Sparta Petegem - Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Sparta Petegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
:D

_________________
If you never try, you'll never know


03 Okt 2016, 13:20
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
ajoin_bart schreef:
Davy schreef:
was er wat volk mee van ons?

Ik vond van wel. De staantribune stond lekker vol!
Oke we slikken te veel tegengoals maar voor zulke matchen kom ik nr t stadion.
Spanning, veel en mooie goals, sfeer,..
En Mitu.. wa ne klasbak :worship:


Ook de zittribune was voor 80% gevuld met ajuinen!


03 Okt 2016, 14:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
KVDN speelt al sinds eind vorig seizoen niet meer op superniveau. Maar al die tijd daarvoor was hij steeds bij de beste keepers van de reeks. Dat hij toen steeds wou blijven in het duivenkot dat we waren toont aan hoe erg hij begaan is met EA. Daarom dat hij zoveel krediet heeft (en verdient).

Maar wat hier gezegd wordt is natuurlijk ook waar. Het mag niet blijven duren, maar beter van er niet op te focussen want vertrouwen is o zo belangrijk als keeper. (Neem bv Butelle bij brugge. Vorig seizoen super en nu plots was het bij momenten dramatisch).
Een goede match of 2 en ik ben zeker dat KVDN weer bij de beste 2-3 keepers van de reeks hoort.

En zoals ook al eerder aangehaald : Mochten we het ons financieel kunnen veroorloven zou wat meer concurrentie op die positie niet slecht zijn, maar dat is nu eenmaal momenteel geen optie.


03 Okt 2016, 15:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
Davy schreef:
was er wat volk mee van ons?


Een pak meer dan op Gullegem, en met veel meer lawaai :)

_________________
www.spionkoplede.com


03 Okt 2016, 15:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
Wat een match zeg, lang geleden dat ik zo een wedstrijd zag, gekruid met enkele prachtige doelpunten en hét doelpunt van het jaar van Baras. Plus een ref die liet voetballen wanneer kon. Een wedstrijd die geen verliezer verdienden.

Die bal van Diarra spat uiteen op de lat, maar 10 minuten eerder moet de ref altijd strafschop fluiten voor Petegem. ;)

Diarra werd de eerste helft wat in de steek gelaten door een aantal collega middenvelders, en waaruit de tweede en derde goal valt.

Petegem had zijn huiswerk goed gemaakt, in tegenstelling tot Geeraerd of onze wedstrijdscout... Petegem zocht de eerste helft centraal de ruimte en in de rug van Falko... Laatstgenoemde stond een aantal keer wel slecht opgesteld.

Maar met een gelijkspel kan ik zeker leven, zeker gezien het wedstrijdverloop. De laatste goal die wij scoren, prachtgoal overigens, kunnen we nooit maken op ons veld.

Toch eens even navragen wie in Petegem dit biljartlaken heeft gelegd, een veld waar je mooi kon op voetballen.


Ik heb tegenwoordig elke match het gevoel dat iedereen Falco zijn flank opzoekt én overspeelt. Heerlijk veld daar inderdaad, waar ons voetbal tot zijn recht kan komen.

Kevin mist wat vertrouwen voor de moment, kan snel terugkeren als keeper. Eén berematch en hij is er mentaal bovenop, blijft ne klasbak.

_________________
www.spionkoplede.com


Laatst gewijzigd door Mariner op 03 Okt 2016, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.



03 Okt 2016, 15:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Wat een match zeg, lang geleden dat ik zo een wedstrijd zag, gekruid met enkele prachtige doelpunten en hét doelpunt van het jaar van Baras. Plus een ref die liet voetballen wanneer kon. Een wedstrijd die geen verliezer verdienden.

Die bal van Diarra spat uiteen op de lat, maar 10 minuten eerder moet de ref altijd strafschop fluiten voor Petegem. ;)

Diarra werd de eerste helft wat in de steek gelaten door een aantal collega middenvelders, en waaruit de tweede en derde goal valt.

Petegem had zijn huiswerk goed gemaakt, in tegenstelling tot Geeraerd of onze wedstrijdscout... Petegem zocht de eerste helft centraal de ruimte en in de rug van Falko... Laatstgenoemde stond een aantal keer wel slecht opgesteld.

Maar met een gelijkspel kan ik zeker leven, zeker gezien het wedstrijdverloop. De laatste goal die wij scoren, prachtgoal overigens, kunnen we nooit maken op ons veld.

Toch eens even navragen wie in Petegem dit biljartlaken heeft gelegd, een veld waar je mooi kon op voetballen.


Ik heb tegenwoordig elke match het gevoel dat iedereen Falco zijn flank opzoekt én overspeelt. Heerlijk veld daar inderdaad, waar ons voetbal tot zijn recht kan komen


Hopelijk doen ze nog iets aan ons veld want dat zou ons wel eens wat punten / blessures kunnen kosten. Echt jammer dat men zoiets niet zelf heeft opgemerkt en diegene die het heeft aangelegd in gebreke stelt.


03 Okt 2016, 15:20
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
Momenteel 5de op slechts 3ptn van de eerste al het al moeten opnemen tegen 2ploegen uit de top4. We maken veel goals, krijgen er helaas ook wel makkelijk tegen. Anderzijds moet je ook zeggen dat we nog geen enkele wedstrijd onderlagen en ze eigenlijk zelf met wat meeval al allemaal hadden kunnen winnen. Het zou wel eens een mooi seizoen kunnen gaan worden.

Aangenaam om zien ook dat supporters en sfeer beetje bij beetje terug komen. En zeggen dat we vorig jaar deze tijd in een heel andere situatie zaten ...

Ons krijgen ze niet kapot :EA:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


03 Okt 2016, 19:32
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
The Blackwans schreef:
Momenteel 5de op slechts 3ptn van de eerste al het al moeten opnemen tegen 2ploegen uit de top4. We maken veel goals, krijgen er helaas ook wel makkelijk tegen. Anderzijds moet je ook zeggen dat we nog geen enkele wedstrijd onderlagen en ze eigenlijk zelf met wat meeval al allemaal hadden kunnen winnen. Het zou wel eens een mooi seizoen kunnen gaan worden.

Aangenaam om zien ook dat supporters en sfeer beetje bij beetje terug komen. En zeggen dat we vorig jaar deze tijd in een heel andere situatie zaten ...

Ons krijgen ze niet kapot :EA:


Aalst supporters hebben veel weg van onkruid en LVH, zelfs met ne verdelger krijgt ge het nie weg... :-) :EA:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


03 Okt 2016, 20:17
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:

Aalst supporters hebben veel weg van onkruid en LVH, zelfs met ne verdelger krijgt ge het nie weg... :-) :EA:


Er zijn nochtans al voldoende pogingen ondernomen om onze club helemaal te laten verdwijnen.
Reden te meer om aan te nemen dat dat ook nooit zal gebeuren :EA:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


03 Okt 2016, 20:28
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Davy schreef:
was er wat volk mee van ons?


Een pak meer dan op Gullegem, en met veel meer lawaai :)


Toch ook alweer schitterend nieuws!!
we leven nog (weer), en we hebben een attractief ploegske... nu zolang mogelijk met de eerste mee blijven gaan. In die optiek pakken we best de drie punten tegen Brakel. Het momentum vastgrijpen...


03 Okt 2016, 21:20
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
Dan nog een goei tribune en we kunnen stillekesaan beetje bij beetje wa naar boven beginnen kijken.

1B zou op lange termijn toch mogelijk moeten zijn


04 Okt 2016, 9:41
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
lijkt me toch penalty van falco.


04 Okt 2016, 9:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
lijkt me toch penalty van falco.


zeker en vast, daar komen we goed weg

_________________
www.spionkoplede.com


04 Okt 2016, 10:25
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
waly 2 schreef:
lijkt me toch penalty van falco.


zeker en vast, daar komen we goed weg


Falco is zichzelf niet meer sinds 't begin van de competitie.
Hoe zit het eigenlijk met de conditionele achterstand van Atheba?

_________________
OB17


04 Okt 2016, 10:59
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Sparta Petegem - Eendracht Aalst
We begonnen met een zeer aanvallende opstelling aan de wedstrijd. Op het middenveld een driehoek met de punt naar achter (Diarra). Gevolg daarvan was dat hij er bij balverlies te veel alleen voor stond en dat ze bij Petegem meer dan ruimte genoeg hadden om te spelen. Joye is misschien niet de meest beweeglijke maar in die omstandigheden kan hij wel e stukske voetballen hoor.
Uiteindelijk kan ik leven met het gelijkspel omdat er momenten waren waardoor we zowel konden winnen als verliezen. Maar ergens blijft het toch knagen dat we zeker drie goals te makkelijk weggeven. Bij de tweede en de derde krijgt Joye te veel ruimte om op doel te trappen. En bij de vierde laat Verbrugge zijn man te makkelijk voor zich komen.
In het klassement is er niks aan de hand. We schuiven mee met een vrij omvangrijke groep die op amper 3 tot 4 punten van de eerste plaats staat. Toch zouden we er goed aan doen om eens een reeksje neer te zetten. Het komende vierluik (Brakel, Torhout, Menen, Halle) zou toch zeker 10 op 12 moeten kunnen opleveren.
Maar beginnen met Olsa komende zondag...


04 Okt 2016, 19:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst