Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 216 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 15
 Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Een onwaarschijnlijke derby, spannend tot de laatste seconde, een gelijkspel is een juiste weergave van de wedstrijd, al heeft er zeker meer in gezeten.
Terki en Casagolda zijn wel klasbakken, maar wat gezegd van het laatste doelpunt van Bokila, was het niet met de linkervoet de bal controleren en met rechts binnen sjotten, ik vond dit persoonlijk de mooiste, gewoon een schitterend doelpunt en de ontlading jongens na zijn doelpunt heerlijk. :love: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


01 Feb 2016, 10:22
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Het is ook eigen aan idioten dat ze zelf niet weten dat ze idioten zijn.
Enfin, na gisteren zijn de puntjes weer eens op de i gezet. Er is maar 1 club in de Denderstreek. :EA:


01 Feb 2016, 10:25
Knaap

Lid geworden op: 08 Mei 2015, 9:04
Berichten: 86
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Niks oon toe te voegen Blackwans !
Das de defeniesje van nen iejndrachter, eigenheid, passie en clubliefde.
Door kennen ze ier ewa verder een poenjt oon zoigen.

_________________
Proud member "Den natten toeig"


01 Feb 2016, 10:29
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Ik vond ons beter ( vooral op karakter dan). Bij dender is er wel meer individuele kwaliteit aanwezig.
Dat is onder andere ook de reden waarom we zo content waren met dat punt. Op papier is de kern van dender toch beter gestoffeerd. Maar met goesting, karakter en inzet kunt ge ver komen.

Wat stond er op den tifo want kon hem echt ni lezen?

Langk geleje da'k moi nog zoe gameseird em, wel ni goe ver moinen tikker.


01 Feb 2016, 10:33
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Als er ooit eens een nieuw stadion komt geen voorbeeld nemen aan dat van Dender a.u.b., een echt klotestadion, waar wij stonden kon je bijna niets zien en men vraa is na men vest, broek en schoenen aan 't probeiren proper te kroigen, wa ne voilen nest is da dor. :kots:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


01 Feb 2016, 10:37
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Ik hoop ook dat deze match duidelijk heeft gemaakt dat een fusie met Dender absoluut van de pot gerukt is (begrepen Filip D'hose?), als ik ooit met die charels in één vak moet zitten, dan gebeuren er ongelukken. :lol:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


01 Feb 2016, 10:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1905
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
anathema76 schreef:
Ik hoop ook dat deze match duidelijk heeft gemaakt dat een fusie met Dender absoluut van de pot gerukt is (begrepen Filip D'hose?), als ik ooit met die charels in één vak moet zitten, dan gebeuren er ongelukken. :lol:


tis toch raar da ne mens dan spontaan aan de Koen-Koen moet denken he ? :D

_________________
may the FORCE be with you.


01 Feb 2016, 10:47
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Een onwaarschijnlijke derby, spannend tot de laatste seconde, een gelijkspel is een juiste weergave van de wedstrijd, al heeft er zeker meer in gezeten.
Terki en Casagolda zijn wel klasbakken, maar wat gezegd van het laatste doelpunt van Bokila, was het niet met de linkervoet de bal controleren en met rechts binnen sjotten, ik vond dit persoonlijk de mooiste, gewoon een schitterend doelpunt en de ontlading jongens na zijn doelpunt heerlijk. :love: :EA:


Is zoals mijn vraken het schitterend verwoordde: als hij alleen staat op het midden met alle tijd en ruimte van de wereld, glipt die bal simpelweg onder zijn zool buiten... In money time in de carré blijft hij ijzig kalm, doet een controle om u tegen te zeggen en tovert hij dat uit zijn sloffen...

Terki is idd klasse (al maakt hij overduidelijk fout op Van Damme bij de tweede goal), Esteban veel minder gezien dan in de heenwedstrijd maar absolute uitblinker toch Dimbala bij hen: ijzersterk en beslissend. De stilstaande fases van Potjes zijn toch ook ni mis. Maar voor de rest ontbreekt er toch ook, zeker verdedigend gezien, nog het een en ander in hun team om makkelijk te kunnen promoveren. Keeper is heel onvoorspelbaar, hun kapitein is meermaals de eerste die aan het zinken gaat en hun verdedigende mid is toch ook niet altijd even secuur... Bovendien maakte Nicaise er gisteren een erezaak van om zich enkel bezig te houden met de scheids te bespelen waardoor hij verzaakte aan wat hij het beste kan: sterk op de man verdedigen... Vond Pister ons ook wat helpen door Cabumi ipv Fernandez op te stellen: Fernandez was in de heenwedstrijd aartsgevaarlijk door telkens tussen onze linies op te duiken waardoor de ploeg moeilijker te verdedigen viel... Dan zat je ook met de interactie tussen hem en Aalhoul bijvoorbeeld. Nu zag je Aalhoul alleen bij dat mooie vierde doelpunt van hen...

En Blackwans: (y)

@kheiremans: na gekeken te hebben op TV Oost: er stond een leeuw op de tifo... Vanuit onze tribune leek het - zonder oneerbiedig te willen doen - op het Cookiemonster uit Sesamstraat met een vleugje Mickey Mouse erin...


Laatst gewijzigd door DT op 01 Feb 2016, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.



01 Feb 2016, 10:49
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
The Blackwans schreef:
VAKH2,

...

Over jullie bache dan ; Als jullie echt willen meespelen in het sfeergebeuren, zonder het woord ultragebeuren in de mond te nemen want dat zijn wij eigenlijk ook niet echt, dan weet je dat dat dingen zijn die erbij horen. Beter opletten bij een volgende bache, maar niet de geslagen hond spelen.

...

En dan als afsluiter je klaagzang over onze viering achteraf. Dat heet passie, oprechte blijdschap en een hart voor je club. Wij vieren op dezelfde manier wanneer we winnen van Lalou, wanneer we winnen op Winkel of op Gent Zeehaven, ... ditmaal maakt dit misschien meer indruk doordat we met 1500(!) waren gisteren. Dat is clubliefde. En clubliefde zorgt ervoor dat je fusies kan tegenhouden, dat je je eigenheid kan bewaren, dat je uit een geschiedenis van memorabele matchen (zoals die van gisteren) van bijna 100(!) jaar kan putten.

Proficiat met jullie knappe ploeg, proficiat met jullie knappe tifo, maar op alle andere vlakken moesten jullie andermaal onderdoen voor de vereffeningsploeg uit Aalst en dat als 'altijd thuisspelende parel van de Denderstreek'. Foei!


Nagels me koppen, had ni anders van u verwacht makker (y) :EA:

_________________
OB17


01 Feb 2016, 10:57
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
DT schreef:
Hugo schreef:
Een onwaarschijnlijke derby, spannend tot de laatste seconde, een gelijkspel is een juiste weergave van de wedstrijd, al heeft er zeker meer in gezeten.
Terki en Casagolda zijn wel klasbakken, maar wat gezegd van het laatste doelpunt van Bokila, was het niet met de linkervoet de bal controleren en met rechts binnen sjotten, ik vond dit persoonlijk de mooiste, gewoon een schitterend doelpunt en de ontlading jongens na zijn doelpunt heerlijk. :love: :EA:


Is zoals mijn vraken het schitterend verwoordde: als hij alleen staat op het midden met alle tijd en ruimte van de wereld, glipt die bal simpelweg onder zijn zool buiten... In money time in de carré blijft hij ijzig kalm, doet een controle om u tegen te zeggen en tovert hij dat uit zijn sloffen...

Terki is idd klasse (al maakt hij overduidelijk fout op Van Damme bij de tweede goal), Esteban veel minder gezien dan in de heenwedstrijd maar absolute uitblinker toch Dimbala bij hen: ijzersterk en beslissend. De stilstaande fases van Potjes zijn toch ook ni mis. Maar voor de rest ontbreekt er toch ook, zeker verdedigend gezien, nog het een en ander in hun team om makkelijk te kunnen promoveren. Keeper is heel onvoorspelbaar, hun kapitein is meermaals de eerste die aan het zinken gaat en hun verdedigende mid is toch ook niet altijd even secuur... Bovendien maakte Nicaise er gisteren een erezaak van om zich enkel bezig te houden met de scheids te bespelen waardoor hij verzaakte aan wat hij het beste kan: sterk op de man verdedigen... Vond Pister ons ook wat helpen door Cabumi ipv Fernandez op te stellen: Fernandez was in de heenwedstrijd aartsgevaarlijk door telkens tussen onze linies op te duiken waardoor de ploeg moeilijker te verdedigen viel... Dan zat je ook met de interactie tussen hem en Aalhoul bijvoorbeeld. Nu zag je Aalhoul alleen bij dat mooie vierde doelpunt van hen...

En Blackwans: (y)

@kheiremans: na gekeken te hebben op TV Oost: er stond een leeuw op de tifo... Vanuit onze tribune leek het - zonder oneerbiedig te willen doen - op het Cookiemonster uit Sesamstraat met een vleugje Mickey Mouse erin...


Juist DT, Dimbala was ik vergeten te vermelden, mor de Potjes zijn gedrag was toch irritant vond ik, expres diene corner aan den andere kant gaan geven en dan zo op zen gemaksken komen aangeslenterd om onze fans uit te dagen foei, hij was zelfs op een zeker moment aan 't solliciteren naar een tweede gele kaart.
Enfin, ik kijk naar ons ploeg, ik was gisteren achteraf ne gelukkige mens, eindconclusie den iendracht blijft ondanks alles wat we al meemaakten de nummer 1 van 't land, pardon van de denderstreek. :D :EA:
Zo een trouwe en schitterende aanhang daar kunnen veel ploegen juist van dromen. (y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


01 Feb 2016, 11:28
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Ik denk dat geen enkele Eendracht supporter moeite heeft om toe te geven dat onze tegenstander van gisteren kwalitatief de beste spelers in hun rangen heeft. Maar de beste ploeg van de reeks sloeg gisteren in minuut 92 onverbiddelijk toe. Een doelpunt dat nogmaals de verbetenheid, de passie én de ziel van dit Eendracht in de verf zette!

Na gisteren bleek hun slogan 'wij spelen altijd thuis' redelijk pijnlijk te zijn.
Je moet toch echt in een ivoren toren leven om zoiets te bedenken. Je moet het maar durven hé. Proficiat.

En aan die randdebielen in jullie tribune (ze stonden ook letterlijk aan de rand) : ook proficiat. Moet beschamend zijn voor de 'dendergedrochtsupporter' die wél iedere week gaat kijken (al zullen er dat niet teveel zijn).

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze op het einde van de competitie op plaats drie of zeven zullen eindigen!


01 Feb 2016, 11:39
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
AALST-SUPPORTERS GEVEN GESTOLEN MIDDENSTIP EN SPANDOEK TERUG

Zes arrestaties bij voetbalderby

De voetbalderby van Eendracht Aalst tegen FCV Dender EH is een beladen match geworden. Grote incidenten bleven uit, maar zes supporters werden bestuurlijk aangehouden. Zaterdagnacht was nog een doos met de gestolen middenstip en een kapotgeknipt spandoek van FCV Dender EH afgezet aan het Van Roystadion.

In november waren enkele 'Ajuinen' binnengedrongen in het stadion van FCV Dender EH. Ze gingen aan de haal met een groot spandoek van enkele honderden euro's. Een maand later gingen Aalstenaars ervandoor met de middenstip van het Van Roystadion en werden er spandoeken opgehangen met de boodschappen 'You're shit and you know you are' en 'Fuck off FC Dender'.

Om nog wat olie op het vuur te gooien trokken de Aalst-supporters zaterdagnacht opnieuw naar het stadion van FCV Dender EH, waar ze een doos aan de ingang achterlieten. Inhoud: het spandoek in stukjes geknipt samen met de middenstip, voorzien van een briefje met het opschrift 'Wij hopen dat jullie even goed kunnen puzzelen als fusioneren xxx'.

Door al die provocaties werd de wedstrijd van gisteren als een risicomatch bestempeld. In plaats van de gebruikelijke vier politiemensen, werd er een honderdtal agenten ingezet. Daarnaast was het voor cafébazen rond het stadion, het station en in het centrum verboden om drank in glas te serveren. "We hebben weet van één cafébaas die zich daar niet aan hield", weet commissaris Wim Van Vaerenbergh. "Daar zal vermoedelijk extra onderzoek naar gevoerd worden en die man riskeert een GAS-boete."

Enkele honderden Aalstenaars kwamen met de trein en trokken in groep en onder politiebegeleiding naar het stadion. Onderweg waren er meldingen van provocaties naar de politie toe en vandalenstreken, al waren er gisteravond nog geen aangiftes gedaan door buurtbewoners. Een dienstwagen de politie raakte wel beschadigd. "Doordat iemand Bengaals vuur onder de wagen gooide, brandde een leiding door", weet Van Vaerenbergh. "Eén agent in de wagen had last van irritatie aan de luchtwegen, maar moest niet afgevoerd worden."

Tijdens de wedstrijd bleef de sfeer grimmig, met aan beide zijde zangkoren. Er werd ook met Bengaals vuur en rookbommen gegooid. Daardoor besloot de scheidsrechter de match in de tweede helft even stil te leggen. "In totaal werden vijf supporters bestuurlijk aangehouden", zegt Van Vaerenbergh. "Vier van hen kwamen uit het vak van Aalst. Daarnaast hebben onze diensten heel wat videomateriaal verzameld en we zullen de komende dagen nog amokmakers identificeren. Een groot aantal supporters zal mogelijk nog een proces-verbaal krijgen voor het overtreden van de voetbalwet."

Toen de bezoekende supporters het stadion verlieten, dreigde de situatie nog uit de hand te lopen, toen de politie een groot aantal supporters insloot en liet wachten. Daarbij werd nog één man meegenomen. Eén Aalstenaar die met de trein was meegekomen, eindigde op intensieve zorgen in het Algemeen Stedelijk Ziekenhuis van Aalst na een hartfalen. Hij werd ter plaatse gereanimeerd door personeel van een ziekenwagen en een mug.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


01 Feb 2016, 11:39
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Lang geleden dat ik nog eens kwam kijken, tijdje geleden dat ik hier nog iets gepost heb ook. Maar als ik de foto's en vooral filmpjes van gisteren zie, dan kriebelt het toch.

Fantastisch om te zien dat 1300/1400/1500 Iendrachters naar Denderleeuw trekken om hun ploeg aan te moedigen. Uitgelachen, moegetergd, voor de -tigste keer belogen en bedrogen, staan ze er toch maar weer en blijft de club overeind. Hoedje af voor iedereen die mee aan de kar trekt, of mee spartelt om het schip drijvende te houden. Voor de nieuwe mannen in het bestuur, maar zeker ook - en eigenlijk nog meer - aan de die-hards die er gewoon blijven steunen en door er elke week voor te gaan, zorgen voor het unieke karakter van 'n Iendracht.


01 Feb 2016, 12:09
Knaap

Lid geworden op: 08 Mei 2015, 9:04
Berichten: 86
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Fillou schreef:
Lang geleden dat ik nog eens kwam kijken, tijdje geleden dat ik hier nog iets gepost heb ook. Maar als ik de foto's en vooral filmpjes van gisteren zie, dan kriebelt het toch.

Fantastisch om te zien dat 1300/1400/1500 Iendrachters naar Denderleeuw trekken om hun ploeg aan te moedigen. Uitgelachen, moegetergd, voor de -tigste keer belogen en bedrogen, staan ze er toch maar weer en blijft de club overeind. Hoedje af voor iedereen die mee aan de kar trekt, of mee spartelt om het schip drijvende te houden. Voor de nieuwe mannen in het bestuur, maar zeker ook - en eigenlijk nog meer - aan de die-hards die er gewoon blijven steunen en door er elke week voor te gaan, zorgen voor het unieke karakter van 'n Iendracht.



We are Iejndracht Oilsjt !

_________________
Proud member "Den natten toeig"


01 Feb 2016, 12:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Fillou schreef:
Lang geleden dat ik nog eens kwam kijken, tijdje geleden dat ik hier nog iets gepost heb ook. Maar als ik de foto's en vooral filmpjes van gisteren zie, dan kriebelt het toch.

Fantastisch om te zien dat 1300/1400/1500 Iendrachters naar Denderleeuw trekken om hun ploeg aan te moedigen. Uitgelachen, moegetergd, voor de -tigste keer belogen en bedrogen, staan ze er toch maar weer en blijft de club overeind. Hoedje af voor iedereen die mee aan de kar trekt, of mee spartelt om het schip drijvende te houden. Voor de nieuwe mannen in het bestuur, maar zeker ook - en eigenlijk nog meer - aan de die-hards die er gewoon blijven steunen en door er elke week voor te gaan, zorgen voor het unieke karakter van 'n Iendracht.


:EA:

En @ Blackwans: aan jouw post valt nog weinig toe te voegen (y)

_________________
www.spionkoplede.com


01 Feb 2016, 12:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 216 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst