Beker van België 2016-2017 - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 23
 Beker van België 2016-2017 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Timoilsjt schreef:
Hugo schreef:
Timoilsjt schreef:

Kort samengevat: A vol, E zal ook vol zitten en gezien het aantal eters int restaurant zit het met de hooftribune ook wel goed. Verder tribune onder sfeervak ook bekanst uitverkocht!
De tznt is ook al meer dan den helft gevuld.
Kortom, nog wat extra plosjkes id tent vullen en we gaan en leuke voetbalavond tegemoet!


Ga woensdag langs om zittribunekaarten, hopelijk zijn er nog want voor de partytent pas ik, mijn eerste competitiewedstrijd van 't seizoen dat ik het nieuwe eendracht aan 't werk ga zien.


Yoo Hugo, we zijn ook uitgeweken naar de K. Als den E zou vol zitten, koopt u dan ook ene ticket van de K en komt bij ons staan om samen sfeer te maken. We gaan ons ieveranst thv de middellijn plaatsen. BTW, als den E vol is heb je bij aankoop ticket K nog 10Euro over, of omgerekend in bier: 5 extra pinten, santé :drank:



Toestanden die me doen denken aan betere tijden, winnen of verliezen heeft geen belang als ze maar mee voetballen.
Zal nog zien of ik naar de K kom want dat lijkt me levens gevaarlijk. :lol: :drank:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


20 Sep 2016, 16:26
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
anathema76 schreef:
El Corredor (Light) schreef:
snap je post volledig, maar effe een vraag dan...
Blijf jij weg daarom? ik dacht het niet, ik ook niet.
ik vind dat dan ook een flauw excuus. Er waren er weinige akkoord met de gang van zaken, maar daarom wegblijven??? :nieje: :nieje:


Tja, ik niet, jij niet, maar ik denk toch dat er anderen, misschien wat minder supporter in hart en nieren (zonder daar een waardeoordeel aan te willen koppelen, laat dat duidelijk zijn) zijn die na zovele jaren van ontgoocheling en liegen en bedriegen nu wel voorrang geven aan hun gezin, vrienden, andere hobby's, whatever en de kat uit de boom kijken met een houding van "dat EA maar eens langer dan een paar matchen laat zien dat ze weer op de terugweg zijn."

Jammer, maar helaas.


Volgens mij speelt onze toekomst een nog veel grotere rol, zonder stadion hebben we geen enkel zicht op hogerop nietwaar, ik vraag me trouwens af of ze nog met het stadiondossier bezig zijn.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


20 Sep 2016, 16:29
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Hugo schreef:
anathema76 schreef:
El Corredor (Light) schreef:
snap je post volledig, maar effe een vraag dan...
Blijf jij weg daarom? ik dacht het niet, ik ook niet.
ik vind dat dan ook een flauw excuus. Er waren er weinige akkoord met de gang van zaken, maar daarom wegblijven??? :nieje: :nieje:


Tja, ik niet, jij niet, maar ik denk toch dat er anderen, misschien wat minder supporter in hart en nieren (zonder daar een waardeoordeel aan te willen koppelen, laat dat duidelijk zijn) zijn die na zovele jaren van ontgoocheling en liegen en bedriegen nu wel voorrang geven aan hun gezin, vrienden, andere hobby's, whatever en de kat uit de boom kijken met een houding van "dat EA maar eens langer dan een paar matchen laat zien dat ze weer op de terugweg zijn."

Jammer, maar helaas.


Volgens mij speelt onze toekomst een nog veel grotere rol, zonder stadion hebben we geen enkel zicht op hogerop nietwaar, ik vraag me trouwens af of ze nog met het stadiondossier bezig zijn.


Wel een feit als je de keet morgen niet vol krijgt, het stadsbestuur een stok heeft om mee te slaan --> waarom investeren in nieuw stadion als het tegen eersteklasser niet vol raakt?


20 Sep 2016, 18:03
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Reden dat het niet volgeraakt is de tent en zo blijf je bezeg natuurlijk


20 Sep 2016, 18:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Ik blijf er ook bij, afbraak van de K heeft ons veel supporters gekost...al stond er nog maar de helft van de K van vroeger maar dan in dezelfde bouw, het zou terug daveren


20 Sep 2016, 18:24
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
oilsjt schreef:
Reden dat het niet volgeraakt is de tent en zo blijf je bezeg natuurlijk


niet (volledig) akkoord.

Het is nu niet dat we op verplaatsing nog 1000 man meenemen hé. Het deed op Westhoek en Gullegem pijn aan de ogen.

Die tent is een verschrikking, maar is niet de (enige) reden dat we geen volk meer trekken. En ten andere, het was nu ook niet dat het drummen was in de K iedere week toen ze er nog stond.

Soit, iedereen moet (terug) komen kijken godverdomme. :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


20 Sep 2016, 18:51
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Het was de opeenstapeling van allerlei negatieve factoren dat ons een pak supporters gekost heeft.
Negatief beleid, negatieve sportieve prestaties en negatieve verschijning(en) in de media, om er maar enkele te noemen.
De afbraak van de K was m.i. ook een grote factor waardoor supporters afgehaakt hebben, na die afbraak was er ,uit nieuwsgierigheid naar de nieuwe tribunetent, denk ik, nog wat belangstelling maar nadien zakte het aantal toeschouwers week na week.
Je kan er uren over doordrammen maar dit is allemaal verleden tijd en alle neuzen moeten nu richting toekomst uitwijzen. Het kon haast niet meer slechter gaan met onze club dan enkele maanden geleden maar de toekomst kan er heel mooi uitzien als we allemaal ons steentje bijdragen.

_________________
oilsjt, goi alien...


20 Sep 2016, 19:09
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
El Corredor (Light) schreef:
oilsjt schreef:
Reden dat het niet volgeraakt is de tent en zo blijf je bezeg natuurlijk


niet (volledig) akkoord.

Het is nu niet dat we op verplaatsing nog 1000 man meenemen hé. Het deed op Westhoek en Gullegem pijn aan de ogen.

Die tent is een verschrikking, maar is niet de (enige) reden dat we geen volk meer trekken. En ten andere, het was nu ook niet dat het drummen was in de K iedere week toen ze er nog stond.

Soit, iedereen moet (terug) komen kijken godverdomme. :D


het zou wel helemaal de wereld op zijn kop zijn als er op verplaatsing meer volk komt kijken dan thuis he... geen club die dat ooit voor heeft denk ik. je hebt er sowieso altijd die alleen thuis komen zien.
en wie thuis nooit komt kijken zal na een tijdje de pleintjes van de andere ploegen, en het voetbal dat er wordt gespeeld ook laten voor wat het is.

de burgemeester die de k liet afbreken is idd niet de enige reden, maar in mijn ogen een heel belangrijke.


20 Sep 2016, 19:30
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Op sportief vlak hebben we niks te verliezen. Iedereen verwacht dat Genk gaat winnen en er zal dus niemand echt ontgoocheld zijn. Stunten we toch, des te beter natuurlijk :D
Extrasportief moeten we laten zien dat den iendracht nog leeft of beter gezegd "herleeft". Maar we moeten er vooral voor zorgen dat alles goed verloopt en dat er geen incidenten zijn. We mogen eindelijk zo een match nog eens in eigen huis spelen en moeten bewijzen dat dit probleemloos kan. Als er toch iets misloopt, vrees ik dat het in de toekomst altijd gaat verboden worden. Aan iedere iendrachter dus de taak om hier zelf zijn verantwoordelijkheid in te nemen!


20 Sep 2016, 20:06
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
zwawi schreef:
Op sportief vlak hebben we niks te verliezen. Iedereen verwacht dat Genk gaat winnen en er zal dus niemand echt ontgoocheld zijn. Stunten we toch, des te beter natuurlijk :D
Extrasportief moeten we laten zien dat den iendracht nog leeft of beter gezegd "herleeft". Maar we moeten er vooral voor zorgen dat alles goed verloopt en dat er geen incidenten zijn. We mogen eindelijk zo een match nog eens in eigen huis spelen en moeten bewijzen dat dit probleemloos kan. Als er toch iets misloopt, vrees ik dat het in de toekomst altijd gaat verboden worden. Aan iedere iendrachter dus de taak om hier zelf zijn verantwoordelijkheid in te nemen!


:worship: :worship: :worship:


20 Sep 2016, 20:33
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
nog 24 uur :)


20 Sep 2016, 20:36
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Brugge 0-1 Lommel (om de underdog moed te geven)


20 Sep 2016, 20:38
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Moeskroen maar nipt voorbij Dessel.
Is het nog geen tijd om naar de Bredestraat te vertrekken? :EA:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


21 Sep 2016, 7:08
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2010, 18:03
Berichten: 133
Leeftijd: 56
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
The Blackwans schreef:
Moeskroen maar nipt voorbij Dessel.
Is het nog geen tijd om naar de Bredestraat te vertrekken? :EA:

Vertrekken kan je natuurlijk al :lol: :banana:

Ik ga nog een uur of twee wachten :lol:


21 Sep 2016, 7:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
De Pie schreef:
The Blackwans schreef:
Moeskroen maar nipt voorbij Dessel.
Is het nog geen tijd om naar de Bredestraat te vertrekken? :EA:

Vertrekken kan je natuurlijk al :lol: :banana:

Ik ga nog een uur of twee wachten :lol:


Is den dugout al open?


21 Sep 2016, 8:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 131 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst