Beker van België 2016-2017 - Pagina 22 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23
 Beker van België 2016-2017 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
anathema76 schreef:
Kalisj schreef:
Groot minpunt ivm de sfeer in het stadion is dat je in Vak A werkelijk niets hoort van het sfeervak in Vak E. Gisteren hebben we enkel de supporters in Vak K horen zingen, zelfs al was er interactie met Vak E. :(


Klopt, ik zat zelf in de K en daar genoten we volop van de sfeer die gemaakt werd door de E en de K, maar mijn zoontje zat in de G en daar was weinig van onze supporters te horen.

Geef ons, in afwachting van een volledig nieuw stadion, alstublieft eindelijk een deftige staantribune zodat alle sfeermakers weer naar de K kunnen verhuizen en we samen de tegenstander van de mat kunnen blazen met onze gezangen! :EA:


Ik kan dit ook bevestigen. Ik zat in tribune C en heb weinig tot niets gehoord van het sfeervak. Enkel die van Genk hebben wij goed gehoord. Een maat van mij zat in tribune E en had het over de geweldige sfeer. Spijtig dat er veel van verloren gaat precies! :EA:


22 Sep 2016, 13:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
waly 2 schreef:
tympanum2 schreef:
Mooie sfeer, veel volk en de inzet van de ploeg was voorbeeldig.
Enig minpunt : die grasmat. Bal sprong alle kanten op.
Hoe kan dit?


de boerenpaarden van vorig seizoen hebben de grasmat kapot gewandeld. :D


De vraag is, wie draait daar voor op. De verzekering of Jonas Bogaerts? :D
Echt genoten gisteren, den Iendracht herademt eindelijk.


22 Sep 2016, 14:02
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
https://www.playsports.be/videozone/all ... TVnoFM_VID


22 Sep 2016, 17:19
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
parol schreef:
Hugo schreef:
anathema76 schreef:

Tja, ik niet, jij niet, maar ik denk toch dat er anderen, misschien wat minder supporter in hart en nieren (zonder daar een waardeoordeel aan te willen koppelen, laat dat duidelijk zijn) zijn die na zovele jaren van ontgoocheling en liegen en bedriegen nu wel voorrang geven aan hun gezin, vrienden, andere hobby's, whatever en de kat uit de boom kijken met een houding van "dat EA maar eens langer dan een paar matchen laat zien dat ze weer op de terugweg zijn."

Jammer, maar helaas.


Volgens mij speelt onze toekomst een nog veel grotere rol, zonder stadion hebben we geen enkel zicht op hogerop nietwaar, ik vraag me trouwens af of ze nog met het stadiondossier bezig zijn.

Ze zijn nog met het stadiondossier bezig! De potentiële plaatsen moeten strikt geheim gehouden worden om acties van omwonenden te vermijden.


Daar geloof ik nu eens geen kloten van ;-).

Hoe die Uyttersprot nog zonder schroom durft op ons plein komen, ongezien. Idem uw partijgenoot.

Enkel komen als er veel volk is, en dan ook altijd zien dat ze vijf minuutjes te laat is, kwestie dat iedereen ze ziet binnenkomen uiteraard.

Had de politiek in Aalst echt iets willen doen, stond er nu een nieuwe K...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


22 Sep 2016, 17:49
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Toch ook nog een vermelding voor onze tegenstander Racing Genk. Die mannen toonden toch respect (in tegenstelling tot Brugge of Anderlecht), had niet het gevoel dat ze hier met ne dikke nek kwamen spelen of door hautain te doen. Idem hun supporters. (y)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


22 Sep 2016, 19:31
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
https://images.voetbalkrant.com/full/99/99512.jpg


22 Sep 2016, 19:57
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
CROKY CUP : Eendracht Aalst - Racing Genk | Ambiance vak E


22 Sep 2016, 20:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Bomber schreef:
El Corredor (Light) schreef:
parol schreef:
Ze zijn nog met het stadiondossier bezig! De potentiële plaatsen moeten strikt geheim gehouden worden om acties van omwonenden te vermijden.


Daar geloof ik nu eens geen kloten van ;-).

Hoe die Uyttersprot nog zonder schroom durft op ons plein komen, ongezien. Idem uw partijgenoot.

Enkel komen als er veel volk is, en dan ook altijd zien dat ze vijf minuutjes te laat is, kwestie dat iedereen ze ziet binnenkomen uiteraard.

Had de politiek in Aalst echt iets willen doen, stond er nu een nieuwe K...


We zijn het zowaar eens over iets :)


Idem :D

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


22 Sep 2016, 23:42
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
El Corredor (Light) schreef:
Toch ook nog een vermelding voor onze tegenstander Racing Genk. Die mannen toonden toch respect (in tegenstelling tot Brugge of Anderlecht), had niet het gevoel dat ze hier met ne dikke nek kwamen spelen of door hautain te doen. Idem hun supporters. (y)


Inderdaad, ook Maes zat daar bij 0-2 of 0-3 nog van zijnen tak te maken dat ze moesten blijven spelen en hunnen kop ervoor leggen. Respect!

_________________
Afbeelding


23 Sep 2016, 9:11
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
We zijn met veel enthousiasme gestart en met de bedoeling om zelf ook aan te vallen. Jammer genoeg worden we twee keer gepakt op de counter waardoor de match na twintig minuten gespeeld was. Ook spijtig dat we de eerredder niet konden scoren want dat hadden onze jongens wel verdiend voor hun inzet.
Maar belangrijker dan het sportieve resultaat was de sfeer en de beleving in en rond het stadion. Dit bewijst dat den iendracht bijlange niet dood is en moet een stimulans zijn voor iedereen (bestuur, supporters, politiekers, ...) om samen naar iets moois toe te werken op een niveau waar we thuishoren.
Tot zondag op de fandag. Hopelijk zijn jullie dan ook terug allemaal van de partij ;)


23 Sep 2016, 9:30
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Beker van België 2016-2017


23 Sep 2016, 9:34
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Gilles schreef:
anathema76 schreef:
Kalisj schreef:
Groot minpunt ivm de sfeer in het stadion is dat je in Vak A werkelijk niets hoort van het sfeervak in Vak E. Gisteren hebben we enkel de supporters in Vak K horen zingen, zelfs al was er interactie met Vak E. :(


Klopt, ik zat zelf in de K en daar genoten we volop van de sfeer die gemaakt werd door de E en de K, maar mijn zoontje zat in de G en daar was weinig van onze supporters te horen.

Geef ons, in afwachting van een volledig nieuw stadion, alstublieft eindelijk een deftige staantribune zodat alle sfeermakers weer naar de K kunnen verhuizen en we samen de tegenstander van de mat kunnen blazen met onze gezangen! :EA:


Ik kan dit ook bevestigen. Ik zat in tribune C en heb weinig tot niets gehoord van het sfeervak. Enkel die van Genk hebben wij goed gehoord. Een maat van mij zat in tribune E en had het over de geweldige sfeer. Spijtig dat er veel van verloren gaat precies! :EA:


Ik stond ook in de K, thv de middellijn en spijtig genoeg kwamen de gezangen van het sfeervak ook niet steeds tot bij ons, in tegenstelling tot die van Genk. Als genk zong hoorden wij het sfeervak niet, ondanks 't feit dat we zagen dat er daar massaal ambiance gemaakt werd.
Het is duidelijk dat, hoeveel sfeer men ook maakt in den E, de klank amper tot aan de middencirkel geraakt. Enkel als de bezoekers zwijgen is de E goed verstaanbaar.

Dus ofwel, zoals Lieven zegt, opnieuw een K tribune ipv de tent ofwel een sfeervak achter de goal maar dan niet zoals in ons eerste jaar met amper 50man, maar met 300man. 't feit dat ge de gasten van Genk beter kon horen dan onze eigen supporters, terwijl wij zelfs met meer waren heeft enkel en alleen te maken met de akoustiek die volledig weg is sinds de afbraak van de K.

't feit dat hieriemand die in den A zat zegt dat ze de supps uit de K beter hoorden dan die uit de E zegt genoeg. Wij waren met minder en maakten dan ook minder geluid, maar ons hoort men en het sfeervak niet... Dit moet ons aan het denken zetten, als we terug sfeer willen creëren voor het volledige stadion.

Spijtig trouwens dat onze voorzitter in een interview zegt dat het stadion geen prioriteit is... Nu de zwaartse financiële beslommeringen opgekuist geraken en de ploeg op punt staat zou het stadion topprioriteit nummer 1 moeten zijn!

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


23 Sep 2016, 10:38
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Timoilsjt schreef:

Ik stond ook in de K, thv de middellijn en spijtig genoeg kwamen de gezangen van het sfeervak ook niet steeds tot bij ons, in tegenstelling tot die van Genk. Als genk zong hoorden wij het sfeervak niet, ondanks 't feit dat we zagen dat er daar massaal ambiance gemaakt werd.
Het is duidelijk dat, hoeveel sfeer men ook maakt in den E, de klank amper tot aan de middencirkel geraakt. Enkel als de bezoekers zwijgen is de E goed verstaanbaar.

Dus ofwel, zoals Lieven zegt, opnieuw een K tribune ipv de tent ofwel een sfeervak achter de goal maar dan niet zoals in ons eerste jaar met amper 50man, maar met 300man. 't feit dat ge de gasten van Genk beter kon horen dan onze eigen supporters, terwijl wij zelfs met meer waren heeft enkel en alleen te maken met de akoustiek die volledig weg is sinds de afbraak van de K.

't feit dat hieriemand die in den A zat zegt dat ze de supps uit de K beter hoorden dan die uit de E zegt genoeg. Wij waren met minder en maakten dan ook minder geluid, maar ons hoort men en het sfeervak niet... Dit moet ons aan het denken zetten, als we terug sfeer willen creëren voor het volledige stadion.

Spijtig trouwens dat onze voorzitter in een interview zegt dat het stadion geen prioriteit is... Nu de zwaartse financiële beslommeringen opgekuist geraken en de ploeg op punt staat zou het stadion topprioriteit nummer 1 moeten zijn!


Helemaal akkoord met bovenstaande. Match tegen Genk bevestigt enkel ook mijn mening daar: in het verleden hebben ploegen als Boussu ook al aangetoond dat ze met een pak minder in de Europatribune toch meer volume halen dan alle andere tribunes bij elkaar...

Misschien ergens dit seizoen een eenmalige test doen hé door de Europatribune te laten innemen door onze sfeermakers en op basis daarvan oordelen naar volgend seizoen toe?

Mits degelijk overleg tussen onze supporters zou het Europatribune-gegeven als sfeervak misschien nogmaals moeten worden bekeken (omdat ik de kans heel klein acht dat er in de plaats van de tent ooit nog iets anders komt)


23 Sep 2016, 10:58
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Timoilsjt schreef:
Gilles schreef:
anathema76 schreef:

Klopt, ik zat zelf in de K en daar genoten we volop van de sfeer die gemaakt werd door de E en de K, maar mijn zoontje zat in de G en daar was weinig van onze supporters te horen.

Geef ons, in afwachting van een volledig nieuw stadion, alstublieft eindelijk een deftige staantribune zodat alle sfeermakers weer naar de K kunnen verhuizen en we samen de tegenstander van de mat kunnen blazen met onze gezangen! :EA:


Ik kan dit ook bevestigen. Ik zat in tribune C en heb weinig tot niets gehoord van het sfeervak. Enkel die van Genk hebben wij goed gehoord. Een maat van mij zat in tribune E en had het over de geweldige sfeer. Spijtig dat er veel van verloren gaat precies! :EA:


Ik stond ook in de K, thv de middellijn en spijtig genoeg kwamen de gezangen van het sfeervak ook niet steeds tot bij ons, in tegenstelling tot die van Genk. Als genk zong hoorden wij het sfeervak niet, ondanks 't feit dat we zagen dat er daar massaal ambiance gemaakt werd.
Het is duidelijk dat, hoeveel sfeer men ook maakt in den E, de klank amper tot aan de middencirkel geraakt. Enkel als de bezoekers zwijgen is de E goed verstaanbaar.

Dus ofwel, zoals Lieven zegt, opnieuw een K tribune ipv de tent ofwel een sfeervak achter de goal maar dan niet zoals in ons eerste jaar met amper 50man, maar met 300man. 't feit dat ge de gasten van Genk beter kon horen dan onze eigen supporters, terwijl wij zelfs met meer waren heeft enkel en alleen te maken met de akoustiek die volledig weg is sinds de afbraak van de K.

't feit dat hieriemand die in den A zat zegt dat ze de supps uit de K beter hoorden dan die uit de E zegt genoeg. Wij waren met minder en maakten dan ook minder geluid, maar ons hoort men en het sfeervak niet... Dit moet ons aan het denken zetten, als we terug sfeer willen creëren voor het volledige stadion.

Spijtig trouwens dat onze voorzitter in een interview zegt dat het stadion geen prioriteit is... Nu de zwaartse financiële beslommeringen opgekuist geraken en de ploeg op punt staat zou het stadion topprioriteit nummer 1 moeten zijn!


Ik denk dat het een bewuste strategie is van PLJ hoor. Volgens mij weet hij maar al te goed dat het stadiondossier een molensteen rond onze nek is en zo gauw mogelijk moet worden uitgeklaard. Maar het verleden heeft uitgewezen dat de druk die op het stadsbestuur wordt gelegd ons windeieren heeft opgeleverd. Door te focussen op een goeie verstandhouding met het stadsbestuur, een gezond financieel beleid en goeie sportieve prestaties in plaats van voortdurend met het stadiondossier te komen aandraven, hoopt hij - volgens mij - dat de samenwerking tussen bestuur en stad spontaan zal uitmonden in een oplossing. En ondanks alle pessimistische berichten ben ik er ook van overtuigd dat Dozje EA wel degelijk binnen de stadsgrenzen wil houden.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


23 Sep 2016, 11:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
DT schreef:
Timoilsjt schreef:

Ik stond ook in de K, thv de middellijn en spijtig genoeg kwamen de gezangen van het sfeervak ook niet steeds tot bij ons, in tegenstelling tot die van Genk. Als genk zong hoorden wij het sfeervak niet, ondanks 't feit dat we zagen dat er daar massaal ambiance gemaakt werd.
Het is duidelijk dat, hoeveel sfeer men ook maakt in den E, de klank amper tot aan de middencirkel geraakt. Enkel als de bezoekers zwijgen is de E goed verstaanbaar.

Dus ofwel, zoals Lieven zegt, opnieuw een K tribune ipv de tent ofwel een sfeervak achter de goal maar dan niet zoals in ons eerste jaar met amper 50man, maar met 300man. 't feit dat ge de gasten van Genk beter kon horen dan onze eigen supporters, terwijl wij zelfs met meer waren heeft enkel en alleen te maken met de akoustiek die volledig weg is sinds de afbraak van de K.

't feit dat hieriemand die in den A zat zegt dat ze de supps uit de K beter hoorden dan die uit de E zegt genoeg. Wij waren met minder en maakten dan ook minder geluid, maar ons hoort men en het sfeervak niet... Dit moet ons aan het denken zetten, als we terug sfeer willen creëren voor het volledige stadion.

Spijtig trouwens dat onze voorzitter in een interview zegt dat het stadion geen prioriteit is... Nu de zwaartse financiële beslommeringen opgekuist geraken en de ploeg op punt staat zou het stadion topprioriteit nummer 1 moeten zijn!


Helemaal akkoord met bovenstaande. Match tegen Genk bevestigt enkel ook mijn mening daar: in het verleden hebben ploegen als Boussu ook al aangetoond dat ze met een pak minder in de Europatribune toch meer volume halen dan alle andere tribunes bij elkaar...

Misschien ergens dit seizoen een eenmalige test doen hé door de Europatribune te laten innemen door onze sfeermakers en op basis daarvan oordelen naar volgend seizoen toe?

Mits degelijk overleg tussen onze supporters zou het Europatribune-gegeven als sfeervak misschien nogmaals moeten worden bekeken (omdat ik de kans heel klein acht dat er in de plaats van de tent ooit nog iets anders komt)


mja maar ik sta wel liever langs de kant (beter zicht indien deftige tribune) dan achter de goal. Nu alles is beter dan de K want daar ziet ge als er veel volk is den helft van tplein ni


23 Sep 2016, 12:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst