FC Gullegem - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 FC Gullegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: FC Gullegem - Eendracht Aalst
Jean schreef:
El Corredor (Light) schreef:
ik vond het vandaag de beste wedstrijd van de drie. Alleen moeten we het de laatste 20 minuten beter uitspelen. Vond vooral Marmitte in die periode "uitblinken" met slechte keuzes/passes.

Dat die mannen überhaupt nog een kans maakte op de gelijkmaker was onze eigen schuld.


Tot aan de rode kaart speelden we soms heerlijk voetbal. Nadien werden er een paar heel nonchalant en was het overzicht en de rust aan de bal soms weg!


Heeft ook met maturiteit te maken. dat missen we gewoon. maar tmag idd nooit gebeuren.
Onze ploeg brengt attractief aanvallend voetbal, met spelers die ook eens een actie kunnen maken, een Een-twee kunnen opzetten. daarvoor ben ik al heel tevreden. da s wat anders dan die non-matchen van vorig jaar.
Diarra by far de beste man op het veld. krachtige middenvelder met snelheid, goeie pas en goeie timing. speelt ook goed vooruit.
Blij met de vele kansen in de eerste helft. alleen jammer dat we bij de rust niet met 1-3 voorstaan.
het was trouwens weer een kieken van ne ref. het doel heiligde de middelen bij gullegem, trouwens. Hopelijk hebben we daar geen blessures opgelopen.
Het was niet het dagje van van tricht en van marmitte. Maar kijk, als er op elke volgende match altijd anderen rechtstaan en uitblinken lijkt me dat een goed teken. op naar de eerste 'topper', en ik bedoel dan vooral zondag.


18 Sep 2016, 20:38
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: FC Gullegem - Eendracht Aalst
Goeie match die inderdaad aan de rust al moest gespeeld zijn en over het algemeen vind ik de 1-2 toch wat poverkes aangezien we eerst tegen 10 man en dan tegen 9 man komen te staan.
Uitblinker met verve inderdaad Diarra en toch ook wel De Rock (doet altijd iets goed met de bal en als hij gaat beginnen scoren ook dan zit het helemaal goed).
Wannes probeert het altijd net dat ietsje te moeilijk te maken, hoe het simpel en probeer niet te forceren, zou ik zeggen.
Opkomst was minder dan 14 dagen geleden maar het bier was stukken beter....

_________________
oilsjt, goi alien...


18 Sep 2016, 20:46
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: FC Gullegem - Eendracht Aalst
Aan de rust moet de match al gespeeld zijn want het kon makkelijk 1-3 geweest zijn. De kansen werden (vooral door Mitu) echter gemist. Die betaalde de tol en werd gewisseld door Baras, die meteen de 1-2 scoort. Nadien vallen we echter stil en leek het wel of we de match rustig wilden uitspelen. Ook tegen tien en later zelfs tegen negen man lukte het niet goed meer. Dat is toch nog een werkpunt want nu wordt het op het einde nog warm. Soit, we hebben gewonnen en staan mee op kop.
Volgende week thuis tegen RC Gent met de leidersplaats als inzet!


18 Sep 2016, 20:50
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26
Berichten: 242
Locatie: Olen
Bericht Re: FC Gullegem - Eendracht Aalst
Vandaag blijkbaar gespeeld met de nieuwe uitshirts, weet iemand of deze ook te bestellen zijn in de fanshop? Hierbij valt de mooie grote gele kader van plastic hofstade op uwen buik wa minder op☺ alvast vol vertrouwen op naar woensdag!

_________________
EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!!


18 Sep 2016, 22:19
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15
Berichten: 630
Leeftijd: 37
Locatie: OILSJT
Bericht Re: FC Gullegem - Eendracht Aalst
Dit is echt een opsteker ! Hopelijk kunnen ze de lijn doortrekken ! Allez goed dat diejen Diarra er wa begint door te komen, ik vond hem thuis tegen de klaasjes wel sterk in de duels,maar voor de rest niet echt overtuigen. Weet iemand of die transfervrij is overgekomen of op huurbasis ?

_________________
!!! Iendracht Oilsjt back to glory !!!


18 Sep 2016, 22:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: FC Gullegem - Eendracht Aalst
Los Beldos schreef:
Dit is echt een opsteker ! Hopelijk kunnen ze de lijn doortrekken ! Allez goed dat diejen Diarra er wa begint door te komen, ik vond hem thuis tegen de klaasjes wel sterk in de duels,maar voor de rest niet echt overtuigen. Weet iemand of die transfervrij is overgekomen of op huurbasis ?


Transfervrij

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


18 Sep 2016, 22:43
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15
Berichten: 630
Leeftijd: 37
Locatie: OILSJT
Bericht Re: FC Gullegem - Eendracht Aalst
De_steve schreef:
Los Beldos schreef:
Dit is echt een opsteker ! Hopelijk kunnen ze de lijn doortrekken ! Allez goed dat diejen Diarra er wa begint door te komen, ik vond hem thuis tegen de klaasjes wel sterk in de duels,maar voor de rest niet echt overtuigen. Weet iemand of die transfervrij is overgekomen of op huurbasis ?


Transfervrij


Thanks (y)

_________________
!!! Iendracht Oilsjt back to glory !!!


18 Sep 2016, 22:48
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: FC Gullegem - Eendracht Aalst
Los Beldos schreef:
Dit is echt een opsteker ! Hopelijk kunnen ze de lijn doortrekken ! Allez goed dat diejen Diarra er wa begint door te komen, ik vond hem thuis tegen de klaasjes wel sterk in de duels,maar voor de rest niet echt overtuigen. Weet iemand of die transfervrij is overgekomen of op huurbasis ?

Diarra was inderdaad de beste speler. Vorig weekend tegen St Niklaas heeft hij zowel de wedstrijd van de reserven als die van de eerste ploeg volledig gespeeld. Wat een fysiek!!!!


19 Sep 2016, 17:04
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Jul 2009, 10:47
Berichten: 513
Bericht Re: FC Gullegem - Eendracht Aalst
parol schreef:
Los Beldos schreef:
Dit is echt een opsteker ! Hopelijk kunnen ze de lijn doortrekken ! Allez goed dat diejen Diarra er wa begint door te komen, ik vond hem thuis tegen de klaasjes wel sterk in de duels,maar voor de rest niet echt overtuigen. Weet iemand of die transfervrij is overgekomen of op huurbasis ?

Diarra was inderdaad de beste speler. Vorig weekend tegen St Niklaas heeft hij zowel de wedstrijd van de reserven als die van de eerste ploeg volledig gespeeld. Wat een fysiek!!!!

neen ze hebben hem de zondag 5 min voor tijd afgenomen .omdat men niet zeker was of hij (diarra) dat wel mocht doen (twee voledige matchen ) en inderdaad wij gaan aan hem nog veel plezier beleven

_________________
stinkord


19 Sep 2016, 18:26
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: FC Gullegem - Eendracht Aalst
Als Camara speelgerechtigd is en Jelle en Ken terugkomen uit blessure hebben we toch ook al geen onaardige bank. Ik hoop dat ook Atheba op niveau komt want een goeie back-up voor de rechtsback gaan we ook nog nodig hebben.


19 Sep 2016, 19:23
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: FC Gullegem - Eendracht Aalst
Hoe sterk was Gullegem eigenlijk?

Kwam hun 20-jarige spits wat in het stuk voor?

In principe een ploeg die altijd minstens in de middenmoot moet kunnen eindigen, nu wel slechts 1 op 9


19 Sep 2016, 19:47
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: FC Gullegem - Eendracht Aalst
Sportingcat schreef:
Hoe sterk was Gullegem eigenlijk?

Kwam hun 20-jarige spits wat in het stuk voor?

In principe een ploeg die altijd minstens in de middenmoot moet kunnen eindigen, nu wel slechts 1 op 9


Eerste 20 minuten zeer kort verdedigen daarna heb ik het niet meer gezien.
Maakten veel fouten.

Eigenlijk hebben ze maar 1 echte kans gehad, niet goed dus


19 Sep 2016, 19:59
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: FC Gullegem - Eendracht Aalst
Foto's van de streekfotograaf

https://www.flickr.com/photos/94420871@ ... 2833184280


19 Sep 2016, 20:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: FC Gullegem - Eendracht Aalst
De vele kansen die de nek omgedraaid worden, met relatief weinig doelpunten in verhouding met het spelbeeld, doen mijn geloof sterken, dat met Camara , als targetspits erbij, wij in de toekomst mooie wedstrijden zullen zien; Het is hemeltergend, dat die speelgerechtigheid maar wegblijft....
Is er dan echt niemand, die de procedure kan versnellen?
Ik kan echt niet wachten om hem op het veld aan het werk te zien...
En jammer voor de bekermatch, dat hij er niet bij is.....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


19 Sep 2016, 21:49
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: FC Gullegem - Eendracht Aalst
pattaboem schreef:
De vele kansen die de nek omgedraaid worden, met relatief weinig doelpunten in verhouding met het spelbeeld, doen mijn geloof sterken, dat met Camara , als targetspits erbij, wij in de toekomst mooie wedstrijden zullen zien; Het is hemeltergend, dat die speelgerechtigheid maar wegblijft....
Is er dan echt niemand, die de procedure kan versnellen?
Ik kan echt niet wachten om hem op het veld aan het werk te zien...
En jammer voor de bekermatch, dat hij er niet bij is.....

Ik denk als Baras de kansen van Mitu krijgt er toch paar zouden ingegaan zijn.
Volgende match eens met Baras als spits starten. Dan zal ofwel Mitu ofwel De Rock op de bank moeten starten denk ik. Wat een weelde eigenlijk. Jongens als De Man of De Coninck vallen soms zelfs af als 16e man. Als daar binnenkort nog diene Camara bijkomt en de geblesseerden terugkeren.. Hopelijk blijft de groep goed aan elkaar klitten en beseffen ze dat de ploeg het belangrijkste en dan gaan we nog een schoon seizoen tegemoet :EA:


20 Sep 2016, 9:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst