RC Gent-Zeehaven - EA (12/12/2015) | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 
 RC Gent-Zeehaven - EA (12/12/2015) 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht RC Gent-Zeehaven - EA (12/12/2015)
E. Aalst kan met veel zelfvertrouwen deze wedstrijd tegemoet zien.
Na de eerste winst tegen een top-6-ploeg moet het nu eens zien te winnen op verplaatsing om enkele stom verspeelde punten uit de eerste ronde terug te winnen. Martin is voor deze wedstrijd geschorst.


07 Dec 2015, 9:05
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: RC Gent-Zeehaven - EA (12/12/2015)
Men 2de uitmatch van 't seizoen, hopelijk met een beter resultaat als d 'ander da 'k mee geweest ben (1-1 op La Louviere op eerste speeldag).

Martin geschorst is slecht nieuws. Ben benieuwd wie den trainer in zijn plaats zal zetten.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


07 Dec 2015, 12:52
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: RC Gent-Zeehaven - EA (12/12/2015)
Timoilsjt schreef:
Men 2de uitmatch van 't seizoen, hopelijk met een beter resultaat als d 'ander da 'k mee geweest ben (1-1 op La Louviere op eerste speeldag).

Martin geschorst is slecht nieuws. Ben benieuwd wie den trainer in zijn plaats zal zetten.


Waarschijnlijk Bael op de positie van Martin (met Van Impe achter de hand) en Lusamba voorin erbij naast Bokila.


07 Dec 2015, 13:18
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: RC Gent-Zeehaven - EA (12/12/2015)
DT schreef:
Timoilsjt schreef:
Men 2de uitmatch van 't seizoen, hopelijk met een beter resultaat als d 'ander da 'k mee geweest ben (1-1 op La Louviere op eerste speeldag).

Martin geschorst is slecht nieuws. Ben benieuwd wie den trainer in zijn plaats zal zetten.


Waarschijnlijk Bael op de positie van Martin (met Van Impe achter de hand) en Lusamba voorin erbij naast Bokila.


Dat zou een heel aanvallende opstelling zijn, waar ik zeker geen nee tegen zeg.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


08 Dec 2015, 14:58
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: RC Gent-Zeehaven - EA (12/12/2015)
Timoilsjt schreef:
DT schreef:
Timoilsjt schreef:
Men 2de uitmatch van 't seizoen, hopelijk met een beter resultaat als d 'ander da 'k mee geweest ben (1-1 op La Louviere op eerste speeldag).

Martin geschorst is slecht nieuws. Ben benieuwd wie den trainer in zijn plaats zal zetten.


Waarschijnlijk Bael op de positie van Martin (met Van Impe achter de hand) en Lusamba voorin erbij naast Bokila.


Dat zou een heel aanvallende opstelling zijn, waar ik zeker geen nee tegen zeg.


Steve speelde tegen LLC ook al op midden- of buitenrechts. Dus enkel Martin zal (waarschijnlijk) vervangen worden door Lusamba, die overigens goed inviel: doelpunt + bal van de lijn gered. Alleen zijn afwerking in man-tegen-man-situaties moet véél beter: op Izegem en thuis tegen LLC 2 keer knullig gemist.


09 Dec 2015, 2:13
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: RC Gent-Zeehaven - EA (12/12/2015)
Voor mij toch een serieuze inboeting qua kwaliteit. Martin of Lusamba.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


09 Dec 2015, 20:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: RC Gent-Zeehaven - EA (12/12/2015)
witzwet schreef:
Voor mij toch een serieuze inboeting qua kwaliteit. Martin of Lusamba.


Goh ja, het is appelen met peren vergelijken, hé.

Martin moet het meer van een actie en snelheid hebben. Anderzijds zal hij bijna nooit in een kopduel gaan, hij probeert zo altijd zijn man af te houden door zijn lichaam breed te zetten, maar het lukt bijna nooit om zo de bal te veroveren. Een veelscorer is hij ook al niet: ben even in mijn statistieken gaan kijken, en in 5.015 minuten EA heeft hij slechts 9 keer gescoord. Veel assists heb ik hem ook nog niet zien geven. Maar hij is wel relatief goed bezig, al zit hij nu in een dipje, vind ik. Hij was beter in het begin van het seizoen.

Lusamba is een totaal ander type: dat van de pivoterende targetspits, die meer met de rug naar doel speelt, en opkomende mensen in een kansrijke positie tracht te brengen. Zo heeft hij al een paar mooie dingen laten zien, want de voorbije weken was hij vaak betrokken bij de doelpunten die we gemaakt hebben: pré-assists, assists en een doelpunt. Hij maakte totnogtoe 2 goals, maar dat hadden er veel meer kunnen zijn: zo miste hij jammerlijk oog in oog met de keeper tegen Izegem en LLC.

Ik vind dat Lusamba het potentieel heeft om de ploeg beter te laten functioneren: aanspelen, bal bijhouden, ploeg laten aansluiten en ploegmaten aanspelen. Nu hij stilaan conditioneel op peil komt, denk ik dat we aan hem nog plezier gaan beleven.


09 Dec 2015, 22:11
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: RC Gent-Zeehaven - EA (12/12/2015)
filip.dhose schreef:
witzwet schreef:
Voor mij toch een serieuze inboeting qua kwaliteit. Martin of Lusamba.


Goh ja, het is appelen met peren vergelijken, hé.

Martin moet het meer van een actie en snelheid hebben. Anderzijds zal hij bijna nooit in een kopduel gaan, hij probeert zo altijd zijn man af te houden door zijn lichaam breed te zetten, maar het lukt bijna nooit om zo de bal te veroveren. Een veelscorer is hij ook al niet: ben even in mijn statistieken gaan kijken, en in 5.015 minuten EA heeft hij slechts 9 keer gescoord. Veel assists heb ik hem ook nog niet zien geven. Maar hij is wel relatief goed bezig, al zit hij nu in een dipje, vind ik. Hij was beter in het begin van het seizoen.

Lusamba is een totaal ander type: dat van de pivoterende targetspits, die meer met de rug naar doel speelt, en opkomende mensen in een kansrijke positie tracht te brengen. Zo heeft hij al een paar mooie dingen laten zien, want de voorbije weken was hij vaak betrokken bij de doelpunten die we gemaakt hebben: pré-assists, assists en een doelpunt. Hij maakte totnogtoe 2 goals, maar dat hadden er veel meer kunnen zijn: zo miste hij jammerlijk oog in oog met de keeper tegen Izegem en LLC.

Ik vind dat Lusamba het potentieel heeft om de ploeg beter te laten functioneren: aanspelen, bal bijhouden, ploeg laten aansluiten en ploegmaten aanspelen. Nu hij stilaan conditioneel op peil komt, denk ik dat we aan hem nog plezier gaan beleven.


en we dansen de samba.... (hopelijk toch)


10 Dec 2015, 11:09
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: RC Gent-Zeehaven - EA (12/12/2015)
Racing Gent-Zeehaven ontvangt zaterdagavond E. Aalst. Meteen de laatste thuiswedstrijd voor de “ratjes” in 2015 en een kans om het blazoen toch nog een beetje op te smukken.“De match van vo­rig week­end op Lon­der­zeel il­lu­streert per­fect ons sei­zoen van ups en downs”, al­dus al­ge­meen ma­na­ger Marc De Cler­ck. “We heb­ben ze­ker geen slech­te ploeg, maar het ge­brek aan er­va­ring laat zich ge­re­geld voe­len. Heel veel van on­ze jon­gens spe­len voor het eerst voor de knik­kers. Ta­lent is er vol­doen­de aan­we­zig en dat komt voor­al tot ui­ting in de thuis­wed­strij­den. De min­de­re re­sul­ta­ten zijn voor een deel ook te ver­kla­ren door de bles­su­re­last. Daar­door moest er soms te veel ge­scho­ven wor­den met de pi­on­nen en dat werkt mee­st­al ne­fast.”Aalst wordt on­ge­twij­feld een zwa­re dob­ber. On­danks al­ler­lei ge­ruch­ten denk ik dat ze daar wel de­ge­lijk de am­bi­tie heb­ben om op ter­mijn weer ho­ger­op te klim­men. Wij zijn op ons best op ons ei­gen ter­rein en te­gen de be­te­re te­gen­stan­ders. Wat dat be­treft zit het wel goed. Ik ver­wacht een goe­de en span­nen­de match met veel sfeer. Daar zul­len de ho­pe­lijk tal­rij­ke sup­por­ters van Aalst een steen­tje toe bij­dra­gen.”We be­rei­den ons ver­der voor op de her­vor­min­gen die er­aan zit­ten te ko­men. Ik heb mijn be­den­kin­gen. In twee­de klas­se gaat men spe­len met slechts acht ploe­gen. Ik heb het mee­ge­maakt in Schot­land en vond het ge­woon saai om vier keer te­gen el­kaar te spe­len. Voor de ama­teuraf­de­lin­gen daar­on­der heeft men jam­mer ge­noeg na­ge­la­ten om eer­ste cru­ci­a­le kno­pen door te hak­ken in plaats van de reek­sen zo­maar door el­kaar te gooi­en. Er is geen eens­ge­zind­heid over het be­grip ‘ama­teur­voet­bal’. Voor mij is er op dat ni­veau geen plaats voor de ab­sur­de ho­ge ver­lo­nin­gen die nu nog be­staan, maar wel voor pre­mies op ba­sis van pres­ta­ties. Clubs die in de hoog­ste reeks van het ama­teur­voet­bal wil­len uit­ko­men zul­len met veel geld over de brug moe­ten ko­men en dat was nu net niet de be­doe­ling.hnb.


12 Dec 2015, 10:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: RC Gent-Zeehaven - EA (12/12/2015)
"...Dit Aalst was in alles sterker en gretiger. Het is jammer dat we ook 'gretiger' moeten vermelden,..."

true... daar mochten we op een paar matchen na doorgaans niet van klagen.


http://www.krcgent.be/nieuws.php?n_id=1009

_________________
may the FORCE be with you.


14 Dec 2015, 13:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: RC Gent-Zeehaven - EA (12/12/2015)
Vermakelijke eerste helft (y)
Voor oa. een Preben De Man toch wel de wedstrijd van het seizoen, maar ook een dirigerende Philippe Janssens, efficiënte spitsen en ook regelmatig spelers die in de actie eens hun man voorbij konden.

Rotslechte wedstrijdleiding voor de rest trouwens, amper correcte beslissingen te noteren en een nummer 11 bij Gent Zeehaven die zijn vliegende tackle eigenlijk al lang niet meer had mogen maken wegens de daarvoorafgaande opstapeling van fouten... onze vriend in het zwart vond echter dat een waarschuwing voldoende was :hmm:

_________________
If you never try, you'll never know


14 Dec 2015, 21:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: RC Gent-Zeehaven - EA (12/12/2015)
Bram schreef:
Vermakelijke eerste helft (y)
Voor oa. een Preben De Man toch wel de wedstrijd van het seizoen, maar ook een dirigerende Philippe Janssens, efficiënte spitsen en ook regelmatig spelers die in de actie eens hun man voorbij konden.

Rotslechte wedstrijdleiding voor de rest trouwens, amper correcte beslissingen te noteren en een nummer 11 bij Gent Zeehaven die zijn vliegende tackle eigenlijk al lang niet meer had mogen maken wegens de daarvoorafgaande opstapeling van fouten... onze vriend in het zwart vond echter dat een waarschuwing voldoende was :hmm:


Foto niet erg scherp maar géél was zeker op zijn plaats geweest :wow:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


15 Dec 2015, 0:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst