Eendracht Aalst - Olsa Brakel - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eendracht Aalst - Olsa Brakel 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
iendrachter schreef:

Gayé was vorig seizoen wel ver de enige die kon en wou uitvoetballen, dat heeft ons idd ook eens punten gekost maar hij kuiste toch nog veel op ook, dat is ook rap vergeten precies, dat kan ik niet van onze verdediging nu zeggen. Elke bal die naar voor komt van de tegenstander is minstens al een kans, en in vele gevallen zelfs goal. Ik nodig u uit om op de beelden van tv oost is te bekijken van de 2-1, en zo is dat alle weken dat wij de goals weggeven, dat kan niet blijven duren.
DG buiten zo rap mogelijk en een trainer die het maximum uit zijn spelersgroep kan halen.


Klopt helemaal! En dan heb je maar 1 speler nodig van de tegenpartij die 'iets' kan... Joye vorige week, Delie vandaag... beiden trouwens 5 kilo te zwaar...extra cudoos voor onze verdediging, maar dit terzijde :D


09 Okt 2016, 20:52
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Heb de beelden gezien net op TV Oost, als die Atheba zijn werk doet, ligt die bal in de tribune, maar ja. :-)

Wat Gayé in de tweede helft van vorig jaar liet zien, was nog slechter dan onze verdediging nu.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


09 Okt 2016, 20:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
El Corredor (Light) schreef:
iendrachter schreef:
El Corredor (Light) schreef:

helemaal niet akkoord bij het twee keer vetgedrukte. Het aantal snertmatchen van Van Damme en Geenens verleden jaar waren ook niet op 1 hand te tellen. En Van Hoevelen krijgt heel veel kritiek vind ik. Is de enige die af en toe eens met het mes tussen de tanden speelt, wint zowel aanvallend als verdedigend zijn duels.


Ik vond Jelle Geenens anders vorig seizoen toch wel sterk, is iemand die altijd vol in duel gaat en snelheid heeft, zal zijn voet niet terugtrekken zoals nu wel vaak het geval is.
Van Damme is zeker geen verfijnde voetballer maar wel zeer hard in de duels met veel loopvermogen en kan toch wat ballen recupereren, nu lopen ze erdoor alsof er geen middenveld is.
Van Hoevelen wint zijn kopduels en is hard in de duels maar zeer traag en kan geen pas geven of een bal controleren, dan had je beter Gayé gehouden volgens mij.
Bij u centraal duo achteraan moet toch minstens 1 iemand zitten die wat kan voetballen liefst, Verbrugge heb ik al enkele goeie dingen van gezien maar gaat nu toch ook al enkele matchen cruciaal in de fout.
Volgende week zijn ze alle 2 geschorst lees ik hier, dat zal dus met Claeys en Geenens centraal worden en Atheba op rechts, we zien wel maar slechter dan het al was kan niet volgens mij.
De Coninck moet op die 10, heeft mij nog geen enkele match ontgoocheld en is veel meer aanwezig in de match als een Van Tricht.


Jelle Geenens werd vorig seizoen in tal van matchen gerold dat het een lieve lust was. Kan wel ballen, maar is in mijn ogen zeker geen verdediger.

En mensen vergeten rap heb ik de indruk. De goals die we tegenkregen na mistasten van Gayé waren ook talrijk.

Dit is een jonge ploeg, en dat kan met vallen en opstaan gaan. Op zich vind ik dit nog geen probleem.

Soit, als we op Torhout moesten verliezen, mag DG gaan voor mij :-)


mag voor mij nu al gaan, is heel die jonge groep kapot aan het maken.
de coninck op linksmidden zetten , hoe kom je daar nu bij ?
die positiewissels altijd , eerst lopen ze op links, dan centraal tien minuten later op rechts ,om den duur wisten ze niet meer waar ze nog moesten lopen.
we hebben een jonge groep houd het godverdomme simpel zoals in de bekercampagne.


09 Okt 2016, 20:55
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Waarom komt onze trainer het nooit eens uitleggen? Als we winnen, reageert hij steeds. De laatste weken geen reactie van DG te bespeuren.

Verbrugge speelt niet top maar durft wel zeggen dat het 5 voor 12 is.

Onze trainer mag het wel eens gaan doen, vind ik. Ben er nooit geen fan van geweest maar moet nu toch wel eens beginnen punten te pakken.


09 Okt 2016, 23:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
El Corredor (Light) schreef:
Wat Gayé in de tweede helft van vorig jaar liet zien, was nog slechter dan onze verdediging nu.

jawat jong, ook nog lang blijven hangen zeker ? :)

Ik deel wel uw mening dat dit enigszins bij de groeipijnen hoort, en 't is geen verwijt aan onze jonkies. Maar er zijn er wel die moeten opstaan om terug een paar basics op poten te zetten.

_________________
If you never try, you'll never know


09 Okt 2016, 23:32
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Ik blijf gene fan van de keuzes dat DG maakt.

We krijgen constant kansen tegen omdat we steeds met een man minder situatie zitten op het middenveld waardoor de verdediging steeds onder druk komt. Terwijl die het al zo moeilijk hebben.

Het is volgens mij de 2de week op rij dat we gelijk spelen omwille van de gekozen tactiek.


10 Okt 2016, 7:45
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Pas mijn tweede competitiewedstrijd maar weer moest ik ontgoocheld huiswaarts keren, van al het goede dat ik hoorde en las heb ik tot hiertoe nog niet veel gemerkt integendeel het spelpeil gaat achteruit moet ik zeggen.
Vanaf het begin van de match zat Brakel beter in de wedstrijd en zeker in de tweede helft waren ze meer op onze helft aan het voetballen, de gelijkmaker zat er zo aan te komen.
Het was niet alleen Atheba die blunderde in de verdediging maar ook het nr 15 is telkens op snelheid gepakt door zijn rechtstreekse tegenstrever.
Het middenveld was onbestaande ze verloren de meeste duels, je ziet toch dat je power en body mankeert in je ploeg, de enige speler die op hoger niveau acteerde was Mitu die ze dan ook op allerlei manieren afstopten, rood was zeker op zijn plaats geweest.
Werk aan de winkel voor de technische staf om de spelers beter te maken en naar een hoger niveau te tillen want het zal nodig zijn om mee te kunnen strijden voor de prijzen, alleen heb ik mijn twijfels of dit zal lukken met DG aan het roer.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


10 Okt 2016, 8:51
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
El Corredor (Light) schreef:
Dit is een jonge ploeg, en dat kan met vallen en opstaan gaan. Op zich vind ik dit nog geen probleem.

Soit, als we op Torhout moesten verliezen, mag DG gaan voor mij :-)


Tweemaal akkoord (y)

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


10 Okt 2016, 9:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Het zijn vooral de mannen die gekocht werden als "sterkhouders" die ons in de steek laten, Van Tricht en Van Hoevelen speelden gisteren dramatisch. Onze rechtsback Atheba was ook een ramp. Baras tenslotte had minstens twee kansen mogen/moeten afmaken.
In de tweede helft liep het voor geen meter. We missen heel wat karakter en duelkracht in de ploeg. Hilarisch dat het uiteindelijk nog wij zijn die met 10 eindigen, we durven nauwelijks fouten maken. :crazy:


10 Okt 2016, 9:17
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Als je 13 doelpunten scoort na 7 speeldagen heb je het aanvallend goed gedaan (enkel Izegem doet beter)

Als je echter ook 11 doelpunten binnenkrijgt na 7 speeldagen heb je verdedigend heel wat werk (enkel Menen en Gullegem doen slechter)


10 Okt 2016, 10:26
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
coach dirk geeraerd weigerde om voor de camera's uitleg te verschaffen en zag zijn krediet ook binnen de bestuurskamer fors slinken na het nieuwe puntenverlies.
bron HNB


10 Okt 2016, 10:43
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
De verdediging is gewoon zwak. Je kon gisteren ook makkelijk met 2-5 verliezen. De onzekerheid achteraan straalt af op de hele ploeg, zo zie je dat een goede voetballer als Diarra ook begint te twijfelen omdat bijna iedereen in zijn rug op trillende beentjes staat. Atheba heeft 2, 3 controles nodig om een simpele bal goed te leggen, ongezien. We hebben echt een paar uitstekende voetballers voor dit niveau (Mitu, Lusala, Diarra,...) maar er is totaal geen evenwicht in deze kern. Hopelijk is er ruimte om met Nieuwjaar die verdediging serieus te versterken anders wordt het niets dit jaar vrees ik.


10 Okt 2016, 10:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Zeer slechte match gezien.

Verdedigend hebben we een zeeeer groot probleem. En daarmee bedoel ik niet enkel de verdedigers maar het verdedigen als ploeg in zijn totaliteit. (Alhoewel de verdidgers zelf ook een zeer triestige indruk maken. Gewoon een bal die blind weggekeild wordt door de verdediger/keeper van de tegenstander end at levert elke keer gevaar op. En het was gene Mitu met een enorme snelheid die ze voorin lopen hadden.

Positioneel lopen ze continu verloren. Diarra moest ni anders doen dan van speler naar speler sprinten. In balverlies weten we precies niet wie/wat moet doen. Dat DG daar nog altijd niks heeft aan kunnen verandere is echt wel triestig.

Aanvallend was het deze keer een pak minder maar daar hebt ge toch nog wat verzachtende omstandigheden :
- Baras was altijd net niet. Alhoewel de inzet en intrinsieke klasse wel te zien was
- Mitu werd steevast onderuit geschopt

Maak werk van in balbezit iedereen uitgelegd te krijgen wat er van verwacht wordt. En zet voorlopig nen controlerende middenvelder extra erop ipv Van Tricht want het is echt wel nodig! Hopelijk komt dat de defensieve stabiliteit ten goede want zoals gisteren gaan we anders nog dikwijls dwaze goals tegenkrijgen.

Ik had echt spijt dat ik nog eens wa volk had meegebracht. Kzal weer moeten zagen om ze nog eens mee te krijgen want van dees matchke kregen ze ni bepaald goesting naar meer.


10 Okt 2016, 12:13
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Conclusie na 6 wedstrijden: middenmoot, terwijl je de voorbije matchen toch altijd iets had van 'er had meer ingezeten'. Het is duidelijk dat het probleem zich achteraan stelt, maar je zal het wel met deze kern moeten doen. De euforie die ik in het seizoensbegin had begint stilaan weer om te slaan naar een nuchtere realiteit en dat is dus middenmoot. :(


10 Okt 2016, 13:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Tom1983 schreef:
Conclusie na 6 wedstrijden: middenmoot, terwijl je de voorbije matchen toch altijd iets had van 'er had meer ingezeten'. Het is duidelijk dat het probleem zich achteraan stelt, maar je zal het wel met deze kern moeten doen. De euforie die ik in het seizoensbegin had begint stilaan weer om te slaan naar een nuchtere realiteit en dat is dus middenmoot. :(


god ja, euforie... ik zou toch ook niet beginnen panikeren (omdat dat denk ik nergens goed voor is)
voor mij is er nog altijd euforie in een bepaalde zin: want na jaren miserie kunnen we het eindelijk nog eens over het voetbal zelf hebben, én er is hoop op beterschap.

dat we nu in die strontreeks zitten, dat zijn de prijzen die we vroeger behaald hebben, en dat je daar niet gemakkelijk uit geraakt, en dat je geen kampioenenploeg op bestelling hebt, dat is denk ik ook lang geen verrassing meer (als antwerp niet oppast steekt Beerschot den Antwerp volgend jaar al voorbij, ondanks de miljoenen die daar in 't rond vliegen).

het was niet goed, gisteren, maar we moeten ook niet fatalistisch gaan denken. de ene week is het falco, of VDN de andere week is het Atheba, of DG zijn fout.

of DG den trainer is voor ons, wordt hier fel betwijfeld, dat kan goed zijn, maar ik weet daar te weinig over om dat goed te kunnen inschatten, dus ben ik daar zelf toch wat voorzichtig over. Ik heb sterk het gevoel dat supporters die misschien dichter bij de interne keuken staan een duidelijk standpunt in die richting hebben. Maar het klopt inderdaad wel dat het achteraan nog slechter is dan in het begin, dat is erg zorgwekkend.

we zullen het wel zien, zeker. voor het eerst dit seizoen valt er 'iets recht te zetten". tijd om weerbaarheid en vertrouwen te tonen. we moeten ook niet blind zijn voor het goede van de weken ervoor


10 Okt 2016, 13:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst