EA - Bornem - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 9
 EA - Bornem 
Auteur Bericht
Knaap

Lid geworden op: 08 Mei 2015, 9:04
Berichten: 86
Bericht Re: EA - Bornem
chunga schreef:
de clerus schreef:
Achter ons in de A waren er ook ne man of 20 gekomen voor een bepaalde speler aan te moedigen. Nog nooit eerder gezien. Na half uur al schijtezat en oerwoudgeluiden a volonte. Meermaals na de oproep ook nog. Ja, volgende week zie je die niet meer maar gij zit terwijl met de dikke boete en de goede naam!
Inderdaad,als ge een hele match Jonas Bogaerts staat toe te zingen kan je moeilijk over al je verstandelijke vermogens beschikken. Toen de match definitief werd stilgelegd zat ik en de mensen rondom mij in zak en as maar die eikels liepen nog de polonaise te dansen,totaal geen interesse in de match laat staan in onze club dat zag je van ver. Soit bij dit alles toch niet vergeten dat het vooral de spelers waren die ons zwaar in de steek hebben gelaten gisteren dit in combinatie met veel drank nen hoop gelegenheidsteppes en een gekleurde lijnrechter zorgden voor de gekende afloop. Ons seizoen is gisteren misschien wel niet ten einde gekomen maar zeker wel op een keerpunt.Waar we bij de rust nog meededen voor het allerhoogste en de positieve flow van vorige wedstrijd en de gebeurtenissen van afgelopen week konden doortrekken moeten we nu weer naar onder kijken en zit de moraal duidelijk onder nul. Nogmaals veel volk gisteren maar allesbehalve een voetbalsfeer,voor mij mogen ze volgend seizoen met carnaval gerust op verplaatsing spelen :(


Elk joor ambras mé die mannen.

_________________
Proud member "Den natten toeig"


06 Feb 2016, 12:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: EA - Bornem
voor de match was er daar ne slimmen die konstant zijn blote reet liet bewonderen onder zijn karnavalsrokje, met alleen een string. Dan zijn ze begonnen om naar elkaar bier te gooien, en plezier dat ze hadden. Spotters, politie, bewakers, niks gezien.
Het is echter diezelfde slimme die begonnen is met dan later bier te gooien naar de lijnrechter. Na de herneming heeft hij ook nog eens duidelijk geroepen "Allah is een hoer". Spotters, politie en bewakers, waar waren jullie? Politie is pas aangekomen als het kwaad geschied was. Zijn hier dan geen lessen te trekken voor in de toekomst ?
Ik hoop dat hij mooi op de film staat en dat hij een LEVENSLANG stadionverbod krijgt met nog een fikse boete bovenop zodat hij het zich lang mag herinneren.
Voor den dezen en nog anderen van zijn frisse makkers: :fuck:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


06 Feb 2016, 12:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EA - Bornem
Dirk II schreef:
chunga schreef:
de clerus schreef:
Achter ons in de A waren er ook ne man of 20 gekomen voor een bepaalde speler aan te moedigen. Nog nooit eerder gezien. Na half uur al schijtezat en oerwoudgeluiden a volonte. Meermaals na de oproep ook nog. Ja, volgende week zie je die niet meer maar gij zit terwijl met de dikke boete en de goede naam!
Inderdaad,als ge een hele match Jonas Bogaerts staat toe te zingen kan je moeilijk over al je verstandelijke vermogens beschikken. Toen de match definitief werd stilgelegd zat ik en de mensen rondom mij in zak en as maar die eikels liepen nog de polonaise te dansen,totaal geen interesse in de match laat staan in onze club dat zag je van ver. Soit bij dit alles toch niet vergeten dat het vooral de spelers waren die ons zwaar in de steek hebben gelaten gisteren dit in combinatie met veel drank nen hoop gelegenheidsteppes en een gekleurde lijnrechter zorgden voor de gekende afloop. Ons seizoen is gisteren misschien wel niet ten einde gekomen maar zeker wel op een keerpunt.Waar we bij de rust nog meededen voor het allerhoogste en de positieve flow van vorige wedstrijd en de gebeurtenissen van afgelopen week konden doortrekken moeten we nu weer naar onder kijken en zit de moraal duidelijk onder nul. Nogmaals veel volk gisteren maar allesbehalve een voetbalsfeer,voor mij mogen ze volgend seizoen met carnaval gerust op verplaatsing spelen :(


Elk joor ambras mé die mannen.
't zijn nochtans niet die dat met bier gesmeten hebben of er toe gezorgd hebben dat de match is stilgelegd toch (of er moeten er ook in de K gestaan hebben?)
Triest verhaal in elk geval. Maar de oproep in de media dat de supporters binnen zichzelf moeten kuis houden is er toch ook weer over.
Het zijn ten eerste geen supporters en ten tweede waar dienen stewards daar dan eigenlijk voor nog ? Gisteren staan er rond die bende daar zeker 6 stewards een geen eene die eigenlijk een toegevoegde waarde geeft. Op dat moment zou Sven die daar komt bijstaan trouwens gerust instructie mogen gegeven hebben om die groep te laten verwijderen. Vraag mij hardop af waarom dat niet gedaan is eigenlijk.

Over de match: gestart met het idee dat het feestje al binnen was, niet interesse bij den ene helft, puur individualistische ingesteldheid bij de andere helft met een Steve Bael op kop.
Dat dit niet de meest getalenteerde ploeg is weten we wel, dus het besef dat het als collectief moet gebeuren zou onderhand toch aanwezig mogen zijn ? Bij de rust had die match dus eigenlijk al helemaal gespeeld moeten geweest zijn. In de 2de helft begint de frustratie dan te sluipen in die groep (Kevin: herpak u kerel) om vervolgens over te slaan op het hele stadion en nadien ook die lijnrechter.

Triest in alle opzichten gisteren

_________________
If you never try, you'll never know


06 Feb 2016, 12:45
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Bornem
De eerste keer in jaren carnavalmatch onmiddellijk huiswaarts getrokken, zodanig was ik ontgoocheld en kwaad om alles wat zich op en rond het veld heeft afgespeeld.
De incidenten waren niet alleen aan Vak K, ook de lijnrechter aan de kant van het sfeervak waar ik zat heeft het een en ander moeten incasseren van bier tot van die lichtgevende slingers, dit voorval zal nog wat peper en zout zijn bij het al fameus racismerapport.
Ik had weer nieuwe moed gekregen door de positieve ontwikkelingen rond onze club, een nieuwe bestuursploeg, het goede nieuws van 't stad Aalst en lap daar zijn ze weer de slimzaden om den boel om zeep te helpen. :kots:
Ze hebben in ieder geval een prachtig signaal gegeven richting stadsbestuur en nieuwe investeerder, potentiële sponsors zullen nu wel tweemaal nadenken alvorens te investeren, rare manier om mensen te bedanken die het goed menen met de club.
Enfin, na een nachtje slapen hou ik hier nog steeds een slecht gevoel aan over.
Ik ben er bijna zeker van dat de rode loper eerstdaags zal uitgerold worden voor vierde klasse door de heren van het sportcomité.
Met de rekening die ze nog moesten verheffen van afgelopen seizoen, de onregelmatigheden van verleden week en nu dit..verwacht je maar aan het ergste. :(


Het Sportcomité van de KBVB(Koninklijke Belgische Voetbalbond) en de bondsprocureur hebben wel degelijk een instrument in handen om het racisme op de voetbaltribunes te bestraffen.
Namelijk artikel 55 van het FIFA-reglement dat bepaalt dat clubs waarvan supporters zich racistisch uitlaten bestraft kunnen worden. Deze straffen variëren van geldboetes tot het verplicht achter gesloten deuren spelen of zelfs aftrekken van punten.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


06 Feb 2016, 15:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Bornem
Ik kon er dit jaar niet bij zijn omdat ik moest werken, maar ik schaam me diep in onze supporters. Ik hoop echt dat PLJ en Dozje kunnen inzien dat dit aan overmatig drankgebruik lag, want anders zijn we een wel zeer zielige ploeg geworden. Dat ge anti-gevoelens tegenover IS en moslimfundamentalisten heb kan ik snappen, maar daar kan een onschuldige arbiter toch niks aan doen bende imbecielen.


06 Feb 2016, 22:23
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: EA - Bornem
Petegem,la louviere en oudenaarde verloren.we konden gisteren een gouden zaak doen.


06 Feb 2016, 23:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Bornem
waly 2 schreef:
Petegem,la louviere en oudenaarde verloren.we konden gisteren een gouden zaak doen.

---
Er is dus nog niks verloren en zelfs de 2de plaats ligt nog steeds in handbereik.
Het is nu een kwestie voor de trainer om de ploeg terug op de rails te krijgen en de neuzen terug in dezelfde richting te zetten.
Hopelijk haakt ook Casagolda af bij Dender en we krijgen terug een nek-aan-nek race tussen alle koplopers.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


07 Feb 2016, 3:40
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht Re: EA - Bornem
Ik kon er niet bij zijn omdat ik zelf moest spelen. Gerustgesteld toen ik effe ging checken hoeveel het met de rust was en zag dat het "al" 2-0 was. Verbijsterd als ik op het einde keek en zag staan wat er allemaal gebeurd was. Te beginnen met onze ploeg die een comfortabele voorsprong aan de rust zomaar te grabbel gooit op twee minuten tijd. En dan een bende imbecielen die er nog een schep moeten bovenop doen. Hopelijk hebben we hiermee het dieptepunt echt bereikt.


07 Feb 2016, 9:14
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Bornem
De eerste helft was dik ok, PH Janssen was de regisseur van de ploeg, gekruid met een schitterend doelpunt van Niels.
Waaraan ligt de terugval in de tweede speelhelft, concentratieverlies en er waren volgens mijn bescheiden mening al teveel spelers in het achterhoofd bezig met de afterparty, diene bal die onderkant lat buiten gaat was nochtans de ultieme verwittiging om bij de zaak te blijven? :wadde:
De mentaliteit van de match was al gespeeld nietwaar, ja ja.. :hmm:
Enfin, nu volgen drie zware wedstrijden na mekaar ofwel zet je nu na een teleurstellende 2 op 9 de zaken recht en doe je weer mee in het andere geval is het afgelopen.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


07 Feb 2016, 12:17
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3857
Leeftijd: 46
Bericht Re: EA - Bornem
In dat opzicht Hugo, is het dan toch beter dat Dender de volle buit pakt tegen Petegem. Want anders tuimelen we dit weekend uit de top 6. Tot hier toe vallen de scores mee. Een in bloedvorm verkerend Hamme wint van Oudenaarde. La Louvière gaat de boot in.

Nogmaals des te pijnlijker als je ziet wat voor een prachtzaak we konden doen met de reeds gespeelde matchen. Laat ook nu nog Dender verliezen en dan weet je het wel.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


07 Feb 2016, 13:09
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: EA - Bornem
8 doelpunten binnen op een week. (n)


07 Feb 2016, 13:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EA - Bornem
waly 2 schreef:
8 doelpunten binnen op een week. (n)

op dat vlak vind ik de coach trouwens 2 maten en gewichten aanhouden.
Gaye krijgt blijkbaar alweer de zwarte piet toegeschoven (pun intended) ...
De lat ligt voor hem blijkbaar een paar keer hoger dan voor anderen ?

_________________
If you never try, you'll never know


07 Feb 2016, 15:58
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1388
Bericht Re: EA - Bornem
Hugo schreef:
De eerste helft was dik ok, PH Janssen was de regisseur van de ploeg, gekruid met een schitterend doelpunt van Niels.
Waaraan ligt de terugval in de tweede speelhelft, concentratieverlies en er waren volgens mijn bescheiden mening al teveel spelers in het achterhoofd bezig met de afterparty, diene bal die onderkant lat buiten gaat was nochtans de ultieme verwittiging om bij de zaak te blijven? :wadde:
De mentaliteit van de match was al gespeeld nietwaar, ja ja.. :hmm:
Enfin, nu volgen drie zware wedstrijden na mekaar ofwel zet je nu na een teleurstellende 2 op 9 de zaken recht en doe je weer mee in het andere geval is het afgelopen.


Onwaarschijnlijk dat we na deze wanprestatie (de tweede helft alleszins) nog steeds 6de staan, op nauwelijks 2 punten van de 2de en 1 punt voor op de 7de!

De 2 volgende wedstrijden worden cruciaal: op Oudenaarde en op Londerzeel, 2 rechtstreekse tegenstanders, moeten we absoluut 4 op 6 halen. En liefst 6 op 6 om de 3 verloren punten van tegen Bornem op te halen. De supporters verwachten een reactie van de spelersgroep, want die tweede helft tegen Bornem was ontluisterend!


07 Feb 2016, 18:56
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Bornem
filip.dhose schreef:
Hugo schreef:
De eerste helft was dik ok, PH Janssen was de regisseur van de ploeg, gekruid met een schitterend doelpunt van Niels.
Waaraan ligt de terugval in de tweede speelhelft, concentratieverlies en er waren volgens mijn bescheiden mening al teveel spelers in het achterhoofd bezig met de afterparty, diene bal die onderkant lat buiten gaat was nochtans de ultieme verwittiging om bij de zaak te blijven? :wadde:
De mentaliteit van de match was al gespeeld nietwaar, ja ja.. :hmm:
Enfin, nu volgen drie zware wedstrijden na mekaar ofwel zet je nu na een teleurstellende 2 op 9 de zaken recht en doe je weer mee in het andere geval is het afgelopen.


Onwaarschijnlijk dat we na deze wanprestatie (de tweede helft alleszins) nog steeds 6de staan, op nauwelijks 2 punten van de 2de en 1 punt voor op de 7de!

De 2 volgende wedstrijden worden cruciaal: op Oudenaarde en op Londerzeel, 2 rechtstreekse tegenstanders, moeten we absoluut 4 op 6 halen. En liefst 6 op 6 om de 3 verloren punten van tegen Bornem op te halen. De supporters verwachten een reactie van de spelersgroep, want die tweede helft tegen Bornem was ontluisterend!


Onwaarschijnlijk is dit zeker en alles zal afhangen van de inzet en mentaliteit.

4 op 6 zal meer dan mooi zijn. Als je dit haalt doe je terug volop mee, zo niet vrees ik ervoor en zal het alle hens aan dek zijn voor de top 6 te handhaven(Hamme hebben we ook nog na Londerzeel).
Langs andere kant zou het ook wel straf zijn dat ploegen als Hamme en Londerzeel deze sterke periode volhouden tot aan het eind.

Vandaag DG gezien op Londerzeel en ik denk dat deze ff moeten slikken heeft van wat die mannen daar op de mat leggen. Gullegem heeft er buiten 5 min in de eerste helft niet meegedaan. Bij Londerzeel lopen er 2 die voor ons meer dan een kwaliteitsinjectie zouden zijn.

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


07 Feb 2016, 20:42
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Bornem
De volgende vijf wedstrijden vier keer op verplaatsing een zwaar programma, punten pakken is een must of het is over, de schorsing van KVDN gaan de zaken natuurlijk niet vergemakkelijken.
Ik vrees er voor gezien hun wisselvallige spel, als ze volgend seizoen willen meedoen in de eerste amateurklasse is het ogenblijk aangebroken om als ploeg op te staan .
Anders kunnen ze volgend seizoen gaan sjotten in vierde klasse, de zoveelste afgang en vernedering om mee te maken als iendrachtsupporter. (n)
Begin april na de wedstrijd tegen Petegem kennen we mijn gedacht het definitieve verdict, hopelijk goed nieuws. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


08 Feb 2016, 13:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst