Winkel Sport - EA - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Winkel Sport - EA 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Winkel Sport - EA
tein schoiten ze in eer broek. :lol:


17 Jan 2016, 19:32
Duivelke

Lid geworden op: 07 Jul 2015, 22:02
Berichten: 30
Bericht Re: Winkel Sport - EA
Mooie reddingen blijkbaar van Kevin?


17 Jan 2016, 19:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Winkel Sport - EA
We staan alvast op een gedeelde en gegeerde 2de plaats, even waardevol als de titel.
Een plaats die ook recht geeft op de rechtstreekse promotie.
Een strijdplaats die thans binnen ons bereik ligt.
Laat ons even dromen, Nu het reeel tot de mogelijkheden behoort.....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


17 Jan 2016, 19:53
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Winkel Sport - EA
pattaboem schreef:
We staan alvast op een gedeelde en gegeerde 2de plaats, even waardevol als de titel.
Een plaats die ook recht geeft op de rechtstreekse promotie.
Een strijdplaats die thans binnen ons bereik ligt.
Laat ons even dromen, Nu het reeel tot de mogelijkheden behoort.....


Dat klopt volledig : de tweede plaats is dit seizoen evenveel waard als de eerste!


17 Jan 2016, 20:33
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Winkel Sport - EA
zeer knap resultaat tegen een rechtstreeks concurrent. idd gouden punten.


17 Jan 2016, 20:59
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2259
Bericht Re: Winkel Sport - EA
Sterke wedstrijd gezien van Eendracht. Niet dat er geweldig mooi voetbal op de mat gelegd werd, maar dat is volgens mij ook niet de beste oplossing op zo'n terrein als dat van Winkel Sport. Zeker achteraan moet je de risico's schuwen en al sneller voor de gemakkelijke oplossing, een lange bal, opteren. Dat hadden ze bij Eendracht dan ook begrepen, in het begin van de wedstrijd kon Winkel nog voor wat gevaar zorgen via de flanken, maar eens die storm was gaan liggen, scoorde Eendracht op het juiste moment de 0-1. Nadien vond ik Eendracht beter in de wedstrijd komen en gaven ze minder kansen weg. Het enige minpunt vandaag was dat het te lang duurde eer de 0-2 viel, Eendracht had deze wedstrijd veel sneller kunnen doodmaken. Nu bleef het op zich wel spannend, maar Winkel kon toch te weinig inbrengen om aanspraak te kunnen maken op een punt. Als ik, als neutrale toeschouwer, er ene uitblinker moest uithalen, koos ik voor Gaye, al doe ik de rest van de ploeg hiermee tekort, want het was vooral een sterke collectieve prestatie waardoor de 3 punten mee konden naar Aalst.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


17 Jan 2016, 21:14
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Winkel Sport - EA
Gruunwit schreef:
Sterke wedstrijd gezien van Eendracht. Niet dat er geweldig mooi voetbal op de mat gelegd werd, maar dat is volgens mij ook niet de beste oplossing op zo'n terrein als dat van Winkel Sport. Zeker achteraan moet je de risico's schuwen en al sneller voor de gemakkelijke oplossing, een lange bal, opteren. Dat hadden ze bij Eendracht dan ook begrepen, in het begin van de wedstrijd kon Winkel nog voor wat gevaar zorgen via de flanken, maar eens die storm was gaan liggen, scoorde Eendracht op het juiste moment de 0-1. Nadien vond ik Eendracht beter in de wedstrijd komen en gaven ze minder kansen weg. Het enige minpunt vandaag was dat het te lang duurde eer de 0-2 viel, Eendracht had deze wedstrijd veel sneller kunnen doodmaken. Nu bleef het op zich wel spannend, maar Winkel kon toch te weinig inbrengen om aanspraak te kunnen maken op een punt. Als ik, als neutrale toeschouwer, er ene uitblinker moest uithalen, koos ik voor Gaye, al doe ik de rest van de ploeg hiermee tekort, want het was vooral een sterke collectieve prestatie waardoor de 3 punten mee konden naar Aalst.


Bedankt voor de objectieve commentaar op deze wedstrijd. Het is inderdaad een verdienste van Dirk Geeraerd om er een goed collectief geheel van te maken zonder uitblinkers maar ook zonder "zwakke plekken".


17 Jan 2016, 21:44
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1903
Bericht Re: Winkel Sport - EA
jaja... onzen brol van den Aldi :D

effe genieten en dan weer over naar de orde vd dag. vandaag winnen maar zondag een pakske slaag krijgen van groepsmens Tambwe & Co zou immers jammer zijn.

schol ! :drank:

_________________
may the FORCE be with you.


17 Jan 2016, 21:58
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Winkel Sport - EA
Still standing ! schreef:
jaja... onzen brol van den Aldi :D

effe genieten en dan weer over naar de orde vd dag. vandaag winnen maar zondag een pakske slaag krijgen van groepsmens Tambwe & Co zou immers jammer zijn.

schol ! :drank:


Ik moet eerlijk toegeven dat ik dit ook niet van deze groep had verwacht.


17 Jan 2016, 22:48
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19
Berichten: 582
Locatie: hoboken
Bericht Re: Winkel Sport - EA
hier het verslag van winkel tegen aalst
http://www.focus-wtv.be/sport/voetbal-d ... nkel-sport


17 Jan 2016, 23:21
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2259
Bericht Re: Winkel Sport - EA
witzwet schreef:
Petroe69 schreef:
zwawi schreef:
Wie kent Jurgen Brinckman nog? Is volgende week onze scheidsrechter :D


Was dat niet dienen die, na affluiten, moest gaan lopen tijdens de match op Sint-Niklaas enkele jaren geleden? Toen enkele van onze "supps" het veld opliepen en hem achterna zaten.


jep...


Ik vond de scheids vandaag, neutraal en vrij correct (die mannen hebben ook recht om een foutje te maken), maar zijn manier van leiden irriteert mij wel ergens. Met de manier waarop hij wil laten zien wie er de baas is op het veld, trekt hij teveel aandacht naar zich toe. Hij zoekt eigenlijk de reactie van spelers op. Elke speler heeft nl. zijn eigen karakter en voor sommigen is het heel moeilijk om niet te reageren, als de scheidsrechter zo tegen je tekeer gaat.
Bv. Vandaag ging Lievens inwerpen en de scheids geeft vooraf aan waar hij moet ingooien. Lievens pikt een paar meter te veel en de scheids geeft ingooi voor Winkel. Op zich niets mis hé, zelfs heel correct. Maar wat volgt vind ik erover ... hij gaat Lievens nog eens de les spellen (alsof het zijne zoon is). Ik heb het nog zo gezegd en bla bla bla ... Dat hoeft een scheids niet meer te doen, de speler weet wel waarom dit gefloten wordt.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


17 Jan 2016, 23:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Winkel Sport - EA
Gruunwit schreef:
witzwet schreef:
Petroe69 schreef:

Was dat niet dienen die, na affluiten, moest gaan lopen tijdens de match op Sint-Niklaas enkele jaren geleden? Toen enkele van onze "supps" het veld opliepen en hem achterna zaten.


jep...


Ik vond de scheids vandaag, neutraal en vrij correct (die mannen hebben ook recht om een foutje te maken), maar zijn manier van leiden irriteert mij wel ergens. Met de manier waarop hij wil laten zien wie er de baas is op het veld, trekt hij teveel aandacht naar zich toe. Hij zoekt eigenlijk de reactie van spelers op. Elke speler heeft nl. zijn eigen karakter en voor sommigen is het heel moeilijk om niet te reageren, als de scheidsrechter zo tegen je tekeer gaat.
Bv. Vandaag ging Lievens inwerpen en de scheids geeft vooraf aan waar hij moet ingooien. Lievens pikt een paar meter te veel en de scheids geeft ingooi voor Winkel. Op zich niets mis hé, zelfs heel correct. Maar wat volgt vind ik erover ... hij gaat Lievens nog eens de les spellen (alsof het zijne zoon is). Ik heb het nog zo gezegd en bla bla bla ... Dat hoeft een scheids niet meer te doen, de speler weet wel waarom dit gefloten wordt.

---
Dergelijk karakter van zo'n scheids ...heeft een naam: een "blaas"(kaak)...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


18 Jan 2016, 1:12
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Winkel Sport - EA
ajaxboy schreef:
hier het verslag van winkel tegen aalst
http://www.focus-wtv.be/sport/voetbal-d ... nkel-sport


Van e pattatteploin gesproeken...

_________________
oilsjt, goi alien...


18 Jan 2016, 10:32
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3849
Leeftijd: 46
Bericht Re: Winkel Sport - EA
pattaboem schreef:
Gruunwit schreef:
witzwet schreef:

jep...


Ik vond de scheids vandaag, neutraal en vrij correct (die mannen hebben ook recht om een foutje te maken), maar zijn manier van leiden irriteert mij wel ergens. Met de manier waarop hij wil laten zien wie er de baas is op het veld, trekt hij teveel aandacht naar zich toe. Hij zoekt eigenlijk de reactie van spelers op. Elke speler heeft nl. zijn eigen karakter en voor sommigen is het heel moeilijk om niet te reageren, als de scheidsrechter zo tegen je tekeer gaat.
Bv. Vandaag ging Lievens inwerpen en de scheids geeft vooraf aan waar hij moet ingooien. Lievens pikt een paar meter te veel en de scheids geeft ingooi voor Winkel. Op zich niets mis hé, zelfs heel correct. Maar wat volgt vind ik erover ... hij gaat Lievens nog eens de les spellen (alsof het zijne zoon is). Ik heb het nog zo gezegd en bla bla bla ... Dat hoeft een scheids niet meer te doen, de speler weet wel waarom dit gefloten wordt.

---
Dergelijk karakter van zo'n scheids ...heeft een naam: een "blaas"(kaak)...


Hij zal nog last hebben van zijn gat...nietwaar.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


18 Jan 2016, 11:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Winkel Sport - EA
Eigenlijk ongelooflijk dat we nog een echte kans maken om rechtstreeks te promoveren... Een paar maanden geleden dacht ik dat top 6 moeilijk zou worden!

We zijn er uiteraard nog niet, 6 puntjes minder en we staan bijvoorbeeld tiende, maar het is wel bemoedigend. Hopelijk helpt het om extra volk te trekken voor de carnavalsmatch en voor de match op Dender.

Nog een paar echt goede wedstrijden met goede resultaten, en we zouden wel eens vertrokken kunnen zijn...


18 Jan 2016, 14:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst