FC Gullegem - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 FC Gullegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: FC Gullegem - Eendracht Aalst
ajoin_bart schreef:
pattaboem schreef:
De vele kansen die de nek omgedraaid worden, met relatief weinig doelpunten in verhouding met het spelbeeld, doen mijn geloof sterken, dat met Camara , als targetspits erbij, wij in de toekomst mooie wedstrijden zullen zien; Het is hemeltergend, dat die speelgerechtigheid maar wegblijft....
Is er dan echt niemand, die de procedure kan versnellen?
Ik kan echt niet wachten om hem op het veld aan het werk te zien...
En jammer voor de bekermatch, dat hij er niet bij is.....

Ik denk als Baras de kansen van Mitu krijgt er toch paar zouden ingegaan zijn.
Volgende match eens met Baras als spits starten. Dan zal ofwel Mitu ofwel De Rock op de bank moeten starten denk ik.
Wat een weelde eigenlijk. Jongens als De Man of De Coninck vallen soms zelfs af als 16e man. Als daar binnenkort nog diene Camara bijkomt en de geblesseerden terugkeren.. Hopelijk blijft de groep goed aan elkaar klitten en beseffen ze dat de ploeg het belangrijkste en dan gaan we nog een schoon seizoen tegemoet :EA:


Zou best kunnen maar anderzijds valt het toch op dat het spelbeeld veranderd als er een van de drie "starters" vooraan (De Rock, Mitu, Yala Lusala) uitgaat... Zal dus zaak zijn om de gulden middenweg te vinden tussen voldoende kansen te blijven creëren en efficiëntie te bekomen...


20 Sep 2016, 9:18
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: FC Gullegem - Eendracht Aalst
DT schreef:
Zou best kunnen maar anderzijds valt het toch op dat het spelbeeld veranderd als er een van de drie "starters" vooraan (De Rock, Mitu, Yala Lusala) uitgaat... Zal dus zaak zijn om de gulden middenweg te vinden tussen voldoende kansen te blijven creëren en efficiëntie te bekomen...


Altijd grappig als zelfs DT een dt-fout maakt :p


20 Sep 2016, 19:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst