SK Sint-Niklaas - EA (19/03/2016) - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 SK Sint-Niklaas - EA (19/03/2016) 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: SK Sint-Niklaas - EA (19/03/2016)
Als dat dan al zou kloppen dan zegt het veel over zijn mentaliteit.
Denk dat de waarheid eerder schuilt achter weinig winnaarsdrang, fysiek kapot zitten en Jelle dat zich sterk herpakte.

Maakte op mijn in elk geval geen indruk, maar bon... zo waren er gisteren dan ook niet te veel :D

_________________
If you never try, you'll never know


20 Mar 2016, 20:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1386
Bericht Re: SK Sint-Niklaas - EA (19/03/2016)
iendrachter schreef:
Still standing ! schreef:
iendrachter schreef:

Heeft blijkbaar ook nog maar 1 goal dit seizoen en vorige seizoenen ook nauwelijks gescoord.....

:EA:


scorend nog slechter dan Martin dan ? en niet zo polyvalent ? en duurder ? en geen goeie mentaliteit ? kopen ! :D


Zal eerder vervanger van Janssens zijn,maar zulke statistieken als nr 10 zijn toch reden genoeg om hem geen contract te geven denk ik dan? Al vrees ik dat het al te laat is.
Die jongen loopt met een air over het plein waar ik het toch niet zo voor heb, maar dat het technisch de beste speler op het plein was daar zal iedereen het wel over eens zijn denk ik.
Moest hij nog eens een goal of 15 maken op een seizoen hij zou wrs niet in 3de klasse voetballen op zijn 31ste....


Als mini- of zaalvoetballer is die Laref een topper, in het veldvoetbal is hij goed zolang er niet gevochten, gebikkeld en gelopen moet worden, dus totaal ongeschikt voor de Eerste Amateurliga.


21 Mar 2016, 2:03
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3849
Leeftijd: 46
Bericht Re: SK Sint-Niklaas - EA (19/03/2016)
Gijlen zijt toch vree mannen zenne. Het is nog niet zeker dat em komt en hij wordt al neergesabeld tot en met. Dat is ook mentaliteit van sommige supporters van den eendracht en helemaal niet nieuw.

En waarom lees ik niets over onze effectieve aanwinst Mutu, BANKZITTER bij BORNEM??? Geen cynische kritieken jongens??? In plaats van die kerels te steunen, nee jong, neersabelen-niet welkom-weg ermee. Goe bezig, jongens, goe bezig!! Weet je wat? Als hij komt, blijven jullie dan weg? Als hij totaal niks kan, welk nut heeft het dan dat jullie nog komen?

Heb het al gezegd, de eerste 20 minuten moesten ze met drie naar hem lopen om hem iets in de weg te leggen. Die heeft gewoon niet meer willen spelen. In de heenmatch heb ik Laref gezien als de beste van het veld. Maar ja, het zit hier in sommigen hun genen peis ik om alles direct naar de prullenmand te verwijzen.

Proficiat!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


21 Mar 2016, 11:59
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1905
Bericht Re: SK Sint-Niklaas - EA (19/03/2016)
witzwet schreef:
En waarom lees ik niets over onze effectieve aanwinst Mutu, BANKZITTER bij BORNEM??? Geen cynische kritieken jongens??? In plaats van die kerels te steunen, nee jong, neersabelen-niet welkom-weg ermee. Goe bezig, jongens, goe bezig!! Weet je wat? Als hij komt, blijven jullie dan weg? Als hij totaal niks kan, welk nut heeft het dan dat jullie nog komen?

Heb het al gezegd, de eerste 20 minuten moesten ze met drie naar hem lopen om hem iets in de weg te leggen. Die heeft gewoon niet meer willen spelen. In de heenmatch heb ik Laref gezien als de beste van het veld. Maar ja, het zit hier in sommigen hun genen peis ik om alles direct naar de prullenmand te verwijzen.

Proficiat!


zonder mij voor de rest uit te laten over die zijn (gebrek aan?) kwaliteiten: stel nu dat dat waar zou zijn, vindt jij dat dan ok ?

ps: do not worry, Mutu werd 'behandeld' onder een andere topic :D

_________________
may the FORCE be with you.


21 Mar 2016, 12:27
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1386
Bericht Re: SK Sint-Niklaas - EA (19/03/2016)
witzwet schreef:
Gijlen zijt toch vree mannen zenne. Het is nog niet zeker dat em komt en hij wordt al neergesabeld tot en met. Dat is ook mentaliteit van sommige supporters van den eendracht en helemaal niet nieuw.

En waarom lees ik niets over onze effectieve aanwinst Mutu, BANKZITTER bij BORNEM??? Geen cynische kritieken jongens??? In plaats van die kerels te steunen, nee jong, neersabelen-niet welkom-weg ermee. Goe bezig, jongens, goe bezig!! Weet je wat? Als hij komt, blijven jullie dan weg? Als hij totaal niks kan, welk nut heeft het dan dat jullie nog komen?

Heb het al gezegd, de eerste 20 minuten moesten ze met drie naar hem lopen om hem iets in de weg te leggen. Die heeft gewoon niet meer willen spelen. In de heenmatch heb ik Laref gezien als de beste van het veld. Maar ja, het zit hier in sommigen hun genen peis ik om alles direct naar de prullenmand te verwijzen.

Proficiat!


Cédric Mitu (en niet Mutu) was dit weekend basisspeler (na 72' vervangen).


21 Mar 2016, 13:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst