SK Londerzeel - E. Aalst (28/02/2016) - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 SK Londerzeel - E. Aalst (28/02/2016) 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: SK Londerzeel - E. Aalst (28/02/2016)
Er moet van Londerzeel nu ook geen superploeg gemaakt worden eh. Ze hebben zeker kwaliteit, en die Mbarki is een goeie voetballer, maar ze scoren ook op 4 stilstaande fases, en op een belangrijk moment valt die 2-1 uit de lucht. Andere kansen hebben ze niet gehad de eerste helfy. Tweede helft wel natuurlijk, maar dat was nadat onzen Dirk opendeurdag ging houden. Het 'stadion'? Sorry, maar als dat een stadion is dan hebben de Schroevers ook een stadion. Gevuld met 500 man, waarvan de helft van ons en waarschijnlijk nog eens 100 man meer dan anders bij Londerzeel. Dus tegen de mindere goden van 3a spelen ze daar voor 150 man. Op naar de eerste amateurliga! Daar hebben ze dan plaats voor een stadion maar geen supporters. Het is ook overal wat.
Enfin, dit alles neemt niet weg dat onze prestatie vandaag beschamend was. En, eens te meer, op een moment dat je een gouden zaak kan doen in het klassement.


28 Feb 2016, 21:59
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: SK Londerzeel - E. Aalst (28/02/2016)
'Gegokt en verloren' staat er op de officiële site. Tja, breng de pek en veren maar.


28 Feb 2016, 22:02
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30
Berichten: 160
Bericht Re: SK Londerzeel - E. Aalst (28/02/2016)
tympanum2 schreef:
'Gegokt en verloren' staat er op de officiële site. Tja, breng de pek en veren maar.


Er zou moeten staan "Gegokt en gewonnen". Het scenario dat Dirk voor ogen had is uitgekomen!


28 Feb 2016, 22:26
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: SK Londerzeel - E. Aalst (28/02/2016)
witzwet schreef:
Mbarki. Jawadde mijn bieken. Matthias zal tegen hamme niet gerecupereerd zijn van zijn valling. Mbarki die trouwens in Ninove woont. Hallo, scouting eendracht Aalst? ?


Dat vind ik inderdaad nog het ergste, al JAREN slagen ze er bij EA niet in om een deftige scouting, nochtans absoluut onontbeerlijk voor een club met chronische geldproblemen dacht ik, op poten te zetten!

Hopelijk zal er geluisterd worden naar de nieuwe sportieve cel!

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


29 Feb 2016, 10:26
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: SK Londerzeel - E. Aalst (28/02/2016)
VOORBESCHOUWING

Na de knappe winst in de topper bij KSV Oudenaarde blijft 'den Iendracht' bovenin meedraaien. Op de volgende speeldag trekken we naar SK Londerzeel, ook al een te duchten tegenstander. De Vlaams-Brabanders zijn de top-zes ingedoken en legden zowel FCV Dender als La Louvière over de knie in het eigen Lambertsstadion. Eendracht-supporters massaal op post!

Dirk Geeraerd: "Deugddoende zege afgelopen week in mijn geboortestad. Dank daarvoor aan de ganse Iendracht-familie. Komende zondag wacht ons een verplaatsing naar Londerzeel. Veruit de beste voetballende ploeg van de reeks met een uitstekende spits en een coach die de klappen van de zweep kent. Chapeau. We willen in de volgende weken ons puntentotaal optrekken, op weg naar de plaats in die eindronde. De moeilijkheid van dit moment is of spelers voldoende gefocust kunnen blijven om dat doel te bereiken, los van transfers en contracten. De echte winnaars zullen moeten opstaan. Aan alle supporters: Iendracht veroit!"


29 Feb 2016, 10:41
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: SK Londerzeel - E. Aalst (28/02/2016)
waly 2 schreef:
VOORBESCHOUWING

Na de knappe winst in de topper bij KSV Oudenaarde blijft 'den Iendracht' bovenin meedraaien. Op de volgende speeldag trekken we naar SK Londerzeel, ook al een te duchten tegenstander. De Vlaams-Brabanders zijn de top-zes ingedoken en legden zowel FCV Dender als La Louvière over de knie in het eigen Lambertsstadion. Eendracht-supporters massaal op post!

Dirk Geeraerd: "Deugddoende zege afgelopen week in mijn geboortestad. Dank daarvoor aan de ganse Iendracht-familie. Komende zondag wacht ons een verplaatsing naar Londerzeel. Veruit de beste voetballende ploeg van de reeks met een uitstekende spits en een coach die de klappen van de zweep kent. Chapeau. We willen in de volgende weken ons puntentotaal optrekken, op weg naar de plaats in die eindronde. De moeilijkheid van dit moment is of spelers voldoende gefocust kunnen blijven om dat doel te bereiken, los van transfers en contracten. De echte winnaars zullen moeten opstaan. Aan alle supporters: Iendracht veroit!"


De moeilijkheid van dit moment, ja hallo...
DG heeft misschien ook nog geen contractverlening gekregen of wel?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


29 Feb 2016, 10:52
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: SK Londerzeel - E. Aalst (28/02/2016)
tympanum2 schreef:
Er moet van Londerzeel nu ook geen superploeg gemaakt worden eh. Ze hebben zeker kwaliteit, en die Mbarki is een goeie voetballer, maar ze scoren ook op 4 stilstaande fases, en op een belangrijk moment valt die 2-1 uit de lucht. Andere kansen hebben ze niet gehad de eerste helfy.


Objectief standpunt vind ik. Als je een tegenstander probeert in te schatten, is het altijd interessant om ook eens naar de commentaren van de heenwedstrijd te kijken... Toen werd Londerzeel hier - zelfs op volle sterkte met de 3 man erbij die gisteren geschorst waren - als een middelmatige, bleke ploeg omschreven na de wedstrijd hier bij ons... Na gisteren is het een topploeg...

Het woord is hier al gevallen en kenmerkt derde klasse dit seizoen helemaal: wisselvallig. Iedereen kan van iedereen winnen en je kan maar winnen als iedereen op het veld top is. Dender ging ongenaakbaar zijn dit seizoen, na de wintermercato ging La Lou met de vingers in de neus kampioen spelen afgaande op de spelers die ze aantrokken... Waarheid is ook daar even anders... In een reeks waarin alles zo dicht bij elkaar staat en de ploegen ook niet zo enorm veel verschillen qua kwaliteit, kan je elke week een lading clichés gaan hanteren. Vorige week was Oudenaarde de verliezer van de dag, nu doen wij een slechte zaak... In the end, zullen de 6 regelmatigste ploegen bovenaan staan en wij moeten daar bij staan, zo eenvoudig is het. Niet vergeten dat we op basis van de voorbereiding met deze kern voor velen zelfs gingen degraderen... Na een goeie reeks gingen we dan plots weer de titel pakken en nu zit iedereen weer in zak en as...

Belangrijkste is dat de prestatie van gisteren uitgewist wordt met een degelijk optreden tegen Hamme... Lees er de reacties over die ploeg maar eens op na volgend op onze 0-4 overwinning... Weinigen hadden gedacht dat die sinds gisteren medeleider zouden zijn denk ik...


29 Feb 2016, 11:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: SK Londerzeel - E. Aalst (28/02/2016)
anathema76 schreef:
witzwet schreef:
Mbarki. Jawadde mijn bieken. Matthias zal tegen hamme niet gerecupereerd zijn van zijn valling. Mbarki die trouwens in Ninove woont. Hallo, scouting eendracht Aalst? ?


Dat vind ik inderdaad nog het ergste, al JAREN slagen ze er bij EA niet in om een deftige scouting, nochtans absoluut onontbeerlijk voor een club met chronische geldproblemen dacht ik, op poten te zetten!

Hopelijk zal er geluisterd worden naar de nieuwe sportieve cel!


weet de vzw al wie dat gaat zijn?
en wanneer gaat alles nu eens met de supporters gecommuniceerd worden?


29 Feb 2016, 11:21
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: SK Londerzeel - E. Aalst (28/02/2016)
alles is precies weer koek en ei. :wadde:


29 Feb 2016, 12:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: SK Londerzeel - E. Aalst (28/02/2016)
winnen van Hamme en dan ziet het er nog zo slecht niet uit denk ik.

De matchen nadien zijn (normaal gezien) haalbare tegenstanders. Vooral de match tegen Hamme zal belangrijk zijn.


29 Feb 2016, 13:37
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: SK Londerzeel - E. Aalst (28/02/2016)
In the end zullen inderdaad de beste 6 vanboven staan, maar we zijn nu in de laatste rechte lijn naar de finish en onze vorm baart mij toch zorgen.
Sinds Gullegem halen we 5 op 15. Oké tegen weliswaar vrij stevige tegenstanders maar als je dan eens gaat kijken hoeveel tegengoals we slikken... Tegen Hamme zal het denk ik met knikkende knieën zijn.
Ook onze mentaliteit baart mij zorgen. Een tijdje terug werd aangehaald hoe een sterk collectief deze groep wel was en dat ze voor elkaar door het vuur gingen. Als ik zie hoe ze dan gisteren aan die match begonnen.. Veel te slap. Londerzeel was veel agressiever, sneller op de bal en die van ons stonden er bij en keken er naar. 2e goal is er een mooi voorbeeld van. Enfin, hopelijk is dit dipje snel over en komt er zondag een keerpunt maar ik ben er toch ni zo gerust op


29 Feb 2016, 14:13
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: SK Londerzeel - E. Aalst (28/02/2016)
tympanum2 schreef:
Er moet van Londerzeel nu ook geen superploeg gemaakt worden eh. Ze hebben zeker kwaliteit, en die Mbarki is een goeie voetballer, maar ze scoren ook op 4 stilstaande fases, en op een belangrijk moment valt die 2-1 uit de lucht. Andere kansen hebben ze niet gehad de eerste helfy. Tweede helft wel natuurlijk, maar dat was nadat onzen Dirk opendeurdag ging houden. Het 'stadion'? Sorry, maar als dat een stadion is dan hebben de Schroevers ook een stadion. Gevuld met 500 man, waarvan de helft van ons en waarschijnlijk nog eens 100 man meer dan anders bij Londerzeel. Dus tegen de mindere goden van 3a spelen ze daar voor 150 man. Op naar de eerste amateurliga! Daar hebben ze dan plaats voor een stadion maar geen supporters. Het is ook overal wat.
Enfin, dit alles neemt niet weg dat onze prestatie vandaag beschamend was. En, eens te meer, op een moment dat je een gouden zaak kan doen in het klassement.


ik maak daar zeker geen superploeg van. Net daarom dat ik zo teleurgesteld ben in wat onze ploeg daar tegenover stelt. Het argument dat ze op stilstaande fases scoren is trouwens een non-argument. stilstaande fases maken namelijk gewoon deel uit van het voetbal, en niets belet ons ploeg om daar wat beter mee om te gaan dan afgelopen zondag. als je dan ziet wat wij doen met die stilstaande fases...
dat die 2e goal uit de lucht komt vallen, daar ben ik ook niet mee akkoord.
welke kansen hebben wij trouwens gehad? dat zal nog heel wat minder geweest zijn dan Londerzeel.
Sorry maar het was gewoon niet goed.
wél een verdienstelijke wedstrijd van Martin, die onverdroten trachtte de bakens min of meer te verzetten. En hoewel ik Kevin niet altijd zeker vond in de kleine rechthoek, heeft hij alweer een paar keer zeer goed tussengekomen om nog erger te vermijden.


29 Feb 2016, 14:35
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: SK Londerzeel - E. Aalst (28/02/2016)
Zondag zal de verdediging er moeten staan, want wat ik van de reserverkeepers in de voorbereiding gezien heb, zijn die er nog niet echt klaar voor.


29 Feb 2016, 14:36
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: SK Londerzeel - E. Aalst (28/02/2016)
als je in de eindronde tegen hamme, dender ,la louviere of oudenaarde komt kun je het wel vergeten denk ik.


29 Feb 2016, 16:43
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: SK Londerzeel - E. Aalst (28/02/2016)
waly 2 schreef:
als je in de eindronde tegen hamme, dender ,la louviere of oudenaarde komt kun je het wel vergeten denk ik.

Goch, dat kan je moeilijk voorspellen. Alles zal afhangen van de vorm het moment en in eindrondes gebeuren soms vreemde dingen.
Een aantal jaar terug hadden we er een sterke periode opzitten en moesten we tegen Boom dat volledig uit vorm leek. Iedereen dacht dat we er gingen overlopen maar niets was minder waar...
Ni panikeren en blijven in geloven zou ik zeggen maar de spelers zullen voor elke match 100% gemotiveerd en gefocust moeten zijn en wie weet wat valt er uit de bus. Alles blijft binnen bereik voorlopig


29 Feb 2016, 17:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst