Westhoek - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Westhoek - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2566
Leeftijd: 42
Bericht Re: Westhoek - Eendracht Aalst
Ook ik ben benieuwd hoe we het straks gaan doen in Westhoek maar dat het een moeilijke match wordt, daar ben ik wel van overtuigd want die mannen hebben een goeie ploeg. Hopelijk kunnen we de positieve resultaten van de beker voortzetten en toch minstens een punt pakken.


04 Sep 2016, 9:58
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2566
Leeftijd: 42
Bericht Re: Westhoek - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
Ook ik ben benieuwd hoe we het straks gaan doen in Westhoek maar dat het een moeilijke match wordt, daar ben ik wel van overtuigd want die mannen hebben een goeie ploeg. Hopelijk kunnen we de positieve resultaten van de beker voortzetten en toch minstens een punt pakken.

Ik verwacht wel een voetballende tegenstander en geen ploeg die zich op eigen helft terugtrekt.


04 Sep 2016, 10:14
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30
Berichten: 160
Bericht Re: Westhoek - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
na het verdwijnen van Teletekst, iemand goeie up to date site voor volgen uitslagen 1B en lager?

Probeer deze website ook eens.

http://www.vbal4.be/p010221.htm

Staan alle uitslagen van alle reeksen op (nationaal, regionaal, mannen, vrouwen, ... met onderaan interessante details van het verloop van de reeks)


04 Sep 2016, 11:00
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Westhoek - Eendracht Aalst
Sebiet nor de Kattestad, oepelèk kommen we mé giejne kooter nor ois....

_________________
oilsjt, goi alien...


04 Sep 2016, 11:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Westhoek - Eendracht Aalst
Kalisj schreef:
El Corredor (Light) schreef:
na het verdwijnen van Teletekst, iemand goeie up to date site voor volgen uitslagen 1B en lager?

Probeer deze website ook eens.

http://www.vbal4.be/p010221.htm

Staan alle uitslagen van alle reeksen op (nationaal, regionaal, mannen, vrouwen, ... met onderaan interessante details van het verloop van de reeks)


klopt, den dezen is de volledigste met info over alle reeksen, maar is meestal pas na het weekend aangepast.
Sporza gaat maar tot 1ste prov maar is enkele momenten na de wedstrijden al aangepast. Beiden naast elkaar gebruiken lijkt mij het beste. :EA:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


04 Sep 2016, 11:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Westhoek - Eendracht Aalst
Is dat bezoekersvak daar wat overdekt?

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


04 Sep 2016, 11:30
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Westhoek - Eendracht Aalst
Het gevoel heeft wat weg van een eerste schooldag, alleen hopelijk straks geen traantjes...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


04 Sep 2016, 11:39
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Westhoek - Eendracht Aalst
hansken schreef:
Is dat bezoekersvak daar wat overdekt?



Voor zover ik e kan herinneren ferm staantribune voor ons , stadion van Ieper waar depoitre een berematch speelde in 2011.


04 Sep 2016, 12:40
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2955
Bericht Re: Westhoek - Eendracht Aalst
Stond 0-1 na 8min na goal v klaas de rock. Kpeis met den time oeik nog mor de site ligt plat, of t er is iets mis met menne smartphone...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


04 Sep 2016, 16:22
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Westhoek - Eendracht Aalst
1-1


04 Sep 2016, 16:39
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2955
Bericht Re: Westhoek - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
1-1


Blijlbaar discutabele fase. Kopie v fase i eerste time waar wij de goal ni gekregen emmen...

gelijkspel is ni slecht maar winst had mooier geweest.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


04 Sep 2016, 16:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Westhoek - Eendracht Aalst
billijk gelijkspel zoals ze dan zeggen. Eerste helft waren we volgens mij wel licht beter met een sterk begin waar we verdiend een doelpunt maken. Maar nadien valt eigenlijk volledig ons - centrale - middenveld weg en vergeten we van in blok te voetballen. De keren dat Van Tricht dan de bal kan laten circuleren koos hij steevast voor de foute oplossingen, het mag gerust wat simpeler... zeker bij een voorsprong en nog heel veel minuten op de teller.
Marmitte werd vervolgens ook eerder een voorstopper dan een middenvelder en het gat tussen verdediging en middenveld was onbeloopbaar.

Achterin ontbreekt het toch nog steeds aan organisatie en coaching, maar al bij al niet de huizenhoge kansen weg gegeven. Het tegendoelpunt was dan weer een flater van Kevin, jammer! Bal volgens mij nog voor de lijn gekeerd maar zeer moeilijk te zeggen vanop mijn plek.

2de helft duels beginnen verliezen en dan komt Westhoek steeds meer in de wedstrijd. Een totaal incompetente wedstrijdleiding zorgde er wel voor dat bij elke ploeg meerdere kansen onterecht voor buitenspel afgevlagd werden... dat kon ook nog wel één en ander van impact gehad hebben.

Bij de beteren: Yoshi en Klaas voor mij bij de beteren bij ons. Voor die laatste zijn stijl heb ik het wel (y)

_________________
If you never try, you'll never know


Laatst gewijzigd door Bram op 04 Sep 2016, 22:47, 2 keer totaal gewijzigd.



04 Sep 2016, 19:24
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Westhoek - Eendracht Aalst
Bram schreef:
billijk gelijkspel zoals ze dan zeggen. Eerste helft waren we volgens mij wel licht beter met een sterk begin waar we verdiend een doelpunt maken. Maar nadien valt eigenlijk volledig ons middenveld weg en vergeten we van in blok te voetballen. De keren dat Van Tricht dan de bal kan laten circuleren koos hij steevast voor de foute oplossingen, het mag gerust wat simpeler... zeker bij een voorsprong en nog heel veel minuten op de teller.
Marmitte werd vervolgens ook eerder een voorstopper dan een middenvelder en het gat tussen verdediging en middenveld was onbeloopbaar.

Achterin ontbreekt het toch nog steeds aan organisatie en coaching, maar al bij al niet de huizenhoge kansen weg gegeven. Het tegendoelpunt was dan weer een flater van Kevin, jammer! Bal volgens mij nog voor de lijn gekeerd maar zeer moeilijk te zeggen vanop mijn plek.

2de helft duels beginnen verliezen en dan komt Westhoek steeds meer in de wedstrijd. Een totaal incompetente wedstrijdleiding zorgde er wel voor dat bij elke ploeg meerdere onterechte kansen voor buitenspel afgevlagd werden... dat kon ook nog wel één en ander van impact gehad hebben.

Bij de beteren: Yoshi en Klaas voor mij bij de beteren bij ons. Voor die laatste zijn stijl heb ik het wel (y)


Lijkt mij een correcte analyse --> Eerste 20 minuten sowieso voor Aalst, daarna terug gekropen (of teruggeduwd) met veel kansen op mooie counters, maar die kwamen er veel te weinig wegens slechte passing of afgevlagd door lijnrechter. 0-2 scoren en match was gespeeld.

Weinig open kansen langs beide zijden, maar wel een onderhoudende wedstrijd met veel inzet en poging tot voetballen.

Bal al of niet over de lijn kan ik nooit oordelen en kan volgens mij niemand van de supporters oordelen vanop 50-60 meter. Scheidsrechter speelde wel zijn rol in bepaalde fases met geel/geen geel en met laten voorspelen/niet laten voortspelen en vooral met offside/geen offside...


04 Sep 2016, 20:08
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2566
Leeftijd: 42
Bericht Re: Westhoek - Eendracht Aalst
Ik heb toch wel het gevoel dat we twee punten verloren hebben in plaats van er één te winnen. Een foutje van Kevin kost ons de zege samen met twee discutabele beslissingen van de lijnrechter. Volgens mij kon die man vanuit zijn positie nooit zien of de bal al dan niet over de lijn was en bij de eerste fase voor ons gaf hij dan ook geen krimp. Jammer genoeg deed hij dat bij de tweede fase voor hen wel.
Even voordien laten we natuurlijk wel de 0-2 liggen en dat ligt natuurlijk enkel aan onszelf.
Ik onthoud ook de goede invalbeurt van Jilke De Coninck.
Volgende week zal er moeten gewonnen worden van Sint-Niklaas om de start niet te missen.


04 Sep 2016, 21:13
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Westhoek - Eendracht Aalst
vooraf getekend voor een gelijk spel. maar als we daar winnen valt er ook niets op af te dingen. Ik vond ons een goeie wedstrijd spelen tegen een zeer sterke tegenstander. we hebben net zoals helchteren vergeten om in het eerste half uur een comfortabelere voorsprong bijeen te voetballen. ik ben vooral opgetogen over het tempo,, het enthousiasme, de individuele kwaliteiten van ons jonge ploeg.
de enigen die het niveau echt niet aankonden waren dat drietal in t oranje: dom, blind en dweis.

bij ons vond ik klaas en marmitte heel sterk spelen, maar de man van de match voor mij was van kerckhoven. ik vond ook jilke heel goed invallen. van tricht een sterk half uur maar viel dan wat terug. mitu zat na een uur stikdood en lusala ook op het einde. maar die hadden ook veel verbruikt. beide ploegen hielden er een hoog tempo op na. geen verkeerde wedstrijd voor een neutrale supporter lijkt me

fijn dat het weer wat begint te leven, ook naast het veld. best wel veel volk op deze verre verplaatsing!

ook al zat er meer in, ik ben toch zeer tevreden over vandaag!


04 Sep 2016, 21:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst