Eendracht Aalst - Olsa Brakel - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eendracht Aalst - Olsa Brakel 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
2-2 eindstand, na 2-0 te hebben voorgestaan. Bijzonder zwakke match. Onze verdediging is een ramp. Atheba, Van Hoevelen, Verbrugge, ongelofelijk zwak. De enige die zich nog wat kan rechthouden is Van Kerckhoven.

We hebben een ganse match zonder centrale middenveld gespeeld. Van Tricht zeer terecht vervangen. Brengt veel te weinig.

2 op 9. Dringend tijd voor bezinning.


09 Okt 2016, 17:40
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Gilles schreef:
2-2 eindstand, na 2-0 te hebben voorgestaan. Bijzonder zwakke match. Onze verdediging is een ramp. Atheba, Van Hoevelen, Verbrugge, ongelofelijk zwak. De enige die zich nog wat kan rechthouden is Van Kerckhoven.

We hebben een ganse match zonder centrale middenveld gespeeld. Van Tricht zeer terecht vervangen. Brengt veel te weinig.

2 op 9. Dringend tijd voor bezinning.


strenge maar rechtvaardige analyse...

Roep om een rechtsback was terecht met Falko die niet echt in een goeie periode zat, maar wat die Atheba op de mat legde, was werkelijk niet om aan te zien.

Werd slag om slinger gepasseerd, met na 30 seconden al een open kans tot gevolg, inspelen dramatisch.

Wel een bende beenhouwers dat Brakel, maar wel een verdiend gelijkspel. VDN die nog twee reddingen deed.

We worden daar wel in minuut 93 wel een glasheldere penalty onthouden.

Minste match tot hiertoe vond ik. Een gemiste kans!

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


09 Okt 2016, 17:45
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
van tricht?ge kunt evengoed met 10 spelen.onzen trainer zijn opstelling en vervangingen zijn er wel altijd boenk op :hmm:


09 Okt 2016, 17:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
El Corredor (Light) schreef:
Gilles schreef:
2-2 eindstand, na 2-0 te hebben voorgestaan. Bijzonder zwakke match. Onze verdediging is een ramp. Atheba, Van Hoevelen, Verbrugge, ongelofelijk zwak. De enige die zich nog wat kan rechthouden is Van Kerckhoven.

We hebben een ganse match zonder centrale middenveld gespeeld. Van Tricht zeer terecht vervangen. Brengt veel te weinig.

2 op 9. Dringend tijd voor bezinning.


strenge maar rechtvaardige analyse...

Roep om een rechtsback was terecht met Falko die niet echt in een goeie periode zat, maar wat die Atheba op de mat legde, was werkelijk niet om aan te zien.

Werd slag om slinger gepasseerd, met na 30 seconden al een open kans tot gevolg, inspelen dramatisch.

Wel een bende beenhouwers dat Brakel, maar wel een verdiend gelijkspel. VDN die nog twee reddingen deed.

We worden daar wel in minuut 93 wel een glasheldere penalty onthouden.

Minste match tot hiertoe vond ik. Een gemiste kans!
sluit ik mij bij aan.
Wel nog het positieve eventjes vermelden: Mitu :worship: :worship:
Alle kaarten van Brakel (veel te weinig nog, en sommige met de verkeerde kleur) waren allemaal om hem af te houden.

_________________
If you never try, you'll never know


09 Okt 2016, 18:18
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
En wat Wannes betreft, als Dirk Geeraerd zijn selectiepolitiek (Geenens, De Rock, Marmitte, De Coninck) doortrekt, start die volgende week op de bank.

Je hebt er niets aan momenteel, vertraagt het spel, geen duelkracht, ... Misschien is een weekje bank voor zo iemand meer een zegen dan een straf. ;-)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


09 Okt 2016, 18:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
we hadden te weinig mannen in ons team en zeker na de wissels zat er totaal geen lijn meer in. ze zouden eens wat korter mogen beginnen dekken en is het echt nodig van elke wedstrijd den besten bij den tegenstander (vandaag Moreels gevolgd door Delie) totaal niks in de weg te leggen ? voetballend zou ik denken dat Van Damme het basiselftal misschien niet meer gaat halen maar inzake op het juiste moment in de weg lopen en agressiviteit gaat hij onze jongetjes toch wel nog wat kunnen bijbrengen. enfin, leerproces met vallen en opstaan, hopelijk gaat DG dat wat goed kaderen.

en KVDN pakt ons vandaag een punt, wat mij betreft. wel eens met Verbrugge en Van Hoevelen een taakverdelingske uitwerken inzake terugspeel- en diepe ballen in onze carré :D vogende match ons centraal duo geschorst trouwens.

_________________
may the FORCE be with you.


09 Okt 2016, 18:32
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
akkoord met bovenstaande.
de coninck verdient veel meer zijn plaats dan een alsmaar blekere van tricht. zwakke prestatie vandaag tegen een zeer matige tegenstander.

atheba... tja een ramp he

en die ref is een pure schande.


09 Okt 2016, 19:10
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Atheba was inderdaad ontstellend zwak... veel te traag voor mandekking, veel te weinig inzicht voor zonedekking. Zijn manier van spelen ontregelt een volledige verdediging. Onbegrijpelijk, gezien zijn passages bij Standard, Waasland Beveren & nationale jeugd. Ik hoop voor hem dat hij een offday had... Ik vond Falco vorige week niet super tegen Petegem, maar dit sloeg echt alles.

Verder opnieuw thumbs up voor Lusala & Mitu, beiden zeer sterk (y) . Lusala was dan ook terecht ontgoocheld bij zijn vervanging...meest creatieve speler aan de kant met nog een halfuur te gaan. Grappig ook de gebaren van Geeraerd nadien, 'iedereen opschuiven/naar voren'...wel, dat was iets voor Lusala... :hmm:

En als we't dan toch over Geeraerd hebben... volgens mij is er meer uit deze kern te halen (dan we vandaag gezien hebben, uiteraard, maar ook dan vorige week getoond) en ik weet niet of dat met Geeraerd gaat lukken. Een wekelijks terugkerend probleem is duidelijk het gebrek aan agressiviteit...vechtlust, voet zetten, ervoor gaan. Een voetballer leren voetballen moet je op dit niveau niet meer doen, het vuur in een beloftevolle groep krijgen wél...daarmee toon je je meerwaarde en word je eventueel kampioen. Op deze manier worden we geen kampioen, da's duidelijk.


09 Okt 2016, 19:28
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
iendrachter schreef:
Een match vandaag zonder verdediging of middenveld,dan is het moeilijk om een match te winnen natuurlijk.
Die Atheba was een complete ramp, was precies zijn 1ste match voetbal vandaag.
Van Hoevelen en Verbrugge slechtste centraal duo ooit op EA, als DG vorig jaar geen fan was van Gayé, wat moet hij dan van deze spelers zeggen? Ik dacht dat ik vorig seizoen de slechtste verdediging ging gezien hebben maar dit is echt niveau provinciale.
Ik denk dat als Van Damme en Geenens fit zijn ze rap in de ploeg zullen staan.
Onze ploeg is totaal niet evenwichtig samengesteld, veel te veel aanvallend ingestelde spelers.
Contract van sportief verantwoordelijke is al verlengd maar er zijn al serieus wat spelers door de mand gevallen na amper 6 matchen.
We staan weer voor een grijs seizoen in de middenmoot, als je tegen ploegen als Brakel thuis niet kan winnen moet je geen ambitie hebben om de top te spelen.
Speciale vermelding ook voor de scheidsrechter die een half uur te laat was en weigerde om die varkens van Brakel een rode kaart te geven naar talloze aanslagen op Mitu.
Op de koop toe een trekfout op Verbrugge de laatste minuut die altijd penalty moet zijn maar in plaats hiervan trekt hij rood voor Verbrugge na een lichte duw als reactie.
Ik hoop dat nummer 2 van Brakel ook eens serieus van het veld getrapt zal worden ik de komende matchen,
dat kon je toch moeilijk een voetballer noemen?


helemaal niet akkoord bij het twee keer vetgedrukte. Het aantal snertmatchen van Van Damme en Geenens verleden jaar waren ook niet op 1 hand te tellen. En Van Hoevelen krijgt heel veel kritiek vind ik. Is de enige die af en toe eens met het mes tussen de tanden speelt, wint zowel aanvallend als verdedigend zijn duels.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


09 Okt 2016, 19:42
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Als Van Hoevelen en Verbrugghe geschorst zijn volgende week.

dan krijgen we van links naar rechts op Torhout: Van Kerckhoven, Claeys, Geenens, Atheba. Allez vermoed ik. :-)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


09 Okt 2016, 20:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
de trainer had de hele wedstrijd de kans om atheba op tijd te wisselen. hij doet het dan niet.... tja.

bon, dat alleen mag de toch wel zwakke collectieve prestatie niet onder de mat vegen. ook ons middenveld zag er echt niet goed uit vandaag.

idd jammer dat lusala eraf ging, maar de lusala valt na een uur toch altijd enorm terug ook hoor.
ik had Jilke laten staan. liep voor twee te voetballen, en dat was nodig ook. .

vandaag ontgoocheld, maar er zijn gelukkig zijn nog speeldagen genoeg om iets recht te zetten he. een ding is zeker, gelijk we de doelpunten cadeau blijven doen moeten we zeker niet op de titel ofzo rekenen.


09 Okt 2016, 20:16
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
El Corredor (Light) schreef:
Als Van Hoevelen en Verbrugghe geschorst zijn volgende week.

dan krijgen we van links naar rechts op Torhout: Van Kerckhoven, Claeys, Geenens, Atheba. Allez vermoed ik. :-)

Verbrugge kreeg rechtstreeks rood en mag spelen in Torhout. Moet eerst nog uitgesproken worden en dat gaat niet zo snel als bij de grote jongens ;)


09 Okt 2016, 20:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
El Corredor (Light) schreef:
iendrachter schreef:
Een match vandaag zonder verdediging of middenveld,dan is het moeilijk om een match te winnen natuurlijk.
Die Atheba was een complete ramp, was precies zijn 1ste match voetbal vandaag.
Van Hoevelen en Verbrugge slechtste centraal duo ooit op EA, als DG vorig jaar geen fan was van Gayé, wat moet hij dan van deze spelers zeggen? Ik dacht dat ik vorig seizoen de slechtste verdediging ging gezien hebben maar dit is echt niveau provinciale.
Ik denk dat als Van Damme en Geenens fit zijn ze rap in de ploeg zullen staan.
Onze ploeg is totaal niet evenwichtig samengesteld, veel te veel aanvallend ingestelde spelers.
Contract van sportief verantwoordelijke is al verlengd maar er zijn al serieus wat spelers door de mand gevallen na amper 6 matchen.
We staan weer voor een grijs seizoen in de middenmoot, als je tegen ploegen als Brakel thuis niet kan winnen moet je geen ambitie hebben om de top te spelen.
Speciale vermelding ook voor de scheidsrechter die een half uur te laat was en weigerde om die varkens van Brakel een rode kaart te geven naar talloze aanslagen op Mitu.
Op de koop toe een trekfout op Verbrugge de laatste minuut die altijd penalty moet zijn maar in plaats hiervan trekt hij rood voor Verbrugge na een lichte duw als reactie.
Ik hoop dat nummer 2 van Brakel ook eens serieus van het veld getrapt zal worden ik de komende matchen,
dat kon je toch moeilijk een voetballer noemen?


helemaal niet akkoord bij het twee keer vetgedrukte. Het aantal snertmatchen van Van Damme en Geenens verleden jaar waren ook niet op 1 hand te tellen. En Van Hoevelen krijgt heel veel kritiek vind ik. Is de enige die af en toe eens met het mes tussen de tanden speelt, wint zowel aanvallend als verdedigend zijn duels.
Kom zeg, inzet is geen kwaliteit maar een vereiste hé zeg!!

Die jongen is binnengehaald als dé man, en het komt er gewoon niet, of in ieder geval te weinig uit.
Kevin is van al die mannen op het plein den enige die ge hoort roepen, al de rest zit tegen elkaar aan te botsen of elkaar voor de weg te lopen, met caramboles, aarzelingen en balverlies tot gevolg.

En ik blijft al bij al positief over deze kern, maar op bovengenoemde is nog geen enkele progressie gemaakt en iedereen ziet nochtans al van vroeg in de voorbereiding dat dit een probleem is/was.

_________________
If you never try, you'll never know


09 Okt 2016, 20:19
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Slappe koffie vandaag en de zwakste wedstrijd van het seizoen. Met meer geluk dan kunde komen we toch nog 2-0 voor. Jammer genoeg slikken we direct veel te simpel de 2-1. Na de rust was het nog erger en konden we enkel hopen dat we zouden stand houden, wat uiteindelijk niet lukte. Al moet Baras altijd de 3-1 scoren toen hij vrijstaand op doel mocht koppen bij onze enige kans.
Er was wat kritiek op Falko maar wat daar vandaag in zijn plaats liep te spelen, deed pijn aan de ogen. Heeft die Atheba eigenlijk al ooit op een voetbalveld gestaan? Zet die maar terug op stal voor mij.
Vorige week zei ik dat we nu een reeks zouden moeten kunnen neerzetten van minstens 10 op 12. Dat is nog steeds mogelijk en zal nodig zijn om het enthousiasme levend te houden. Eerste opdracht is de verplaatsing naar Torhout. Van Hoevelen is geschorst. Benieuwd of Claeys zijn kans eens krijgt of gaat hij Marmitte centraal vanchter zetten zoals hij in de voorbereiding ook al wel eens speelde?


09 Okt 2016, 20:27
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
iendrachter schreef:
El Corredor (Light) schreef:
iendrachter schreef:
Een match vandaag zonder verdediging of middenveld,dan is het moeilijk om een match te winnen natuurlijk.
Die Atheba was een complete ramp, was precies zijn 1ste match voetbal vandaag.
Van Hoevelen en Verbrugge slechtste centraal duo ooit op EA, als DG vorig jaar geen fan was van Gayé, wat moet hij dan van deze spelers zeggen? Ik dacht dat ik vorig seizoen de slechtste verdediging ging gezien hebben maar dit is echt niveau provinciale.
Ik denk dat als Van Damme en Geenens fit zijn ze rap in de ploeg zullen staan.
Onze ploeg is totaal niet evenwichtig samengesteld, veel te veel aanvallend ingestelde spelers.
Contract van sportief verantwoordelijke is al verlengd maar er zijn al serieus wat spelers door de mand gevallen na amper 6 matchen.
We staan weer voor een grijs seizoen in de middenmoot, als je tegen ploegen als Brakel thuis niet kan winnen moet je geen ambitie hebben om de top te spelen.
Speciale vermelding ook voor de scheidsrechter die een half uur te laat was en weigerde om die varkens van Brakel een rode kaart te geven naar talloze aanslagen op Mitu.
Op de koop toe een trekfout op Verbrugge de laatste minuut die altijd penalty moet zijn maar in plaats hiervan trekt hij rood voor Verbrugge na een lichte duw als reactie.
Ik hoop dat nummer 2 van Brakel ook eens serieus van het veld getrapt zal worden ik de komende matchen,
dat kon je toch moeilijk een voetballer noemen?


helemaal niet akkoord bij het twee keer vetgedrukte. Het aantal snertmatchen van Van Damme en Geenens verleden jaar waren ook niet op 1 hand te tellen. En Van Hoevelen krijgt heel veel kritiek vind ik. Is de enige die af en toe eens met het mes tussen de tanden speelt, wint zowel aanvallend als verdedigend zijn duels.


Ik vond Jelle Geenens anders vorig seizoen toch wel sterk, is iemand die altijd vol in duel gaat en snelheid heeft, zal zijn voet niet terugtrekken zoals nu wel vaak het geval is.
Van Damme is zeker geen verfijnde voetballer maar wel zeer hard in de duels met veel loopvermogen en kan toch wat ballen recupereren, nu lopen ze erdoor alsof er geen middenveld is.
Van Hoevelen wint zijn kopduels en is hard in de duels maar zeer traag en kan geen pas geven of een bal controleren, dan had je beter Gayé gehouden volgens mij.
Bij u centraal duo achteraan moet toch minstens 1 iemand zitten die wat kan voetballen liefst, Verbrugge heb ik al enkele goeie dingen van gezien maar gaat nu toch ook al enkele matchen cruciaal in de fout.
Volgende week zijn ze alle 2 geschorst lees ik hier, dat zal dus met Claeys en Geenens centraal worden en Atheba op rechts, we zien wel maar slechter dan het al was kan niet volgens mij.
De Coninck moet op die 10, heeft mij nog geen enkele match ontgoocheld en is veel meer aanwezig in de match als een Van Tricht.


Jelle Geenens werd vorig seizoen in tal van matchen gerold dat het een lieve lust was. Kan wel ballen, maar is in mijn ogen zeker geen verdediger.

En mensen vergeten rap heb ik de indruk. De goals die we tegenkregen na mistasten van Gayé waren ook talrijk.

Dit is een jonge ploeg, en dat kan met vallen en opstaan gaan. Op zich vind ik dit nog geen probleem.

Soit, als we op Torhout moesten verliezen, mag DG gaan voor mij :-)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


09 Okt 2016, 20:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 89 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst