EA - Hamme - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 EA - Hamme 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA - Hamme
als deze kern overbetaald wordt kan je met minder budget toch betere spelers halen?


07 Mar 2016, 9:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Hamme
Ik word geregeld gekweld met de vraag: Wat was nu de beste oplossing voor Eendracht?
- Een status quo behouden en en vele jaren tevreden stellen met het aantrekken van en bekwaam econoom als Patrick LEJUSTE? Ik twijfel absoluut niet aan zijn bekwaamheid dat hij ons op lange termijn uit de diepe put zal helpen. Maar wel ten kosten van jarenlang geduld van de supporters om met mondjesmaat te kunnen groeien naar een professionele club. En steeds met hartzeer het stadion te moeten verlaten, omdat onze club (nog) steeds niks beter kan vertonen op het veld.
- Of de drastische keuze van het faiilissement; het opnieuw starten vanaf nul, opkoop van een stamnummer (wat nu nog moeilijker zal worden); en het herstel naar het model van 'Beerschot-wilrijk"?

Uiteraard is de eerste oplossing, de beste oplossing voor de investeerders van vroeger. om ooit nog iets terug te zien van hun geld. Maar niet de oplossing voor de supporters....Hier wordt héél veel gevraagd van de simpatisanten van Eendracht als traditie-voetbalclub...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


07 Mar 2016, 10:04
Knaap

Lid geworden op: 08 Mei 2015, 9:04
Berichten: 86
Bericht Re: EA - Hamme
Martin was één van de weinige die speelde met inzet.
Het is gewoon een feit dat je met twee verdedigende middenvelders speelt, waarvan er één constant voor de voeten van de andere loopt. Laat Van Damme stofzuiger spelen, dat kan hij het beste, en zet daarvoor iemand die het spel kan verdelen, geen Janssens hij brengt niets bij. Zo zal Martin als hij dan alleen voor doel komt, frisser zitten om af te werken. Gisteren moest hij de bal praktisch vanachter komen halen, de aktie maken en dan hem er nog zelf inknallen. Lusamba en Bael ... ik denk dat we bij de jeugd beter lopen hebben. Slechter kan in ieder geval niet.

_________________
Proud member "Den natten toeig"


07 Mar 2016, 10:05
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Hamme
waly 2 schreef:
als deze kern overbetaald wordt kan je met minder budget toch betere spelers halen?


Dat is juist.... Als het werkelijk zo is. Dat deze kern overbetaald is voor wat ze in werkelijkheid waard zijn.
Maar ik durf deze discussie niet aan, omdat er door ons supporters, geen objectief zicht is op hun loonverdiensten.
Maar daar kunnen enkel de bestuursleden en de scoutingploeg objectief over oordelen en dit evalueren.
Het ligt nu aan de huidige bestuursploeg om dit bij te sturen ('professionele aanpak' noem ik dit...)

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


07 Mar 2016, 10:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Hamme
Bakkie schreef:
iendrachter schreef:
Bakkie schreef:
Er komt een persoon in het bestuur en opeens hebben we een bekwaam bestuur :hmm:


Ge moet goed lezen, ik zeg hopelijk kunnen we binnen enkele jaren terug een gezonde club worden onder een bekwaam bestuur, waar zeg ik dat we al een bekwaam bestuur hebben?
We weten als supporters zelf nog maar zeer weinig hierover ook,dat zeg ik toch?
Dat jij alles doet om de nieuwe mensen die er zijn onderuit te halen weten we ondertussen al, ik wacht liever af tot er wat meer informatie komt.
En 1 iemand in het bestuur? Sven VDB, PLJ, Dirk Adriaenssens en David Hillewaere zaten toch vroeger niet in ons bestuur dacht ik?


Ik hoop al 40 jaar op een bekwaam bestuur,enkele weken geleden was het het moord en brand 'FDR heeft zich laten omringen door onbekwame mensen' en deze zitten er nog steeds,dus wat is er dan volgens jou dan al veranderd?enkel dat we PLJ hebben binnengehaald die de put probeert te vullen,wat de onbekwame mensen hebben gecreëerd hebben en Sven was al jeugdvoorzitter en wat is volgens jou de meerwaarde van een Dirk of een David,om de FDR clan het vuur aan de schenen te leggen,het zijn mensen die geld hebben die het voor het zeggen hebben en beslissingen moeten durven nemen en al de rest moet knikken (maar ze moeten er ook zijn)
Ik hoopte ook dat PLJ het tij had doen keren en eens grote kuis ging houden,maar helaas zitten we nog met dezelfde mensen die jarenlang het circus regisseerde,maar we hebben tijd zat om een goed bestuur samen te stellen.
Als je gaat moeten wachten op informatie dan ga je nog even geduld moeten hebben,want de informatie van PLJ is al enkele keren uitgesteld geweest.
Maar hoop doet leven man en als ge daar mee kunt leven hoop ik dat ge 150 jaar gaat worden.

---
Het is gedeeltelijk juist dat de inbreng van 1 of meer nieuwe bestuursleden, het beleid zal of kan veranderen. Ik neem aan dat belangrijke beslissingen worden genomen bij meerderheid van stemmen en dat er geen veto-recht mogelijk is. Wat betreft het financiele beleid, is de inbreng van PLJ als bekwaam econoom; een juiste toevoeging. Maar je kan van PLJ niet verwachten dat hij een kenner is op gebied van nodige transferts. Ook op dIt vlak moet beroep worden gedaan op échte professionaliteit. Als de 'klungels' (lees: zij die er louter inzitten voor hun geld, en anders niks afweten) in het bestuur zich laten overtuigen door de profs in hun vakkennis; krijg je toch wél een volledig bekwaam bestuur...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


07 Mar 2016, 10:47
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Hamme
Na het debacle en de vernedering van afgelopen seizoen, krijg je als beloning een bende ongemotiveerde derderangs voetballers geserveerd en daarvoor moet ik 17 euro betalen (de goedkoopste zitplaats)! :fuck:
Gevolg van het falende aankoopbeleid, een ongekende lage publieke belangstelling, waardoor we meer dan waarschijnlijk afstevenen op een recordverlies wat de inkomsten betreft.
De huidige gang van zaken zal zeker ook zijn invloed hebben op mogelijke potentiële sponsors.
Heren van het bestuur het is tijd om in te grijpen alvorens er geen kat meer komt kijken, zonder supporters stopt het nietwaar? :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


07 Mar 2016, 11:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: EA - Hamme
Toen we de voorbije weken dicht bij de eerste plaats aanleunden, was dat ongelofelijk knap want eigenlijk stelt deze kern bitter weinig voor. Van zodra de inzet wat mindert, zie je meteen hoe zwak we eigenlijk zijn. Wat Steve Bael gisteren op de mat legde, was hemeltergend. Veel mensen nemen het op voor Niels Martin -en op zich is het ook een leuke voetballer- maar zijn efficiëntie is ronduit dramatisch. Spelers zoals Bogaerts, Gillis, De Man, Lusamba... je geraakt er simpelweg niet mee vooruit.


07 Mar 2016, 11:14
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: EA - Hamme
AlostanA schreef:
Bael, Martin,... :cry:
en Gillis niet vergeten hé!!!!!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


07 Mar 2016, 11:47
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: EA - Hamme
16 doelpunten tegen op de laatste 5 wedstrijden!!!!!!!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


07 Mar 2016, 12:39
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Hamme
AlostanA schreef:
Toen we de voorbije weken dicht bij de eerste plaats aanleunden, was dat ongelofelijk knap want eigenlijk stelt deze kern bitter weinig voor. Van zodra de inzet wat mindert, zie je meteen hoe zwak we eigenlijk zijn. Wat Steve Bael gisteren op de mat legde, was hemeltergend. Veel mensen nemen het op voor Niels Martin -en op zich is het ook een leuke voetballer- maar zijn efficiëntie is ronduit dramatisch. Spelers zoals Bogaerts, Gillis, De Man, Lusamba... je geraakt er simpelweg niet mee vooruit.


Inzet kan je die jongen zeker niet verwijten, maar 't is wel voor de reden die je aangeeft dat hij al twee keer uitgeleend was aan een andere ploeg en verder pff 't is ni te geloeiven wat een pasjakroeten dat er hier allemoal rondloeipen. :x
Al wat het sportieve beleid betreft krijgt van mij alvast een dikke nul. (n)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


07 Mar 2016, 12:52
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: EA - Hamme
Veel, zoniet allemaal, negatieve kritiek, en meestal nog terecht ook.
Maar dat zal me niet beletten om er de volgende keer weer te staan.
Iendracht till I die, you know....

_________________
oilsjt, goi alien...


07 Mar 2016, 13:10
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: EA - Hamme
Ik veronderstel dat onze moeilijkste wedstrijden nu achter de rug zijn. Komende weken zullen we zien of ze nog met de nodige inzet en frisheid willen spelen. Je mag toch bovendien niet vergeten dat een ploeg die een paar keer wint of verliest serieuze bokkensprongen neemt in het klassement.

Bovendien hadden er velen voorspeld dat EA een degradatie kandidaat was, o.a. ik.

Kijk, Dender en La Lou zijn ondertussen al vierde en vijfde. In deze reeks blijft alles mogelijk. De prijzen worden uitgedeeld op 1 mei, voor de rest panikeer ik nog niet.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


07 Mar 2016, 13:47
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: EA - Hamme
Gisteren weer een zeer droeve match gezien! In de toppers halen we bijna geen punten binnen, en ondertussen tikken de tegengoals ook aardig aan... Uw topscorer zet je natuurlijk liever op de bank dan op het veld.

Wat mij nog het meeste stoort: dat bij sommige spelers de kwaliteit ontbreekt dat wisten we al langer maar compenseer dat dan met inzet en vechtlust! Sommige zijn het niet waard om dit truitje te dragen (n)

Zondag weer aanwezig maar ik wil verdomme inzet zien!


07 Mar 2016, 21:21
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: EA - Hamme
jammen schreef:
Veel, zoniet allemaal, negatieve kritiek, en meestal nog terecht ook.
Maar dat zal me niet beletten om er de volgende keer weer te staan.
Iendracht till I die, you know....

(y)


08 Mar 2016, 13:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: EA - Hamme
Hugo schreef:
Na het debacle en de vernedering van afgelopen seizoen, krijg je als beloning een bende ongemotiveerde derderangs voetballers geserveerd en daarvoor moet ik 17 euro betalen (de goedkoopste zitplaats)! :fuck:
Gevolg van het falende aankoopbeleid, een ongekende lage publieke belangstelling, waardoor we meer dan waarschijnlijk afstevenen op een recordverlies wat de inkomsten betreft.
De huidige gang van zaken zal zeker ook zijn invloed hebben op mogelijke potentiële sponsors.
Heren van het bestuur het is tijd om in te grijpen alvorens er geen kat meer komt kijken, zonder supporters stopt het nietwaar? :EA:

Het nieuwe bestuur wordt pas deze maand op een AV verkozen.


08 Mar 2016, 13:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst