EA - Sp. Petegem (02/04/2016) - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 141 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 10
 EA - Sp. Petegem (02/04/2016) 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
DG snoeihard in zijn reactie. Als dit maar goedkomt in Brakel.


05 Apr 2016, 9:43
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5743
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
BDS schreef:
DG snoeihard in zijn reactie. Als dit maar goedkomt in Brakel.


slechter kan toch al niet meer.


05 Apr 2016, 9:45
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
laten we dan hopen dat de vertrekkende spelers vervangen worden door spelers naar de hand van de trainer he. aan 11 spelers zullen we wel geraken zeker ?

niet vergeten dat door die hervorming er nogal wat spelers uit 2de naar de amateurreeksen zullen moeten afzakken dus in die zin heeft de club geen ongelijk met voorzichtig te zijn en haar tijd te nemen...

_________________
may the FORCE be with you.


05 Apr 2016, 9:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
Still standing ! schreef:
Smetje schreef:
Geen idee of het klopt, maar gisteren gehoord dat er al een aantal ergens anders getekend hebben (zelfs enen bij dender)


dat kan toch bijna niet ? wa kalf zou dat zijn ?

---
Aan de extreme hoogmoed en grote eigendunk van sommige spelers, terwijl ze aan de onderhandelingstafel zitten; aan zulke mentaliteit kan je weinig aan veranderen.
Velen van hen zijn er steeds van overtuigd , dat een algehele malaise nooit aan hen ligt, maar wel aan al de andere medespelers. Ze vergeten dat hun tekortkomingen door het publiek, elke week worden bloot gelegd, en geëvalueerd.
Ze denken dat een grote traditieclub zoals E Aalst maar moet ophoesten, wat zij denken te moeten verdienen... Dat spelletje mag inderdaad eindelijk eens gestopt worden, want dat was vroeger de ondergang van de club.
Laat deze ganse groep (behalve de keeper) maar een contract tekenen bij Dender, en laat ze in hun natte droom; dat zij daar op één been en met het grootste gemak kampioen zullen spelen, met hun 'messi'-talent...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


05 Apr 2016, 10:03
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
De boel is compleet verziekt en de (spelers) leggen er hun kop niet meer voor. Einde verhaal en als we toevallig de eindronde halen moeten we gewoon niet meer denken aan de hoogste amateurreeks. Ons team hangt aan elkaar zoals los zand en dan mag je als nieuw bestuur en als trainer doen wat je wil de boel is om zeep. Ik ga wel de namen van de spelers onthouden die ons, als supporter, en de club laten vallen! Spijtig dat ik zo reageer maar het is de realiteit, spelers denken aan de poen en niets anders.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


05 Apr 2016, 10:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
waly 2 schreef:
BDS schreef:
DG snoeihard in zijn reactie. Als dit maar goedkomt in Brakel.


slechter kan toch al niet meer.

---

Dat is het enigste dat de trainer maar kan doen, en dat is snoeihard zijn tegen de spelers.
De match tegen Brakel, in 't verschiet, ...of niet....
Hij zegt het zelf in zijn interview; dat hij op training -alweer eens- gewaarschuwd heeft voor de tegenstander's tactiek, en de eigen tekortkomingen.
Het ligt niet aan de trainer, want hij bestudeert steeds elke tegenstander apart. En kent de gevaren en mankementen in onze eigen ploeg, beter dan wie anders?
.... waar het --al zo dikwijls eens-- fout is afgelopen....

Maar wat baten kaars en bril .... als deze uilen niet luisteren willen....
En deze uilen, hebben de pretentie en ambitie in de toekomst door te stromen naar een profclub????

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


05 Apr 2016, 10:17
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2938
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
We moeten niet naïef zijn, de meeste spelers kan het geen r*** schelen waar ze spelen of voor wie ze spelen, zolang hun beurs maar gevuld blijft. En ergens kan je ze geen ongelijk geven. Als er mij iemand 1000 euro per maand zou geven voor krek hetzelfde werk, ik zou ook niet twijfelen. Want zo is het : de voetballer is verworden tot een werknemer zonder meer. Clubliefde wordt zeldzaam, laat staan het jarenlang blijven bij dezelfde club. Vergeet ook niet dat de lonen de voorbije jaren soms met grote vertraging gestort werden. Die hoge lonen, ook in de provinciale reeksen, blijven maar uitbetaald en geboden worden. Een voetballer moet vandaag de dag niet meer kunnen sjotten (Bokila haalt ondanks zijn 17 goals een beschamend niveau) maar met een goeie manager kan ie overal aan de bak. De kortzichtigheid van de clubs is nu eenmaal ingeburgerd. Maar kom, die 17 goals zijn toch min of meer een geldig visitekaartje, wat je van een You Tube filmpje niet kan beweren.
Ik kan het de spelers niet verwijten dat ze minimum hetzelfde loon willen verdienen. Het zijn de clubs die boter op het hoofd hebben omdat ze deze soms torenhoge vergoedingen telkens weer willen geven.
Enfin, de voetbaleconomie draait op volle toeren...


05 Apr 2016, 10:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
tympanum2 schreef:
We moeten niet naïef zijn, de meeste spelers kan het geen r*** schelen waar ze spelen of voor wie ze spelen, zolang hun beurs maar gevuld blijft. En ergens kan je ze geen ongelijk geven. Als er mij iemand 1000 euro per maand zou geven voor krek hetzelfde werk, ik zou ook niet twijfelen. Want zo is het : de voetballer is verworden tot een werknemer zonder meer. Clubliefde wordt zeldzaam, laat staan het jarenlang blijven bij dezelfde club. Vergeet ook niet dat de lonen de voorbije jaren soms met grote vertraging gestort werden. Die hoge lonen, ook in de provinciale reeksen, blijven maar uitbetaald en geboden worden. Een voetballer moet vandaag de dag niet meer kunnen sjotten (Bokila haalt ondanks zijn 17 goals een beschamend niveau) maar met een goeie manager kan ie overal aan de bak. De kortzichtigheid van de clubs is nu eenmaal ingeburgerd. Maar kom, die 17 goals zijn toch min of meer een geldig visitekaartje, wat je van een You Tube filmpje niet kan beweren.
Ik kan het de spelers niet verwijten dat ze minimum hetzelfde loon willen verdienen. Het zijn de clubs die boter op het hoofd hebben omdat ze deze soms torenhoge vergoedingen telkens weer willen geven.
Enfin, de voetbaleconomie draait op volle toeren...

--
Zo is het inderdaad. Spijtig genoeg de realiteit.
En dat maakt het oh , zo moeilijk om écht opkomend talent op te sporen, die nog wil starten aan kleinere lonen, en zich eerst nog zal willen bewijzen....vooraleer grote eisen te stellen...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


05 Apr 2016, 10:31
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
misschien er toch eens over nadenken ook dat recent meerdere voetballers die hier afgekraakt werden blijkbaar op een ander meer dan goed meedraaien, op een hoger niveau zelfs soms. Shkodra, Janssens Kevin, Gianni 'langlaufer' De Neve, Sander Van Eyck,... wil ik maar zeggen dat om welke reden ook spelers zich blijkbaar niet altijd goed kunnen ontwikkelen een keer ze op onze club geland zijn maar dat je dat niet noodzakelijk altijd alleen aan een slecht aankoopbeleid mag wijten want de kwaliteiten waren er wel. je moet ze echter dusdanig gebruiken ook he. ik zie Lievens bij Deinze in Amateur A bvb zijn matchen spelen hoor...

_________________
may the FORCE be with you.


05 Apr 2016, 11:28
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3880
Leeftijd: 46
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
Juist daarom dat het gerust niet moet ingaan op spelers die niet akkoord gaan met de voorstellen van de club. Die Messi 's mogen gerust eruit.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


05 Apr 2016, 11:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1874
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
Still standing ! schreef:
misschien er toch eens over nadenken ook dat recent meerdere voetballers die hier afgekraakt werden blijkbaar op een ander meer dan goed meedraaien, op een hoger niveau zelfs soms. Shkodra, Janssens Kevin, Gianni 'langlaufer' De Neve, Sander Van Eyck,... wil ik maar zeggen dat om welke reden ook spelers zich blijkbaar niet altijd goed kunnen ontwikkelen een keer ze op onze club geland zijn maar dat je dat niet noodzakelijk altijd alleen aan een slecht aankoopbeleid mag wijten want de kwaliteiten waren er wel. je moet ze echter dusdanig gebruiken ook he. ik zie Lievens bij Deinze in Amateur A bvb zijn matchen spelen hoor...


Tgoh ja, echt vrolijk word ik toch niet van dat lijstje hoor. Ze hebben mss bepaalde kwaliteiten voor de lagere reeksen maar missen doe ik ze zeker niet.


05 Apr 2016, 18:04
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4919
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
Knieblessure Jelle Geenens
Bron: off. site

Slecht nieuws voor Jelle Geenens, zijn seizoen zit er op. Onderzoek wees uit dat de voorste kruisband en de mediale meniscus gescheurd zijn. Spoedig herstel Jelle!

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


05 Apr 2016, 18:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
AlostanA schreef:
Still standing ! schreef:
misschien er toch eens over nadenken ook dat recent meerdere voetballers die hier afgekraakt werden blijkbaar op een ander meer dan goed meedraaien, op een hoger niveau zelfs soms. Shkodra, Janssens Kevin, Gianni 'langlaufer' De Neve, Sander Van Eyck,... wil ik maar zeggen dat om welke reden ook spelers zich blijkbaar niet altijd goed kunnen ontwikkelen een keer ze op onze club geland zijn maar dat je dat niet noodzakelijk altijd alleen aan een slecht aankoopbeleid mag wijten want de kwaliteiten waren er wel. je moet ze echter dusdanig gebruiken ook he. ik zie Lievens bij Deinze in Amateur A bvb zijn matchen spelen hoor...


Tgoh ja, echt vrolijk word ik toch niet van dat lijstje hoor. Ze hebben mss bepaalde kwaliteiten voor de lagere reeksen maar missen doe ik ze zeker niet.

mijn dacht. Ik had nog kunnn akkoord gaan met de stelling op zich, maar toen die namen dan gequote werden had ik plots een ander gevoel.

On topic: Dan toch ballen van DG (y)
Eerlijk ik had niet gedacht dat hij de groep als dusdanig onder vuur zou nemen. Tot hiertoe beschermde hij telkens de groep tov individuen maar ik ben blij dat hij na zaterdag inziet dat dat nie veel avans meer is.

_________________
If you never try, you'll never know


05 Apr 2016, 18:55
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2536
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
Hugo schreef:
De sfeer is optimaal om een eventuele eindronde te spelen, moet ik zeggen. :hmm:
Ik geef hem deze keer geen ongelijk, mij was het ook opgevallen hoeveel ruimte die mannen van Petegem wel kregen.
Waar was ons middenveld weer met die zogezegde supervedetten, allemaal veel bla bla in de gazet maar op het veld een dikke nul. (n)
Pas op, ik ben geen fan van DG hoor integendeel, maar het zou onrechtvaardig zijn om nu de trainer te viseren na deze wanprestatie.


Coach Dirk Geeraerd haalt zwaar uit

“Misschien kunnen we beter met de beloften spelen”


Dirk Geeraerd was niet mals voor zijn spelers.

Aalst deelde tegen Petegem voor rust de lakens uit, maar tegentreffers net voor en na rust deden de Ajuinen helemaal de das om (1-3). Eendracht kon na Nieuwjaar nog geen enkele thuiswedstrijd winnen en coach Dirk Geeraerd was keihard voor zijn falende team.

Bornem schrok zich tijdens de carnavalsmatch al een hoedje over de geboden ruimte en ook Petegem kreeg de goals zaterdag op een schoteltje aangereikt.

Dat roept vragen op?

Dirk Geeraerd: “Het leek inderdaad weer carnaval. Bij de Petegemse gelijkmaker werd vrij ingekopt. Bij de tweede treffer moest Ken Van Damme de bal diep spelen, maar hij pingelde maar wat aan en speelde vervolgens lateraal waardoor we balverlies leden. Matthias Lievens greep vervolgens niet in een liet een flankvoorzet vertrekken naar de zestien waar Malick Gaye de dekking niet verzorgde. Als drie spelers op rij blunderen, heb je het wel vaker zitten. De strafschop was er eentje in geschenkverpakking. De ref floot te pas en te onpas en zwaaide gul met de kaarten, maar was niet echt bij de les en acteerde op ons niveau.”

De ploeg viel na rust als los zand uit elkaar. Ook op het einde van het seizoen valt de ploeg uit elkaar, want de groep pikt de besparingsronde van het bestuur niet?

“Aan de onderhandelingstafel zingen de meeste spelers enkele noten hoger dan op het veld. Het vroegere bestuur hanteerde blijkbaar eerder gulle loonnormen. Ik begrijp dat het niet prettig is om in te leveren, maar na een misbaksel van een wedstrijd zoals tegen Petegem hebben we vooral een grote spiegel nodig waar iedereen een blik kan werpen. Ik vraag me af hoe veel spelers eigenlijk wel een nieuw contractvoorstel verdienen.”

Aalst zakte weg naar de zesde plaats en moet nu echt alle zeilen bij zetten om de eindronde te halen?

“Ik vind het verschrikkelijk hoe we de fans in de steek lieten. Misschien kunnen we wel beter met beloften spelen. Met deze ploeg kunnen we toch niets uitrichten in de eindronde als we die al zouden halen. We waren nochtans een halfuur lang dominant, al gaven we ook toen al drie kansen weg.”


Dirk Geeraerd heeft overschot van gelijk, mijn gedacht.

De spelers hebben uit vrije wil een contract getekend. Uit respect voor jouw club zou je als speler alles moeten geven in elke wedstrijd, ook al weet je dat op het einde van het seizoen de wegen tussen jou en club zullen scheiden. Doch de heren voetballers (als je hen na de wanprestatie van zaterdag nog voetballers kunt noemen) hebben geen greintje eergevoel. De club en supporters zijn hier de dupe van.

Ze kunnen misschien beter aan de club duidelijk maken dat ze hun truitje niet meer nat willen maken.
Al ze tenminste de ballen aan hun lijf hebben om het te zeggen.

Voor mijn part selecteert de trainer voor de rest van het seizoen de mannen die er wel nog willen voor gaan, aangevuld met beloften. De mietjes kunnen in plaats van zelf te spelen naar hun nieuwe club voor volgend seizoen gaan kijken.

Na alle miserie van de voorbije jaren doen de heren er nog een schepje bovenop. Je moet maar durven zou ik zeggen. Da's gewoonweg lachen met de club en alle betrokkenen. Bedankt. Wrijf het er nog maar eens goed in, omhoog gevallen vedetten van mijn kl...ten.

_________________
Iendracht 4ever.


05 Apr 2016, 19:51
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
Het is inderdaad weer ver gekomen! De meeste spelers denken dat ze een vet contract verdienen, awel bewijs het dan voor de resterende matchen! De supporters gaan dit niet blijven pikken, truitje nat maken en vechtlust tonen, dat moet er nu gebeuren.


05 Apr 2016, 20:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 141 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 131 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst