Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 216 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15
 Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Bomber schreef:
Klapte gij na tegen a eigen??

ba nié,ik ben waly 2. wally is iemand anders.kijk maar in de ledenlijst. :D


01 Feb 2016, 19:22
Miniem

Lid geworden op: 19 Nov 2010, 19:21
Berichten: 36
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Dries schreef:
Hugo schreef:
Weet er iemand iets over de gezondheidstoestand van dienen mens die ze gisteren moesten afvoeren, ik weet niet van welke supportersclub?

Bericht op facebook:
"Beste mensen
Bij deze weg zou ik een oproep willen doen naar de mensen die onze Karel in denderleeuw gereanimeerd hebben hij ligt nog op intensieve na een openhart operatie en leeft nog dankzij jullie
Wij danken jullie enorm"

De persoon is een familielid van een collega op het werk em heeft er paar gebroken ribben aan overgehouden en licht momenteel in coma hopelijk komt alles goed met hem!


01 Feb 2016, 19:30
Online
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Nooit begrepen hoe je van de ene dag op de andere zomaar naar een ander ploeg kunt lopen

(y)

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


01 Feb 2016, 21:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
anathema76 schreef:
witzwet schreef:
Nooit begrepen hoe je van de ene dag op de andere zomaar naar een ander ploeg kunt lopen

(y)


(y) (y)


01 Feb 2016, 23:30
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Die passage uit het betoog zegt inderdaad alles : Het gaat niet goed met de ploeg, dus kiezen we maar een andere. Loop toch zeiken man!


02 Feb 2016, 11:14
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2643
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
tympanum2 schreef:
Die passage uit het betoog zegt inderdaad alles : Het gaat niet goed met de ploeg, dus kiezen we maar een andere. Loop toch zeiken man!

Dit is het prachtige voorbeeld van een successupporter, gaan kijken waar ze met de sjaaltjes kunnen zwieren!!!
IENDRACHTER ,goeie of slechte jaren, ben je voor het leven! :EA:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


02 Feb 2016, 11:20
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
met pijn in het hart de wedstrijd moeten missen. maar wel voor het eerst sinds lang fier en content om in kranten fora en social media te zien dat den iendracht niet dood en begraven is. tis allemaal nog pril met die overname en hernieuwde contacten met tstad. maar die speciale matchen komen precies zeer gelegen om vanuit supporterszijde op overtuigende wijze te tonen dat we nog steeds de rol van ambassadeurs van deze bijzondere club kunnen oppakken. prachtige beelden en schitterende filmpjes overal op facebook ed... we zijn een club die stand houdt doordat iendracht in het bloed en in de genen zit van vele supporters... zowel in en rond het stadion op fora en meer en meer op social media. ik vind dat idee van community club zeer goed passen. iendracht is een club van het volk. vrijdag opnieuw een gelegenheid om aan vriend en vijand te tonen dat we toch weer overeind krabbelen, no matter what...

naast de lof voor vzw, opc en investeerder die de boel nu tracht te redden toch zeker ook n speciale vermelding voor de spelers die op n paar valse noten dit seizoen na spelen zoals nen iendrachter moet spelen: misschien niet de 'toppers' van derde in de eigen rangen maar wel veel wilskracht en weerbaarheid, vechtend voor elke meter en voor mekaar. knappe prestatie de laatste maanden. eerlijk is eerlijk, dit had ik niet verwacht. bon ... nu alles op alles voor die top zes en vooral voetjes op de grond.


02 Feb 2016, 11:43
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Davy schreef:
met pijn in het hart de wedstrijd moeten missen. maar wel voor het eerst sinds lang fier en content om in kranten fora en social media te zien dat den iendracht niet dood en begraven is. tis allemaal nog pril met die overname en hernieuwde contacten met tstad. maar die speciale matchen komen precies zeer gelegen om vanuit supporterszijde op overtuigende wijze te tonen dat we nog steeds de rol van ambassadeurs van deze bijzondere club kunnen oppakken. prachtige beelden en schitterende filmpjes overal op facebook ed... we zijn een club die stand houdt doordat iendracht in het bloed en in de genen zit van vele supporters... zowel in en rond het stadion op fora en meer en meer op social media. ik vind dat idee van community club zeer goed passen. iendracht is een club van het volk. vrijdag opnieuw een gelegenheid om aan vriend en vijand te tonen dat we toch weer overeind krabbelen, no matter what...

naast de lof voor vzw, opc en investeerder die de boel nu tracht te redden toch zeker ook n speciale vermelding voor de spelers die op n paar valse noten dit seizoen na spelen zoals nen iendrachter moet spelen: misschien niet de 'toppers' van derde in de eigen rangen maar wel veel wilskracht en weerbaarheid, vechtend voor elke meter en voor mekaar. knappe prestatie de laatste maanden. eerlijk is eerlijk, dit had ik niet verwacht. bon ... nu alles op alles voor die top zes en vooral voetjes op de grond.


stapje voor stapje...


02 Feb 2016, 11:46
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2955
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
The Blackwans schreef:
VAKH2,

Proficiat met jullie tifo, eerlijk is eerlijk, knap werk. Wij weten hoeveel werk er kruipt in dergelijke sfeeractie. Als wij zeggen dat die amper leesbaar was van onze kant is dat niet om deze af te breken maar omdat dat ook effectief het geval was. Jullie eerste echte geslaagde tifo, de dingen die jullie ervoor lieten zien was eerder van bedenkelijk niveau. Deze was in orde. Ere wie ere toekomt.

Tot zover de lofbetuigingen. Jullie moeten echt niet hoog van toren blazen over bijvoorbeeld jullie sfeervak. Sfeer was er wel, maar niet echt om over naar huis te schrijven, nooit heel jullie vak meegekregen in jullie songs ; enkel een 50man centraal en enkele dagjesmensen langs onze kant. Kerels die ik ken uit de omgeving van Ternat waarvan ik weet dat ze verder nooit naar Dender komen kijken. En om daar even op verder te gaan ; als ik zie welke hoeveelheid gratis tickets er in deze regio te krijgen waren voor jullie vakken moet je niet zeveren en doen alsof het over een handvol kaarten ging. Als zaakvoerder kreeg ik er ook aangeboden voor jullie VIP en ik was heus niet de enige. Waar je in Aalst moest vechten voor een ticket kreeg ik ze voor jullie vakken gratis bij mijn koffiekoeken bij wijze van srpeke.

Niet dat wij tegenwoordig telkens kotje vol hebben, verre van. Maar als je tegen de grote rivaal niet eens het vak achter de goal kan vullen dan zegt dat ook veel. Wat die paar Helmondgasten daar plots kwamen doen is me een raadsel. Iedereen heeft uiteraard het recht te gaan en staan waar hij/zij wil, en vriendschapsbanden zijn normaal in het voetbal. Maar tot wanneer ik deze kerels ook op Gent Zeehaven, en Izegem zie is er van een vriendschapsband gaan sprake. Zonder de gasten van Eindhoven echt te kennen denk ik te mogen zeggen dat dat hier wel het geval is.

Over jullie bache dan ; Als jullie echt willen meespelen in het sfeergebeuren, zonder het woord ultragebeuren in de mond te nemen want dat zijn wij eigenlijk ook niet echt, dan weet je dat dat dingen zijn die erbij horen. Beter opletten bij een volgende bache, maar niet de geslagen hond spelen.

Jullie bommetjesincident dan ; goed gedaan. Zoals ik hierboven zei, dat kan erbij horen. Deze keer halen jullie het tempo uit de match en dat brengt jullie wel iets op denk ik. Maar dan opnieuw ; speel toch niet de geslagen hond door te zeggen "jamaar Aalstsupporters dit" en "Aalstsupporters dat" wanneer er sprake is van mogelijke boetes. Je wist wat je deed, jullie lieten de match stilleggen, draag dan ook de gevolgen.

En dan als afsluiter je klaagzang over onze viering achteraf. Dat heet passie, oprechte blijdschap en een hart voor je club. Wij vieren op dezelfde manier wanneer we winnen van Lalou, wanneer we winnen op Winkel of op Gent Zeehaven, ... ditmaal maakt dit misschien meer indruk doordat we met 1500(!) waren gisteren. Dat is clubliefde. En clubliefde zorgt ervoor dat je fusies kan tegenhouden, dat je je eigenheid kan bewaren, dat je uit een geschiedenis van memorabele matchen (zoals die van gisteren) van bijna 100(!) jaar kan putten.

Proficiat met jullie knappe ploeg, proficiat met jullie knappe tifo, maar op alle andere vlakken moesten jullie andermaal onderdoen voor de vereffeningsploeg uit Aalst en dat als 'altijd thuisspelende parel van de Denderstreek'. Foei!


Prachtige post! (y) (y) (y)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


02 Feb 2016, 11:55
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Trouwens, de 4-4 was niet alleen een enorme ontlading, het doelpunt op zich was wel een pareltje hé.
OK, Wimpie stond moederziel alleen. Maar je moet het toch maar doen, in de extra tijd van de match van het jaar, de bal rustig met links controleren en in de draai met rechts binnenknallen. Bovendien was het Wimpie zelf die de allerlaatste kans afdwong met een persoonlijke actie.

Toch ook een speciale vermelding voor Lusamba: ook hij droeg zijn steentje bij en lag aan de basis van onze twee 'frommelgoals'.

Rare kwieten die twee, de eerste helft rampzalig en de tweede beslissend...


02 Feb 2016, 12:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Dani schreef:
Trouwens, de 4-4 was niet alleen een enorme ontlading, het doelpunt op zich was wel een pareltje hé.
OK, Wimpie stond moederziel alleen. Maar je moet het toch maar doen, in de extra tijd van de match van het jaar, de bal rustig met links controleren en in de draai met rechts binnenknallen. Bovendien was het Wimpie zelf die de allerlaatste kans afdwong met een persoonlijke actie.

Toch ook een speciale vermelding voor Lusamba: ook hij droeg zijn steentje bij en lag aan de basis van onze twee 'frommelgoals'.

Rare kwieten die twee, de eerste helft rampzalig en de tweede beslissend...


Inderdaad, ze zitten ier foitelijk op hun plosj

_________________
www.spionkoplede.com


02 Feb 2016, 12:25
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Dani schreef:
Trouwens, de 4-4 was niet alleen een enorme ontlading, het doelpunt op zich was wel een pareltje hé.
OK, Wimpie stond moederziel alleen. Maar je moet het toch maar doen, in de extra tijd van de match van het jaar, de bal rustig met links controleren en in de draai met rechts binnenknallen. Bovendien was het Wimpie zelf die de allerlaatste kans afdwong met een persoonlijke actie.

Toch ook een speciale vermelding voor Lusamba: ook hij droeg zijn steentje bij en lag aan de basis van onze twee 'frommelgoals'.

Rare kwieten die twee, de eerste helft rampzalig en de tweede beslissend...


Inderdaad, ze zitten ier foitelijk op hun plosj


Anders moeten we e vroidag den iersten teem aflassen, tèn kennen we ewa langer in de kanting blijve stoon...

_________________
oilsjt, goi alien...


02 Feb 2016, 12:35
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Ten toch ni gelijk de zondag. Da drankspel was daar al toe 5min in den 2den helft

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


02 Feb 2016, 13:09
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Verbechio schreef:
Ten toch ni gelijk de zondag. Da drankspel was daar al toe 5min in den 2den helft


Noig ein, kéjje geloeiven dammen mor droi kieren iet gedronken emmen. ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


02 Feb 2016, 13:16
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
http://www.tvoost.be/nieuws/woensdag-ve ... alst-24131

_________________
oilsjt, goi alien...


02 Feb 2016, 13:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 216 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst