SV Oudenaarde - EA (20/02/2016) - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 SV Oudenaarde - EA (20/02/2016) 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: SV Oudenaarde - EA (20/02/2016)
filip.dhose schreef:
kheiremans schreef:
Verbechio schreef:
Ik vond Gaye een sterke match spelen. VDN kwam heel de match onzeker over en ook Martin was zeker niet top.
Na de rode kaart kon EA de match overnemen in de 2de helft, zonder veel kansen te creƫren. Uiteindelijk valt die 1-2 toch. Maar ipv de match te controleren, kruipt ge tegen uw goal en komt ge ne keer of 4 zeer goed weg. Oudenaarde mocht zeker aanspraak maken op meer.
De 1-3 komt er op counter. Oudenaarde speelde alles of niets waardoor ge met 2 alleen op de keeper af kunt = goal Bokila, 1-3.



Hoop dat Gaye nog wat blijft want heb die nog ni veel slechte matchen weten spelen.


Nochtans is coach Geeraerd vaak ongelukkig met sommige van zijn acties. Hij speelt inderdaad soms supergoeie matchen, maar wanneer we verliezen, is het meestal door hem: tegen Petegem, Temse en Bornem ging hij ten onder. Maar als je hem een globale evaluatie moet geven voor zijn seizoen tot nu toe, zou ik hem toch ook een 8 op 10 geven, hoor!


die matchen heb ik inderdaad niet gezien. Degene die ik wel gezien heb was hij vaak den uitblinker in de verdediging. Dus een kwestie van nog wat constanter te worden.


25 Feb 2016, 12:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst