Beker van België 2016-2017 - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 23
 Beker van België 2016-2017 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Fanatix schreef:
waly 2 schreef:
Aalst -

Dat Eendracht tegen Genk bekert en aan de leiding prijkt in de tweede amateurklasse heeft de traditieclub in niet geringe mate te danken aan voorzitter Patrick Le Juste, een invest-bankier die de noodlijdende club saneerde en nu van een stunt droomt.

Patrick Le Juste runt Eendracht vooreerst bedrijfsmatig.

“Als invest-bankier boeide Eendracht me meteen. Aalst is een voetbalstad waar er een groot enthousiasme heerst bij een brede aanhang. Ik vond de overnameprijs interessant. Aan een lage koers moet je een aandeel kopen op voorwaarde dat het niet waardeloos is uiteraard. Aalst kampte met een schuld van 1,5 miljoen euro. Samen met mijn bestuur leverde ik hard werk zodat de club nu nog met 0,5 miljoen euro in het rood staat. Tegen volgend jaar hoop ik dat het schuldsaldo op nul staat.”

Na de sanering volgde het sportieve plaatje. Ook daar legt Le Juste de lat hoog.

“Om in de tweede amateurklasse mee te doen, stak ik niet zo veel energie en geld in deze club. Aalst moet weer aanknopen met zijn glorierijke verleden. De eerste amateurklasse is het eerstvolgende doel, maar zeker geen einddoel. Noem het gerust een noodzakelijke tussenstap op weg naar de Profliga.”

“Met het stadiondossier hou ik me nu niet bezig. Dat probleem dient zich pas aan op het ogenblik dat we de stap naar het profvoetbal kunnen zetten. Desnoods moeten we dan maar even uitwijken naar een tijdelijke thuishaven terwijl aan een eigen stadion wordt gewerkt, maar dat is nu geen prioriteit.”

Aalst bekert thuis waar twee jaar geleden het thuisvoordeel nog voor peanuts werd afgestaan aan Club Brugge.

“Die verdienste komt de Aalsterse burgemeester toe evenals de korpschef die ervaring hebben met dergelijke evenementen. Misschien lag de risicofactor tegen Brugge hoger. Ik ben geen voetbalexpert, maar geloof in een stunt. We hebben een uitstekende ploeg en Genk heeft een zwaar programma achter de rug. Ik kreeg de voetbalmicrobe te pakken en beklaagde me mijn voetbalavontuur nog geen seconde. Het volkse karakter van Eendracht bevalt me enorm.” hnb.


De redder van den Iendracht, als binnen 5 jaar blijkt dat ons schuldenverleden achter ons ligt en we ergens in 1A of 1B spelen mag hij van mij zelf een standbeeld krijgen :juij: :EA:


--
inderdaad het standbeeld van Dirk Martens weg, ...en dat van Patrick LJ in de plaats, maar dan een beetje groter als Martens !! .... "De Wit-zwette maan ! "
(= inspiratie voor de komende karnavalstoet...°

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


21 Sep 2016, 16:43
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
We gaan hier weer de standbeeldentoer op. Laten we daar met zijn allen toch nog een jaartje of drie mee wachten, meestal is dat de houdbaarheidstermijn de laatste jaren.

Dus hard werken ipv te hard van stapel te lopen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


21 Sep 2016, 17:11
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
De enige die hier een standbeeld verdienen zijn de hondstrouwe supporters die nog steeds de club steunen na alle miserie :D :D


21 Sep 2016, 17:37
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Neutralboy schreef:
De enige die hier een standbeeld verdienen zijn de hondstrouwe supporters die nog steeds de club steunen na alle miserie :D :D


Ondanks het teruglopende aantal zal er voor dergelijk standbeeld toch ook een locatiestudie moeten uitgevoerd worden denk ik...


21 Sep 2016, 17:47
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Neutralboy schreef:
De enige die hier een standbeeld verdienen zijn de hondstrouwe supporters die nog steeds de club steunen na alle miserie :D :D


Inderdaad, allez ik ben er door omstandigheden voor de eerste keer bij dit seizoen, als ze proberen mee te voetballen ben ik al content, de match van zondag is veel belangrijker.
Ben echt nieuwsgierig om het nieuwe eendracht eens aan het werk te zien.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


21 Sep 2016, 18:05
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Hugo schreef:
Neutralboy schreef:
De enige die hier een standbeeld verdienen zijn de hondstrouwe supporters die nog steeds de club steunen na alle miserie :D :D


Inderdaad, allez ik ben er door omstandigheden voor de eerste keer bij dit seizoen, als ze proberen mee te voetballen ben ik al content, de match van zondag is veel belangrijker.
Ben echt nieuwsgierig om het nieuwe eendracht eens aan het werk te zien.


Salongsupporter. ;) :D

_________________
oilsjt, goi alien...


21 Sep 2016, 18:35
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
jammen schreef:
Hugo schreef:
Neutralboy schreef:
De enige die hier een standbeeld verdienen zijn de hondstrouwe supporters die nog steeds de club steunen na alle miserie :D :D


Inderdaad, allez ik ben er door omstandigheden voor de eerste keer bij dit seizoen, als ze proberen mee te voetballen ben ik al content, de match van zondag is veel belangrijker.
Ben echt nieuwsgierig om het nieuwe eendracht eens aan het werk te zien.


Salongsupporter. ;) :D


:p

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


21 Sep 2016, 19:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Hugo schreef:
jammen schreef:
Hugo schreef:

Inderdaad, allez ik ben er door omstandigheden voor de eerste keer bij dit seizoen, als ze proberen mee te voetballen ben ik al content, de match van zondag is veel belangrijker.
Ben echt nieuwsgierig om het nieuwe eendracht eens aan het werk te zien.


Salongsupporter. ;) :D


:p

---
Alle supporters kunnen wij gebruiken: die-hards, "échte" supporters, salonsupporters, gelegenheidssupporters, successupporters :
...Behalve hooligans, racisten en onrustverstoorers
Maar met zijn allen; "eendracht-supporters" terug naar de top !

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


21 Sep 2016, 20:20
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 12 Sep 2014, 10:34
Berichten: 11
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Klopt.
Als je alleen maar supporter mag zijn als je altijd komt, zullen we nooit meer een grote club worden.
Alle respect voor de trouwe immer aanwezige supporter, maar dit is niet altijd voor iedereen weggelegd om vele redenen.
Iendracht maakt macht toch?


21 Sep 2016, 20:24
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Eerste keer terug gaan kijken sinds het La Lou-debacle. Ze hebben mij, ondanks de 0-4, meer dan kunnen overtuigen. Hier zit muziek in!

Anyway, zondag ben ik er weer, samen met mijn schoonbroer die ook al aan afhaken dacht maar nu toch ook -na het zien van deze match- op zijn stappen terugkeert :) ...

En voor de aller-allerlaatste keer, aan het bijeenraapsel van vorig seizoen (hen meermaals blijven vermelden zou hen te veel eer aandoen): YOU STINK!!! :kots:


21 Sep 2016, 23:08
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
een eerder logisch resultaat. maar dat is uiteraard vandaag voor ons niet belangrijk
zeer. content met de mentaliteit en de overgave van vandaag. ze hebben met een groot hart gespeeld voor wat ze waard waren. met open vizier, en niet ingraven. waarom zouden we? zeer sterke wedstrijd van diarra alweer.. dat ze daar ook maar rap mee rond te tafel zitten. maar ook van mitu!
met wat meeval hadden we die verdiende eerredder gemaakt.

En het stadion nog eens goed gevuld... het was nog eens een hele mooie avond op den iendracht.

zondag gewoon verder werken aan de heropbouw van de club... met zo n ploeg die tenminste wil voetballen is dat stilaan weer iets om echt naar uit te kijken.


21 Sep 2016, 23:30
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
met dank aan de trainer om niet met 10 voor de goal te gaan liggen.mooie avond met veel sfeer en goed voetbal.zo moet het zijn. (y)


22 Sep 2016, 7:53
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Ze hebben gespeeld voor wat ze waard waren, met de beperkingen en kwaliteiten van een tweede amateurploeg. :D

Voor sommige werd het een pijnlijke confrontatie, voor andere zie je dat er nog ruime progressiemarge is.

Mij wel enorm geërgerd aan het vele volk :-), anders zit ne mens op zijn gemak.

Ook de Aalsterse politici waren talrijk aanwezig zonder schaamte! Hopelijk mogen we ze komende zondag ook verwelkomen...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


22 Sep 2016, 8:33
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Eerste keer dat ik hen aan het werk zag, afgaande op de lovende commentaren verwachte ik wel één en ander, en amai, dit Aalst brengt voetbal zoals ik lang niet meer zag van hen!
Ondanks de 0-4, (dit geeft totaal vertekend beeld) heel veel mooie en goede dingen gezien. Hier zit muziek in!! Ik kom zeker zondag terug.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


22 Sep 2016, 8:43
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Trots jongens, dat ben ik!
Trots op onze club, onze spelers, ons bestuur, maar vooral trots op onze supporters! Kiekebisj! :EA:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


22 Sep 2016, 8:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst