ik vind Bokila nog altijd geen voetballer, ondanks zijn goals.
Die ettelijke keren van balverlies, die rampzalige baltoetsen (soms moet hij de bal gewoon meenemen en springt deze meters van zijn voet), die rotslechte passes,...


zijn balaanname is inderdaad eh (how do I put it in a positive way ?) een enorm werkpunt. totaal ondermaats. zijn passing vind ik nog goed meevallen: hij had bijvoorbeeld al een pak assists meer kunnen hebben als er beter afgewerkt zou geweest zijn door andere spelers. hij zou wat slimmer moeten worden in zijn positiespel ook. maar in de 16 maakt hij toch vaak zijn goals door op de goede plek te staan (ik denk dat de helft van zijn goals vallen uit een afgeweerde bal die hij oppikt of door op het goede moment druk te zetten op een verdediger van de tegenstander) en dat vind ik wel een kwaliteit.

enfin, ik probeer gewoon een beetje tegengas te geven want wat ik de zondag soms op de tribunes hoorde over die speler vind ik toch een beetje té negatief (niveau 3de klas).

ik weet het, ik heb een afwijking :D

_________________
may the FORCE be with you.


25 Nov 2015, 12:16
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA - RC Mechelen (22/11/2015)
tympanum2 schreef:
Ik vind Bokila nog altijd geen voetballer, ondanks zijn goals.
Die ettelijke keren van balverlies, die rampzalige baltoetsen (soms moet hij de bal gewoon meenemen en springt deze meters van zijn voet), die rotslechte passes,...


Allez, onze eigen Romelu Lukaku dus feitelijk...


25 Nov 2015, 18:28
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2009, 14:07
Berichten: 169
Bericht Re: EA - RC Mechelen (22/11/2015)
DT schreef:
tympanum2 schreef:
Ik vind Bokila nog altijd geen voetballer, ondanks zijn goals.
Die ettelijke keren van balverlies, die rampzalige baltoetsen (soms moet hij de bal gewoon meenemen en springt deze meters van zijn voet), die rotslechte passes,...


Allez, onze eigen Romelu Lukaku dus feitelijk...


Welkom in 3e klasse :)


26 Nov 2015, 13:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst