Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 216 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 15
 Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
VAK H2,dat begint hier naar nonkel marcel enzo te stinken. :hmm:


01 Feb 2016, 12:21
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
AALST-SUPPORTERS GEVEN GESTOLEN MIDDENSTIP EN SPANDOEK TERUG

Zes arrestaties bij voetbalderby

De voetbalderby van Eendracht Aalst tegen FCV Dender EH is een beladen match geworden. Grote incidenten bleven uit, maar zes supporters werden bestuurlijk aangehouden. Zaterdagnacht was nog een doos met de gestolen middenstip en een kapotgeknipt spandoek van FCV Dender EH afgezet aan het Van Roystadion.

In november waren enkele 'Ajuinen' binnengedrongen in het stadion van FCV Dender EH. Ze gingen aan de haal met een groot spandoek van enkele honderden euro's. Een maand later gingen Aalstenaars ervandoor met de middenstip van het Van Roystadion en werden er spandoeken opgehangen met de boodschappen 'You're shit and you know you are' en 'Fuck off FC Dender'.

Om nog wat olie op het vuur te gooien trokken de Aalst-supporters zaterdagnacht opnieuw naar het stadion van FCV Dender EH, waar ze een doos aan de ingang achterlieten. Inhoud: het spandoek in stukjes geknipt samen met de middenstip, voorzien van een briefje met het opschrift 'Wij hopen dat jullie even goed kunnen puzzelen als fusioneren xxx'.

Door al die provocaties werd de wedstrijd van gisteren als een risicomatch bestempeld. In plaats van de gebruikelijke vier politiemensen, werd er een honderdtal agenten ingezet. Daarnaast was het voor cafébazen rond het stadion, het station en in het centrum verboden om drank in glas te serveren. "We hebben weet van één cafébaas die zich daar niet aan hield", weet commissaris Wim Van Vaerenbergh. "Daar zal vermoedelijk extra onderzoek naar gevoerd worden en die man riskeert een GAS-boete."

Enkele honderden Aalstenaars kwamen met de trein en trokken in groep en onder politiebegeleiding naar het stadion. Onderweg waren er meldingen van provocaties naar de politie toe en vandalenstreken, al waren er gisteravond nog geen aangiftes gedaan door buurtbewoners. Een dienstwagen de politie raakte wel beschadigd. "Doordat iemand Bengaals vuur onder de wagen gooide, brandde een leiding door", weet Van Vaerenbergh. "Eén agent in de wagen had last van irritatie aan de luchtwegen, maar moest niet afgevoerd worden."

Tijdens de wedstrijd bleef de sfeer grimmig, met aan beide zijde zangkoren. Er werd ook met Bengaals vuur en rookbommen gegooid. Daardoor besloot de scheidsrechter de match in de tweede helft even stil te leggen. "In totaal werden vijf supporters bestuurlijk aangehouden", zegt Van Vaerenbergh. "Vier van hen kwamen uit het vak van Aalst. Daarnaast hebben onze diensten heel wat videomateriaal verzameld en we zullen de komende dagen nog amokmakers identificeren. Een groot aantal supporters zal mogelijk nog een proces-verbaal krijgen voor het overtreden van de voetbalwet."

Toen de bezoekende supporters het stadion verlieten, dreigde de situatie nog uit de hand te lopen, toen de politie een groot aantal supporters insloot en liet wachten. Daarbij werd nog één man meegenomen. Eén Aalstenaar die met de trein was meegekomen, eindigde op intensieve zorgen in het Algemeen Stedelijk Ziekenhuis van Aalst na een hartfalen. Hij werd ter plaatse gereanimeerd door personeel van een ziekenwagen en een mug.



Dat vond ik persoonlijk weer een comedy-capers. Betreft de toegang tot de parking waar enkele Aalst bussen stonden en wagens enkel van Aalst supporters. Plots mocht niemand meer die parking op , terwijl er al verschillende 10-tallen supporters van Aalst op die parking reeds stonden. Ook nog, de rij van de politie was niet lang genoeg zodat vele supporters gewoon een paar meter naast de eerste agent doodleuk konden doorlopen. Terwijl ze ondertussen andere supporters tegenhielden zonder noemenswaardige reden. En die pretentie waarmee ze u dan tegenhouden...zoals ik ene hoorde zeggen tegen de flikken: 'je gaat vandaag geen plezier beleven want de mensen zijn content met de 4-4' Ho maar, dan maar even wat supporters insluiten en toch hopen dat er ene raar gaat doen.

Ook de manier waarop de mensen werden tegengehouden getuigt gewoon van pure provocatie van de politie uit.

Ook vandalisme heb ik niet gemerkt tijdens de corteo.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


01 Feb 2016, 13:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Wat een spektakel, wat een sfeer, wat een grote inzet van onze spelers en onze supporters! Ik was gisteren super trots al 51 jaar Iendrachtsupporter te zijn. Ik hoop dat de vele supporters die vorige matchen afwezig waren, eindelijk terug komen om onze club naar de eerste zes en hopelijk nog naar nog meer te schreeuwen!!!!! :EA:


01 Feb 2016, 14:03
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Schitterende wedstrijd gisteren... Dender zoals verwacht volledig overklast naast de tribunes, op het plein weet iedereen dat zij de beste ploeg hebben, maar een enorme verbetenheid gezien die voor een onverhoopt 4-4 gelijkspel heeft gezorgd.

Als je in de laatste minuut 4-4 maakt nadat je 15 minuten nauwelijks nog over de middenlijn geraakte, dan vier je zoiets als een overwinning... Maar het valt wel te begrijpen dat de gemiddelde FCVDEH-supporter dit moeilijk kan snappen.

Ik hoop dat PLJ gisteren aanwezig was, het enorme potentieel van onze club werd nogmaals duidelijk gemaakt. Als je dat dan vergelijkt met die 300 bezoekende supporters in de heenmatch :lol:


01 Feb 2016, 15:03
Miniem

Lid geworden op: 09 Mar 2015, 0:35
Berichten: 51
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
The Blackwans schreef:
VAKH2,

Proficiat met jullie tifo, eerlijk is eerlijk, knap werk. Wij weten hoeveel werk er kruipt in dergelijke sfeeractie. Als wij zeggen dat die amper leesbaar was van onze kant is dat niet om deze af te breken maar omdat dat ook effectief het geval was. Jullie eerste echte geslaagde tifo, de dingen die jullie ervoor lieten zien was eerder van bedenkelijk niveau. Deze was in orde. Ere wie ere toekomt.

Tot zover de lofbetuigingen. Jullie moeten echt niet hoog van toren blazen over bijvoorbeeld jullie sfeervak. Sfeer was er wel, maar niet echt om over naar huis te schrijven, nooit heel jullie vak meegekregen in jullie songs ; enkel een 50man centraal en enkele dagjesmensen langs onze kant. Kerels die ik ken uit de omgeving van Ternat waarvan ik weet dat ze verder nooit naar Dender komen kijken. En om daar even op verder te gaan ; als ik zie welke hoeveelheid gratis tickets er in deze regio te krijgen waren voor jullie vakken moet je niet zeveren en doen alsof het over een handvol kaarten ging. Als zaakvoerder kreeg ik er ook aangeboden voor jullie VIP en ik was heus niet de enige. Waar je in Aalst moest vechten voor een ticket kreeg ik ze voor jullie vakken gratis bij mijn koffiekoeken bij wijze van srpeke.

Niet dat wij tegenwoordig telkens kotje vol hebben, verre van. Maar als je tegen de grote rivaal niet eens het vak achter de goal kan vullen dan zegt dat ook veel. Wat die paar Helmondgasten daar plots kwamen doen is me een raadsel. Iedereen heeft uiteraard het recht te gaan en staan waar hij/zij wil, en vriendschapsbanden zijn normaal in het voetbal. Maar tot wanneer ik deze kerels ook op Gent Zeehaven, en Izegem zie is er van een vriendschapsband gaan sprake. Zonder de gasten van Eindhoven echt te kennen denk ik te mogen zeggen dat dat hier wel het geval is.

Over jullie bache dan ; Als jullie echt willen meespelen in het sfeergebeuren, zonder het woord ultragebeuren in de mond te nemen want dat zijn wij eigenlijk ook niet echt, dan weet je dat dat dingen zijn die erbij horen. Beter opletten bij een volgende bache, maar niet de geslagen hond spelen.

Jullie bommetjesincident dan ; goed gedaan. Zoals ik hierboven zei, dat kan erbij horen. Deze keer halen jullie het tempo uit de match en dat brengt jullie wel iets op denk ik. Maar dan opnieuw ; speel toch niet de geslagen hond door te zeggen "jamaar Aalstsupporters dit" en "Aalstsupporters dat" wanneer er sprake is van mogelijke boetes. Je wist wat je deed, jullie lieten de match stilleggen, draag dan ook de gevolgen.

En dan als afsluiter je klaagzang over onze viering achteraf. Dat heet passie, oprechte blijdschap en een hart voor je club. Wij vieren op dezelfde manier wanneer we winnen van Lalou, wanneer we winnen op Winkel of op Gent Zeehaven, ... ditmaal maakt dit misschien meer indruk doordat we met 1500(!) waren gisteren. Dat is clubliefde. En clubliefde zorgt ervoor dat je fusies kan tegenhouden, dat je je eigenheid kan bewaren, dat je uit een geschiedenis van memorabele matchen (zoals die van gisteren) van bijna 100(!) jaar kan putten.

Proficiat met jullie knappe ploeg, proficiat met jullie knappe tifo, maar op alle andere vlakken moesten jullie andermaal onderdoen voor de vereffeningsploeg uit Aalst en dat als 'altijd thuisspelende parel van de Denderstreek'. Foei!


Een gefundeerde mening, eindelijk (y)
Ik kan alleen maar zeggen dat het inderdaad armoe troef is als het gaat over de eendagsvliegen die aanwezig waren, maar er is nooit initiatief geweest. Als ik zie wat de reacties waren met deze tifo kan ik alleen maar hopen dat het een keerpunt is. Het is een enorme handicap in zo een match dat een beperkte groep van 30-40 man de langere songs kent.

De H-tribune zat vol, buiten het stuk dat afgespannen was voor de veiligheid. En niemand gaat zich tot net tegen dat lint zetten, dus er stonden een groot deel gewoon tussen de andere plaatsen.

Tickets weggegeven? Dat zal dan inderdaad enkel voor VIP plaatsen geweest zijn. Wij krijgen elke thuiswedstrijd 3 tickets per supportersclub voor het aantrekkelijker maken om nieuw volk te lokken tegen de mindere goden als Gullegem en co, en dat rendeert, voor deze match kregen we er geen, we hebben ze dan maar zelf betaald. Zowel in de sfeergroep als bij de suppclub komen er mensen wekelijks bij om te blijven. Niet elke club wordt geboren met een achterban van 1.000 man he, dat lijken sommigen hier rap te vergeten. Club heeft ook in eerste klasse en nadien in tweede geen enkele moeite gedaan om de achterban die er was door succes te behouden of te verstevigen. Sociale media, ticketacties, sfeeracties, .... ze lopen op elk vlak achter.

Ik ga wel niet akkoord met het stelen en kapot snijden van een bache. Wij zijn ook werkende mensen die er geld en tijd insteken. In een veel beperkter hinterland dan Aalst. Voor ons is 250 euro een grote hap op het budget. Dan vind ik dat niet meer dan normaal dat wij aangifte doen. Trouwens de manier waarop die bache gestolen is, een gepensioneerde man om de tuin leiden met 4 man, wordt niet getolereerd in het ultrawereldje en zelfs aanzien als een grote schande omdat het oneervol is. Dortmund en PAOK worden ervoor gehaat door die manieren door de oorspronkelijke Italiaanse scene. Los daarvan zijn wij geen ultras, hebben daar ook het volk en de cultuur niet voor.

De bommetjes en fakkels kwamen langs beide kanten. Het begint met de 2-3 waaruit er uit jullie vak bommetjes vliegen, nadien volgt de reactie uit ons vak. Het zou wel heel simpel zijn om enkel naar ons de vinger op te steken en te bestraffen.

De contacten met Helmond zijn nog maar pril, maar ik denk dat we volgend jaar, hopelijk toch, in een interessantere reeks zullen spelen met o.a. gezakte tweedeklassers en Beerschot. Ik heb dan ook geen reden om te twijfelen dat ze ook bij 'gewonere' matchen aanwezig zullen zijn. Het was in ieder geval een goeie binnenkomer. De contacten met Oudenaarde lopen al een aantal jaar en die zijn goed. BP05 was ook aanwezig, maar die contacten zijn verwaterd sinds het vertrek van Nolleveaux. Alhoewel sommigen nog naar daar trekken en omgekeerd, maar dat is dan eerder persoonlijk.

En dan die laatste zin is inderdaad het basisbeginsel van een achterban. Ik zie het alleen anders. Fusies zijn niet rendabel voor de supporters, dus wij willen niet liever dan een naamsverandering. Dat verandert niks aan onze ziel van de supporters, zie Beerschot en RWDM. De meeste van onze generatie was 13, 14 jaar bij de fusie en dus niet echt in staat om zich te organiseren. Een groot deel van de oudere garde heeft zich laten verblinden door het succes nadien en succeso's zullen er altijd zijn in eerste klasse. Zie maar naar Gent, waar plots iedereen Buffalo geworden is. Neen, wij richten onze pijlen niet meer op de generaties die verloren zijn, maar op de jeugd van 13-14-15 jaar. En hoe meer aversie er vanuit de grootstad komt naar ons, hoe groter da we zullen worden nu we wel georganiseerd zijn. Als ik zie wat op 6 maand mogelijk is met niet zo indrukwekkend veel actieve medewerkers, dan vraag ik mij af wat het binnen 6 jaar gaat zijn en mits wat daadkracht van het bestuur qua sportieve ambitie. Het kan ook weer niet de bedoeling zijn om kost wat kost een financiële put te graven. De match en de sfeeractie was in ieder geval goeie propaganda voor ons.

Btw: Ik stond zelf 2 jaar in de K, dus wij hebben inderdaad nog een lange weg af te leggen, maar die van jullie brokkelt jaar na jaar af (Hoeveel gaan er nog mee in vergelijking met toen, tegen ook heel wat mindere goden in die seizoenen) en de focus ligt op ons, wat totaal belachelijk is. Dat je u inderdaad zo makkelijk het paard laat opzetten door het boerendorp, dat heb ik nooit gesnapt. Het is mede dankzij het OPC dat wij belangrijk gemaakt (pins, anti-sjaals, gestolen banners, ...) worden en waarvoor dank het is voor ons de ideale voedingsbron. Zegt veel over hoe de verhoudingen gekeerd zijn. Dat spelletje is nu al sinds 2006 aan de gang, voordien zou er niemand naar ons omgekeken hebben.
Ik voel mij geen judas, integendeel. Uit onvrede na de promotie naar eerste klasse wat er allemaal misliep ben ik weggebleven, de succeso's op de tribune, het anti supporter beleid van de club, verdwijnen van alles wat FC Denderleeuw was op dat moment. Ik dacht eigenheid en traditie terug te vinden, maar voelde mij echter nooit thuis in Aalst (FC was op dat moment inderdaad dood) en de match op Visé was er teveel aan voor mij. Maar de degradaties bij Dender hebben veel onkruid gefilterd en we werken aan de comeback. Trouwens het best bekeken Iendracht filmke (Derby tegen Dender in de Beker in 2008) is van SuperAjoin :D Ik zou die zijn posts eens bekijken op dit forum. Spijtig dat de gifs en wallpapers al verdwenen zijn.

Zo groot als Eendracht zullen we nooit worden, een verdomd goeie sparringpartner worden wel, dat is onze doelstelling :)

Speciaal nog voor Wally: Ik denk dat we u wel mogen bestempelen als het equivalent van KK, maar dan iets beter qua schrijftaal. Toch nog een pluspunt voor u.


01 Feb 2016, 16:08
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Nooit begrepen hoe je van de ene dag op de andere zomaar naar een ander ploeg kunt lopen...uit onvrede met alles wat er misliep op Dender maar naar Aalst en het gedrag van een aantal onnozelaars op Vise, vooral door de flikken in gang gestoken terug naar Dender?? Mag ik dan zeggen beste VAKH2, dat je van de regen in de drop bent gevallen...en misschien zelfs nog slechter af bent in Denderleeuw. Maar dat zal de toekomst uitwijzen.

Als nu toch op termijn zou blijken dat Aalst weer groter wordt dan Dender...maak je dan opnieuw de omgekeerde beweging?? Hoe simpel kan je zijn? 0.0 club liefde....0.0 Ik zou het niet kunnen plots een Denderfan of eendrachter worden. Maar ja, kijk, mits je al dikke vriendjes bent met Oudenaarde en Hellbrol kan je nog alle kanten uit. Misschien word je ooit wel Buffalo als blijkt dat noch Aalst noch Dender ooit gezond kunnen worden. pffffffffffffffffffff ZIELIG

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


01 Feb 2016, 16:40
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19
Berichten: 582
Locatie: hoboken
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Bomber schreef:
VAKH2 schreef:
Bomber schreef:

Oudenaarde, Helmond,1000 vrijkaarten, hoeveel vriendschappen heb je nog nodig om uw tribune vol te krijgen?
:plat:


2 via VAK H2 en 6 via privépersoon die 'gratis' zijn weggeven voor een beetje steun en inzet op de sociale media. Sorry dat wij genoeg geld in kas hebben om onze leden een kadoo'ke te geven he ;). 1000 vrijkaarten? :crazy: Het is duidelijk dat ge nog nooit aan tafel gezeten hebt met Van Roy. Als het van ons afhing was het aan gewone prijs 10 euro en trek je er nog eens 500 meer die nu naar het WK cross in de zetel zaten te kijken.

FC Eindhoven en die 5 van Antwerp in jullie vak al vergeten? Of zijn dat plots die-hard Iendrachters geworden?



Antwerp?? Ge weet blijkbaar beter dan ons wie er in onze tribune zat.

Eens zien hoeveel er volgende thuismatch nog in jullie tribune zullen zitten. Ge zult met uw schoon recette mss wel toekomen om de boete te betalen :D

zeker eentje uit antwerpen en dat was ik maar dan wel met eendracht hart :EA: :banana:


01 Feb 2016, 17:12
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Ik ben ook al weggebleven uit onvrede, maar overlopen naar een andere ploeg nooit! :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


01 Feb 2016, 17:29
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
The Blackwans schreef:
VAKH2,

Proficiat met jullie tifo, eerlijk is eerlijk, knap werk. Wij weten hoeveel werk er kruipt in dergelijke sfeeractie. Als wij zeggen dat die amper leesbaar was van onze kant is dat niet om deze af te breken maar omdat dat ook effectief het geval was. Jullie eerste echte geslaagde tifo, de dingen die jullie ervoor lieten zien was eerder van bedenkelijk niveau. Deze was in orde. Ere wie ere toekomt.

Tot zover de lofbetuigingen. Jullie moeten echt niet hoog van toren blazen over bijvoorbeeld jullie sfeervak. Sfeer was er wel, maar niet echt om over naar huis te schrijven, nooit heel jullie vak meegekregen in jullie songs ; enkel een 50man centraal en enkele dagjesmensen langs onze kant. Kerels die ik ken uit de omgeving van Ternat waarvan ik weet dat ze verder nooit naar Dender komen kijken. En om daar even op verder te gaan ; als ik zie welke hoeveelheid gratis tickets er in deze regio te krijgen waren voor jullie vakken moet je niet zeveren en doen alsof het over een handvol kaarten ging. Als zaakvoerder kreeg ik er ook aangeboden voor jullie VIP en ik was heus niet de enige. Waar je in Aalst moest vechten voor een ticket kreeg ik ze voor jullie vakken gratis bij mijn koffiekoeken bij wijze van srpeke.

Niet dat wij tegenwoordig telkens kotje vol hebben, verre van. Maar als je tegen de grote rivaal niet eens het vak achter de goal kan vullen dan zegt dat ook veel. Wat die paar Helmondgasten daar plots kwamen doen is me een raadsel. Iedereen heeft uiteraard het recht te gaan en staan waar hij/zij wil, en vriendschapsbanden zijn normaal in het voetbal. Maar tot wanneer ik deze kerels ook op Gent Zeehaven, en Izegem zie is er van een vriendschapsband gaan sprake. Zonder de gasten van Eindhoven echt te kennen denk ik te mogen zeggen dat dat hier wel het geval is.

Over jullie bache dan ; Als jullie echt willen meespelen in het sfeergebeuren, zonder het woord ultragebeuren in de mond te nemen want dat zijn wij eigenlijk ook niet echt, dan weet je dat dat dingen zijn die erbij horen. Beter opletten bij een volgende bache, maar niet de geslagen hond spelen.

Jullie bommetjesincident dan ; goed gedaan. Zoals ik hierboven zei, dat kan erbij horen. Deze keer halen jullie het tempo uit de match en dat brengt jullie wel iets op denk ik. Maar dan opnieuw ; speel toch niet de geslagen hond door te zeggen "jamaar Aalstsupporters dit" en "Aalstsupporters dat" wanneer er sprake is van mogelijke boetes. Je wist wat je deed, jullie lieten de match stilleggen, draag dan ook de gevolgen.

En dan als afsluiter je klaagzang over onze viering achteraf. Dat heet passie, oprechte blijdschap en een hart voor je club. Wij vieren op dezelfde manier wanneer we winnen van Lalou, wanneer we winnen op Winkel of op Gent Zeehaven, ... ditmaal maakt dit misschien meer indruk doordat we met 1500(!) waren gisteren. Dat is clubliefde. En clubliefde zorgt ervoor dat je fusies kan tegenhouden, dat je je eigenheid kan bewaren, dat je uit een geschiedenis van memorabele matchen (zoals die van gisteren) van bijna 100(!) jaar kan putten.

Proficiat met jullie knappe ploeg, proficiat met jullie knappe tifo, maar op alle andere vlakken moesten jullie andermaal onderdoen voor de vereffeningsploeg uit Aalst en dat als 'altijd thuisspelende parel van de Denderstreek'. Foei!

(y) (y)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


01 Feb 2016, 17:30
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Weet er iemand iets over de gezondheidstoestand van dienen mens die ze gisteren moesten afvoeren, ik weet niet van welke supportersclub?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


01 Feb 2016, 17:42
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Weet er iemand iets over de gezondheidstoestand van dienen mens die ze gisteren moesten afvoeren, ik weet niet van welke supportersclub?

Bericht op facebook:
"Beste mensen
Bij deze weg zou ik een oproep willen doen naar de mensen die onze Karel in denderleeuw gereanimeerd hebben hij ligt nog op intensieve na een openhart operatie en leeft nog dankzij jullie
Wij danken jullie enorm"

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


01 Feb 2016, 17:43
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Dries schreef:
Hugo schreef:
Weet er iemand iets over de gezondheidstoestand van dienen mens die ze gisteren moesten afvoeren, ik weet niet van welke supportersclub?

Bericht op facebook:
"Beste mensen
Bij deze weg zou ik een oproep willen doen naar de mensen die onze Karel in denderleeuw gereanimeerd hebben hij ligt nog op intensieve na een openhart operatie en leeft nog dankzij jullie
Wij danken jullie enorm"


Amaai..merci besteken. (y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


01 Feb 2016, 17:48
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
KAK H2.anne zjiever interesseird mé ni. :lol:


01 Feb 2016, 17:54
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
ja wally,ik peis da dienen KAK H2 iet teigen aa eit zee. :lol:


01 Feb 2016, 18:09
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Fcvdeh-fusieploeg - Eendracht Aalst
Bomber schreef:
Klapte gij na tegen a eigen??

:D

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


01 Feb 2016, 19:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 216 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst