Eindronde La Lou-EA - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 25
 Eindronde La Lou-EA 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5740
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
El Corredor (Light) schreef:
DT schreef:
Fanatix schreef:

Ik had geen nood om gisteren na de match rond de kleedkamers te blijven hangen om daar wat woorden naar hun hoofd te slingeren, ik mocht het nog een abominabele prestatie vinden aan die mannen spendeer ik geen extra tijd meer.


Uw goed recht hoor - ik plaatste gewoon een kanttekening bij uw laatste zin door aan te tonen dat er buiten VDN echt wel nog andere spelers volledig onder de voet waren...



kan best, maar als je jongens als Bokila, Gaye, De Man, ziet buitenkomen... pfff niks aan het handje.

om van de lijkwade van Turijn, formerly know as Lusamba, nog maar te zwijgen. Alhoewel, die jongen komt precies altijd van een begrafenis, zelfs astem speelt...


en dan nog precies zijn eigen begrafenis. :D


13 Mei 2016, 16:07
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2960
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Over gisteren is 't meeste al gezeit.

Dus we kijken naar de toekomst. Ik vrees dat 2de amateur u financieel nadeliger gaat uitvallen als eerste. Niet zozeer vanwege misshcien minder supporters, maar vooral - als je voor de titel wil spelen - dat je een duurdere kern zult moeten samenstellen dan voor behoud in 1ste. Daar komen dan ook nog de extra winstpremies bij.

Wat supporters betreft zal er tussen 1ste en 2de amateur niet veel verschil zijn, buiten 't feit dat we noste joor echt wel giejn enkele topmatch hebben terwijl dit in 1ste met Beerschot en mogelijks Dender wel het geval zou geweest zijn.

Spijtigste van de zaak gisteren; Er was nog eens veel volk, veel oude gedienden die nog eens afgezakt waren naar het stadion in 't gedacht van 'Alé, we zollen nog isj goon koiken nor den iendracht, 't is langk gelejen'. Al die gasten ben je opnieuw kwijt terwijl het de ideale gelegenheid was om ze terug naar 't stadion te krijgen voor langere tijd. Gisteren geen klanten gewonnen maar verloren.
Financieel mis je de lucratieve wedstrijd tegen Dender, reken maar rap 50.000Euro, door de neus geboord. We kunnen elke cent bezigen maar door het 90min durende ballet-ver-hoogbejaarden van gisteren is dat kleine surplus onze nieuwe voorzitter en het bestuur niet gegund. Echt jammer voor diene mens.

Noste joor kom ik nog, mor of 't een abo werdj zal afhangen van 't stadion (lees: komt er een oplossing ver de tentj), de proizen en welke ploeg da ze saumenstellen.

Nu maar hopen dat Denjer ni over gaat, tein emmen we noste joor tenminste nog 2 leuke matchen.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


13 Mei 2016, 16:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Dender gaat over, er moet al een klein mirakel gebeuren om dit te laten mislopen. Jaja, dat moest gisteren ook gebeuren, maar in de zaak Dender moet men geen rekening houden met de Peppi en Kokki's die gisteren het beste van zichzelf gaven. :fuck:


13 Mei 2016, 16:26
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
DT schreef:
Fanatix schreef:
Still standing ! schreef:

die eerste goal da we weer pakken... ja man, sorry hoor.


Inderdaad, bij de 3de goal is het ook simpel wegboxen als hij wat minder ligt te slapen.
Maar het is wel een echte clubspeler en hem deed de nederlaag van gisteren wel iets... dat kan je van den overschot niet zeggen.


Yannick Wagner niet zien buitenkomen zeker? Was meer clubspeler dan eender wie gisteren... Met den daver op uw lijf de kleedkamer buiten komen en bij 30 man die beginnen roepen, oprecht volledig kraken
...

Jawadde jongens, straks moeten we (VDN buiten beschouwing gelaten) nog medelijden hebben met die gast(en) of wa :?
Volledig gekraakt ochottekes. Hoeveel zijn er niet gekraakt in de tribune?!
Er zijn nul de botten verzachtende omstandigheden in te roepen voor het lamlendig slecht opgevoerd derderangs toneelstuk van gisteren. Heb jij iemand gezien die de boel wakker schudde? Iemand die voorop wou gaan in de strijd? Die, zoals sommige spelers van La Lou krampen kreeg van de geleverde ARBEID?
Nee nee jongen, niet met den deze. Heel die nest krijgt van mij nen welgemeende :fuck:

Hopelijk volgend seizoen met een competitief geheel beginnen. De nieuwe bewindsploeg verdient deze drek ook allerminst.


13 Mei 2016, 16:30
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
wat me vooral degouteerde was de reactie na een tegendoelpunt, buiten VDN allemaal precies ganzen die naar een onweer stonden te kijken zeg.

Niks, nul reactie. Dan weet je het wel zeker.

2e amateurliga, das dus vierde klasse zeg. :stom:

ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze een deftig team op poten kunnen zetten, en het gaat eentje MOETEN zijn dat de kop speelt, anders zit er tegen november nog 300 man

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


13 Mei 2016, 16:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
luque schreef:
DT schreef:
Fanatix schreef:

Inderdaad, bij de 3de goal is het ook simpel wegboxen als hij wat minder ligt te slapen.
Maar het is wel een echte clubspeler en hem deed de nederlaag van gisteren wel iets... dat kan je van den overschot niet zeggen.


Yannick Wagner niet zien buitenkomen zeker? Was meer clubspeler dan eender wie gisteren... Met den daver op uw lijf de kleedkamer buiten komen en bij 30 man die beginnen roepen, oprecht volledig kraken
...

Jawadde jongens, straks moeten we (VDN buiten beschouwing gelaten) nog medelijden hebben met die gast(en) of wa :?
Volledig gekraakt ochottekes. Hoeveel zijn er niet gekraakt in de tribune?!
Er zijn nul de botten verzachtende omstandigheden in te roepen voor het lamlendig slecht opgevoerd derderangs toneelstuk van gisteren. Heb jij iemand gezien die de boel wakker schudde? Iemand die voorop wou gaan in de strijd? Die, zoals sommige spelers van La Lou krampen kreeg van de geleverde ARBEID?
Nee nee jongen, niet met den deze. Heel die nest krijgt van mij nen welgemeende :fuck:

Hopelijk volgend seizoen met een competitief geheel beginnen. De nieuwe bewindsploeg verdient deze drek ook allerminst.


Volgens mij is (of was, oef) inzet niet zozeer het probleem. Het is gewoon pure onkunde zowel op voetbaltechnisch als mentaal vlak. Het is een extreem onvolwassen groep (zonder leiders) met heel wat jongens die simpelweg NIET kunnen voetballen. Dat merkte je ook aan de -roeien met de riemen- reacties van zowel Van Acker als Geeraerd.


13 Mei 2016, 16:42
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4808
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
luque schreef:

Jawadde jongens, straks moeten we (VDN buiten beschouwing gelaten) nog medelijden hebben met die gast(en) of wa :?
Volledig gekraakt ochottekes. Hoeveel zijn er niet gekraakt in de tribune?!
Er zijn nul de botten verzachtende omstandigheden in te roepen voor het lamlendig slecht opgevoerd derderangs toneelstuk van gisteren. Heb jij iemand gezien die de boel wakker schudde? Iemand die voorop wou gaan in de strijd? Die, zoals sommige spelers van La Lou krampen kreeg van de geleverde ARBEID?



Neen, maar ik vind persoonlijk ook niet dat we dan mensen buiten beschouwing moeten laten, ook VDN niet. Heeft in zijn kleine carré gisteren meer achteruit dan vooruit gelopen en bij hoge ballen meer achter dan voor zijn doellijn gestaan, maar dat moeten we dan vergeten.

Als kapitein behoort dat wakker schudden toch ook tot zijn takenpakket of ni?


13 Mei 2016, 16:58
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1776
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
El Corredor (Light) schreef:
wat me vooral degouteerde was de reactie na een tegendoelpunt, buiten VDN allemaal precies ganzen die naar een onweer stonden te kijken zeg.

Niks, nul reactie. Dan weet je het wel zeker.

2e amateurliga, das dus vierde klasse zeg. :stom:

ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze een deftig team op poten kunnen zetten, en het gaat eentje MOETEN zijn dat de kop speelt, anders zit er tegen november nog 300 man


Da's al een gans seizoen zo hé. Niemand die eens van zijnen tak durft te maken. Allemaal de uitstraling van een biljartbal.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


13 Mei 2016, 16:59
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
DT schreef:
luque schreef:

Jawadde jongens, straks moeten we (VDN buiten beschouwing gelaten) nog medelijden hebben met die gast(en) of wa :?
Volledig gekraakt ochottekes. Hoeveel zijn er niet gekraakt in de tribune?!
Er zijn nul de botten verzachtende omstandigheden in te roepen voor het lamlendig slecht opgevoerd derderangs toneelstuk van gisteren. Heb jij iemand gezien die de boel wakker schudde? Iemand die voorop wou gaan in de strijd? Die, zoals sommige spelers van La Lou krampen kreeg van de geleverde ARBEID?



Neen, maar ik vind persoonlijk ook niet dat we dan mensen buiten beschouwing moeten laten, ook VDN niet. Heeft in zijn kleine carré gisteren meer achteruit dan vooruit gelopen en bij hoge ballen meer achter dan voor zijn doellijn gestaan, maar dat moeten we dan vergeten.

Als kapitein behoort dat wakker schudden toch ook tot zijn takenpakket of ni?


Kevin's reactie(s) ruim voor en na het eerste doelpunt gemist (als antwoord op uw laatste vraag)?

Wat de rest van uw antwoord betreft. Kan goed zijn dat Kevin geen wereldpartij gekeept heeft gisteren. Maar dat je vernoemt dat hij 'meer achteruit dan vooruit' gelopen heeft geeft de facto de mentaliteit van de spelers aan die op het terrein stonden (stonden dus), en in het bijzonder hun intenties.

Dat je geen kwaliteit hebt, daar kan je als speler weinig aan doen. Van deze lichting was dit geen geheim. Ze kunnen gewoon geen drie keer na elkaar correct tegen een bal stampen. Dat hoeft geeneens erg te zijn (elf boeren kunnen het een veel meer getalenteerde ploeg ferm moeilijk maken, believe me). Zolang je maar genoeg zelfkennis hebt om te weten dat je maar een simpel spelerke bent die zijn beide pollekes mag kussen dat hij hier aan de Bredestraat rondloopt. En zelfkennis, dat is nu eens waar het overgrote deel van dit samenraapsel geen overschot van bezit, zie hun grote verontwaardiging bij het horen dat de pseudo Ronaldo's, Ibrahimovichen en andere Messi's moesten inleveren op hun -ongetwijfeld- riante vergoeding.

Wat krijgen we daarvoor in ruil? Kakstoelvoetbal zonder voorgaande. Inzet: NUL, beleving: NUL, eergevoel: NUL, karaktersterkte: NUL, mentale weerbaarheid: NUL, persoonlijkheid: NUL.
Laat dit nu nét de punten zijn waarmee deze ploeg zijn latent gebrek aan klasse zou kunnen compenseren. Nou, mooi niet dus...


13 Mei 2016, 17:46
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4808
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
luque schreef:
DT schreef:
luque schreef:

Jawadde jongens, straks moeten we (VDN buiten beschouwing gelaten) nog medelijden hebben met die gast(en) of wa :?
Volledig gekraakt ochottekes. Hoeveel zijn er niet gekraakt in de tribune?!
Er zijn nul de botten verzachtende omstandigheden in te roepen voor het lamlendig slecht opgevoerd derderangs toneelstuk van gisteren. Heb jij iemand gezien die de boel wakker schudde? Iemand die voorop wou gaan in de strijd? Die, zoals sommige spelers van La Lou krampen kreeg van de geleverde ARBEID?



Neen, maar ik vind persoonlijk ook niet dat we dan mensen buiten beschouwing moeten laten, ook VDN niet. Heeft in zijn kleine carré gisteren meer achteruit dan vooruit gelopen en bij hoge ballen meer achter dan voor zijn doellijn gestaan, maar dat moeten we dan vergeten.

Als kapitein behoort dat wakker schudden toch ook tot zijn takenpakket of ni?


Kevin's reactie(s) ruim voor en na het eerste doelpunt gemist (als antwoord op uw laatste vraag)?

Wat de rest van uw antwoord betreft. Kan goed zijn dat Kevin geen wereldpartij gekeept heeft gisteren. Maar dat je vernoemt dat hij 'meer achteruit dan vooruit' gelopen heeft geeft de facto de mentaliteit van de spelers aan die op het terrein stonden (stonden dus), en in het bijzonder hun intenties.

Dat je geen kwaliteit hebt, daar kan je als speler weinig aan doen. Van deze lichting was dit geen geheim. Ze kunnen gewoon geen drie keer na elkaar correct tegen een bal stampen. Dat hoeft geeneens erg te zijn (elf boeren kunnen het een veel meer getalenteerde ploeg ferm moeilijk maken, believe me). Zolang je maar genoeg zelfkennis hebt om te weten dat je maar een simpel spelerke bent die zijn beide pollekes mag kussen dat hij hier aan de Bredestraat rondloopt. En zelfkennis, dat is nu eens waar het overgrote deel van dit samenraapsel geen overschot van bezit, zie hun grote verontwaardiging bij het horen dat de pseudo Ronaldo's, Ibrahimovichen en andere Messi's moesten inleveren op hun -ongetwijfeld- riante vergoeding.

Wat krijgen we daarvoor in ruil? Kakstoelvoetbal zonder voorgaande. Inzet: NUL, beleving: NUL, eergevoel: NUL, karaktersterkte: NUL, mentale weerbaarheid: NUL, persoonlijkheid: NUL.
Laat dit nu nét de punten zijn waarmee deze ploeg zijn latent gebrek aan klasse zou kunnen compenseren. Nou, mooi niet dus...


En nogmaals, dat betwist ik niet maar iedereen was er schuldig aan gisteren - dus no exceptions. Beelden maken het nog schrijnender...


13 Mei 2016, 17:51
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
DT schreef:
Beelden maken het nog schrijnender...

Beelden? Kan jij naar dat debacle nog eens kijken, DT? :lol: Masochist :D

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


13 Mei 2016, 19:57
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
moest ik PLJ zijn, ik zou er 25% afdoen in plaats van 15%. Dat hij die nest maar eens goe de levieten leest.

en nie beginnen met er eerst 15% af te doen om nadien er terug 15% bij te doen zoals bij sommigen.

gans dienen nest buiten hé zeg.

En is da nu echt dat DG zelf zijn ontslag heeft gegeven of is dat geroddel?

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


13 Mei 2016, 20:12
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Hopelijk heeft DG echt zijn biezen gepakt. Een nieuwe lei, met een nieuwe trainer.

De 0-5 was trouwens offside :D


13 Mei 2016, 21:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1009
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
tympanum2 schreef:
Hopelijk heeft DG echt zijn biezen gepakt. Een nieuwe lei, met een nieuwe trainer.

De 0-5 was trouwens offside :D


Grapjas :hmm: :hmm:


13 Mei 2016, 21:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Niks aan te doen. We kunnen er allemaal doodziek van zijn. Al de verantwoordeljken voor deze malaise, zowel bij de spelers als bij het vorig bestuur naar de verdomde hel wensen.
We zullen onze wonden moeten likken. Maar ik heb het gevoel dat het nieuwe bestuur gewoon wil verder bouwen aan de heropstanding die er vroeg of laat zal komen. Belangrijk is dat de huidige beheerraad lessen trekt uit wat misgelopen is. Buitengooien, die rotte appels die zich niet willen inzetten voor de ploeg; de onbekwame spelers aan kant, als reserve of laat ze andere clubs opzoeken !
Want dat is de essentie van het niet halen van de promotie. Gebrek aan kwalititeit...
En het wordt niet zo simpel. We kennen intussen de ploegen waarmee we zullen geconfronteerd worden in 2de amateur. Ploegen die zoveel mogelijk hun kern van dit jaar wensen te behouden en versterken : Londerzeel, SE Winkel, Temse, Gullegem, St.Niklaas.... We zullen fors sterker dan hen uit de hoek moeten komen om hen één voor één te verslaan en de titel te grijpen....
Wil ik maar zeggen : kampioen spelen zal niet simpel zijn, én de énigste optie, want er zijn geen veelvoud van stijgers meer. En vicekampioen worden, met veel glamour; ...brengt totaal niks meer op.
Het huiswerk moet zéééééér goed gemaakt worden voor volgend seizoen.... :(

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


13 Mei 2016, 22:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst