EA - Sp. Petegem (02/04/2016) - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 141 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 10
 EA - Sp. Petegem (02/04/2016) 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
't is enkel dromen voorlopig naar een band tussen club, spelers en supporters zoals die aanwezig was in de kampioenenploeg van 4e. Als ze zoeken naar een referentiepunt, wel naar die tijden mogen ze van mijn part terug naartoe werken...
De allergoedkoopste kern zal het misschien niet geweest zijn, maar van de laatste 20 - 30 jaar misschien wel ver het enige seizoen waarin we eens wat winst gedraaid hebben (objectieve cijfers).

_________________
If you never try, you'll never know


05 Apr 2016, 20:28
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1273
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
(y) (y) Bosj op Bram ! Man wat waren dat zalige tijden en beste seizoen ooit qua beleving op en naast het veld!


05 Apr 2016, 23:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
Neutralboy schreef:
(y) (y) Bosj op Bram ! Man wat waren dat zalige tijden en beste seizoen ooit qua beleving op en naast het veld!

----

Inderdaad, zelfs al zouden we het (groot) geluk misschien eens mee hebben, om, én de eindronde te halen, én de promotie af te dwingen; zelfs dan zou ik een prang en gespleten gevoel van euforie beleven.
Alvast nooit hetzelfde euforie-gevoel als de titelviering in 4de klasse.
Deze huidige ploeg heeft al zo dikwijls frustrerende toon gegeven van lachwekkend en teleurstellend voetbal...
Zeker geen hoopgevend beeld voor onze ploeg naar de toekomst; waar ons nieuw bestuur sérieus zal moeten aan (ver)bouwen.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


06 Apr 2016, 10:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1407
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
pattaboem schreef:
Neutralboy schreef:
(y) (y) Bosj op Bram ! Man wat waren dat zalige tijden en beste seizoen ooit qua beleving op en naast het veld!

----

Inderdaad, zelfs al zouden we het (groot) geluk misschien eens mee hebben, om, én de eindronde te halen, én de promotie af te dwingen; zelfs dan zou ik een prang en gespleten gevoel van euforie beleven.
Alvast nooit hetzelfde euforie-gevoel als de titelviering in 4de klasse.
Deze huidige ploeg heeft al zo dikwijls frustrerende toon gegeven van lachwekkend en teleurstellend voetbal...
Zeker geen hoopgevend beeld voor onze ploeg naar de toekomst; waar ons nieuw bestuur sérieus zal moeten aan (ver)bouwen.


Ach, de manier waarop je een promotie bewerkstelligt is rap vergeten. Het is van levensbelang voor de club om naar die Eerste Amateurliga te gaan. Als de promotie een feit is, kan er altijd aan een goede ploeg getimmerd worden. Ik verwijs naar het einde van het seizoen 2011-2012 toen er slechts 5 kernspelers bleven (VDN, Kestens, Filipovic, Van Damme en Ndefe). Drama, rampscenario's ... maar het jaar daarop hadden we toch een prima ploeg, met o.a. Bogaerts, Smet, Glouftsis en Martin.


06 Apr 2016, 12:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
Jij bekijkt het weer puur sportief, als je volk wilt lokken ga je breder moeten gaan dan dat.
Hoezeer het ook op de mensen zelf mag gestoken worden, de beleving is de laatste jaren verloren gegaan.

"Ajuinen" zingen door de spelers moet terug een blijk van fierheid worden ipv een verplicht nummertje.
Hoe je dat moet gaan doen is een goede vraag, misschien moet je daar eens openlijk over durven brainstormen met je supporters. Maar een vaststelling is dat het volk steeds meer weg blijft, je hen voorlopig sportief niet genoeg kan overtuigen en ook de accommodatie van die aard is dat je hen niet meer kan aantrekken.
Ook qua prijs/kwaliteitverhouding in een streek waar voldoende er overvloedig 1ste klasse voetbal mogelijk is , zal het moeilijk zijn om op korte termijn voor een kentering te zorgen. Maar qua beleving kan je in mijn ogen wel iets teweeg brengen. Enorm respect voor hetgeen de bestuursploeg aan het verwezenlijken is achter de schermen, maar ze vergeten van een "flow" te creëren waardoor er terug een positieve spiraal ontstaat.
Die zweem van geheimzinnigheid in het begin heeft voor terughoudendheid gezorgd bij het groot publiek, begrijpelijk vanuit bestuursstandpunt natuurlijk gezien de onzekere omstandigheden maar nu die licentie binnen is, misschien tijd voor echt het startschot te geven ?

_________________
If you never try, you'll never know


06 Apr 2016, 20:54
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
De afbraak van de K blijft toch een belangrijke factor in het verdwijnen van de beleving. Ondanks de goede bedoelingen, blijft het sfeervak een mislukking.


06 Apr 2016, 21:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
Bram schreef:
Jij bekijkt het weer puur sportief, als je volk wilt lokken ga je breder moeten gaan dan dat.
Hoezeer het ook op de mensen zelf mag gestoken worden, de beleving is de laatste jaren verloren gegaan.

"Ajuinen" zingen door de spelers moet terug een blijk van fierheid worden ipv een verplicht nummertje.
Hoe je dat moet gaan doen is een goede vraag, misschien moet je daar eens openlijk over durven brainstormen met je supporters. Maar een vaststelling is dat het volk steeds meer weg blijft, je hen voorlopig sportief niet genoeg kan overtuigen en ook de accommodatie van die aard is dat je hen niet meer kan aantrekken.
Ook qua prijs/kwaliteitverhouding in een streek waar voldoende er overvloedig 1ste klasse voetbal mogelijk is , zal het moeilijk zijn om op korte termijn voor een kentering te zorgen. Maar qua beleving kan je in mijn ogen wel iets teweeg brengen. Enorm respect voor hetgeen de bestuursploeg aan het verwezenlijken is achter de schermen, maar ze vergeten van een "flow" te creëren waardoor er terug een positieve spiraal ontstaat.
Die zweem van geheimzinnigheid in het begin heeft voor terughoudendheid gezorgd bij het groot publiek, begrijpelijk vanuit bestuursstandpunt natuurlijk gezien de onzekere omstandigheden maar nu die licentie binnen is, misschien tijd voor echt het startschot te geven ?

Ik ga akkoord met Bram. Nu de licentie binnen is, moet het bestuur het momentum aangrijpen om in overleg met de supporters opnieuw sfeer in het stadion te krijgen. Het moment is geschikt voor het bestuur om op korte termijn een algemene supportersvergadering bijeen te roepen. :EA:


06 Apr 2016, 21:05
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
ik volg bram en ook smetjen. ik ben zeer benieuwd naar die community club die het bestuur er van wil maken. ik ben zeer benieuwd hoe ze dat willen invullen, wat ze naar de moegetergde supporters gaan doen om die mensen terug massaal te laten terugkeren.

maar smetjen maakt daar toch wel een geweldig belangrijk punt. dat de k wegviel was al een probleem op zich, de "oplossing" die in onze maag werd gesplitst was direct een tweede probleem erbij. en die erfens slepen we nu nog mee.

enfin, nu de licentie er is: tijd om supporters te overtuigen / terug te winnen, want ik kan me moeilijk voorstellen dat men break even kan draaien als er niet een pak meer fans hun weg (terug)vinden naar het stadion.


06 Apr 2016, 21:28
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
Bram schreef:
Jij bekijkt het weer puur sportief, als je volk wilt lokken ga je breder moeten gaan dan dat.
Hoezeer het ook op de mensen zelf mag gestoken worden, de beleving is de laatste jaren verloren gegaan.

"Ajuinen" zingen door de spelers moet terug een blijk van fierheid worden ipv een verplicht nummertje.
Hoe je dat moet gaan doen is een goede vraag, misschien moet je daar eens openlijk over durven brainstormen met je supporters. Maar een vaststelling is dat het volk steeds meer weg blijft, je hen voorlopig sportief niet genoeg kan overtuigen en ook de accommodatie van die aard is dat je hen niet meer kan aantrekken.
Ook qua prijs/kwaliteitverhouding in een streek waar voldoende er overvloedig 1ste klasse voetbal mogelijk is , zal het moeilijk zijn om op korte termijn voor een kentering te zorgen. Maar qua beleving kan je in mijn ogen wel iets teweeg brengen. Enorm respect voor hetgeen de bestuursploeg aan het verwezenlijken is achter de schermen, maar ze vergeten van een "flow" te creëren waardoor er terug een positieve spiraal ontstaat.
Die zweem van geheimzinnigheid in het begin heeft voor terughoudendheid gezorgd bij het groot publiek, begrijpelijk vanuit bestuursstandpunt natuurlijk gezien de onzekere omstandigheden maar nu die licentie binnen is, misschien tijd voor echt het startschot te geven ?


Weet je dan zelf een manier om de supporters te overtuigen?


07 Apr 2016, 7:28
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
Davy schreef:
ik volg bram en ook smetjen. ik ben zeer benieuwd naar die community club die het bestuur er van wil maken. ik ben zeer benieuwd hoe ze dat willen invullen, wat ze naar de moegetergde supporters gaan doen om die mensen terug massaal te laten terugkeren.

maar smetjen maakt daar toch wel een geweldig belangrijk punt. dat de k wegviel was al een probleem op zich, de "oplossing" die in onze maag werd gesplitst was direct een tweede probleem erbij. en die erfens slepen we nu nog mee.

enfin, nu de licentie er is: tijd om supporters te overtuigen / terug te winnen, want ik kan me moeilijk voorstellen dat men break even kan draaien als er niet een pak meer fans hun weg (terug)vinden naar het stadion.


Community wil ook zeggen dat je mag meedenken.
Heb jij ideeen hoe de community kan worden vorm gegeven?


07 Apr 2016, 7:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
deftige staantribune, alle tribunes opnieuw openstellen, alle kantines terug openen, geluid herstellen in de K,
een deftige ploeg samenstellen, de kapotte reclamepanelen herstellen, acties naar de supps toe, zoals vrouwen gratis, kinderen tot 12 gratis, want die consumeren ook en brengt dus geld in het laatje, deftige oefenmatchen organiseren met grote ploegen uit eerste tijdens hun voorbereiding op het volgende seizoen, meer randanimatie want nu 0,0;

maar dit alles zal niet meer gebeuren, zullen wel uitwijken weldra naar andere locatie, met alle gevolgen van dien ...
en ik vergeet nog een pak acties en mogelijkheden, mss alles eens coordineren met de VZW en de supportersclubs

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


07 Apr 2016, 8:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
...een ideeenbus-voor-EA-supporters; te plaatsen in/aan het stadion.
Wat vooreerst al aangeeft. dat met de supporters minstens wordt rekening gehouden.
Baat het niet, het schaadt ook niet ! Het kost ook niks!
Wie weet komen er lumineuze ideeën naar boven, waar nog niemand aan gedacht heeft....

De inhoud van de ideeenbus, mag door één verantwoordelijke worden bekeken en gearchiveerd, maar moet door alle bestuursleden als zij dat willen, kunnen worden geraadpleegd.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


07 Apr 2016, 9:29
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
tgaat hier misschien belachelijk overkomen maar zo'n mini-orkestje da van tijd tot tijd es nen ouwen klassieker bovenhaalt ("iendracht veroit" da hoor je nooit meer, de marie Louise, oilsjt stad van men droimen,...), ludieke pensjenkermissen of pintjesacties, nodigt de jeugd eens wa meer uit en zet ze tussen de gewone supps, een lokale dansschool da in de pauze eens komt chearen,... da soort dingen die gewoon weer wa meer gezelligheid op de tribuun brengen en terug een beetje lokale verbondenheid brengt. nu hoort ge tijdens een match soms bijna een spelt vallen als het sfeervak eens effe stil is (chance da die mannen er nog zijn)...

in provinciale maak je op dat vlak soms nog echte volksfeestjes mee, en uiteindelijk zitten we al niet zo gek ver meer van dat niveau :plat:

maar de beste manier om weer ambi en volk over de vloer te krijgen blijft voor een prijs spelen natuurlijk.

_________________
may the FORCE be with you.


07 Apr 2016, 11:11
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
Smetje schreef:
De afbraak van de K blijft toch een belangrijke factor in het verdwijnen van de beleving. Ondanks de goede bedoelingen, blijft het sfeervak een mislukking.


De afbraak heeft de teloorgang wat betreft supportersaantallen en sfeer enorm versneld.

M.i. gewoon een nieuwe, misschien minder grote K bouwen > 20 treden hoog ipv de vroegere 28 à 30 zou al dag en nacht verschil betekenen met die lachwekkende tent.. Die zal zijn tijd dan wel uitdoen tegen dat we verhuizen naar ons nieuw stadion, als dat er ooit komt.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


07 Apr 2016, 12:05
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: EA - Sp. Petegem (02/04/2016)
pattaboem schreef:
...een ideeenbus-voor-EA-supporters; te plaatsen in/aan het stadion.
Wat vooreerst al aangeeft. dat met de supporters minstens wordt rekening gehouden.
Baat het niet, het schaadt ook niet ! Het kost ook niks!
Wie weet komen er lumineuze ideeën naar boven, waar nog niemand aan gedacht heeft....

De inhoud van de ideeenbus, mag door één verantwoordelijke worden bekeken en gearchiveerd, maar moet door alle bestuursleden als zij dat willen, kunnen worden geraadpleegd.


(y)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


07 Apr 2016, 12:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 141 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 113 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst