Beker van België 2016-2017 - Pagina 23 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23
 Beker van België 2016-2017 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1021
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/e ... cing-genk2

_________________
Afbeelding


23 Sep 2016, 12:36
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
elfahem schreef:
Timoilsjt schreef:
Gilles schreef:

Ik kan dit ook bevestigen. Ik zat in tribune C en heb weinig tot niets gehoord van het sfeervak. Enkel die van Genk hebben wij goed gehoord. Een maat van mij zat in tribune E en had het over de geweldige sfeer. Spijtig dat er veel van verloren gaat precies! :EA:


Ik stond ook in de K, thv de middellijn en spijtig genoeg kwamen de gezangen van het sfeervak ook niet steeds tot bij ons, in tegenstelling tot die van Genk. Als genk zong hoorden wij het sfeervak niet, ondanks 't feit dat we zagen dat er daar massaal ambiance gemaakt werd.
Het is duidelijk dat, hoeveel sfeer men ook maakt in den E, de klank amper tot aan de middencirkel geraakt. Enkel als de bezoekers zwijgen is de E goed verstaanbaar.

Dus ofwel, zoals Lieven zegt, opnieuw een K tribune ipv de tent ofwel een sfeervak achter de goal maar dan niet zoals in ons eerste jaar met amper 50man, maar met 300man. 't feit dat ge de gasten van Genk beter kon horen dan onze eigen supporters, terwijl wij zelfs met meer waren heeft enkel en alleen te maken met de akoustiek die volledig weg is sinds de afbraak van de K.

't feit dat hieriemand die in den A zat zegt dat ze de supps uit de K beter hoorden dan die uit de E zegt genoeg. Wij waren met minder en maakten dan ook minder geluid, maar ons hoort men en het sfeervak niet... Dit moet ons aan het denken zetten, als we terug sfeer willen creëren voor het volledige stadion.

Spijtig trouwens dat onze voorzitter in een interview zegt dat het stadion geen prioriteit is... Nu de zwaartse financiële beslommeringen opgekuist geraken en de ploeg op punt staat zou het stadion topprioriteit nummer 1 moeten zijn!


Ik denk dat het een bewuste strategie is van PLJ hoor. Volgens mij weet hij maar al te goed dat het stadiondossier een molensteen rond onze nek is en zo gauw mogelijk moet worden uitgeklaard. Maar het verleden heeft uitgewezen dat de druk die op het stadsbestuur wordt gelegd ons windeieren heeft opgeleverd. Door te focussen op een goeie verstandhouding met het stadsbestuur, een gezond financieel beleid en goeie sportieve prestaties in plaats van voortdurend met het stadiondossier te komen aandraven, hoopt hij - volgens mij - dat de samenwerking tussen bestuur en stad spontaan zal uitmonden in een oplossing. En ondanks alle pessimistische berichten ben ik er ook van overtuigd dat Dozje EA wel degelijk binnen de stadsgrenzen wil houden.


Ik hoop dat jij het bij het rechte eind hebt.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


23 Sep 2016, 12:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Timoilsjt schreef:
elfahem schreef:
Timoilsjt schreef:

Ik stond ook in de K, thv de middellijn en spijtig genoeg kwamen de gezangen van het sfeervak ook niet steeds tot bij ons, in tegenstelling tot die van Genk. Als genk zong hoorden wij het sfeervak niet, ondanks 't feit dat we zagen dat er daar massaal ambiance gemaakt werd.
Het is duidelijk dat, hoeveel sfeer men ook maakt in den E, de klank amper tot aan de middencirkel geraakt. Enkel als de bezoekers zwijgen is de E goed verstaanbaar.

Dus ofwel, zoals Lieven zegt, opnieuw een K tribune ipv de tent ofwel een sfeervak achter de goal maar dan niet zoals in ons eerste jaar met amper 50man, maar met 300man. 't feit dat ge de gasten van Genk beter kon horen dan onze eigen supporters, terwijl wij zelfs met meer waren heeft enkel en alleen te maken met de akoustiek die volledig weg is sinds de afbraak van de K.

't feit dat hieriemand die in den A zat zegt dat ze de supps uit de K beter hoorden dan die uit de E zegt genoeg. Wij waren met minder en maakten dan ook minder geluid, maar ons hoort men en het sfeervak niet... Dit moet ons aan het denken zetten, als we terug sfeer willen creëren voor het volledige stadion.

Spijtig trouwens dat onze voorzitter in een interview zegt dat het stadion geen prioriteit is... Nu de zwaartse financiële beslommeringen opgekuist geraken en de ploeg op punt staat zou het stadion topprioriteit nummer 1 moeten zijn!


Ik denk dat het een bewuste strategie is van PLJ hoor. Volgens mij weet hij maar al te goed dat het stadiondossier een molensteen rond onze nek is en zo gauw mogelijk moet worden uitgeklaard. Maar het verleden heeft uitgewezen dat de druk die op het stadsbestuur wordt gelegd ons windeieren heeft opgeleverd. Door te focussen op een goeie verstandhouding met het stadsbestuur, een gezond financieel beleid en goeie sportieve prestaties in plaats van voortdurend met het stadiondossier te komen aandraven, hoopt hij - volgens mij - dat de samenwerking tussen bestuur en stad spontaan zal uitmonden in een oplossing. En ondanks alle pessimistische berichten ben ik er ook van overtuigd dat Dozje EA wel degelijk binnen de stadsgrenzen wil houden.


Ik hoop dat jij het bij het rechte eind hebt.


Wanneer zijn't kiezingen?


23 Sep 2016, 13:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1021
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
2018 zeker?

_________________
Afbeelding


23 Sep 2016, 13:37
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
zandbergske schreef:
2018 zeker?


Yep, dus dat wil zeggen dat er een oplossing moet zijn tegen (de start van) seizoen 2017-2018, want anders zijn ze te laat!

Oh ja, heren en dames stadsbestuurders: uitwijken naar een ander stadion is GEEN oplossing!!! :zzz:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


23 Sep 2016, 14:04
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
de politieker die er voor zorgt dat we een nieuwe tribune of stadion krijgen heeft mijn stem.


23 Sep 2016, 14:06
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
waly 2 schreef:
de politieker die er voor zorgt dat we een nieuwe tribune of stadion krijgen heeft mijn stem.


Ge zet toch best een deadline in uw bericht, want anders is 't misschien 2054 tegen dat ge er kunt op stemmen ;)

Laten we 't zo zeggen: tegen de start van 't volgende seizoen op zijn minst een nieuwe (K-)tribune dicht tegen de rand van het plein. Dat geeft ons dan een klein jaar de tijd om te testen of de oplossing geslaag is en als dit het geval is zijn er inderdaad veel stemmen te rapen.

Alé politiekers, na ist on eir hein!!!

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


23 Sep 2016, 15:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Timoilsjt schreef:
Gilles schreef:
anathema76 schreef:

Klopt, ik zat zelf in de K en daar genoten we volop van de sfeer die gemaakt werd door de E en de K, maar mijn zoontje zat in de G en daar was weinig van onze supporters te horen.

Geef ons, in afwachting van een volledig nieuw stadion, alstublieft eindelijk een deftige staantribune zodat alle sfeermakers weer naar de K kunnen verhuizen en we samen de tegenstander van de mat kunnen blazen met onze gezangen! :EA:


Ik kan dit ook bevestigen. Ik zat in tribune C en heb weinig tot niets gehoord van het sfeervak. Enkel die van Genk hebben wij goed gehoord. Een maat van mij zat in tribune E en had het over de geweldige sfeer. Spijtig dat er veel van verloren gaat precies! :EA:


Ik stond ook in de K, thv de middellijn en spijtig genoeg kwamen de gezangen van het sfeervak ook niet steeds tot bij ons, in tegenstelling tot die van Genk. Als genk zong hoorden wij het sfeervak niet, ondanks 't feit dat we zagen dat er daar massaal ambiance gemaakt werd.
Het is duidelijk dat, hoeveel sfeer men ook maakt in den E, de klank amper tot aan de middencirkel geraakt. Enkel als de bezoekers zwijgen is de E goed verstaanbaar.

Dus ofwel, zoals Lieven zegt, opnieuw een K tribune ipv de tent ofwel een sfeervak achter de goal maar dan niet zoals in ons eerste jaar met amper 50man, maar met 300man. 't feit dat ge de gasten van Genk beter kon horen dan onze eigen supporters, terwijl wij zelfs met meer waren heeft enkel en alleen te maken met de akoustiek die volledig weg is sinds de afbraak van de K.

't feit dat hieriemand die in den A zat zegt dat ze de supps uit de K beter hoorden dan die uit de E zegt genoeg. Wij waren met minder en maakten dan ook minder geluid, maar ons hoort men en het sfeervak niet... Dit moet ons aan het denken zetten, als we terug sfeer willen creëren voor het volledige stadion.

Spijtig trouwens dat onze voorzitter in een interview zegt dat het stadion geen prioriteit is... Nu de zwaartse financiële beslommeringen opgekuist geraken en de ploeg op punt staat zou het stadion topprioriteit nummer 1 moeten zijn!


Niet mee akkoord. De voorzitter weet maar al te goed dat het stadion zeer belangrijk is maar niet ogenblikkelijk. PLJ weet heel goed wat prioriteiten zijn: wat allereerst noodzakelijk is, ..en wat nadien moet aangepakt worden, zonder dit probleem naar de achtergrond te verschuiven ; Alles kan vandaag-de-dag geen "prioriteit" zijn..
Het sportieve is een onmiddellijke prioriteit om supporters terug op de been te krijgen; en dat is een belangrijke prioriteit naast het financiele aspect..
PLJ is verstandig bezig, we moeten hem laten doen; en alles komt op termijn in orde, zul je zien;
Het is een eeuwigheid geleden dat we nog zo een nuchtere, intelligente, en opportunistische voorzitter hebben gehad. We moeten hem koesteren en hem op middellange-termijn zijn plannen laten uitwerken. En liefst niet te snel op hem voorbarige kritiek te uiten.
Laten we hem met 4 handen afschermen, dat hij in Aalst blijft, en hier niet wegloopt.......!

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


23 Sep 2016, 18:44
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
@Pattaboem: Lejuste die doet het beheer van uw beleggingsfondsen zeker? :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


23 Sep 2016, 19:15
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Timoilsjt schreef:
zandbergske schreef:
2018 zeker?


Yep, dus dat wil zeggen dat er een oplossing moet zijn tegen (de start van) seizoen 2017-2018, want anders zijn ze te laat!

Oh ja, heren en dames stadsbestuurders: uitwijken naar een ander stadion is GEEN oplossing!!! :zzz:

Misschien eens voorstellen aan PLJ om zich in de Aalsterse politiek te gooien, met zo nen burgemeester....

_________________
oilsjt, goi alien...


23 Sep 2016, 19:52
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
El Corredor (Light) schreef:
@Pattaboem: Lejuste die doet het beheer van uw beleggingsfondsen zeker? :D

:plat:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


24 Sep 2016, 8:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst