RC Mechelen - EA (24/04/2016) - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 RC Mechelen - EA (24/04/2016) 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Cornel1 schreef:
@Davy
De budgetten en de kennis om 17 goede spelers te halen zijn er maar je moet ze willen aanwenden.

Waarom zouden ze dat niet willen aanwenden als het er is?


24 Apr 2016, 23:58
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Cornel1 schreef:
Waarom verleng je dan Van Damme?
Waarom geef je dan Geenens een nieuw contract terwijl je weet dat hij de eerste zes maanden gekwetst is?

Van Damme is een clubicoon en heeft zijn waarde met een goeie speler naast hem (zoals een Ewen in zijn beste dagen).

Geenens is nog heel jong en heeft al heel goeie dingen laten zien. Hem laten vallen omwille van zijn blessure zou laag zijn. Als die na zijn blessure even goed kan terugkomen en nog kan doorgroeien, kunnen we daar nog veel plezier aan beleven.


25 Apr 2016, 0:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1388
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
pattaboem schreef:
Dat we over een volledig seizoen 52 doelpunten hebben binnen gekregen (en het is nog nieteens gedaan..) Dat is dus ELKE wedstrijd gemiddeld 1,5 à 2 tegendoelpunten. Of een serieus meertal aan tegendoelpunten dan alle ploegen in de top 11 van derde klasse ! ....Alleen nr 12 tot 18 doen slechter...
Dat zegt toch genoeg wat een zeef onze verdediging is in derde klasse !
En als je ziet dat in de uitwedstrijd, tegen de hekkesluiter (met een halve basisploeg) ook nog eens 2x niet kan verdedigd worden op 2 corners...
Algemeen is het ook overduidelijk dat je met deze kern niks kan doen in de toekomst...
Waarom onze 'messi's' dan allemaal nieuwe contracten aanbieden ?


Het zijn er eigenlijk "maar" 51 (Bornem), maar kom ... je hebt gelijk: gemiddeld 1,5 goals binnenkrijgen is van het goede te veel, temeer daar we bijna altijd met een viermansverdediging + 2 verdedigende middenvelders spelen! Met dit cijfer staan we slechts 12de in onze reeks.

Anderzijds hebben we met een aanval die zogezegd niks kan (en die mij ook verschillende keren grijs haar heeft bezorgd) 65 goals gemaakt (63 + 2 van Bornem), en daarmee staan we derde in onze reeks!

Het klinkt allemaal een beetje paradoxaal: met 6 verdedigend ingestelde speler spelen waarvan de meeste tweedeklasse-ervaring hebben, en toch massa's goals incasseren; met een paar op de rommelmarkt bijeengeraapte klungels aanvallen, en toch massa's goals maken. Of is dit typisch Oilsjsters? :lol:

Alle gekheid op een stokje: ik denk dat er 2 dingen moeten gebeuren. 1) rap duidelijkheid creëren m.b.t. een aantal spelers of ze blijven of niet in het geval dat we promoveren naar Amateur 1 (je kunt die mannen toch 1 of 2 contracten laten tekenen met telkens een opschortende voorwaarde erin?), en enkel met die spelers naar de eindronde gaan die absoluut mee willen promoveren, want mij lijkt het de voorbije weken toch een kwestie van motivatie te zijn; 2) de spelers eens goed met hun neus op de feiten duwen, want zeer veel van onze tegendoelpunten komen voort uit individuele fouten, die dan nog eens begaan worden door spelers die eigenlijk op dat moment zeer sterk staan te spelen. Maar om één of andere duistere reden kunnen sommigen hun focus geen 90 minuten (+ blessuretijd) vasthouden.


25 Apr 2016, 1:39
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
filip.dhose schreef:
pattaboem schreef:
Dat we over een volledig seizoen 52 doelpunten hebben binnen gekregen (en het is nog nieteens gedaan..) Dat is dus ELKE wedstrijd gemiddeld 1,5 à 2 tegendoelpunten. Of een serieus meertal aan tegendoelpunten dan alle ploegen in de top 11 van derde klasse ! ....Alleen nr 12 tot 18 doen slechter...
Dat zegt toch genoeg wat een zeef onze verdediging is in derde klasse !
En als je ziet dat in de uitwedstrijd, tegen de hekkesluiter (met een halve basisploeg) ook nog eens 2x niet kan verdedigd worden op 2 corners...
Algemeen is het ook overduidelijk dat je met deze kern niks kan doen in de toekomst...
Waarom onze 'messi's' dan allemaal nieuwe contracten aanbieden ?


Het zijn er eigenlijk "maar" 51 (Bornem), maar kom ... je hebt gelijk: gemiddeld 1,5 goals binnenkrijgen is van het goede te veel, temeer daar we bijna altijd met een viermansverdediging + 2 verdedigende middenvelders spelen! Met dit cijfer staan we slechts 12de in onze reeks.

Anderzijds hebben we met een aanval die zogezegd niks kan (en die mij ook verschillende keren grijs haar heeft bezorgd) 65 goals gemaakt (63 + 2 van Bornem), en daarmee staan we derde in onze reeks!

Het klinkt allemaal een beetje paradoxaal: met 6 verdedigend ingestelde speler spelen waarvan de meeste tweedeklasse-ervaring hebben, en toch massa's goals incasseren; met een paar op de rommelmarkt bijeengeraapte klungels aanvallen, en toch massa's goals maken. Of is dit typisch Oilsjsters? :lol:

Alle gekheid op een stokje: ik denk dat er 2 dingen moeten gebeuren. 1) rap duidelijkheid creëren m.b.t. een aantal spelers of ze blijven of niet in het geval dat we promoveren naar Amateur 1 (je kunt die mannen toch 1 of 2 contracten laten tekenen met telkens een opschortende voorwaarde erin?), en enkel met die spelers naar de eindronde gaan die absoluut mee willen promoveren, want mij lijkt het de voorbije weken toch een kwestie van motivatie te zijn; 2) de spelers eens goed met hun neus op de feiten duwen, want zeer veel van onze tegendoelpunten komen voort uit individuele fouten, die dan nog eens begaan worden door spelers die eigenlijk op dat moment zeer sterk staan te spelen. Maar om één of andere duistere reden kunnen sommigen hun focus geen 90 minuten (+ blessuretijd) vasthouden.

En te bedenken dat ze met deze kern wouden starten in 2de klasse, man man wat een afgang zou dat geweest hebben. :stom: :kots:


25 Apr 2016, 5:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)

En te bedenken dat ze met deze kern wouden starten in 2de klasse, man man wat een afgang zou dat geweest hebben. :stom: :kots:[/quote]

---
't Was eigenlijk hun bedoeling met deze kern te starten in 2de klasse, met de doelstelling het seizoen nadien zeker te kunnen blijven en starten in eerste amateur klasse.
Met het schaamrood op de wangen, de kop onder het zand en een karrevracht tegendoelpunten als palmares....Zich als club daarbij potsierlijk belachelijk te maken,... en daarbij het gros van hun supporters nog eens te verliezen.....Gelukkig is dat nog niet gebeurd...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


25 Apr 2016, 8:35
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
The Blackwans schreef:
zwawi schreef:
Hugo schreef:
Op de laatste speeldag ontvangen we volgende week KSV Temse.
Een overwinning zou deugd doen in de aanloop naar de eindronde.
Bron: off. site
Nu nog de Flippen zijn voorbeschouwing van de match. :lol:

Uw gezaag mag anders ook achterwege blijven... :fuck:

(y) het begint me ook danig op de zenuwen te werken, meer nog dan de prestaties van onze ploeg, ge moet niet vragen ...


Als mijn vrouw dit moest zeggen besteken zou ik mij pas zorgen beginnen te maken. :D
Op Facebook zitten er dan ook een pak zagen als ik de commentaren lees.. :wadde:
De (wan)prestaties van onze ploeg kunnen er maar weinig supporters appreciëren mijn gedacht, het aantal toeschouwers die we momenteel nog over de vloer krijgen is hiervan het mooiste bewijs .

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


25 Apr 2016, 9:46
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Ik zie ze Geeraerd nog buitengooien en iemand nemen met een meer geschoolde visie.


25 Apr 2016, 9:57
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Ik had het er onlangs over met een maat van mij. Hoeveel ontgoochelingen hebben we nu eigenlijk al meegemaakt als supporter in de afgelopen 15 jaar? Waar blijven die mooie momenten die het allemaal moeten compenseren...

Maar kom, dat is misschien het mooie aan deze club, je weet nooit wat de volgende stap is. Voor 't zelfde geld winnen we die eindronde hier gewoon, tegen alle verwachtingen in.

Maar ik geloof er uiteraard effe ni meer in.


25 Apr 2016, 10:14
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Ongelofelijk dat we weer een voorsprong uit handen geven. En tegen de allerlaatste in het klassement.
:fuck:
Een Aalst supporter is de braafste die er bestaat.


25 Apr 2016, 11:09
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
De Jean schreef:
Ik had het er onlangs over met een maat van mij. Hoeveel ontgoochelingen hebben we nu eigenlijk al meegemaakt als supporter in de afgelopen 15 jaar? Waar blijven die mooie momenten die het allemaal moeten compenseren...

Maar kom, dat is misschien het mooie aan deze club, je weet nooit wat de volgende stap is. Voor 't zelfde geld winnen we die eindronde hier gewoon, tegen alle verwachtingen in.

Maar ik geloof er uiteraard effe ni meer in.


De promotie via de eindronde dat hopen we met zen allen, maar of dit realistisch is.. :hmm:
Voor onze voorzitter die hier op korte tijd zoveel financiële inspanningen gedaan heeft, zou ik als (club)speler door het vuur gaan maar ja....

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


25 Apr 2016, 11:12
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
BDS schreef:
Ik zie ze Geeraerd nog buitengooien en iemand nemen met een meer geschoolde visie.


Ik moet oppassen wat ik zeg, maar ik zou het graag zien gebeuren, ben absoluut geen fan van DG.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


25 Apr 2016, 11:15
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
zelfs mourinho kan me deis labbekakken niks beroiken.


25 Apr 2016, 11:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Met de neus op de feiten drukken lees ik hier al enkele weken. Nu denk ik toch dat dat via verschillende kanalen (trainer, bestuur, supporters) al meer dan eens gedaan is. Maar zoals gisteren aangehaald ; deze kern bestaat voor een te groot deel uit broekies zonder ruggengraat dan wel aangevuld met werkpaarden maar zonder Vista of boven gemiddelde voetbalkwaliteiten ... Het besef moet er nu gewoon zijn dat ze die rug niet meer zullen rechten. Regi ging denk ik wat "vaderlijker" om met de groep.Vooal na Dender merk je dan dat DG zich begon te ergeren. Hier en daar probeerde hij te prikkelen maar niemand die de signalen kon beantwoorden...
Op zich snapte ik wel dat DG (gezien de kans op promotie) de lat hoger legde na nieuwjaar maar de groep kon absoluut niet mee. Veel verlies je ook niet met die inschatting denk ik, het laat je enkel nog meer toe om in te schatten wat volgend seizoen nodig is. En dit zonder fan te zijn van DG gezegd zijnde

_________________
If you never try, you'll never know


25 Apr 2016, 12:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
Ons ploeg heeft gewoon geen voetballers die iets kunnen forceren of echt het verschil maken. Spelers als Lievens, Bogaerts, Van Damme, Janssens zijn goede spelers om in uw ploeg te hebben, als ze aangevuld zijn met spelers die er werkelijk iets van bakken. Het middenveld Verheyden-Van Damme stond goed. Zet centraal achteraan naast Bogaerts een echt goeie en het zal ook beter draaien.


25 Apr 2016, 12:46
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 842
Locatie: mejlert
Bericht Re: RC Mechelen - EA (24/04/2016)
iendrachter schreef:
Hugo schreef:
BDS schreef:
Ik zie ze Geeraerd nog buitengooien en iemand nemen met een meer geschoolde visie.


Ik moet oppassen wat ik zeg, maar ik zou het graag zien gebeuren, ben absoluut geen fan van DG.


Ik ben ook absoluut geen fan van DG maar of we met een andere trainer het beter zouden doen betwijfel ik sterk, hij kan er ook niet aan doen dat er te weinig spelers rondlopen die kunnen voetballen.
Het kan mss wel voor een schokeffect zorgen in die eindronde.
Als we met deze ploeg de eindronde winnen wil ik gerust eens te voet naar Scherpenheuvel stappen :D .


kwaliteit is 1 ding en dat heb je als spelers deels wel of niet. Maar mentaliteit verwacht je toch wel quasi altijd, en al zeker van de spelers die te weinig kwaliteit hebben.
Mooi voorbeeld is de match tegen Dender. Kwalitatief waren we zwakker en dat beseften zen : "Als we hier iets willen pakken gaan we meer inzet moeten tonen dan de tegenstrever die kwalitatief iets sterker is. Vooral het feit dat dat er niet (meer) is vind ik zorgwekkend...

Zonder die over mijn lijk mentaliteit hebben we inderdaad niets te zoeken in de eindronde. Daarvoor hebben we te weinig individuele klasse rondlopen.


25 Apr 2016, 13:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst