Winkel Sport - EA | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Winkel Sport - EA 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Winkel Sport - EA
Wie kent Jurgen Brinckman nog? Is volgende week onze scheidsrechter :D


10 Jan 2016, 10:08
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Winkel Sport - EA
zwawi schreef:
Wie kent Jurgen Brinckman nog? Is volgende week onze scheidsrechter :D


Was dat niet dienen die, na affluiten, moest gaan lopen tijdens de match op Sint-Niklaas enkele jaren geleden? Toen enkele van onze "supps" het veld opliepen en hem achterna zaten.


10 Jan 2016, 20:21
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Winkel Sport - EA
Petroe69 schreef:
zwawi schreef:
Wie kent Jurgen Brinckman nog? Is volgende week onze scheidsrechter :D


Was dat niet dienen die, na affluiten, moest gaan lopen tijdens de match op Sint-Niklaas enkele jaren geleden? Toen enkele van onze "supps" het veld opliepen en hem achterna zaten.


jep...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


10 Jan 2016, 20:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Winkel Sport - EA
Met Winkel, Gullegem en Dender komen er toch belangrijke weken aan. Hopelijk speelt die spelersstaking ni te veel mee en gaan ze verder op hun elan van voor nieuwjaar.. als we 7op9 halen zie ik ons tot opt einde meedoen voor de prijzen.
Komaan iendracht! :EA:


11 Jan 2016, 22:09
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Winkel Sport - EA
De topper van aanstaande zondag op het veld van Winkel Sport start om 14u30. Het worden interessante weken met ook nog toppers tegen FC Gullegem en FCV Dender. Vijf dagen na de derby volgt al de carnavalswedstrijd tegen Bornem.

_________________
OB17


12 Jan 2016, 13:05
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Winkel Sport - EA
Tokkie schreef:
De topper van aanstaande zondag op het veld van Winkel Sport start om 14u30. Het worden interessante weken met ook nog toppers tegen FC Gullegem en FCV Dender. Vijf dagen na de derby volgt al de carnavalswedstrijd tegen Bornem.


als we na de komende drie wedstrijden nog in die eerste 6 staan, ziet het er mooi uit. maar dan moeten we onze bijna traditionele winterdip eens kunnen vermijden en meteen uit de startblokken schieten...

_________________
may the FORCE be with you.


12 Jan 2016, 13:10
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Winkel Sport - EA
in het licht van in die top 6 proberen geraken lijkt me deze match minstens even cruciaal dan die op dender (en ik druk me voorzichtig uit). Hopelijk iedereen klaarwakker, zowel spelers, entourage en supporters als het er de zondag om te doen is. Ik herinner me Winkel bij ons thuis. Niet dat we van de mat geveegd werden, maar 't zijn geen sukkelaars, en ze hebben technisch gezien goed spelersmateriaal. Hopelijk iedereen de focus op Winkel. Tis tegen de directe concurrenten dat wij iets recht te zetten hebben.
een goeie start kan een boost geven voor de speciale matchen op dender en met carnaval... enfin tzou leuk zijn ...


14 Jan 2016, 14:02
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Winkel Sport - EA
Davy schreef:
in het licht van in die top 6 proberen geraken lijkt me deze match minstens even cruciaal dan die op dender (en ik druk me voorzichtig uit). Hopelijk iedereen klaarwakker, zowel spelers, entourage en supporters als het er de zondag om te doen is. Ik herinner me Winkel bij ons thuis. Niet dat we van de mat geveegd werden, maar 't zijn geen sukkelaars, en ze hebben technisch gezien goed spelersmateriaal. Hopelijk iedereen de focus op Winkel. Tis tegen de directe concurrenten dat wij iets recht te zetten hebben.
een goeie start kan een boost geven voor de speciale matchen op dender en met carnaval... enfin tzou leuk zijn ...


Je hebt gelijk Davy, ze staan voor het belangrijkste drieluik van de competitie, ze kunnen er zondag al mee beginnen, geen woorden maar daden om de ambities waar te maken.
Een overwinning zou niet alleen mooi zijn voor het vervolg van de competitie maar ook een mooie opsteker voor onze nieuwe investeerder. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Jan 2016, 14:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Winkel Sport - EA
Davy schreef:
in het licht van in die top 6 proberen geraken lijkt me deze match minstens even cruciaal dan die op dender (en ik druk me voorzichtig uit). Hopelijk iedereen klaarwakker, zowel spelers, entourage en supporters als het er de zondag om te doen is. Ik herinner me Winkel bij ons thuis. Niet dat we van de mat geveegd werden, maar 't zijn geen sukkelaars, en ze hebben technisch gezien goed spelersmateriaal. Hopelijk iedereen de focus op Winkel. Tis tegen de directe concurrenten dat wij iets recht te zetten hebben.
een goeie start kan een boost geven voor de speciale matchen op dender en met carnaval... enfin tzou leuk zijn ...



Eerste helft hier hebben die mannen indruk gemaakt

_________________
www.spionkoplede.com


14 Jan 2016, 15:54
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Winkel Sport - EA
Falko Geenens is blijkbaar geelgeschorst.
Ik tip op de volgende opstelling:
VDN
M. Lievens / Gaye / Bogaerts / Gillis
Martin / Van Damme / Janssens / De Man
Bael / Bokila

Ik denk dat Jelle Geenens, ondanks zijn sterke prestatie in de laatste wedstrijd van 2015, toch op de bank zal moeten plaatsnemen. Ofwel zal hij spelen in de plaats van De Man op rechtsmidden.
Bael kan zijn snelheid uitspelen in de rug van de Winkelse verdediging, daarom waarschijnlijk geen Lusamba, die meer een man is om te spelen tegen ploegen die laag spelen.
Met een punt ben ik tevreden.
Live verslaggeving vanaf 14h25. De wedstrijd begint immers om 14h30.


14 Jan 2016, 21:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Winkel Sport - EA
En van Ilias Labiad nergens geen sprake?
Was er niet gezegd dat hij vanaf 1-1-2016 speelgerechtigd was ?
Hij staat op de officiele site zelfs niet vermeld tussen de spelers-groep,
Evenmin zijn broer.....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


15 Jan 2016, 22:40
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Winkel Sport - EA
filip.dhose schreef:
Falko Geenens is blijkbaar geelgeschorst.
Ik tip op de volgende opstelling:
VDN
M. Lievens / Gaye / Bogaerts / Gillis
Martin / Van Damme / Janssens / De Man
Bael / Bokila

Ik denk dat Jelle Geenens, ondanks zijn sterke prestatie in de laatste wedstrijd van 2015, toch op de bank zal moeten plaatsnemen. Ofwel zal hij spelen in de plaats van De Man op rechtsmidden.
Bael kan zijn snelheid uitspelen in de rug van de Winkelse verdediging, daarom waarschijnlijk geen Lusamba, die meer een man is om te spelen tegen ploegen die laag spelen.
Met een punt ben ik tevreden.
Live verslaggeving vanaf 14h25. De wedstrijd begint immers om 14h30.


LINKSMIDDEN natuurlijk!


16 Jan 2016, 0:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Winkel Sport - EA
pattaboem schreef:
En van Ilias Labiad nergens geen sprake?
Was er niet gezegd dat hij vanaf 1-1-2016 speelgerechtigd was ?
Hij staat op de officiele site zelfs niet vermeld tussen de spelers-groep,
Evenmin zijn broer.....


Ze moeten op de website nog toegevoegd worden, net als de foto van Lusamba overigens.
Ilias Labiad zal het niet onder de markt hebben. Op rechtsback heeft hij zware concurrentie van Falko en Matthias.
Zijn broer Malik heeft een zware knieblessure die moet geopereerd worden: hij zal dit seizoen hoogstwaarschijnlijk niet meer in actie komen.


16 Jan 2016, 0:28
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Winkel Sport - EA
winkel sport
turcan,dejonckheere en yde zijn uit.reuse, frutos en lutun geschorst.schamp,devisch en van gijsegem onzeker.vanbesien heeft shoolverplichtingen.


16 Jan 2016, 11:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Winkel Sport - EA
waly 2 schreef:
winkel sport
turcan,dejonckheere en yde zijn uit.reuse, frutos en lutun geschorst.schamp,devisch en van gijsegem onzeker.vanbesien heeft shoolverplichtingen.


Komen volgens mij al vrij gehavend aan de start, en dan reken ik er de onzekeren nog niet bij.


16 Jan 2016, 11:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst