Beker van België 2016-2017 - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 23
 Beker van België 2016-2017 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Tis beker woensdag, Hugo :D


19 Sep 2016, 20:39
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4919
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Jeroen schreef:
Tis beker woensdag, Hugo :D


Just. :oops:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


19 Sep 2016, 20:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Zat al aan kaart 830 voor de K daarnet.

Ik ben zelf 3x achter tickets gegaan, 33 ticketjes in totaal. Veel mensen willen er toch nog eens bij zijn hoor!

Sfeeractietje van OPC is ook in orde. Wel niet zo groot als bvb tege Dender, doordat onze zaal waar we schilderen bezet was door een eetfestijn afgelopen weekend geen tijd gehad, dus moeten improviseren.

Komaan iendracht! Alles geven! :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


19 Sep 2016, 20:47
Scholier

Lid geworden op: 16 Nov 2009, 21:27
Berichten: 122
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
parol schreef:
De zittribune A is ook volledig uitverkocht! :EA:


Iemand dat iets weet of kinderen -13jaar nu ook 10euro zouden moeten betalen terwijl
het anders gratis inkom is?
Die aan de kassa zei dit,en nog anderen ook,dit kan toch niet?
Zou dit zeker moeten weten ivm zoon,want via mail antwoorden ze toch
niet op secretariaat.


19 Sep 2016, 21:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
baggio schreef:
parol schreef:
De zittribune A is ook volledig uitverkocht! :EA:


Iemand dat iets weet of kinderen -13jaar nu ook 10euro zouden moeten betalen terwijl
het anders gratis inkom is?
Die aan de kassa zei dit,en nog anderen ook,dit kan toch niet?
Zou dit zeker moeten weten ivm zoon,want via mail antwoorden ze toch
niet op secretariaat.


Blijkbaar betalen kinderen ook ... van horen zeggen ...

_________________
Century game 22 juni 2019


20 Sep 2016, 0:57
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5743
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
het is voor iedereen,groot of klein,10 euro in de k.ze hebben voor kinderen geen aparte tickets.


20 Sep 2016, 8:59
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
El Corredor (Light) schreef:
snap je post volledig, maar effe een vraag dan...
Blijf jij weg daarom? ik dacht het niet, ik ook niet.
ik vind dat dan ook een flauw excuus. Er waren er weinige akkoord met de gang van zaken, maar daarom wegblijven??? :nieje: :nieje:


Tja, ik niet, jij niet, maar ik denk toch dat er anderen, misschien wat minder supporter in hart en nieren (zonder daar een waardeoordeel aan te willen koppelen, laat dat duidelijk zijn) zijn die na zovele jaren van ontgoocheling en liegen en bedriegen nu wel voorrang geven aan hun gezin, vrienden, andere hobby's, whatever en de kat uit de boom kijken met een houding van "dat EA maar eens langer dan een paar matchen laat zien dat ze weer op de terugweg zijn."

Jammer, maar helaas.

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


20 Sep 2016, 9:06
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
anathema76 schreef:
El Corredor (Light) schreef:
snap je post volledig, maar effe een vraag dan...
Blijf jij weg daarom? ik dacht het niet, ik ook niet.
ik vind dat dan ook een flauw excuus. Er waren er weinige akkoord met de gang van zaken, maar daarom wegblijven??? :nieje: :nieje:


Tja, ik niet, jij niet, maar ik denk toch dat er anderen, misschien wat minder supporter in hart en nieren (zonder daar een waardeoordeel aan te willen koppelen, laat dat duidelijk zijn) zijn die na zovele jaren van ontgoocheling en liegen en bedriegen nu wel voorrang geven aan hun gezin, vrienden, andere hobby's, whatever en de kat uit de boom kijken met een houding van "dat EA maar eens langer dan een paar matchen laat zien dat ze weer op de terugweg zijn."

Jammer, maar helaas.


Laat ons met nieuwjaar nog boven aan de rangschikking staan en je hebt direct 150 man meer, heel spijtig maar het is de realiteit,


20 Sep 2016, 9:25
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Het restaurant zit blijkbaar wel volledig vol, ze aanvaarden zelf geen reservaties meer. Dat is toch wel al heel lang geleden en een positief teken (vroeger zat het ook een paar keer "vol" maar in de praktijk kon je daar toch nog gerust wat volk bijkrijgen).


20 Sep 2016, 9:35
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
anathema76 schreef:
El Corredor (Light) schreef:
snap je post volledig, maar effe een vraag dan...
Blijf jij weg daarom? ik dacht het niet, ik ook niet.
ik vind dat dan ook een flauw excuus. Er waren er weinige akkoord met de gang van zaken, maar daarom wegblijven??? :nieje: :nieje:


Tja, ik niet, jij niet, maar ik denk toch dat er anderen, misschien wat minder supporter in hart en nieren (zonder daar een waardeoordeel aan te willen koppelen, laat dat duidelijk zijn) zijn die na zovele jaren van ontgoocheling en liegen en bedriegen nu wel voorrang geven aan hun gezin, vrienden, andere hobby's, whatever en de kat uit de boom kijken met een houding van "dat EA maar eens langer dan een paar matchen laat zien dat ze weer op de terugweg zijn."

Jammer, maar helaas.


ik kan me in bovenstaande beide redeneringen helemaal vinden!!!

El Corredor geef ik volkomen gelijk dat je nu toch moeilijk voor eeuwig koppig kan wegblijven omwille van een vorig bestuur. Zelfs al hebben ze ons idd jarenlang belogen en bedrogen... wie straf je daarmee om vandaag weg te blijven? ik heb het dan over die supporters die dromen van een club op een hoger niveau, in een vernieuwd stadion... als ieder zijn steentje bijdraagt weten we écht hoe ver we kunnen geraken. we hebben iedereen nodig, supporters in hart en nieren maar ook mensen die af en toe en soms voor het eerst een match van den iendracht willen meepikken. we zijn allemaal ambassadeurs en moeten proberen er te zijn als het lukt, en vooral de club steunen. vandaag is er geen reden meer om het niet te proberen. ik zeg niet dat het nieuwe bestuur garantie is op succes, maar ze bieden op zijn minst perspectief. wij komen uit een schier onmogelijke positie, mensen die hopen dat er nog iets van gemaakt wordt vergeten dat beter niet.

ik volg ook anathema. laatste jaren hebben we kunnen zien dat er veel gradaties zijn over hoe diepgeworteld het supportersschap is, dat gaan we moeten aanvaarden, en ook ik vind dat men daar geen enkel waardeoordeel moet aan koppelen, maar het is wel belangrijk om dat in te zien. ik denk vooral terug aan de giften ten tijde van de bewuste reddingsactie bij het ontstaan van de VZW, ondanks bewonderenswaardige inspanningen van de die hards op dat moment

ook als ik naar mijn eigen situatie kijk... ik ben iemand die de beste jaren van de club heeft meegemaakt, die 20km enkel met zijne fiets reeds om naar een stoeme oefenmatch van den iendracht te gaan kijken., die met zijne fiets naar de bouwwerken ging kijken van de europatribune met de fierheid als ware het een ghelamcoarena dat ze daar aan 't bouwen waren. Eendracht Aalst is een belangrijk stuk uit mijn leven, een stuk nostalgie, een herinnering aan mijn afkomst, mijn opa ging mee, ik ging samen met mijne pa, in goeie en slechte tijden maar altijd met de moed en hoop dat het ooit aan ons is om die prachtjaren opnieuw te beleven. Vandaag heb ik twee kleine kindjes, een vrouw en woon ik op 35 km afstand, en is het niet meer evident er altijd te zijn, hoewel ik er heel graag wil, zijn er nu af en toe keuzes te maken. en ik vrees dat een belangrijk deel van die generatie die de gouden tijden heeft meegemaakt hetzij aan het uitsterven is, hetzij met opgroeiende kinderen zit en dus ook dergelijke keuzes moet maken die ook ik elk weekend dien te maken. de successen uit het recentere verleden. promotie naar derde klasse, de promotie naar tweede klasse, waren kortdurende opflakkeringen geweest te midden van ettelijke ontgoochelende seizoenen waarin vooral cynisme hoogtij vierde ... dat speelt ook mee. En onderschat ook de afbraak van de K niet. sindsdien zijn de armen en benen van onze unieke aanhang afgesneden.

bon, al dat geleuter gewoon om te zeggen dat iedereen moet maken dat ze naar de matchen komen kijken he zeg. gvd!


20 Sep 2016, 10:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Davy schreef:
En onderschat ook de afbraak van de K niet. sindsdien zijn de armen en benen van onze unieke aanhang afgesneden.


Ik denk dat je daar misschien nog het belangrijkste aspect aanhaalt.
Veel 'gelegenheidssupporters' kwamen graag naar den Eendracht voor de unieke sfeer die er hing.
Denk maar aan die eindrondewedstrijd tegen Boom of onze kampioenenmatchen.
Sinds de K werd vervangen door een partytent, is, hoezeer OPC ook probeert met het sfeervak, die sfeer nooit meer weergekomen. Vorig seizoen heb ikzelf meer verplaatsingen gedaan dan thuis komen kijken bv

Vroeger kon je fier zijn om een eersteklasser te ontvangen en wist je dat de K in vlam ging staan, nu voel ik mij bijna beschaamd als ik bedenk hoe de neutrale voetbalsupporter zal verschieten als ze op de samenvattingen onze tent gaan zien staan ipv de vroegere K.


20 Sep 2016, 10:36
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Hugo schreef:
Timoilsjt schreef:
parol schreef:
De zittribune A is ook volledig uitverkocht! :EA:


Kort samengevat: A vol, E zal ook vol zitten en gezien het aantal eters int restaurant zit het met de hooftribune ook wel goed. Verder tribune onder sfeervak ook bekanst uitverkocht!
De tznt is ook al meer dan den helft gevuld.
Kortom, nog wat extra plosjkes id tent vullen en we gaan en leuke voetbalavond tegemoet!


Ga woensdag langs om zittribunekaarten, hopelijk zijn er nog want voor de partytent pas ik, mijn eerste competitiewedstrijd van 't seizoen dat ik het nieuwe eendracht aan 't werk ga zien.


Yoo Hugo, we zijn ook uitgeweken naar de K. Als den E zou vol zitten, koopt u dan ook ene ticket van de K en komt bij ons staan om samen sfeer te maken. We gaan ons ieveranst thv de middellijn plaatsen. BTW, als den E vol is heb je bij aankoop ticket K nog 10Euro over, of omgerekend in bier: 5 extra pinten, santé :drank:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


20 Sep 2016, 10:45
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
ajoin_bart schreef:
Davy schreef:
En onderschat ook de afbraak van de K niet. sindsdien zijn de armen en benen van onze unieke aanhang afgesneden.


Ik denk dat je daar misschien nog het belangrijkste aspect aanhaalt.
Veel 'gelegenheidssupporters' kwamen graag naar den Eendracht voor de unieke sfeer die er hing.
Denk maar aan die eindrondewedstrijd tegen Boom of onze kampioenenmatchen.
Sinds de K werd vervangen door een partytent, is, hoezeer OPC ook probeert met het sfeervak, die sfeer nooit meer weergekomen. Vorig seizoen heb ikzelf meer verplaatsingen gedaan dan thuis komen kijken bv

Vroeger kon je fier zijn om een eersteklasser te ontvangen en wist je dat de K in vlam ging staan, nu voel ik mij bijna beschaamd als ik bedenk hoe de neutrale voetbalsupporter zal verschieten als ze op de samenvattingen onze tent gaan zien staan ipv de vroegere K.


Dan maar hopen dat de verslaggevers in de samenvatting er genoeg op inspelen op de afbraak van de K en 't feit dat zo 'n tent een club als Aalst onwaardig is, en dat ze er bij voorkeur bij vermelden dat dit allemaal gebeurd is doro toedoen van 't stad, zowel het huidige bestuur dat de K heeft laten afbreken als de vorige besturen die de K en andere tribunes hebben laten verkommeren.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


20 Sep 2016, 10:50
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 584
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Timoilsjt schreef:
ajoin_bart schreef:
Davy schreef:
En onderschat ook de afbraak van de K niet. sindsdien zijn de armen en benen van onze unieke aanhang afgesneden.


Ik denk dat je daar misschien nog het belangrijkste aspect aanhaalt.
Veel 'gelegenheidssupporters' kwamen graag naar den Eendracht voor de unieke sfeer die er hing.
Denk maar aan die eindrondewedstrijd tegen Boom of onze kampioenenmatchen.
Sinds de K werd vervangen door een partytent, is, hoezeer OPC ook probeert met het sfeervak, die sfeer nooit meer weergekomen. Vorig seizoen heb ikzelf meer verplaatsingen gedaan dan thuis komen kijken bv

Vroeger kon je fier zijn om een eersteklasser te ontvangen en wist je dat de K in vlam ging staan, nu voel ik mij bijna beschaamd als ik bedenk hoe de neutrale voetbalsupporter zal verschieten als ze op de samenvattingen onze tent gaan zien staan ipv de vroegere K.


Dan maar hopen dat de verslaggevers in de samenvatting er genoeg op inspelen op de afbraak van de K en 't feit dat zo 'n tent een club als Aalst onwaardig is, en dat ze er bij voorkeur bij vermelden dat dit allemaal gebeurd is doro toedoen van 't stad, zowel het huidige bestuur dat de K heeft laten afbreken als de vorige besturen die de K en andere tribunes hebben laten verkommeren.



'k Hoop dat onzen burgervader met zijnen mediageilen kop niet teveel de show gaat opeisen woensdagavond. 'k Zie hem nog voor de camera's komen stoefen hoe de organisatie van deze wedstrijd vooral zijn verdienste is. 'k Hoop dat de camera-man hem dan ook vlakaf vraagt hoever zijn fameuze stadion taskforce staat... Benieuwd naar wat hij dan gaan uitmompelen.


20 Sep 2016, 12:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Timoilsjt schreef:
jammen schreef:
Ik hoop vooral dat er daar woensdag geen paar onnozelaars tussen zullen zitten die de boel voor de anderen, het bestuur en vooral de naam Eendracht Aalst, verzieken.
Woensdag hebben we een unieke gelegenheid om onze club opnieuw in een positief daglicht te plaatsen.
Daarom schaar ik mij achter de oproep van onze voorzitter om, ongeacht het spelpeil en de uitslag, vooral sportief te reageren. :EA:


We trekken met een kleine groep vh sfeervak richting tent en zullen daar een oogje in t zeil houden en tussendoor nog wa ambiance maken :banana: :EA:


Stewards kunnen dat toch ook? Geef dat door aan de polis en die pakken die persoon(en) apart. Want zo achteraf enzo dat helpt allemaal niet. Tmoet direct op de moment zelf aangepakt worden (als da kan natuurlijk)


20 Sep 2016, 13:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 102 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst