Sparta Petegem - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Sparta Petegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
Spektakelmatch waarbij al duidelijk was bij deze beginopstelling dat het alles of niets ging worden , marmitte is onze nummer 6 en niemand anders diarra liep wat verloren op die positie en van tricht is gewoon veel te licht momenteel waardoor het middenveld eigenlijk open lag want ook lusala stond overal maar vooral door zijn inzet . Yala en mitu wederom man(nen van de match. Kevin heeft vooral veel twijfel aan zichzelf om de een of de andere reden maar die 2 schoten op een nat veld zou ik hem niet willen aansmeren. Het was vooral schrijnend hoe die nr 10 2 maal rustig mocht uithalen en hoe we telkens de 2E bal verloren na een voorzet/corner van petegem.
Zeer rare wissels qua posities maar je haalt nog een punt en bijna 3 dus de trainer krijgt het voordeel van de twijfel.
Verder zitten we vooraan goed en hebben we een spektakelploeg die voetbal durft spelen , liever dit spektakelploegje die ervoor gaan dan de bende van ellende van vorig jaar.
Over kampioen en toestanden spreek ik mij niet uit omdat dit volgens mijn niet aan de orde is dit jaar.

Mooie staantribune trouwens , simpel en goed maar in Aalst lukt dit zelfs niet blijkbaar door politieke onwil.
De nr van de terreinverantwoordelijke mogen ze vragen : wat een biljartveld !

Op naar de volgende :EA:


02 Okt 2016, 19:02
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
Wat me mathematisch opvalt in onze reeks, na 5 wedstrijden, is dat Eendracht op 1 na het meeste doelpunten heeft gemaakt (top 2 van gemaakte goals.
Maar op 1 na , ook het meeste aantal doelpunten heeft geslikt ( down 2 van de kelderklassering)
Het allergrootste werkpunt is duidelijk ...de verdediging...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


02 Okt 2016, 19:30
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
op zich een OK resultaat in een moeilijke . volgende match tegen brakel gewoon blijven gaan voor die drie punten.


02 Okt 2016, 20:07
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
Wat een match en wat een sfeer, de loeier op de onderkant van de deklat van Diarra zou de kers op de taart geweest kunnen zijn maar met 1 punt op verplaatsing ben ik al dik tevreden.
Van de eerste tot de laatste minuut geen seconde verveeld, dit was echt propaganda voor de reeks waarin we nu spelen.
Baras weegt duidelijk zwaar op een defensie en scoort daarbij nog eens 2 keer waaronder een wereldgoal.Als Diarra zo blijft spelen dan zie ik Ken nog niet direct terugkeren.
En inderdaad, die bal rolde op een afstand van meerdere meters zonder maar één centimeter op te springen, biljartlaken noemen ze zoiets, bij ons is het eerder golfbiljart...

_________________
oilsjt, goi alien...


02 Okt 2016, 20:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
Ik heb het gevoel dat alles, rustig aan goed komt, en dat we wel langzaam zullen naar boven sluipen in de rangschikking.
Alle voorbije wedstrijden hebben we toch nooit ondergelegen bij de tegenstanders. En de bal zal wel eens beginnen goed rollen zekers, ..en tegenslag weg blijven.
Niet echt slecht, want als we van in het begin torenhoog favoriet zijn, dan is de inzet van de tegenstander elke keer ...maximum tegen ons.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


02 Okt 2016, 21:05
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
Goals komen rond 22u op Facebook eendracht Aalst.
Interviews en kansen morgen via website.


02 Okt 2016, 21:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
Wat een match zeg, lang geleden dat ik zo een wedstrijd zag, gekruid met enkele prachtige doelpunten en hét doelpunt van het jaar van Baras. Plus een ref die liet voetballen wanneer kon. Een wedstrijd die geen verliezer verdienden.

Die bal van Diarra spat uiteen op de lat, maar 10 minuten eerder moet de ref altijd strafschop fluiten voor Petegem. ;)

Diarra werd de eerste helft wat in de steek gelaten door een aantal collega middenvelders, en waaruit de tweede en derde goal valt.

Petegem had zijn huiswerk goed gemaakt, in tegenstelling tot Geeraerd of onze wedstrijdscout... Petegem zocht de eerste helft centraal de ruimte en in de rug van Falko... Laatstgenoemde stond een aantal keer wel slecht opgesteld.

Maar met een gelijkspel kan ik zeker leven, zeker gezien het wedstrijdverloop. De laatste goal die wij scoren, prachtgoal overigens, kunnen we nooit maken op ons veld.

Toch eens even navragen wie in Petegem dit biljartlaken heeft gelegd, een veld waar je mooi kon op voetballen.


Volledig juiste analyse!

_________________
Afbeelding


02 Okt 2016, 21:43
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
kevin heeft ons gisteren nog 2 maal recht gehouden door zijn reddingen of het was 5-3 en boeken toe.dat zien ze dan niet natuurlijk. :hmm:


03 Okt 2016, 8:45
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
Ik zou er toch voor willen pleiten dat iedereen probeert te focussen op het GOEDE, namelijk dat we mooi voetbal spelen en veel scoren.
Ok, we slikken te veel doelpunten, maar dat mag geen obsessie worden. Laat die ploeg gewoon staan en door de automatismen kan het achteraan enkel verbeteren!

Remember het laatste jaar onder Bart Van Rentergem! Begonnen met goed voetbal maar te veel tegendoelpunten, elftal daaraan aangepast, krampachtig beginnen voetballen en uiteindelijk einde verhaal voor BVR...

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


03 Okt 2016, 9:20
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
was er wat volk mee van ons?


03 Okt 2016, 9:48
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
Davy schreef:
was er wat volk mee van ons?

Ik vond van wel. De staantribune stond lekker vol!
Oke we slikken te veel tegengoals maar voor zulke matchen kom ik nr t stadion.
Spanning, veel en mooie goals, sfeer,..
En Mitu.. wa ne klasbak :worship:


03 Okt 2016, 10:35
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
mooi zo. 8 op 15 is goed. Wat er vandaag op en rond het veld gebeurd, daar konden we nog geen jaar geleden enkel maar van dromen.

En nu Olsa Brakel kloppen


03 Okt 2016, 11:00
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
Davy schreef:
pattaboem schreef:
oilsjt schreef:

(n) :crazy: :kots:

--
Ok dan "Oilst"...als DAT uw mening is....
KVDN moet zich dan niet herpakken, en mag de blunders verder opstapelen tijdens het seizoen....zo worden we dan kampioen :crazy: :crazy:


totaal onrespectvol voor iemand die ons veeeel meer punten heeft opgebracht dan "gekost" en op momenten dat wij als club nergens waren hij ons toch trouw wou blijven.. altijd makkelijk om wat misloopt in den bak van één iemand te leggen en te denken dat het anders perfect had geweest. ik verontschuldig mij bij kvdn in uw plaats. "iemand die de blunders opstapelt"... man toch! nu vind ik dat je gerust kritisch mag zijn maar dit slaat toch echt nergens meer op.

---
Teksten worden door sommigen nooit volledig of goed gelezen, en daarbij ook nog eens anders geinterpreteerd. Dat betreur ik ten zeerste. Ik heb heel veel respect voor KVDN voor wat hij in t verleden al gepresteerd heeft, evenals zijn trouw aan EA. Dat neemt niet weg dat blunders in de eerste 4 wedstrijden in het beginseizoen niet mogen worden vernoemt; en hiervoor niet mag gewaarschuwd worden. Dit heeft niks te maken met "geen respect" voor het verleden. Ik poste geen vernietigende kritiek zoals sommigen wél doen. Alleen een wens dat KVDN " zich herpakt", en niet evolueert tot een zwakke tot zeer matige keeper. Een "ALS-situatie" dus, mocht hij de blunders "verder opstapelen"....
Ge zou beginnen schrik krijgen om hier iets te posten, omdat sommigen niet goed lezen,
en daar een totaal ander standpunt of verhaal van maken....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


03 Okt 2016, 11:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1774
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
pattaboem schreef:
Davy schreef:
pattaboem schreef:
--
Ok dan "Oilst"...als DAT uw mening is....
KVDN moet zich dan niet herpakken, en mag de blunders verder opstapelen tijdens het seizoen....zo worden we dan kampioen :crazy: :crazy:


totaal onrespectvol voor iemand die ons veeeel meer punten heeft opgebracht dan "gekost" en op momenten dat wij als club nergens waren hij ons toch trouw wou blijven.. altijd makkelijk om wat misloopt in den bak van één iemand te leggen en te denken dat het anders perfect had geweest. ik verontschuldig mij bij kvdn in uw plaats. "iemand die de blunders opstapelt"... man toch! nu vind ik dat je gerust kritisch mag zijn maar dit slaat toch echt nergens meer op.

---
Teksten worden door sommigen nooit volledig of goed gelezen, en daarbij ook nog eens anders geinterpreteerd. Dat betreur ik ten zeerste. Ik heb heel veel respect voor KVDN voor wat hij in t verleden al gepresteerd heeft, evenals zijn trouw aan EA. Dat neemt niet weg dat blunders in de eerste 4 wedstrijden in het beginseizoen niet mogen worden vernoemt; en hiervoor niet mag gewaarschuwd worden. Dit heeft niks te maken met "geen respect" voor het verleden. Ik poste geen vernietigende kritiek zoals sommigen wél doen. Alleen een wens dat KVDN " zich herpakt", en niet evolueert tot een zwakke tot zeer matige keeper. Een "ALS-situatie" dus, mocht hij de blunders "verder opstapelen"....
Ge zou beginnen schrik krijgen om hier iets te posten, omdat sommigen niet goed lezen,
en daar een totaal ander standpunt of verhaal van maken....


Hem nu ook al bestempelen als een spierziektelijder, nu wordt het wel heel gortig !!

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


03 Okt 2016, 11:04
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
anathema76 schreef:
Ik zou er toch voor willen pleiten dat iedereen probeert te focussen op het GOEDE, namelijk dat we mooi voetbal spelen en veel scoren.
Ok, we slikken te veel doelpunten, maar dat mag geen obsessie worden. Laat die ploeg gewoon staan en door de automatismen kan het achteraan enkel verbeteren!

Remember het laatste jaar onder Bart Van Rentergem! Begonnen met goed voetbal maar te veel tegendoelpunten, elftal daaraan aangepast, krampachtig beginnen voetballen en uiteindelijk einde verhaal voor BVR...


goh ja, focus op het goede. Niet blind zijn voor de gebreken. :-)

Het zit wat tegengoals betreft ook allemaal wel wat tegen ook natuurlijk. Bij die eerste goal geraakt die bal niet weg, voor hetzelfde geld ligt die bal buiten.

Och, ik denk niet dat er gisteren één iemand ontgoocheld is weggegaan. Zowel van ons als van Petegem. Lang geleden dat ik zo een match zag. Mij geen minuut verveeld gisteren. (y)

liever een 4-4 dan een zoutloze 0-0 toch? En wat VDN betreft, hield ons bij 4-3 in de match. Stond ook gisteren als eerste aangeduid voor de strafschop, maar deed teken dat er zich iemand anders mocht kandidaat stellen. :-)

ik vind onze keeper allesbehalve een issue momenteel. Er zijn andere zaken dacht ik toch...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


Laatst gewijzigd door El Corredor (Light) op 03 Okt 2016, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.



03 Okt 2016, 11:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst