Eindronde La Lou-EA - Pagina 25 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25
 Eindronde La Lou-EA 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
jammen schreef:
Bram schreef:
jammen schreef:
Enkele dagen laten passeren, en uiteindelijk toch wat kunnen relativeren maar één ding wil ik nog kwijt.
Als die (gelegenheids)supporters nog eens naar Den Iendracht willen komen, leer en besef dan wat het woord supporteren betekent, begrijp je dat niet, blijf dan weg. Al van de 0-1 waren er daar al de ploeg aan het afbreken, terwijl je dan juist je ploeg moet ondersteunen (met die stand was er nog niks verloren). En het ging van kwaad naar erger, ....

Absoluut niet mee eens, en dat kan ook een het feit liggen dat het nog niet helemaal relativeerd is hier:
Dit jaar is mijn definitie van supporteren alweer wat bijgesteld; naïef een bende lamzakken aanvuren valt er niet meer onder en dan mogen ze nog in het wit-zwart spelen en met het mooiste logo van de wereld op hun borst.

Het is niet dat onze lat geweldig hoog ligt hé zeg, een beetje karakter (en dan heb ik het niet over de befaamde reactie na Brakel) is al veel. Hadden ze nu de rug gerecht bij de 0-1 of na de rust bijvoorbeeld dan had je met 100% zekerheid het stadion meegekregen.

Neeje, verre van verteerd en enkel nog meer bewust geworden dat het een helse taak wordt volgend jaar om de band tussen spelers, supporters en club(bestuur) terug van die kwaliteit te maken dat er een (positieve) flow ontstaat.


Goh ja, er bestaan dus verschillende definities van supporteren, ieder kiest wat het best bij hem past.

Jammen, ik peis dat alliejn oon ons leit jongen....
Ik goon der ni(mmer) va wakker liggen.
Ieder zé gedacht.

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


18 Mei 2016, 15:11
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
la louviere- hasselt. 2-3
hasselt-la louviere 4-0 . :hmm:


27 Mei 2016, 9:06
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Dit doet nog meer vragen rijzen over de 'prestatie' van onze ploeg.
Wat is er die avond toch gebeurd??


27 Mei 2016, 11:02
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
tympanum2 schreef:
Dit doet nog meer vragen rijzen over de 'prestatie' van onze ploeg.
Wat is er die avond toch gebeurd??


0-5 niet normaal alles wijst in de richting van match fixing, heb jij er een andere verklaring voor.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


27 Mei 2016, 13:16
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Daar heb ik ook al aan gedacht, maar gezien de bende kloefkappers op het terrein...die zouden zelfs niet eens een match deftig kunnen 'fixen'.


27 Mei 2016, 16:35
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Dat er mollen zaten tijdens die 0-5 match heb ik onmiddellijk na de match beginnen beseffen. Ik ga geen namen noemen, want ik heb geen bewijs, maar er zijn er die volgens mij stevig hun geldbeugel zullen gevuld hebben! :kots:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


27 Mei 2016, 19:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Dat er mollen zaten tijdens die 0-5 match heb ik onmiddellijk na de match beginnen beseffen. Ik ga geen namen noemen, want ik heb geen bewijs, maar er zijn er die volgens mij stevig hun geldbeugel zullen gevuld hebben! :kots:


Inderdaad, ook ik was daar 100% van overtuigd. Je kan slecht zijn...maar zo slecht? Je ziet bepaalde spelers fouten maken die je zelfs niet bij de U8 ziet. :kots: :kots:


09 Jun 2016, 12:38
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eindronde La Lou-EA
Gijzegem Vaneigest schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Dat er mollen zaten tijdens die 0-5 match heb ik onmiddellijk na de match beginnen beseffen. Ik ga geen namen noemen, want ik heb geen bewijs, maar er zijn er die volgens mij stevig hun geldbeugel zullen gevuld hebben! :kots:


Inderdaad, ook ik was daar 100% van overtuigd. Je kan slecht zijn...maar zo slecht? Je ziet bepaalde spelers fouten maken die je zelfs niet bij de U8 ziet. :kots: :kots:


sorry maar dergelijke fouten hebben ze ook tijdens het regulier seizoen gemaakt. onze verdediging was maar al te vaak niet veel meer dan een zeef met grote gaten


09 Jun 2016, 12:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst