Sparta Petegem - Eendracht Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Sparta Petegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
Zat diene Joye vorig jaar niet nog bij Merelbeke ?

_________________
If you never try, you'll never know


04 Okt 2016, 21:12
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
Bram schreef:
Zat diene Joye vorig jaar niet nog bij Merelbeke ?


1e klasse minivoetbal denk ik.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


04 Okt 2016, 21:19
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Bram schreef:
Zat diene Joye vorig jaar niet nog bij Merelbeke ?


Nee ook bij Petegem en scoorde toen ook tegen ons dacht ik enkele keren,heeft ons toen in die 2 matchen ook serieus belachelijk gemaakt. Snap dan ook niet dat DG zijn huiswerk niet beter gemaakt had, hij wist dat hij hun draaischijf is en een goed afstandsschot heeft en hem dan zo een ruimte geven een ganse match :stom: .
Als je hem zondag uit de match kon houden win je daar zeker.
Ik wil direct ruilen onze nr 10 Van Tricht voor die Joye, zal veel minder verdienen en brengt veel meer.
Van Hoevelen en Van Tricht zijn voor mij echt 2 serieuze tegenvallers tot nu toe, gelukkig zijn de rest van onze transfers tot nu toe allemaal serieuze aanwinsten.
Hopelijk zondag eens met De Man of De Coninck op de 10.

Van Tricht, oké, dat kan ik best begrijpen, die valt voorlopig door de mand. Lijkt me niet genoeg 'mans' te zijn om op zijn centrale positie uit de voeten te kunnen. Te lichtvoetig en te weinig body. Daar zou ik ook opteren voor een De Coninck.

Maar Van Hoevelen? Eindelijk een centrale verdediger naar mijn smaak. Niet voortdurend tikkie breed zoals een Boogaerts of een lange banaanbal à la Lievens, maar durven inschuiven en de vrije man zoeken, zoals Fredje Van der Hoorn dat toentertijd deed, maar dan op een ander niveau. Niet de verfijndste voetballer maar legt er wel altijd zijn hoofd voor. En dat die speelstijl meer risico's inhoudt, so be it. Ik ben wel fan.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


05 Okt 2016, 8:28
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
elfahem schreef:
iendrachter schreef:
Bram schreef:
Zat diene Joye vorig jaar niet nog bij Merelbeke ?


Nee ook bij Petegem en scoorde toen ook tegen ons dacht ik enkele keren,heeft ons toen in die 2 matchen ook serieus belachelijk gemaakt. Snap dan ook niet dat DG zijn huiswerk niet beter gemaakt had, hij wist dat hij hun draaischijf is en een goed afstandsschot heeft en hem dan zo een ruimte geven een ganse match :stom: .
Als je hem zondag uit de match kon houden win je daar zeker.
Ik wil direct ruilen onze nr 10 Van Tricht voor die Joye, zal veel minder verdienen en brengt veel meer.
Van Hoevelen en Van Tricht zijn voor mij echt 2 serieuze tegenvallers tot nu toe, gelukkig zijn de rest van onze transfers tot nu toe allemaal serieuze aanwinsten.
Hopelijk zondag eens met De Man of De Coninck op de 10.

Van Tricht, oké, dat kan ik best begrijpen, die valt voorlopig door de mand. Lijkt me niet genoeg 'mans' te zijn om op zijn centrale positie uit de voeten te kunnen. Te lichtvoetig en te weinig body. Daar zou ik ook opteren voor een De Coninck.

Maar Van Hoevelen? Eindelijk een centrale verdediger naar mijn smaak. Niet voortdurend tikkie breed zoals een Boogaerts of een lange banaanbal à la Lievens, maar durven inschuiven en de vrije man zoeken, zoals Fredje Van der Hoorn dat toentertijd deed, maar dan op een ander niveau. Niet de verfijndste voetballer maar legt er wel altijd zijn hoofd voor. En dat die speelstijl meer risico's inhoudt, so be it. Ik ben wel fan.


ik had persoonlijk de indruk dat Van Tricht iets beter uit de verf kwam met Marmitte achter hem, die een goed positiespel heeft. idem dito voor de centrale verdediging. maar kan een foute of toevallige indruk zijn...

_________________
may the FORCE be with you.


05 Okt 2016, 9:35
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
Still standing ! schreef:
elfahem schreef:
iendrachter schreef:

Nee ook bij Petegem en scoorde toen ook tegen ons dacht ik enkele keren,heeft ons toen in die 2 matchen ook serieus belachelijk gemaakt. Snap dan ook niet dat DG zijn huiswerk niet beter gemaakt had, hij wist dat hij hun draaischijf is en een goed afstandsschot heeft en hem dan zo een ruimte geven een ganse match :stom: .
Als je hem zondag uit de match kon houden win je daar zeker.
Ik wil direct ruilen onze nr 10 Van Tricht voor die Joye, zal veel minder verdienen en brengt veel meer.
Van Hoevelen en Van Tricht zijn voor mij echt 2 serieuze tegenvallers tot nu toe, gelukkig zijn de rest van onze transfers tot nu toe allemaal serieuze aanwinsten.
Hopelijk zondag eens met De Man of De Coninck op de 10.

Van Tricht, oké, dat kan ik best begrijpen, die valt voorlopig door de mand. Lijkt me niet genoeg 'mans' te zijn om op zijn centrale positie uit de voeten te kunnen. Te lichtvoetig en te weinig body. Daar zou ik ook opteren voor een De Coninck.

Maar Van Hoevelen? Eindelijk een centrale verdediger naar mijn smaak. Niet voortdurend tikkie breed zoals een Boogaerts of een lange banaanbal à la Lievens, maar durven inschuiven en de vrije man zoeken, zoals Fredje Van der Hoorn dat toentertijd deed, maar dan op een ander niveau. Niet de verfijndste voetballer maar legt er wel altijd zijn hoofd voor. En dat die speelstijl meer risico's inhoudt, so be it. Ik ben wel fan.


ik had persoonlijk de indruk dat Van Tricht iets beter uit de verf kwam met Marmitte achter hem, die een goed positiespel heeft. idem dito voor de centrale verdediging. maar kan een foute of toevallige indruk zijn...


Deels akkoord, ik vind positioneel Marmitte echt heel goed, zorgt voor de juiste balans op het midden samen met Diarra. Maar langs de andere kant heeft het weinig invloed op Van Tricht vind ik. Zowel op Gullegem als op Petegem heb je hem 90 minuten niet gezien, en dat was zowel met als zonder Marmitte.

Een mooie vrije trap en een deftig halfuur tegen 10 man, voorlopig meer niet van Van Tricht. Dat we er zondag 4 tegenkrijgen heeft meer te zien met de opstelling (en Marmitte zoals je wil) van maar 1 verdedigende middenvelder.

Van Tricht zat in de achterzak van De Coninck (zoon van Wim) en die Joye kon hem offensief uitleven.

Soit, Marmitte er terug in? Mij best, maar wie er dan uit? Baras? De Rock? Dat verdienen ze allebei niet.

En met Camara en De Coninck (die altijd moet spelen van mij) worden de plaatsjes enorm duur. (y)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


05 Okt 2016, 18:20
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
Still standing ! schreef:
elfahem schreef:
Van Tricht, oké, dat kan ik best begrijpen, die valt voorlopig door de mand. Lijkt me niet genoeg 'mans' te zijn om op zijn centrale positie uit de voeten te kunnen. Te lichtvoetig en te weinig body. Daar zou ik ook opteren voor een De Coninck.

Maar Van Hoevelen? Eindelijk een centrale verdediger naar mijn smaak. Niet voortdurend tikkie breed zoals een Boogaerts of een lange banaanbal à la Lievens, maar durven inschuiven en de vrije man zoeken, zoals Fredje Van der Hoorn dat toentertijd deed, maar dan op een ander niveau. Niet de verfijndste voetballer maar legt er wel altijd zijn hoofd voor. En dat die speelstijl meer risico's inhoudt, so be it. Ik ben wel fan.


ik had persoonlijk de indruk dat Van Tricht iets beter uit de verf kwam met Marmitte achter hem, die een goed positiespel heeft. idem dito voor de centrale verdediging. maar kan een foute of toevallige indruk zijn...


Deels akkoord, ik vind positioneel Marmitte echt heel goed, zorgt voor de juiste balans op het midden samen met Diarra. Maar langs de andere kant heeft het weinig invloed op Van Tricht vind ik. Zowel op Gullegem als op Petegem heb je hem 90 minuten niet gezien, en dat was zowel met als zonder Marmitte.

Een mooie vrije trap en een deftig halfuur tegen 10 man, voorlopig meer niet van Van Tricht. Dat we er zondag 4 tegenkrijgen heeft meer te zien met de opstelling (en Marmitte zoals je wil) van maar 1 verdedigende middenvelder.

Van Tricht zat in de achterzak van De Coninck (zoon van Wim) en die Joye kon hem offensief uitleven.

Soit, Marmitte er terug in? Mij best, maar wie er dan uit? Baras? De Rock? Dat verdienen ze allebei niet.

En met Camara en De Coninck (die altijd moet spelen van mij) worden de plaatsjes enorm duur. (y)


En vanf volgende maand geenens en na nieuwjaar Van damme, let the games begin


05 Okt 2016, 18:57
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
oilsjt schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Still standing ! schreef:

ik had persoonlijk de indruk dat Van Tricht iets beter uit de verf kwam met Marmitte achter hem, die een goed positiespel heeft. idem dito voor de centrale verdediging. maar kan een foute of toevallige indruk zijn...


Deels akkoord, ik vind positioneel Marmitte echt heel goed, zorgt voor de juiste balans op het midden samen met Diarra. Maar langs de andere kant heeft het weinig invloed op Van Tricht vind ik. Zowel op Gullegem als op Petegem heb je hem 90 minuten niet gezien, en dat was zowel met als zonder Marmitte.

Een mooie vrije trap en een deftig halfuur tegen 10 man, voorlopig meer niet van Van Tricht. Dat we er zondag 4 tegenkrijgen heeft meer te zien met de opstelling (en Marmitte zoals je wil) van maar 1 verdedigende middenvelder.

Van Tricht zat in de achterzak van De Coninck (zoon van Wim) en die Joye kon hem offensief uitleven.

Soit, Marmitte er terug in? Mij best, maar wie er dan uit? Baras? De Rock? Dat verdienen ze allebei niet.

En met Camara en De Coninck (die altijd moet spelen van mij) worden de plaatsjes enorm duur. (y)


En vanf volgende maand geenens en na nieuwjaar Van damme, let the games begin


Ik hoop dat ook Atheba zich in de ploeg speelt.


05 Okt 2016, 19:02
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
Ken zie ik zich niet rap meer in de ploeg spelen.

Van Van Tricht had ik veel van verwacht maar komt er inderdaad veel te weinig uit. Lijkt me ook altijd veel te laag te staan. Zou toch tussen aanval en middenveld moeten lopen bij balbezit ipv zich te laten uitzakken. Pas dan kan hij het spel versnellen en zorg je er ook voor dat de tegenstander wat meer moet inzakken/volk achter de bal houden.

En over de brede kern : We zullen ze allemaal nog kunnen gebruiken. Belangrijkste is dat de sfeer goed blijft binnen de ploeg.


Laatst gewijzigd door kheiremans op 06 Okt 2016, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.



06 Okt 2016, 10:02
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
kheiremans schreef:
Ken zie ik zich niet rap meer in de ploeg spelen.

Van Tricht had ik veel van verwacht maar komt er inderdaad veel te weinig uit. Lijkt me ook altijd veel te laag te staan. Zou toch tussen aanval en middenveld moeten lopen bij balbezit ipv zich te laten uitzakken. Pas dan kan hij het spel versnellen en zorg je er ook voor dat de tegenstander wat meer moet inzakken/volk achter de bal houden.

En over de brede kern : We zullen ze allemaal nog kunnen gebruiken. Belangrijkste is dat de sfeer goed blijft binnen de ploeg.


tja, dat is het spel van de tegenstander hé. Van Tricht krijgt meestal een man op hem geplakt, of door positiespel van tegenstander zelfs twee. Petegem zette pas druk op de middenlijn, dan is het verleidelijk om de bal tussen de twee centrale verdedigers te komen halen, maar eigenlijk mag hij dat niet doen.

Wil graag de bal voelen als nr 10 natuurlijk. Heeft niet de body om zijn voet te zetten naast de (twee) centrale middenvelders van de tegenstander. Mag ook wel wat mannelijker spelen vind ik. Trekt zijn voet terug. :nieje:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


06 Okt 2016, 10:14
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:

tja, dat is het spel van de tegenstander hé. Van Tricht krijgt meestal een man op hem geplakt, of door positiespel van tegenstander zelfs twee. Petegem zette pas druk op de middenlijn, dan is het verleidelijk om de bal tussen de twee centrale verdedigers te komen halen, maar eigenlijk mag hij dat niet doen.

Wil graag de bal voelen als nr 10 natuurlijk. Heeft niet de body om zijn voet te zetten naast de (twee) centrale middenvelders van de tegenstander. Mag ook wel wat mannelijker spelen vind ik. Trekt zijn voet terug. :nieje:


Hangt ervan af wat zijn opdrachten waren en hoe je zelf als ploeg staat opgesteld me dunkt.

Ik ga akkoord dat als je de enige centrale link met de diepste man bent, geruggesteund door 2 meer verdedigend ingestelde middenvelders, en dus zuiver als 10 wordt uitgespeeld, je niet terugzakt tussen uw verdedigers om het spel te lanceren. Dan is er in principe volk genoeg om die bal bij die 10 hoger in het veld te brengen.

Anderzijds meen ik wel begrepen te hebben dat je op Petegem startte met enkel Diarra in een controllerende rol en daarnaast - buiten Wannes - met De Rock, Lusala, Mitu en Baras aan de match begon. Dan lijkt het mij veel minder onlogisch dat Wannes in die veldbezetting wel eens terugzakt om de bal te brengen. Blijft hij ook consistent in zijn aanvallende positie daar, speel je sowieso al met 5 man voor de bal... Wetende dat uw ploeg niet overloopt van voetballende kwaliteiten achteraan en je uitkomt tegen een ploeg met een uitgekiend idee in de omschakeling, lijkt me dat niet bijster slim. Dan zou ik toch ook een balvaste speler eens laten terugzakken... Misschien komt dat zijn eigen prestatie niet ten goede en zijn perceptie naar het publiek toe, maar zorgt er in ieder geval wel voor dat de druk om op te bouwen (en vooral om geen balverlies te leiden op eigen helft) bij uw verdedigers wordt verminderd. Bijvoorbeeld ook om druk op Falko van Basyns te verminderen...

Tot slot: in bovenstaande opstelling en zeker die van de tegenstander, lijkt het me ook in het belang van onze aanvallers dat Wannes uitzakte, al was het maar in de hoop dat er iemand van Petegem ging volgen. Elke meter extra ruimte op de helft van de tegenstander voor onze aanvallers is een voordeel, zeker als uw tegenstander, zoals je zegt, pas op eigen helft gaat pressen...

Mag het bij Wannes als dragende 10 wat meer zijn: absoluut, zeker wanneer hij als echte 10 in een 4-5-1 wordt uitgespeeld... maar als ik dan de soms heel lovende woorden over Philippe Janssens hier tegen afzet van de afgelopen jaren, dan snap ik de kritiek toch niet volledig naar rendement, betrokkenheid en aanwezigheid toe. En ik kijk ook naar de positieve gevolgen die het mandekkerschap op Wannes heeft voor de rest van onze aanvallend ingestelde spelers die daarvan kunnen profiteren... Bovendien is het nr 10-schap in deze opstelling ook nieuw voor Van Tricht: moet het namelijk voor het eerst ooit zien te rooien zonder een kaatsende targetspits voor hem, waar Wannes eigenlijk zelf meer laatste passes kreeg dan dat hij moest verdelen... Van mij krijgt hij dus zeker nog wat tijd. Er komen nu matchen waar hij zeker zijn stempel zou moeten kunnen drukken, dus laten we die nog afwachten.

Zoals door anathema hier al gezegd: zolang je kansen blijft creëren en je doelpunten kan maken, moet je niet teveel gaan mangelen aan uw aanvallende patronen... Spijker dan vooral eerst bij waar het echt nodig is: link-up spel /communicatie tussen uw backs en uw centrale verdedigers, tussen uw verdedigers en uw verdedigende middenvelder(s)/doelman, communicatie onderling bij "dode" ballen die naar de flank toe tussen uw achterlijn en de middenvelders worden gespeeld,... Daar reageren we vaak veel te laat omdat de back naar de CV kijkt en omgekeerd...Als collectief sneller reageren bij gevaar zoals de manier waarop Joye twee keer te veel ruimte krijgt...


06 Okt 2016, 11:25
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
@ DT: laatste blokje akkoord.

Wat het terugzakken van Van Tricht betreft, ik had toch de indruk dat het meer de bedoeling was dat Lusala en De Rock naar binnen moesten komen om centraal een blok te vormen met Diarra ipv dat Van Tricht zo diep moest terugvallen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


06 Okt 2016, 12:37
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
@ DT: laatste blokje akkoord.

Wat het terugzakken van Van Tricht betreft, ik had toch de indruk dat het meer de bedoeling was dat Lusala en De Rock naar binnen moesten komen om centraal een blok te vormen met Diarra ipv dat Van Tricht zo diep moest terugvallen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


06 Okt 2016, 12:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
Klopt, en het toont ook aan dat er 2 spelers zijn die echt wel een centrale rol (kunnen) hebben als het echt draait. Van Hoevelen voor die organisatie achterin, een paar pagina's terug ook daar de discussie dat sommigen wat meer verwacht hadden... ik volg daarin grotendeels.

En ook met Van Tricht, daar ook hoge verwachtingen die vooorlopig nog niet helemaal ingelost worden. DT maakt daar terechte opmerking over wat de instructies zijn, tegen Sint Niklaas thuis bijvoorbeeld leek het ook niet te draaien, maar merk je dan wel op dat die opstelling wel enkele keren dodelijk was voor de tegenstander.

Maar de vergelijkingen als Van Hoevelen met Bogaerts vergelijken, hallo zeg ?
of Van Tricht met Janssens vergelijken zijn volledig overbodig en nutteloos. Zijn niet in het minst gelijkaardige types en de context is ook volledig anders.

Mijn overtuiging is in ieder geval dat als bovengenoemde pionen echt de draaischijf worden, dat we dan helemaal aan de kop van het klassement spelen.

_________________
If you never try, you'll never know


06 Okt 2016, 12:50
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
@ DT: laatste blokje akkoord.

Wat het terugzakken van Van Tricht betreft, ik had toch de indruk dat het meer de bedoeling was dat Lusala en De Rock naar binnen moesten komen om centraal een blok te vormen met Diarra ipv dat Van Tricht zo diep moest terugvallen.


Spreken we dan in balverlies, in balbezit of beide?

Ik stel de vraag omdat we toch al een paar keer het deksel op de neus hebben gekregen wanneer Lusala in de middencirkel de bal moet opdrijven en daar balverlies leidt... Gezien de kwaliteiten en gebreken van de spelers in kwestie, leek een terugzakking van Wannes me dan ook het meest logische maar kan natuurlijk anders gevraagd/opgesteld zijn...

@ Bram: als ik Van Tricht niet met Philippe Janssens kan vergelijken, met wie dan wel? Naast het feit dat ze beide als regisseur binnengehaald werden, de nr 10, die man van de laatste pass, acteren ze beide normaal gezien met 2 puur controllerende middenvelders in hun rug en meestal maar 1 diepe spits voor hun in het EA-concept. Naast het feit dat de rol die ze toebedeeld krijgen, exact dezelfde is, zijn ze fysisch ook nog eens quasi hetzelfde gebouwd, hebben ze aan de bal en van de bal weg dezelfde stijl en kijken ze niet op een pirouette meer of minder... Er was 1 item waar - op basis van commentaren/reviews - beide spelers anders zouden op scoren: Van Tricht zou veel directer zijn - 1 keer raken / 1 tijd spelen... Gedreven door zijn 8-profiel, eerder dan dat van een 10... En dat juichtte ik echt toe, zeker gezien de profielen in ons aanvallend compartiment di seizoen. Laat dat nu spijtig genoeg net het item zijn waar ik het meeste kritiek op heb bij Wannes voorlopig: zoals Janssens (en nagenoeg elke nr 10 van de oude stempel) vertraagt hij het spel ipv te versnellen wat zo belangrijk is in het huidige voetbal... Wat ervoor zorgt dat je wel drie punten kan meepikken op Bornem of Gullegem bij wijze van spreken. Helaas: te veel tikken, te veel draaien, te veel keren, te veel de bal willen beroeren... ipv de bal te spelen als de ruimte zich opent, in een fractie van een seconde het zien en de bal spelen... Je ziet dat het kan - zijn tik bij de 1-2 op Lusala bijvoorbeeld... Dat moet hij meer doen... Als dat lukt, is zijn carrière weer gelanceerd, lukt dat niet, dan mag hij zijn ambities voor 1ste klasse opbergen...

Mijn queeste voor een moderne centrale middenvelder tov het beeld van de nr 10 van 10/20 jaar geleden... :D Liever een gestoffeerd middenveld met lopende, technisch vaardige middenvelders dan 1 die er als nr 10 bovenuit moet steken... Terki heeft bij Dender op een bepaald moment ook die klik gemaakt en zie waar hij nu staat...


06 Okt 2016, 12:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
Heeft ook met verwachtingen te maken hé. Had Van tricht al wat zien spelen voor hij bij EA kwam en had daarom hoge verwachtingen. Hetzelfde met Van Hoevelen. Verwachtingen waren vrij groot en dan is de perceptie vaak : We hadden er ietsjes meer van verwacht.

Voor een 2mans middenveld met voor de rest een zeer aanvallend ingestelde ploeg is hij momenteel (nog) niet geschikt volgens mij (toch niet voor 90 min). Dan heb je meer aan een allrounder. Iemand die dan aanvallend/technisch wat minder is dan VT maar verdedigend meer kwaliteiten heeft. (kgebruik het ni graag maar een box to box speler).
Dan mis je wel de traptechniek van VT natuurlijk en die heeft hij wel al meermaals getoond!

Misschien diarra ietsjes hoger en een pure controlerende middenvelder ernaast. Zou dat wel eens willen uitgeprobeerd zien, want diarra kan die rol denk ik wel aan. Voorlopig voor mij de beste transfer van het seizoen (naast Mitu maar vooraan hebben we een vrij brede kern met nog baras en camara)

Ofwel een flank opofferen en VT als valse spits laten spelen die bij balverlies dan die flank voor zijn rekening neemt. Maar dan heb je wel een zeer goede back nodig die dat allemaal kan blijven belopen.

@DT dat spel versnellen/in 1 tijd spelen heeft ook veel te maken met de plaats op het veld waar je als 10 in balbezit komt. Als pakweg de bruyne tussen de 2 centrale verdedigers de bal vaak zou komen halen zou hij ook amper steekpasses geven. Dan staat iedereen al lang terug in positie en zijn de ruimtes al serieus verkleind. Dat moet ofwel veel hoger gebeuren ofwel speel je met een ander middenveld met meer allrounders


06 Okt 2016, 13:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst