Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
parol schreef:
Ondanks een lichte blessure heeft Lusala gespeeld. Ik heb hem gesproken na de match. Hij had pijn.

Ofwel zijde geblesseerd en speelde ni, ofwel zijde fit en geefde u voor 200%
Als hij voelt dat hij last heeft van een of ander kwaaltje, moet hij eerlijk zijn met zichzelf, technische staf en medespelers. T is nu toch ook ni da hij zo onmisbaar is he. Voor zijn positie zijn er genoeg waardige alternatieven en seizoen duurt nog lang ze om nu al risico's te nemen


26 Sep 2016, 14:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
ajoin_bart schreef:
parol schreef:
Ondanks een lichte blessure heeft Lusala gespeeld. Ik heb hem gesproken na de match. Hij had pijn.

Ofwel zijde geblesseerd en speelde ni, ofwel zijde fit en geefde u voor 200%
Als hij voelt dat hij last heeft van een of ander kwaaltje, moet hij eerlijk zijn met zichzelf, technische staf en medespelers. T is nu toch ook ni da hij zo onmisbaar is he. Voor zijn positie zijn er genoeg waardige alternatieven en seizoen duurt nog lang ze om nu al risico's te nemen


Zou dan toch ook kiezen om mitu naar de flank te brengen en baras erin. Ofwel de man en mitu gewoon in spits laten staan. (Langdurig) gekwetsten kunnen we absoluut missen.


26 Sep 2016, 14:44
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
Still standing ! schreef:
ik persoonlijk zie Claeys liever centraal spelen. niet dat hij de pannen van het dak id voorbereiding speelde of dat de huidige jongens daar het niet goed doen maar je hebt centraal toch wat fysiek en lengte nodig in combinatie met de keeper die niet graag de laterale voorzetten komt plukken.


(y)


26 Sep 2016, 18:22
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
witteken schreef:
Still standing ! schreef:
ik persoonlijk zie Claeys liever centraal spelen. niet dat hij de pannen van het dak id voorbereiding speelde of dat de huidige jongens daar het niet goed doen maar je hebt centraal toch wat fysiek en lengte nodig in combinatie met de keeper die niet graag de laterale voorzetten komt plukken.


(y)


Dat klopt maar is wel een afweging die je moet maken hé: naast kopbalsterkte moet je ook kijken naar de totale complementariteit van uw centraal verdedigersduo (Yoshi is bijvoorbeeld linksvoetig waar Arno net als Kenny louter rechtsvoetig is) en de wisselwerking met uw defensieve middenvelders/backs. Bovendien: in de match tegen Westhoek werd Arno ingebracht net om die kopbalduels te winnen en ook al was hij op dat moment de grootste van het veld (van de twee ploegen), bracht dat niks op. Trouwens, Kenny won zijn kopbalduel na 20 sec ook gisteren... :D

Zoals gezegd, voorlopig nog niet al te veel redenen om te gaan wisselen en we zullen toch iedereen nodig hebben, dus nog wat afwachten vind ik. Zonder dat accidentje gisteren sta je minimaal met 8 op 12 en is er eigenlijk geen reden tot ontevredenheid. Op basis van gisteren teveel aanpassingen doen, zou nefast kunnen zijn.

Ik vergelijk graag met het laatste seizoen van BVR hier: toen begonnen we ook niet onaardig aan de competitie, weliswaar met een aantal punten die voor verbetering vatbaar waren, maar gaandeweg werden die werkpunten eerder een obsessie waardoor aan alles en iedereen werd getwijfeld (vervangen van pionnen na vijf matchen terwijl de anderen het zeker niet beter deden), het voetbal en frivole werd overboord gegooid en BVR diende uiteindelijk de tol te betalen na een vrije val in het klassement... En ook toen stond je met heel wat jonge snaken op het veld...


26 Sep 2016, 18:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
Ook al waren het geen cadeau's, de paar invalbeurten (op verdedigende mid weliswaar) toonden toch al dat Claeys wat snelheid en wendbaarheid ontbreekt....
Nu vond ik Kenny die gebreken gisteren ook terug bevestigen. Een combinatie van die 2 zie ik persoonlijk toch ook niet meteen goed komen?

Denk dat je daar wel een complementair duo hebt die vooral nog wat beter op elkaar ingespeeld moet raken, en waarbij een Yoshi gewoon nog veel meer risico moet zien te gaan vermijden .... heeft daar gisteren toch wel voor een groot deel die 1-2 op zijn geweten bijvoorbeeld.

Maar al die dingen zijn groeipijnen waar we doormoeten in het kneden van deze nieuwe groep.
Pijnlijker vind ik toch die 2-3 omdat we het absoluut niet verdienden, zeer knullig dat 2 ervaren spelers het desondanks een verschrikkelijk veld daar weg geven. Het enkel op het veld steken vind ik goedkoop, maar ik ben er zeker niet blind voor.

Kevin zat trouwens (net als nog enkelen) niet lekker in de match en dat zag je gisteren meerdere keren in de body language, een VDN met vertrouwen staat niet tussen de palen zoals hij er gisteren stond.

En ik heb nochtans niet de indruk dat het inzet is die ontbreekt, eerder dat beetje geloof dat deze ploeg echt wel voorin kan meedraaien lijkt te ontbreken. Eén echte leidersfiguur had daarom echt wel mooi geweest.

_________________
If you never try, you'll never know


26 Sep 2016, 18:49
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Jul 2009, 10:47
Berichten: 513
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
Bram schreef:
Ook al waren het geen cadeau's, de paar invalbeurten (op verdedigende mid weliswaar) toonden toch al dat Claeys wat snelheid en wendbaarheid ontbreekt....
Nu vond ik Kenny die gebreken gisteren ook terug bevestigen. Een combinatie van die 2 zie ik persoonlijk toch ook niet meteen goed komen?

Denk dat je daar wel een complementair duo hebt die vooral nog wat beter op elkaar ingespeeld moet raken, en waarbij een Yoshi gewoon nog veel meer risico moet zien te gaan vermijden .... heeft daar gisteren toch wel voor een groot deel die 1-2 op zijn geweten bijvoorbeeld.

Maar al die dingen zijn groeipijnen waar we doormoeten in het kneden van deze nieuwe groep.
Pijnlijker vind ik toch die 2-3 omdat we het absoluut niet verdienden, zeer knullig dat 2 ervaren spelers het desondanks een verschrikkelijk veld daar weg geven. Het enkel op het veld steken vind ik goedkoop, maar ik ben er zeker niet blind voor.

Kevin zat trouwens (net als nog enkelen) niet lekker in de match en dat zag je gisteren meerdere keren in de body language, een VDN met vertrouwen staat niet tussen de palen zoals hij er gisteren stond.

En ik heb nochtans niet de indruk dat het inzet is die ontbreekt, eerder dat beetje geloof dat deze ploeg echt wel voorin kan meedraaien lijkt te ontbreken. Eén echte leidersfiguur had daarom echt wel mooi geweest.

jaren niet genoten van de voetbal dat den iendracht gaf of bracht
verloren tegen genk en gent en toch genoten ....laat de ploeg maar groeien wij zullen der niet ver af zijn .. spijtig van onze grasmat .camara vergeet hem t zal niet lukken.

_________________
stinkord


26 Sep 2016, 21:18
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
zandberg schreef:
Bram schreef:
Ook al waren het geen cadeau's, de paar invalbeurten (op verdedigende mid weliswaar) toonden toch al dat Claeys wat snelheid en wendbaarheid ontbreekt....
Nu vond ik Kenny die gebreken gisteren ook terug bevestigen. Een combinatie van die 2 zie ik persoonlijk toch ook niet meteen goed komen?

Denk dat je daar wel een complementair duo hebt die vooral nog wat beter op elkaar ingespeeld moet raken, en waarbij een Yoshi gewoon nog veel meer risico moet zien te gaan vermijden .... heeft daar gisteren toch wel voor een groot deel die 1-2 op zijn geweten bijvoorbeeld.

Maar al die dingen zijn groeipijnen waar we doormoeten in het kneden van deze nieuwe groep.
Pijnlijker vind ik toch die 2-3 omdat we het absoluut niet verdienden, zeer knullig dat 2 ervaren spelers het desondanks een verschrikkelijk veld daar weg geven. Het enkel op het veld steken vind ik goedkoop, maar ik ben er zeker niet blind voor.

Kevin zat trouwens (net als nog enkelen) niet lekker in de match en dat zag je gisteren meerdere keren in de body language, een VDN met vertrouwen staat niet tussen de palen zoals hij er gisteren stond.

En ik heb nochtans niet de indruk dat het inzet is die ontbreekt, eerder dat beetje geloof dat deze ploeg echt wel voorin kan meedraaien lijkt te ontbreken. Eén echte leidersfiguur had daarom echt wel mooi geweest.

jaren niet genoten van de voetbal dat den iendracht gaf of bracht
verloren tegen genk en gent en toch genoten ....laat de ploeg maar groeien wij zullen der niet ver af zijn .. spijtig van onze grasmat .camara vergeet hem t zal niet lukken.


Wat bedoel je met uw laatste zin?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


27 Sep 2016, 9:23
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
"Bedankt aan alle supporters die mij steeds hebben gesteund, aan degenen die mij verkozen tot “speler van het jaar“.

Bedankt om er steeds voor mij te zijn.

Een welgemeende sorry aan alle wit-zwarte fans, die ik zondag heb ontgoocheld door niet aanwezig te zijn op de signeersessie.

Verontschuldigingen aan alle aanwezige jeugdspelers, medewerkers, vrijwilligers, bestuur, aan mijn spelers en coaches.

Op de fandag verliezen is nooit leuk en als doelman dit overkomen is zwaar om dragen. Ik had behoefte om alleen te zijn en was emotioneel een wrak.

Pas na een nacht niet te hebben geslapen, kwam ik tot de conclusie dat ik niet de juiste beslissing had genomen. Ik had jullie steun goed kunnen gebruiken.

Ik zal dan ook nu zaterdagnamiddag 1 oktober op Zandberg en na de thuiswedstrijd van 9 oktober tegen Olsa Brakel ter beschikking zijn voor alle jeugdspelers/fans om het foto- en signeerboekje te vervolledigen. Ik zal er alles aan doen om opnieuw de harten van de Iendrachters te veroveren op het veld.

Kevin, jullie doelman en kapitein."

(y)

sjiek. en nu zand over die match, koppen gericht op Petegem, blok vormen en mes tussen de tanden !

_________________
may the FORCE be with you.


27 Sep 2016, 10:17
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
:EA:
Samen - club, spelers én supporters - zijn we tot mooie dingen in staat!

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


27 Sep 2016, 10:26
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
:EA: Here's to you Van Den Noortgaete, Iendracht loves you more than you will know. :EA:

_________________
oilsjt, goi alien...


27 Sep 2016, 10:55
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
Timoilsjt schreef:
zandberg schreef:
Bram schreef:
Ook al waren het geen cadeau's, de paar invalbeurten (op verdedigende mid weliswaar) toonden toch al dat Claeys wat snelheid en wendbaarheid ontbreekt....
Nu vond ik Kenny die gebreken gisteren ook terug bevestigen. Een combinatie van die 2 zie ik persoonlijk toch ook niet meteen goed komen?

Denk dat je daar wel een complementair duo hebt die vooral nog wat beter op elkaar ingespeeld moet raken, en waarbij een Yoshi gewoon nog veel meer risico moet zien te gaan vermijden .... heeft daar gisteren toch wel voor een groot deel die 1-2 op zijn geweten bijvoorbeeld.

Maar al die dingen zijn groeipijnen waar we doormoeten in het kneden van deze nieuwe groep.
Pijnlijker vind ik toch die 2-3 omdat we het absoluut niet verdienden, zeer knullig dat 2 ervaren spelers het desondanks een verschrikkelijk veld daar weg geven. Het enkel op het veld steken vind ik goedkoop, maar ik ben er zeker niet blind voor.

Kevin zat trouwens (net als nog enkelen) niet lekker in de match en dat zag je gisteren meerdere keren in de body language, een VDN met vertrouwen staat niet tussen de palen zoals hij er gisteren stond.

En ik heb nochtans niet de indruk dat het inzet is die ontbreekt, eerder dat beetje geloof dat deze ploeg echt wel voorin kan meedraaien lijkt te ontbreken. Eén echte leidersfiguur had daarom echt wel mooi geweest.

jaren niet genoten van de voetbal dat den iendracht gaf of bracht
verloren tegen genk en gent en toch genoten ....laat de ploeg maar groeien wij zullen der niet ver af zijn .. spijtig van onze grasmat .camara vergeet hem t zal niet lukken.


Wat bedoel je met uw laatste zin?

---

"Zandberg" weet precies meer over Camara.... Waarom zou onze transfert niet lukken ?

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


27 Sep 2016, 11:05
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
pattaboem schreef:
Timoilsjt schreef:
zandberg schreef:
jaren niet genoten van de voetbal dat den iendracht gaf of bracht
verloren tegen genk en gent en toch genoten ....laat de ploeg maar groeien wij zullen der niet ver af zijn .. spijtig van onze grasmat .camara vergeet hem t zal niet lukken.


Wat bedoel je met uw laatste zin?

---

"Zandberg" weet precies meer over Camara.... Waarom zou onze transfert niet lukken ?



Rustig Patta, denk aan uwen tikker! ;) Zondag ook gehoord dat het zo'n Mpenzagewijs moeilijk geval zal worden om hem aan te sluiten. Zal zoiets zijn dat Zandberg bedoelt zeker?

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


27 Sep 2016, 11:24
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
Still standing ! schreef:
"Bedankt aan alle supporters die mij steeds hebben gesteund, aan degenen die mij verkozen tot “speler van het jaar“.

Bedankt om er steeds voor mij te zijn.

Een welgemeende sorry aan alle wit-zwarte fans, die ik zondag heb ontgoocheld door niet aanwezig te zijn op de signeersessie.

Verontschuldigingen aan alle aanwezige jeugdspelers, medewerkers, vrijwilligers, bestuur, aan mijn spelers en coaches.

Op de fandag verliezen is nooit leuk en als doelman dit overkomen is zwaar om dragen. Ik had behoefte om alleen te zijn en was emotioneel een wrak.

Pas na een nacht niet te hebben geslapen, kwam ik tot de conclusie dat ik niet de juiste beslissing had genomen. Ik had jullie steun goed kunnen gebruiken.

Ik zal dan ook nu zaterdagnamiddag 1 oktober op Zandberg en na de thuiswedstrijd van 9 oktober tegen Olsa Brakel ter beschikking zijn voor alle jeugdspelers/fans om het foto- en signeerboekje te vervolledigen. Ik zal er alles aan doen om opnieuw de harten van de Iendrachters te veroveren op het veld.

Kevin, jullie doelman en kapitein."

(y)

sjiek. en nu zand over die match, koppen gericht op Petegem, blok vormen en mes tussen de tanden !


Klasse! (y)
Een kapitein én clubspeler waardig! :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


27 Sep 2016, 12:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
DavidSeal schreef:
pattaboem schreef:
Timoilsjt schreef:

Wat bedoel je met uw laatste zin?

---

"Zandberg" weet precies meer over Camara.... Waarom zou onze transfert niet lukken ?



Rustig Patta, denk aan uwen tikker! ;) Zondag ook gehoord dat het zo'n Mpenzagewijs moeilijk geval zal worden om hem aan te sluiten. Zal zoiets zijn dat Zandberg bedoelt zeker?


Der was 30 dagen vrijgavetermijn voor bond van guinee. Dus ik vermoed na 30 dagen dat dit automatisch gebeurt.


27 Sep 2016, 13:34
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - KRC Gent-Zeehaven
Nog niet gereageerd na de match zondag omdat het bij mij toch wat moest verteren. Maar achteraf bekeken zat ook alles tegen wat kon tegenzitten.
Ik wil wel beginnen met hetzelfde te zeggen als na onze eerste thuismatch: op wat voor een weide spelen wij seg? (n)
Het begon al na 45 seconden met die ongelukkige own-goal waarbij Van Hoevelen de bal op het achterhoofd krijgt. Kan gebeuren in voetbal en daar treft niemand schuld vind ik. Gelukkig komen we snel gelijk, al moeten we toegeven dat het ook een kadooke was (Mitu werkt wel knap af). De vlam leek in de pan te slaan want direct erna werd het bijna 2-1 via De Rock. Door de snelle 1-2 kregen we een nieuwe opdoffer en het vuur doofde. Ik vond dat er toen bijna een half uur niks te beleven viel aan beide kanten. Tot Van Kerckhoven mooi kon voorzetten en Mitu binnen kopte. Ideaal moment, zo net voor de rust.
In de tweede helft waren we duidelijk de betere ploeg en net op het moment dat we kans na kans beginnen te krijgen (die we dan niet benutten), gebeurt die knullige fase. Nadien was het over en de match die je verdiende te winnen, werd verloren. Voor mij was het Van Den Noortgaete die in de fout ging en niet Van Hoevelen maar dat kan nu eenmaal gebeuren. Recent zijn er zeker 3 gelijkaardige fases geweest, waaronder Bizot bij Genk. Van Den Noortgaete nu gaan afbranden, is dan ook meer dan een brug te ver.
Dat hij nadien zomaar afwezig bleef op de fandag was fout als kapitein. Maar dat heeft hij intussen zelf ook beseft. Zand erover dus en ik hoop dat hij een wereldpartij speelt op Petegem want dat verdient die gast.
Verder moeten ze nu trachten om de ontgoocheling om te zetten in extra motivatie om op Petegem minstens iets te rapen (en liefst te winnen) zodat de achterstand beperkt blijft. Ik zou dat doen met dezelfde opstelling als iedereen fit is. Het is niet omdat we nu verloren hebben dat al het goede dat de voorbije weken verteld werd naar de prullenbak moet verwezen worden.

Iendracht veroit :EA:


27 Sep 2016, 19:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst