Eindronde La Lou-EA - Pagina 23 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25
 Eindronde La Lou-EA 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
AlostanA schreef:
Ik vind ook niet dat Geeraerd de zwarte piet moet krijgen, zijn groep kon gewoon niet voetballen. Maar puur om deze kater door te spoelen lijkt het me best dat hij vertrekt. Gaat ook sowieso gebeuren.


Ik zeg niet dat alles zijn schuld is maar desondanks kon hij ze toch niet beter doen voetballen, kreeg gewoon geen lijn in de ploeg is toch de taak van de trainer.
Geen motivator, geen persoonlijkheid, enfin ik zie er de niet de leider in van een ploeg, waarvoor de spelers door het vuur zouden gaan.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


15 Mei 2016, 9:16
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Bomber schreef:
Den dhose gaat er weer aan beginnen. Fdr was ook ne goeien volgens hem...

Laten we ook niet vergeten dat de spelersstaking rond nieuwjaar er gekomen is door onze mirakeltrainer, terwijl het bestuur hem zwart op wit had laten zien dat de lonen betaald waren ondertussen.



Diens brood men eet, diens woord men spreekt...nietwaar dhose?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


15 Mei 2016, 12:28
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Ondertussen toch ook even vermelden dat het tweedehands zoekertje van de te koop aangeboden ploeg nationale pers haalt.

http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisch-V ... ijze.dhtml

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


15 Mei 2016, 12:38
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
witzwet schreef:
Ondertussen toch ook even vermelden dat het tweedehands zoekertje van de te koop aangeboden ploeg nationale pers haalt.

http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisch-V ... ijze.dhtml


vind ik leuk, hun verdiende loon trouwens.

_________________
Iendracht 4ever.


15 Mei 2016, 19:40
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
kreezie nonkeltje schreef:
witzwet schreef:
Ondertussen toch ook even vermelden dat het tweedehands zoekertje van de te koop aangeboden ploeg nationale pers haalt.

http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisch-V ... ijze.dhtml


vind ik leuk, hun verdiende loon trouwens.


---
(y) (y) (y) Beste actie van de supporters!!
Ik hoop dat gans Belgie deze publicatie heeft gelezen, zodanig dat de spelers enige tijd met schaamrood op hun kaken mogen blijven rondlopen. En hun entourage er flink kan mee spotten. En vooral dat ze dit persartikel naast hun nieuwe contracten bij hun volgende clubs mogen tentoon stellen...
Ook met de belofte dat deze oorkonde zal ingekaderd worden tijdens de tentoonstelling van 100 jaar eendracht aalst.
En dat de nieuwe kern voor volgend jaar, deze actie goed in hun geheugen mag prenten voor hun inzet volgend seizoen...
Ze kunnen volgend seizoen kiezen: "bejubeld worden door de hondstrouwe supporters van EA... ...of....aan de schandpaal genageld worden, als zij hun supporters inclusief zichzelf, zo belachelijk willen maken.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


15 Mei 2016, 23:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
witzwet schreef:
Bomber schreef:
Den dhose gaat er weer aan beginnen. Fdr was ook ne goeien volgens hem...

Laten we ook niet vergeten dat de spelersstaking rond nieuwjaar er gekomen is door onze mirakeltrainer, terwijl het bestuur hem zwart op wit had laten zien dat de lonen betaald waren ondertussen.



Diens brood men eet, diens woord men spreekt...nietwaar dhose?


Ik snap uw opmerking niet: het "werk" dat ik doe voor de club (interviews, artikels op website, live verslaggeving, ...) doe ik volledig op vrijwillige basis. Het zal u misschien verbazen dat er nog mensen bestaan die iets "gratis" voor de club willen doen. Ik voel me dus toch wel enigszins geschoffeerd door uw laag-bij-de-grondse insinuatie.


15 Mei 2016, 23:37
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Davy schreef:
filip.dhose schreef:
Hugo schreef:


Het spelniveau was gewoon bedroevend en slaapverwekkend, wie is daar verantwoordelijk voor Sint Maarten?
Heeft meermaals uitgeblonken door zijn tactische blunders, jij spreekt van een gewaagde zet, ik noem het eerder een fatale zet.
Het is de taak van de trainer om jonge spelers beter te maken en te motiveren i.p.v. ze in de media en de kranten af te breken.
Gaye de revelatie bij de competitiestart durfde op den duur niet meer te voetballen met alle gevolgen van dien.
Hetzelfde spelleken met je goalgetter dan op de bank of op een andere positie, 't is simpel den enigen die een goal kan maken laat je toch op zijn beste positie spelen.
Is misschien een toffe gast aan den toog, maar mist gedrevenheid en persoonlijkheid en is in mijn ogen niet de geknipte persoon om de doelen mee te bereiken die de club voor ogen heeft. :EA:


Voilà, de oplossing is alweer gekend: den trainer buiten en alles is opgelost. Ik ben 46 jaar, en sinds ik geboren ben, hebben we 45 trainers versleten (tel het maar na)! Dat is nu net één van de redenen dat Aalst geraakt is waar het nu staat: gebrek aan continuïteit. Om over de financiële consequenties niet te spreken: ik zou eens willen weten wat al die ontslagvergoedingen van die rist weggestuurde trainers ons in totaal gekost hebben.

Zitten we plots in een dermate rooskleurige financiële positie dat we het ons kunnen permitteren om Dirk Geeraerd een jaar ontslagvergoeding te betalen? Laat Dirk maar verderwerken, en geef als bestuur eens een krachtig signaal: wie met de trainer niet wil samenwerken mag het afbollen. Dat zou al veel beter zijn dan de spelers constant een vorm van macht te geven die hen eigenlijk niet toekomt!


ah dus omdat er een gebrek aan continuiteit is zijn wij afgegleden volgens u? wete waarom we zijn afgegleden omdat wij decennialang een opeenvolging van kakbesturen hebben gehad, met als hoofdvogel het vorige die er werkelijk een schier hopeloze zaak van heeft gemaakt. geld uitgegeven door in de val van makelaars te lopen die hier hunnen brol stallen die niemand anders wilt, nen trainer die nog geen hol heeft bewezen zomaar carte blanche geven op het moment dat ge al gene roeste nagel hebt om aan u gat te krabben, ambras met iedereen, een competitiehervorming goedkeuren maar tegelijk zelf uw licentie niet halen, om tenslotte te eindigen met een kern die op een aantal uitzonderingen na niet meer waard is dan eerste provinciale. wat heeft dat aantal trainers daarmee te maken? of stop jij met verjaren misschien als we onzen trainer blijven behouden, enfin ik snap de link (weeral) niet goed. maar toch alweer bedankt voor de statistieken. die bewijzen altijd alles en vooral als je ze altijd op zo een onnavolgbare wijze interpreteert.
enfîn, zowat overal wordt in een club waar het vierkant draait de trainer in vraag gesteld, op alle niveaus (uitzonderingen, vaak naar engels model, buiten beschouwing gelaten) allicht zijn dat dan allemaal stommerikken.
Maar ach... je kan beter je trainer houden en alle contracten met de spelers waarmee het niet botert verbreken natuurlijk, datzijn dan maar een 7 tot 15 tal verbrekingsvergoedingen en bovendien kan je dan met je beloften gaan spelen...

dat hij over een weinig kwaliteitsvolle kern beschikt, daarin geef ik je gelijk. maar hij heeft in mijn ogen ook een fraai rapport met hoe hij zijn kern (via de gazet) 'motiveert' en met de meest bizarre 'tactische' ingrepen, zoals oa op londerzeel.

ik zeg niet dat continuiteit slecht is, en ik hoop zelfs dat je pas bînnen een paar jaar nog eens je verjaardag mag vieren, maar moet dat vandaag onze hoofdzorg zijn als je kern globaal gezien zo zwak is?


Gebrek aan continuïteit heeft natuurlijk wel gevolgen op sportief vlak: elke nieuwe trainer moet steeds weer de spelers leren kennen, heeft eigen tactische inzichten die door de spelers telkens weer moeten opgepikt worden, ... Het ideaal is een club met een tactische visie die door het bestuur opgelegd wordt van eerste elftal tot de laagste jeugdreeksen, en in functie daarvan wordt de trainer van het eerste elftal gekozen. Maar op dat vlak is het de voorbije jaren bij ons echt wel een kiekenkot geweest.
Verder, als de spelers op voorhand weten dat ze bij een club geen chantage kunnen plegen om een trainer buiten te werken, zullen ze zich dat ook niet riskeren.
En tenslotte, wat mijn statistieken betreft: meten is weten, nietwaar? :) Maar voetbal is geen exacte wetenschap, dus zijn statistische gegevens voor interpretatie vatbaar. Ik stel alleen maar vast dat er een correlatie bestaat tussen sportief succes en weinig trainers. Je zult misschien toch willen toegeven dat trainerswissels vaker geen dan wel verbetering teweegbrengen?


15 Mei 2016, 23:52
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Toen DG hier overnam, geloofden er nog weinig in rechtstreekse promotie of zelfs eindronde.
Hij zette een knappe remonte in (november tem januari waren resultaten vrij goed) en eind januari speelden we op Dender zelfs voor de leidersplaats. Het excuus van zwakke spelersgroep gold toen ook al, maar toen liep het wel (vrij) goed?
Op de 1 of de andere manier is de machine wat beginnen slabakken en heeft hij het volgens mij volledig verkeerd aangepakt.
Bepalende spelers op de bank zetten, uithalen naar spelers in de pers,.. Dat hij dan nog eens de onderhandelingen met spelers over contractverlenging moest uitvoeren (die extra moeilijk waren aangezien er moest ingeleverd worden) heeft er volgens mij voor gezorgd dat hij zijn grip volledig kwijt was op deze groep.
Ik zeg dus niet dat hij een slechte trainer is, maar ik zou hem liever zien vertrekken.
Ook al blijven er maar een handvol spelers over van deze kern, het gevoel trainer-speler gaat volgens mij nooit meer zijn wat het was. Liefst dus volgend seizoen met een nieuwe trainer en propere lei starten!


16 Mei 2016, 7:44
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
En daarbij, ik had ergens gelezen dat er afgelopen zaterdag nog een training op het programma stond maar deze vervangen ging worden door een praatsessie.
Moest ik DG zijn, zou ik tegen de spelers die volgend seizoen bij EA blijven zeggen "kijk, ik ga 5 minuten buiten, hier is een blad papier, iedereen schrijft anoniem JA als ze met mij verderwillen of NEE als het niet zo is"
Dan wist hij direct of ze nog achter hem stonden en kon hij de eer (mogelijks) aan zichzelf houden


16 Mei 2016, 8:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
filip.dhose schreef:

Gebrek aan continuïteit heeft natuurlijk wel gevolgen op sportief vlak: elke nieuwe trainer moet steeds weer de spelers leren kennen, heeft eigen tactische inzichten die door de spelers telkens weer moeten opgepikt worden, ... Het ideaal is een club met een tactische visie die door het bestuur opgelegd wordt van eerste elftal tot de laagste jeugdreeksen, en in functie daarvan wordt de trainer van het eerste elftal gekozen. Maar op dat vlak is het de voorbije jaren bij ons echt wel een kiekenkot geweest.
Verder, als de spelers op voorhand weten dat ze bij een club geen chantage kunnen plegen om een trainer buiten te werken, zullen ze zich dat ook niet riskeren.
En tenslotte, wat mijn statistieken betreft: meten is weten, nietwaar? :) Maar voetbal is geen exacte wetenschap, dus zijn statistische gegevens voor interpretatie vatbaar. Ik stel alleen maar vast dat er een correlatie bestaat tussen sportief succes en weinig trainers. Je zult misschien toch willen toegeven dat trainerswissels vaker geen dan wel verbetering teweegbrengen?
Het wisselen van trainer is vaak ook niet meer dan de barometer van welke druk er in het algemeen op de club staat om te presteren hé.

Neem Club Brugge nu als het ultieme voorbeeld daarvan die bij iedereen in het geheugen ligt, daar was DE oorzaak simpelweg een razendambitieus bestuur zonder voetbalervaring die zelf eerst nog hun weg moest zoeken. Tijdens die eerste 8 jaar laat ons zeggen wisselen ze dan meer van trainer dan van onderbroek maar puur omdat ze niet wisten wat te zoeken. Je kiest daar dan trainers die op dat moment vrij zijn (Ferreira) of puur op basis van hun verleden bij de club (Ceulemans) maar weet eigenlijk niet wat zoeken tot je dan een ééndagswonder kan strikken (Matthijsen) waarbij het ook niet lukt en je het dan helemaal over een andere boeg gooit uit ultieme hopeloosheid (Garido). Het is pas wanneer ze eigenlijk eens uittekenden wat ze nodig hadden voor succes: een ervaren coach die al zijn strepen verdiend had dat het DAN met een beetje geduld geven gelukt is.

Ik heb alvast niet het gevoel dat DG bij Eendracht Aalst de coach is die na een wel overwogen screening aangetrokken werd. Dat de club (en supporters ?)eens bepaalt wat het is wat ze zien als DNA van de club, nadien hoe ze dat getransformeerd zien in spelersmateriaal, en dat ze daar dan een trainersprofiel bijpassen dat matcht....

Vervolgens kan je dan beginnen geduld uitoefenen! Geduld uitoefenen zonder visie is immers quatsch (en geldverlies) en dat zal Lesjuste ook wel weten.

_________________
If you never try, you'll never know


16 Mei 2016, 11:25
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
we hebben gewoon pech gehad dat er zoveel ploegen geen licentie hebben aangevraagd.anders was het met deze kern wel normaal geweest dat we er niet bij waren en kraaide er geen haan naar.


16 Mei 2016, 11:47
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
waly 2 schreef:
we hebben gewoon pech gehad dat er zoveel ploegen geen licentie hebben aangevraagd.anders was het met deze kern wel normaal geweest dat we er niet bij waren en kraaide er geen haan naar.


Akkoord. Maar je moet wel inzetten hé! Kijk naar Brugge, heeft het normaal altijd moeilijk tegen Anderlecht maar de goesting en de wil was te groot. Resultaat kennen we.

En nu er dit jaar eigenlijk meer kansen waren om de eerste amateur uit te komen: eerste en tweede plaats, finale eindronde, nog eens de verliezersfinale, ploegen zonder licentie, misschien zelf WS Brussels die plaats maakt...Trouwens dat geldt voor La Louvière ook, maar die zitten ook nog volop in de race. Een ploeg die achter EA is geëindigd. En al gaan ze de boot in tegen Dender, hebben ze nog een kans én zelfs nog één zonder WS Brussel...

Vanaf volgend seizoen heb je de kampioen en een eindronde. Aalst gaat vrijwel altijd bij die eindronde zijn want ik zie geen 12 ploegen hun licentie aanvragen en krijgen over de drie 2de amateurklasse's heen. Kan je dan niet als excuus blijven gebruiken.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


16 Mei 2016, 13:01
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
witzwet schreef:
waly 2 schreef:
we hebben gewoon pech gehad dat er zoveel ploegen geen licentie hebben aangevraagd.anders was het met deze kern wel normaal geweest dat we er niet bij waren en kraaide er geen haan naar.


Akkoord. Maar je moet wel inzetten hé! Kijk naar Brugge, heeft het normaal altijd moeilijk tegen Anderlecht maar de goesting en de wil was te groot. Resultaat kennen we.

En nu er dit jaar eigenlijk meer kansen waren om de eerste amateur uit te komen: eerste en tweede plaats, finale eindronde, nog eens de verliezersfinale, ploegen zonder licentie, misschien zelf WS Brussels die plaats maakt...Trouwens dat geldt voor La Louvière ook, maar die zitten ook nog volop in de race. Een ploeg die achter EA is geëindigd. En al gaan ze de boot in tegen Dender, hebben ze nog een kans én zelfs nog één zonder WS Brussel...

Vanaf volgend seizoen heb je de kampioen en een eindronde. Aalst gaat vrijwel altijd bij die eindronde zijn want ik zie geen 12 ploegen hun licentie aanvragen en krijgen over de drie 2de amateurklasse's heen. Kan je dan niet als excuus blijven gebruiken.


ja,we zijn zover gekomen dankzij die inzet,maar die was er de laatste wedstrijden niet meer.had fdr maar vorig jaar een stap opzij gezet....


16 Mei 2016, 14:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Jean schreef:
Ik vind het zeer raar dat sommigen hier Wagner en Bokila willen houden!
Ook die mogen/moeten weg, kan je niks mee aanvangen!

VDN en Van Damme mogen blijven samen met de twee broers, het zijn de vier enigen waar ik op dit moment nog vertrouwen kan in hebben. De rest mag opkrassen!


Voor in 2e amateurliga lijken mij die toch te voldoen

_________________
www.spionkoplede.com


16 Mei 2016, 17:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
iendrachter schreef:
Hoeveel keren wij een voorsprong echt weggegeven hebben is toch wel ongezien moet ik zeggen.
In Bornem van 1-4 naar 4-4, thuis tegen Bornem van 2-0 naar 2-4, op Dender ook 2 keer voorgestaan,
op Racing 2 corners achter elkaar en 2 keer bingo, en telkens we een goeie zaak konden doen...
Dan dachten veel supporters dat de 1-3 voldoende ging zijn in La Lou om door te stoten, en dan krijgde thuis met 0-5 op u kloten zonder zelf 1 uitgespeelde kans te krijgen
, of gaan we die pisbal van Bael al een kans noemen?
Of Van Acker,Geeraerd of Mourinho nu trainer was van deze groep maakte allemaal niet uit, teveel rotte appels die naast hun schoenen lopen en denken dat ze topvoetballers zijn.
Volgens mij had je met u beloftenploeg zelf niet met 0-5 verloren van La Lou,gewoon al omdat die jongens er hun kop voor zouden gelegd hebben tot de laatste second.
Ik ben er meer en meer van overtuigd dat sommigen de boel belazerd hebben dit seizoen maar bewijs dat maar eens.


16 Mei 2016, 19:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst