EA - SV Temse (01/05/2016) - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 EA - SV Temse (01/05/2016) 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - SV Temse (01/05/2016)
filip.dhose schreef:
iendrachter schreef:
filip.dhose schreef:
Na een alweer beschamende vertoning op RC Mechelen volgt er een laatste kans voor onze ploeg om zich te herpakken in de aanloop naar de eindronde.
Ergens ben ik toch ook een klein beetje blij: toch liever dat traditieclub Racing Mechelen zich redt dan dat ploegske uit Deux-Acren.
Misschien dat er tegen volgende week weer enkelen bijgetekend hebben, zodat het qua motivatie wat beter zit.


Hebt gij echt niet door dat als er nog wat van die klungels bijtekenen je volgend seizoen terug met hetzelfde probleem zit? Ge denkt toch niet dat ge met deze ploeg de kop gaat spelen in 2de amateur.
Buiten Gayé en mss Labiad zou ik van deze ploeg gewoon niemand laten bijtekenen.
Je kan dan zeggen dat Gayé aan de basis lag van de 1-1 vandaag maar wat die gast allemaal al een gans seizoen opkuist is niet te onderschatten toch.
Labiad zie ik ook nog iets in.
Keeper blijft sowieso en voor de rest ander en beter, slechter kan niet.


Bij Gaye heb ik toch een dubbel gevoel: langs de ene kant voetbaltechnisch één van onze betere spelers, heeft idd. al schitterende matchen gespeeld, langs de andere kant heeft hij ons ook al ettelijke keren matchen doen verliezen.
Mochten we door een mirakel toch in Amateur 1 terechtkomen, dan kun je spelers al Janssens, Gillis en Bokila toch gebruiken, denk ik.
Verder moet je je kern in de breedte opvullen met eigen jeugd: Mertens, Coppens, Lorré, ...
En 5 gerichte versterkingen moeten er zeker bij"[/b] [/b]

.[b]j.
En 5 gerichte versterkingen moeten er zeker bij".X2 !!! [/b]

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


25 Apr 2016, 20:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - SV Temse (01/05/2016)
We hebben met stravos veel gelachen in 2de klasse, toen hij financieel in de put zat, en inderdaad het slechte pad opging ten koste van de waardigheid van onze club.
Ook hebben we geglimlacht dat hij een reeks lager, in derde nog nog mocht herbeginnen te spelen.
Maar hij doet het toch wel weer. Dit seizoen als topscoorder in onze eigen reeks, bij een concurrente club.
En dat kan niemand ontkennen.
Hadden wij hem nu maar nog gehad, dan speelden wij wellicht de top in derde...
Ooit verdedigde hij de kleuren van EA en hebben wij hem aangemoedigd en bejubeld als hij scoorde voor ons. Ik zal hem dus niet uitkafferen.
Het lag sportief gezien niet aan hem; dat hij EA moest verlaten, maar door zijn financiële problemen.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


25 Apr 2016, 21:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - SV Temse (01/05/2016)
Bomber schreef:
pattaboem schreef:
We hebben met stravos veel gelachen in 2de klasse, toen hij financieel in de put zat, en inderdaad het slechte pad opging ten koste van de waardigheid van onze club.
Ook hebben we geglimlacht dat hij een reeks lager, in derde nog nog mocht herbeginnen te spelen.
Maar hij doet het toch wel weer. Dit seizoen als topscoorder in onze eigen reeks, bij een concurrente club.
En dat kan niemand ontkennen.
Hadden wij hem nu maar nog gehad, dan speelden wij wellicht de top in derde...
Ooit verdedigde hij de kleuren van EA en hebben wij hem aangemoedigd en bejubeld als hij scoorde voor ons. Ik zal hem dus niet uitkafferen.
Het lag sportief gezien niet aan hem; dat hij EA moest verlaten, maar door zijn financiële problemen.


't zou schoon zijn moest iedereen met financiele problemen beginnen stelen...

---
Zijn gedrag was absoluut verwerpelijk, en ik ben de allereerste om diefstal af te keuren. Maar het is aan de rechtbank om hem daarvoor te straffen. Eendracht speelde eveneens mee rechter; en strafte hem nog eens + sneed in eigen vlees, als club.
KBVB is daarvoor, zover, ik weet, ook niet tussen gekomen.
Andere clubs doen dit ook niet en laten enkel de rechtbanken hun straffen toepassen. Maar laten hem wel voetballend gewoon hun concurrentiële tegenstanders sportief afmaken...
Hij zal wel nog meer contracten aanboden krijgen...bij andere clubs..ook al heeft hij in het verleden enkele gauwdiefstallen gepleegd.
Ander voorbeeld: Vandelanoitte heeft zich fysiek agressief gedragen in een voetbalstadion, en liep een SV op van meer dan één jaar! Heeft Sparta hem daarvoor bijkomend gestraft?
...Gedrag goed te keuren als "voorbeeld" voetballer? Neen!
Kreeg hij verbod om verder te voetballen?... Neen!

Onverantwoord gedrag moet m.i. zéker gestraft worden door de autoriteiten, .. maar schoenmakers moeten ook bij hun leest blijven...en als club niet nog eens een straf opleggen, voor feiten, waar de club totaal nergens bij betrokken was.
...Andere clubs doen dit ook niet, ... en mogen hem dan ongestoord gebruiken en inzetten tégen hun concurrenten.
Dat is de realiteit...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


26 Apr 2016, 9:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: EA - SV Temse (01/05/2016)
pattaboem schreef:
Bomber schreef:
pattaboem schreef:
We hebben met stravos veel gelachen in 2de klasse, toen hij financieel in de put zat, en inderdaad het slechte pad opging ten koste van de waardigheid van onze club.
Ook hebben we geglimlacht dat hij een reeks lager, in derde nog nog mocht herbeginnen te spelen.
Maar hij doet het toch wel weer. Dit seizoen als topscoorder in onze eigen reeks, bij een concurrente club.
En dat kan niemand ontkennen.
Hadden wij hem nu maar nog gehad, dan speelden wij wellicht de top in derde...
Ooit verdedigde hij de kleuren van EA en hebben wij hem aangemoedigd en bejubeld als hij scoorde voor ons. Ik zal hem dus niet uitkafferen.
Het lag sportief gezien niet aan hem; dat hij EA moest verlaten, maar door zijn financiële problemen.


't zou schoon zijn moest iedereen met financiele problemen beginnen stelen...

---
Zijn gedrag was absoluut verwerpelijk, en ik ben de allereerste om diefstal af te keuren. Maar het is aan de rechtbank om hem daarvoor te straffen. Eendracht speelde eveneens mee rechter; en strafte hem nog eens + sneed in eigen vlees, als club.
KBVB is daarvoor, zover, ik weet, ook niet tussen gekomen.
Andere clubs doen dit ook niet en laten enkel de rechtbanken hun straffen toepassen. Maar laten hem wel voetballend gewoon hun concurrentiële tegenstanders sportief afmaken...
Hij zal wel nog meer contracten aanboden krijgen...bij andere clubs..ook al heeft hij in het verleden enkele gauwdiefstallen gepleegd.
Ander voorbeeld: Vandelanoitte heeft zich fysiek agressief gedragen in een voetbalstadion, en liep een SV op van meer dan één jaar! Heeft Sparta hem daarvoor bijkomend gestraft?
...Gedrag goed te keuren als "voorbeeld" voetballer? Neen!
Kreeg hij verbod om verder te voetballen?... Neen!

Onverantwoord gedrag moet m.i. zéker gestraft worden door de autoriteiten, .. maar schoenmakers :lol: moeten ook bij hun leest blijven...en als club niet nog eens een straf opleggen, voor feiten, waar de club totaal nergens bij betrokken was.
...Andere clubs doen dit ook niet, ... en mogen hem dan ongestoord gebruiken en inzetten tégen hun concurrenten.
Dat is de realiteit...

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


26 Apr 2016, 9:58
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EA - SV Temse (01/05/2016)
Als je als club nog wat eergevoel en zorg om je imago hebt, dan moet je zulke zaken niet blauw blauw laten, maar zeker ook bestraffen. En dat geldt in de hele maatschappij. En zegt veel over het opportunisme van Petegem.
Nu niet dat wij nog zo een imago te verdedigen hebben, maar diefstal en dergelijke fratsen gaan toch een brug te ver, zelfs al maakt de speler 30 goals per seizoen.


26 Apr 2016, 10:18
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: EA - SV Temse (01/05/2016)
Wat is dat nu allemaal?
Iemand maakt een fout en die wordt gestraft, en verplicht de schade te vergoeden.
Dat is zoals het hoort.
Elke mens die een fout maakt heeft ook recht op een nieuwe kans.

Als club kan je gewoon zeggen: "Wij vinden het niet kunnen wat deze speler doet."
Kwestie van daarover geen misverstand te laten bestaan.
Maar voor de rest is er geen enkele maar dan ook geen enkele reden om hem nog eens te straffen tenzij hij in de club zelf gestolen heeft
Ik zou als slachtoffer er niet mee kunnen lachen dat de werkgever van de dader die mij benadeelde ontslagen wordt. De kans dat ik mijn geld ooit terug zal zien wordt er niet groter op, integendeel, en de kans dat hij hervalt en andere slachtoffers maakt wel....

Maar of deze discussie nu hier thuis hoort, dat is weer een andere zaak...


26 Apr 2016, 19:03
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: EA - SV Temse (01/05/2016)
salvador schreef:
Wat is dat nu allemaal?
Iemand maakt een fout en die wordt gestraft, en verplicht de schade te vergoeden.
Dat is zoals het hoort.
Elke mens die een fout maakt heeft ook recht op een nieuwe kans.

Als club kan je gewoon zeggen: "Wij vinden het niet kunnen wat deze speler doet."
Kwestie van daarover geen misverstand te laten bestaan.
Maar voor de rest is er geen enkele maar dan ook geen enkele reden om hem nog eens te straffen tenzij hij in de club zelf gestolen heeft
Ik zou als slachtoffer er niet mee kunnen lachen dat de werkgever van de dader die mij benadeelde ontslagen wordt. De kans dat ik mijn geld ooit terug zal zien wordt er niet groter op, integendeel, en de kans dat hij hervalt en andere slachtoffers maakt wel....

Maar of deze discussie nu hier thuis hoort, dat is weer een andere zaak...


Toch ne speciale ze gij. Ik zou content zijn dat er stappen gezet worden. En de redenering daarna ontgaat mij ook volledig.


26 Apr 2016, 20:24
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: EA - SV Temse (01/05/2016)
Gilles schreef:
salvador schreef:
Wat is dat nu allemaal?
Iemand maakt een fout en die wordt gestraft, en verplicht de schade te vergoeden.
Dat is zoals het hoort.
Elke mens die een fout maakt heeft ook recht op een nieuwe kans.

Als club kan je gewoon zeggen: "Wij vinden het niet kunnen wat deze speler doet."
Kwestie van daarover geen misverstand te laten bestaan.
Maar voor de rest is er geen enkele maar dan ook geen enkele reden om hem nog eens te straffen tenzij hij in de club zelf gestolen heeft
Ik zou als slachtoffer er niet mee kunnen lachen dat de werkgever van de dader die mij benadeelde ontslagen wordt. De kans dat ik mijn geld ooit terug zal zien wordt er niet groter op, integendeel, en de kans dat hij hervalt en andere slachtoffers maakt wel....

Maar of deze discussie nu hier thuis hoort, dat is weer een andere zaak...


Toch ne speciale ze gij. Ik zou content zijn dat er stappen gezet worden. En de redenering daarna ontgaat mij ook volledig.


@Salvador: en wat zeg je dan tegen die paar honderd jeugdspelers?

dat betuttelend gedoe van jou heeft de maatschappij al ver gebracht.


26 Apr 2016, 20:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - SV Temse (01/05/2016)
Ik vind het trouwens ook jammer dat Glouftsis hier niet meer loopt, maar laten we niet vergeten dat ze dit ook hebben aangegrepen om van een zwaar contract af te geraken..
----
Dat is inderdaad, een stok die Eendracht kon aangrijpen om van Stravos zijn zwaar contract vanaf te geraken... Maar in realiteit was het dan wel een goedpassend excuus.

"By the way" vraag ik me altijd maar af hoe derdeklassers, met zoveel minder toeschouwers als Eendracht, merkelijk dure spelers kunnen aantrekken, die men bij ons onmogelijk kan betalen...
Er zijn zo een ganse lijst voetballers in derde klasse, die merkelijk beter spelen, dan onze kern. dat hebben we toch al gemerkt....
Ik zie ook weinig beweging dat men goede voetballers blijkbaar niet gaat weghalen bij andere derdeklassers.

Ik vind dat steeds maar frustrerend dat die allemaal in plattelands-clubs lopen te voetballen .
Blijkbaar aan beter betaalde contracten, dan bij ons...Of heb ik het mis?

Bij Eendracht zijn wij intussen al heel gewoon, als concurrenten bij ons talent zien lopen, dat men er aan de haal mee gaat....voorbeelden uit het verleden zijn er genoeg....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


26 Apr 2016, 23:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: EA - SV Temse (01/05/2016)
pattaboem schreef:
Ik vind het trouwens ook jammer dat Glouftsis hier niet meer loopt, maar laten we niet vergeten dat ze dit ook hebben aangegrepen om van een zwaar contract af te geraken..
----
Dat is inderdaad, een stok die Eendracht kon aangrijpen om van Stravos zijn zwaar contract vanaf te geraken... Maar in realiteit was het dan wel een goedpassend excuus.

"By the way" vraag ik me altijd maar af hoe derdeklassers, met zoveel minder toeschouwers als Eendracht, merkelijk dure spelers kunnen aantrekken, die men bij ons onmogelijk kan betalen...
Er zijn zo een ganse lijst voetballers in derde klasse, die merkelijk beter spelen, dan onze kern. dat hebben we toch al gemerkt....
Ik zie ook weinig beweging dat men goede voetballers blijkbaar niet gaat weghalen bij andere derdeklassers.

Ik vind dat steeds maar frustrerend dat die allemaal in plattelands-clubs lopen te voetballen .
Blijkbaar aan beter betaalde contracten, dan bij ons...Of heb ik het mis?

Bij Eendracht zijn wij intussen al heel gewoon, als concurrenten bij ons talent zien lopen, dat men er aan de haal mee gaat....voorbeelden uit het verleden zijn er genoeg....

Ik denk dat bepaalde clubs met goede spelers geen licentie durven aanvragen omdat ze dan serieus gecontroleerd worden. Heel wat van de goede spelers van die clubs die geen licentie aanvragen, verdienen veel omdat ze in het zwart worden betaald. Sommige spelers spelen zelfs liever in 4e klasse omdat ze daar soms veel meer kunnen verdienen.


27 Apr 2016, 11:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: EA - SV Temse (01/05/2016)
parol schreef:
pattaboem schreef:
Ik vind het trouwens ook jammer dat Glouftsis hier niet meer loopt, maar laten we niet vergeten dat ze dit ook hebben aangegrepen om van een zwaar contract af te geraken..
----
Dat is inderdaad, een stok die Eendracht kon aangrijpen om van Stravos zijn zwaar contract vanaf te geraken... Maar in realiteit was het dan wel een goedpassend excuus.

"By the way" vraag ik me altijd maar af hoe derdeklassers, met zoveel minder toeschouwers als Eendracht, merkelijk dure spelers kunnen aantrekken, die men bij ons onmogelijk kan betalen...
Er zijn zo een ganse lijst voetballers in derde klasse, die merkelijk beter spelen, dan onze kern. dat hebben we toch al gemerkt....
Ik zie ook weinig beweging dat men goede voetballers blijkbaar niet gaat weghalen bij andere derdeklassers.

Ik vind dat steeds maar frustrerend dat die allemaal in plattelands-clubs lopen te voetballen .
Blijkbaar aan beter betaalde contracten, dan bij ons...Of heb ik het mis?

Bij Eendracht zijn wij intussen al heel gewoon, als concurrenten bij ons talent zien lopen, dat men er aan de haal mee gaat....voorbeelden uit het verleden zijn er genoeg....

Ik denk dat bepaalde clubs met goede spelers geen licentie durven aanvragen omdat ze dan serieus gecontroleerd worden. Heel wat van de goede spelers van die clubs die geen licentie aanvragen, verdienen veel omdat ze in het zwart worden betaald. Sommige spelers spelen zelfs liever in 4e klasse omdat ze daar soms veel meer kunnen verdienen.


Veel meer verdienen klopt niet volledig hé

Er zijn er veel die lager gaan spelen. Quasi hetzelfde verdienen als in een hogere reeks. Maar wel het grootste stuk in het zwart + nog eens gewoon gaan werken (want er moet daar dan maar 2of3 keer getraind worden, wat een (fulltime) job toelaat).

Als je dat allemaal bij elkaar telt ja dan is het verschil soms zeer groot.


27 Apr 2016, 16:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - SV Temse (01/05/2016)
VAN 0-3 naar 3-3; 88ste minuut: Eendracht maakt gelijk 3-3.
Jammer van onze kaas met gaten....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


01 Mei 2016, 17:06
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: EA - SV Temse (01/05/2016)
oudenaarde gaat ook over.het grote dender mag eindronde spelen. :lol:


01 Mei 2016, 17:14
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: EA - SV Temse (01/05/2016)
waly 2 schreef:
oudenaarde gaat ook over.het grote dender mag eindronde spelen. :lol:



Het grote eendracht .... Ook , t is enerzijds te hopen op 2 toppers tegen ons boerenburen zodat we eindelijk nog eens meer dan 500 supporters zien in ons stadion , maar als ik mag kiezen liever tegen Londerzeel of La Lou beginnen ze....


01 Mei 2016, 18:34
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: EA - SV Temse (01/05/2016)
supersossis schreef:
waly 2 schreef:
oudenaarde gaat ook over.het grote dender mag eindronde spelen. :lol:



Het grote eendracht .... Ook , t is enerzijds te hopen op 2 toppers tegen ons boerenburen zodat we eindelijk nog eens meer dan 500 supporters zien in ons stadion , maar als ik mag kiezen liever tegen Londerzeel of La Lou beginnen ze....


laat ons nederig blijven toch in de Denderstreek.

13.000 man in Antwerp
12.000 op den Beerschot

da zijn sleeping Giants ;-)


01 Mei 2016, 19:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst